- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Windows 11
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jaffa75
őstag
válasz Martin97 #55399 üzenetére
Ha jól emlékszem a tanulmányokra, akkor az üresjárati feszültség olyan 14V körül van...
BBD: W 124, legalábbis a kép alapján! Abból már a 2.5 szívódízel is kellemes (apámnak ilyen volt egy 190-es sportline-ban! ), de volt abból 2,5TD, illetve 3.0 benzin is! Illetve az örök klasszikus taxis 2.0 dízel, akár millió kilométerrel!
Tsebacsi: az nem bizti hogy elég, én ennél többet használtam pályán arányaiban, és 2 szűk év alatt megint EGR-szelep csere várt, illetve egy szerencsésen megúszott (!!!) kényszer-regenerálás - ami nem is működik minden esetben! Nem kell Neked az a Ford dízel! Vegyél inkább Kiát vagy mást - nekem volt, hidd el nem véletlenül próbállak lebeszélni róla!
-
nagyúr
Na tessék kiderül a szemem sokkal többet csal, mint a számok.
Vili: Golf 3.8-ér lenne, és az sem annyira a tetszés magas foka, mint mondjuk egy Mondeo MkIV Titanium-S vagy egy i40 kombi. Plusz gyengébben is felszerelt. A Superb tényleg nem tetszik, csak az új, így vagyok az Octávval is, abból is csak az újabb tetszik, pedig Mági szerint a régebbi bizonyos dolgokban minőségibb. Hát evvan, a "tetszik-nemtetszik" nagy úr!
Jaffa: Nemár, én szeretem a Fordot, ne akard, hogy könnyes szemmel gondoljak egy Fókára
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
válasz Tsebacsi #55405 üzenetére
A tudatalattimban én is úgy éreztem, hogy a Golf 6 valahogy masszívabb a Golf 7-nél, hosszabb élettartamra tervezték.
Egy ponton tudtam ezt kézzel tapintani: G6 Trendline-ban a az ajtón lévő térképzseb mindkét oldala kárpitozott, míg G7 GTI-ben csak az egyik oldal. Továbbá a G6 műanyagjai nem maradtak el minőségben a G7-től; a G6 kormányán a bőr vastagabbnak és tartósabbnak érződött a G7 GTI bőrjénél.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #55409 üzenetére
Sokkal jobbak lettek, csak az alap verziókat kell kerülni, azok mindig gyengébb anyagokból vannak. Már nem húzzák rá azt a bőrt az ajtó fogantyúkra, ami amúgy is mindenről lemállott.
Nem véletlenül mondom, hogy a 2-es fl octavia jobb, mint a hármas, G6-ra szintén igaz. De ezek voltak a legnehezebb autók az adott modellben. 1510kg az enyém üresen. Aztán az O3 és a G7 súlyából faragtak 120-150kg-t, ami érezhetően hiányzik is belőlük.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz Magnum_ #55406 üzenetére
egész tűrhető, igaz, foglalkoznom kellett utána vele, itt is a szárítás a legnagyobb gond. Utána visszaálltam a falból kiálló kompresszorhoz, nem guminyomást mértem, hanem kifújattam vele a réseket, zárakat, tükröket, stb. Majd letörölgettem a maradékot (mindig vannak nálam tiszta mikroszálas törlőkendők) kis viasszal, meg lekezeltem a zárakat jégoldóval (hogy azért mégse legyen meglepi), meg a gumikat szilikonnal diszkréten Az autó egyébként nem volt vészesen koszos, az alján volt sár (só?) felverődés, meg por.
a kép módosítás nélküli, csak a rendszámot takartam ki.Tehát erre az átmeneti időre, amíg nem tudom magam mosni, megfelelő.
recommended. nem highly, de nálam a gépi mosó nem tud highly recommended lenni, de jobban ajánlott, mint a kézi mosók, ahol csak az elégedetlenkedés meg a sértődés van.remélem, elegendő ez a review az érintésmentes mosóról
Köszönöm az ajánlást.
I humbly and respectfully decline™
-
P0420 hiba megoldva. Ki kellett égetni a katalizátort. Mondjuk a téli szezonban nem nagyon pörgettem eddig 3000 fölé.
Vicces amúgy, hogy ameddig mentem a szerelő felé világított a lámpa. Majd ott leállítva és 5 perc után beindítva már nem.
Na mindegy. Reméljük így marad, mert nincs fölösleges 300 k-m új katalizátorra.
-
nagyúr
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #55407 üzenetére
Érdekes, én is hasonlót éreztem, amikor a G7-et nézegettem. Jobban tetszett, de a G6 picit masszívabb érzést keltett, annak ellenére, hogy az (ugyan egy jól felszerelt) Trendline volt, a látott/próbált G7-ek meg a te GTI-d, illetve egy Highline voltak. Az A3-nál nem érzem ezt, az minőségibbnek érződik a G6-nál, mondjuk ciki lenne, ha nem az lenne.
PQ35-MQB összehasonlításra "nagyjából" kategórián belül az A3-Q3 párost mondhatnám, mert a Q3 még a korábbi (G6 féle) platformra épül, de ott a Q3 egyértelműen alulmarad, annak ellenére, hogy az egy jó 4 millióval drágább.
(#55416) Jorus: Kis túlzással élve a Superb hátsó lábterébe berakható a B6 Passat. Én sokat mentem B6-tal, ismerem is, de mindig őszintén meglepődök a Superb hátsó lábterén.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Magnum_
nagyúr
-
Magnum_
nagyúr
válasz K Norbi #55420 üzenetére
Tenyleg mallik. Neked makod van meg foglalkozol vele de tenyleg lejon az a gumireteg 99%-ban. Meg az en audimon is lejott, bar en hasznaltan vettem azt.
Lancer tema: nem a tobbieknek veszek autot, hanem magamnak.
Fenntartom, hogy minimalis rafizetessel jo gazdasagi dontes lenne
Attol fuggetlenul, hogy nem lesz csere es nagyon elegedett vagyok a Jettaval[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
lenko
aktív tag
válasz Magnum_ #55425 üzenetére
Azért magától csak úgy nem málik le, ez is felhasználó függő, nem mind1, hogy valaki gyűrűvel/kulccsal a kezében száll ki a behúzót fogva, vagy anélkül. Esetleg körömmel nyomkod gombokat vagy sem... Rádiókeret közelében nekem is lejött, mert a riasztó szerelő nem figyelt oda a kormány alatti burkolat visszarakásánál, a bolhák miatt így kis részen szélen lenyalta.
Ezt leszámítva, én nem gyömöszölök a tároló rekeszbe, sem mellé több centire lyukérzék hiányában szilárd dolgokat, a hamufedélen/közelében semmit nem tárolok. Így éppnek mondható.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Magnum_
nagyúr
Persze, de a felhasznalok 99%-a nem figyel ra ugy, mint te, vagy knorbi, vagy akar en.
Nalam meg lehet nezni a kormanybort 122.5k km utan. Olyan, mint masnal 20k km utan.Knorbi; lancer tema, tenyleg nem erted? :-)
Mindegy is igazabol[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
-
-
Magnum_
nagyúr
válasz barnam_ #55433 üzenetére
én mondjuk pont szívesen "vacakolok" vele, van két haverom, akikkel szoktunk járni mosni, ez egy program. Kimegyünk 19.00kor és 21.00után hazaérünk
de egyedül is eljárok, tényleg megnyugtat. Mondjuk így, hogy utána még foglalkoztam vele, nem sokkal volt rövidebb, de nem fagyott rá, nem fagytam ráI humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
válasz Magnum_ #55434 üzenetére
mondjuk közel 5.5év után is korrekt fénye van.
I humbly and respectfully decline™
-
nagyúr
válasz Magnum_ #55435 üzenetére
Ennyi idő alatt csúnya lenne, ha meg lenne kopva a fényezés, vagy tompulna (szerintem).
ON: Nemrég hívtak a duna autótól, hogy megkaptam-é az új civicről a brossúrát mailben? És hogy érdekel-e februárban tesztvezetés, esetleg vásárlás.
Dübörög a kampány, ezek el akarnak adni valamitMondtam miért is ne, szóval lehet februárban már tudni fogom, virgonc-e az 1.5 tyurbó.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
pit stop
addikt
válasz K Norbi #55420 üzenetére
Jetta helyett sokkal inkább vennék én is Lancert, ha jók a feltételek.
Ismerősnek most lesz 1 éves Lancer, elégedett vele nagyon.Saját Coltomban sincs bajom belsővel, sokkal inkább ez, mint mondjuk azon a szinten a Fiesta. Úgy, hogy közben családi Polo 6-ot, meg céges 208-ast vezetem néha.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
Magnum_
nagyúr
nnnu. a bátyám most hívott, hogy 21-én szombaton reggel vár a szerelője, megcsinálja a fékcserét (meg szerintem az olajat is viszem magammal és a szűrőket). kicsit necces lesz, mert 13.00kor meg avatásom lesz 76km-el odébb, de legalább bekoptatom a fékeket
I humbly and respectfully decline™
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #55391 üzenetére
Valid.
Brumi + Saint: 2.0 TDI -9,5 C fok cold start
Mondjuk a rádiót lekapcsolhattam volna...
mod:
Tsebacsi: Akárhányszor átülök Bubiból Kormiba a hányinger kerülget a kerepelésétől. Melegen fordulaton még csak-csak de hidegen... Múlrtkor lehúztam az ablakot és úgy parkoltam be egy másik autó melllé: Mondom kié ez az ótvarul kerepelő traktor? Ja hogy az enyém...
mod2:
rvilike: Fapad 1.8 TSI volt meg 2.0 TDI az botrány belül csak egy fokkal jobb a Fluance-nál. L&K az már eléri egy alap Passat belét.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
sziasztok, egy 2013 i30 1.4 crdi-m van, amióta ezek a mínusz 12-13 fokok vannak reggel, elég kehesen indul, kint áll az autó és sajnos szemből a szél is fújja, aggódnom kellene, vagy ennyire hidegben a diselnél ez normális, hogy kicsit tekerni kell, hogy elinduljon és utána 2-3 másodpercig ugrál az alapjárat, mintha a keveréket próbálná beállítani?
Az aksi jó, mert teker rendesen, ma mínusz 13-ban 3-4 másodpercig tekert, elindult, majd utána 1-2 másodpercig ugrált az alapjárat, napközben 3-4x indítva már nincsen ez a jelenség
1,6 16v G4 pöcre indul, mellette áll, de az ugye szög egyszerű szívó benzin[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
molnarpeter
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen