-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skillet
addikt
válasz K Norbi #57648 üzenetére
A hűtő egy dolog... ott kb a teljes lötty fele van, a többi meg a vízkörben. nálam kb 8 liter az egész.
(#57650) Qru
Persze, de az nkh-val rendőrök is kint szoktak lenni? Itt a 6-os úton, az omv kútnál gyakran állnak, de rendőröket velük még sosem láttam.(#57657) brumi1024
Sokan kételkedni szoktak itt a 0-100-as gyári adatokkal kapcsolatban, pedig szerintem pontosak. Eddig mi akárhány autót mértünk, mindig a gyári adat környéke jött ki.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #57656 üzenetére
Pedig tapasztalataim szerint elég pontosan szokták tudni azt az adatot, amit a gyár megad. Egyébként egyszerű: egyik quattro automata, másik manuális, hátsókerekes. Biztosan nem fogsz tudni olyan tempóban váltani, mint az a ZF rajtautomatikával.
Szerk.: 3.0 TFSI-t hirtelen nem találtam, de gondolom a 190 lovas 2.0 TDI 7.9-es ideje is hihetetlen. Itten van egy videó (nem, semmi érdeke nincs az ürgének lejtőn gyorsulni, konkrétan abból él, hogy ilyen videókat gyárt, márkafüggetlenül).
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Skillet #57655 üzenetére
NKH hatóság, meg kell állnod nekik is. Ők nem fognak üldözni de rendőrt küldhetnek utánad.
M2-ön pl a NAV-oskollak dolgoznak karöltve, igaz csak a Szlovák kamionosokat vegzálják. Soha nem láttam még, hogy személyautót ki intettek volna.
mod:
brumi1024: Arról nem is beszélve, hogy 4 keréken kicsit több erő levihető mint 2 keréken. Állórajtnál a 4wd nagyon sokat számít.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Snoop-y
veterán
válasz brumi1024 #57657 üzenetére
Hjam meg nem tudom ezeket hogyan merik a VW-nel de ez mar nem az elso ahol megakad a szemem. Kozel 1.8 tonnas auto 270 loval altalaban nem szokta hozni egy 1370 kilos STI gyorsulasat ami szinten 280 Le
Aminel valos adatokat lattam (vagyis az utcan is tudta amit leirtak) az az A45 AMG meg az M-es BMW-k
Az AMG 4.6 - 4.8 korul irjak es koppra egyet ment velem (Prodrive STI)New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Skillet
addikt
Nem akarok én garázdálkodni... családos ember vagyok
Csak a tudományos kíváncsiság hajt
Ha nincs velük rendőr... de utánam küldenek egyet... akkor az mikor ér be engem?
Elvileg az itteni 6-os úton igazoltató nkh-sok is csak kamionokat nyektetnek...(#57659) Snoop-y
Én is 4.6-os időt akarok!!![ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
brumi1024
veterán
válasz Snoop-y #57659 üzenetére
Ott a videó. Egyébként el lehet menni egy Audi szalonba, kérni egy tesztvezetést és kipróbálni a 0-100-at. Ha nem fogja tudni közel a gyári adatot (nem taknyos aszfalton) akkor lehet panaszkodni. Amiket én próbáltam ott nem volt nagy eltérés.
De itt is vannak mért adatok. A kulcs a váltás: míg a ZF végigváltogat 1-től 3-ig (sorrendben), addig egy áltagos sofőr rájön, hogy váltani kéne 1-esből 2-esbe.
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz brumi1024 #57662 üzenetére
Annyira nem erdekel a negykarikas tema hogy ezzel farasszam magam hacsak nem az RS modellekrol beszelunk. Azok peldaul hozzak a papirformat (igaz nem 280 loval )
A fizikat nem lehet meghazudtolni. A gyorsulas elegge fugg az alabbiaktol
Nyomatek
Suly/loero arany
Aztan hogy mindezt le is tudd vinni az utra. (hajtas)Jol mennek a 3 literes TFSI-k ezt nem vitatom de se a 400 nyulmokus se a 270 paci nem tul szerencses kombinacio az uresen 1.8 tonnas taligahoz megha quattro is. 7-8 sec kozotti tartomanyban siman lehet "csalni tizedeket" kisebb optimalizalassal. Nekem volt sok eros autom mar es elmondhatom ,hogy 6sec alatt kezdodik a problema amikor mar faragni kell a sulybol vagy nagyon nagy paci kulonbseg kell hogy lejjebb tudj menni. Es amikor ilyeneket latok leirva mindig felnyeritek. Ezert szoktak a katalogus gyorsulok sokszor csodalkozni, hogy papiron gyorsul a verda a valosagban meg nem annyira
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-
brumi1024
veterán
válasz Snoop-y #57664 üzenetére
7-8 sec-es téma nem a 3.0 TFSI-k világa, azt a fentebb linkelt 2.0 TDI is tudta, ugyanebben a kasztniban, 190 lóval, lásd a videót. Én elhiszem, hogy ezek szerinted nem reálisak, de ennek alátámasztására még semmi konkrétumot nem kaptam, azon kívül, hogy "nem reális".
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz brumi1024 #57666 üzenetére
Az a 400kg kulonbseg azert szamit valamit?
Jo a quattro hajtas nagyon de nehez elkepzelni, hogy egy mezitlabas A4-ben olyan hajtas van ami kevesebb loval +400Kg -al az oleben ugyanugy gyorsul mint egy STI. Raadasul az STI valto legendasan a gyorsulasra van kitalalva. Nemkulonben a hajtas es az sport modell ez meg "csak" egy eros sedan.
Errol beszeltem:
Factory claim
0-60 mph (sec): 5.1
0-100 km/h (sec): 5.4Measured Accelerations:
0-100 km/h (sec): 5.9[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
brumi1024
veterán
válasz Snoop-y #57668 üzenetére
Persze, hogy számít, rugalmasságban valszeg jelentősen jobb az STI, viszont ez 0-100. Tervezhetsz bármennyire is gyorsulásra egy kéziváltót, nem fogod tudni eltalálni 10-ből 10-szer, hogy hol lesz az ideális váltási pont. Az automata igen.
Esetleg egy forrásmegjelölés? No offense, de anélkül ez csak pazarolt karakter.
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz brumi1024 #57669 üzenetére
Parancsolj itt meg rosszabbat is gyorsul sima kozuton (nem elomelegitett gumikkal nem 3 liter benzinnel meg 100x nyikkantgatva hatha egyszer osszejon a napsuteses ragacsos tesztpalyan)
Hidd el nem realis egy ilyen sulyu autotol ami 270 lovas hogy 5.3 5.4 meg 5.5 idoket ugorjon legyen benne barmilyen valto is... Kozuton nem kifejezetten reprodukalhato.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
veterán
Az a jó hír, hogy matricás, tehát nem álcázott (= sunnyogva vadászó).
Elolvastam a cikket, azt írjak, hogy az autópálya rendőrség min. 272 lóerős autókat használ. Én sima Octavia RS-eket szoktam látni, az max. 230 le gyárilag.
"Csak egy példa, hogy az autópályarendőrség autóinak minimum 272 lóerősnek, a delegációkísérő autóknak pedig minimum 313 lóerősnek kell lenniük."
Automata a Saab, nem kell chip, mert kifexik :/
Ehhez a Subaru témához annyit, hogy a szépen csippelt (nem kormolós) 1.9 dízel Vectrámmal majdnem pariban voltam a kollégám Impreza GT-jével (asszem GT, 98-99-es, 218 (?) lovas). Persze most nem 0-100-ról beszélek, hanem életszerű körülményekről, aszfalton.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Snoop-y #57675 üzenetére
De ez egy 272 lovas dízel A4.
Itt van, amit keresünk [link]
Eddig nekem is mindig stimmeltek a gyári számok, rengeteg videó alá is támasztja youtube-on. Nyilván az első kanyarban elpicsázza a 350z meg az STi is, de 100-ig vajmi keveset számít a súly, inkább a váltó és az összkerék, lásd az új 550i G30 4 tizedet ver az F10 M5-re, 100 lóval gyengébben.
Rengeteget számít az is, hogy mennyi turbónyomással tudsz elindulni, ha üresben tartod a gázt nem lesz lófütty nyomásod sem, rajtautomatával meg már engedi rá a powert és ki tudja használni az adott fordulathoz tartozó összes lovat.
[ Szerkesztve ]
-
válasz szőröscica #57684 üzenetére
pont nekem is ez fordult meg a fejemben
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #57682 üzenetére
Nem, ha bemértek traffival és 30k-s tétel alatt vagy, vagy ha nagyon őrülten mész akkor jön utánad villogóval. Amúgy ezek állnak a pihenőben és vakargatják.
Jogos ótómata nem bírná, akkor marad a gyári szoft.
Rugalmasságban csak hátrány a 4wd mert plusz súly és hajtási veszteség. Már párszor leírtam mikor a Hungárián bohóckodtam egy 1,6 VTi-vel. Állóból esélye sem volt (Bubi) de ha már mozgásban voltunk úgy odavert, hogy csak pislogtam.
#nincsbennetarcsi
-
-
deicide
veterán
Sötétben kicsit én is ettől tartok mostanában, mióta páromhoz járok át Velencére és a rendőrség előtt is el kell haladnom (ahol parkoltunk, amikor találkoztunk), onnan mindig furán néznek az éppen az udvaron cigiző rendőrök, de még nem ugrottak be autóba és kezdtek el üldözni. Az már melegebb szitu, hogy általában nem látom, hogy milyen autó jön szembe sötétben, aztán jópárszor rendőr volt és azért érzékelhető, hogy nem 50-el haladok. Csak ott is, mire utánam fordulnának, már messze járok.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-
Land
veterán
Vége a szmogriadónak vagy tart még?
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen