- Windows 11
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Peter.70 #41347 üzenetére
Két érteket méretek vele egyik a nagy átlag ez kb az elmúlt 6000 km átlaga a másik a tankolásonkénti "részátlag". De általában ellapozok onnan mert zavar hogy magas számokat mutat. Ha nem tudom nem fáj (annyira)... Így legalább csak tankolásonként szembesülök vele nem minden méteren.
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
En nem hiszem, hogy egy idösebb Seat Ibiza a rosszakarok vagy az üzemanyag tolvajok kiszemeltje lenne ha nem egy rossz környek sötet sikatoraban parkolsz (ahogy irtad, h nem), szerintem pont tök mind1, hogy kulcsra van e zarva a tank vagy sem.
Ha sokallod a gyari megoldast en a helyedben lehet azert beszereznek egy ilyen utangyartottat. Arra megiscsak jo, hogy ha valami felbolond epp bele akar hamuzni a tankba, annak ne sikerüljön, ha meg valaki üzemanyagot akar lopni, vagy direkt kiszurni Veled, ugyis kinyitja a gyarit is meg az utangyartottat is.
-
Egon
nagyúr
válasz Declare #41352 üzenetére
Thx, kb. én is erre jutottam...
Skillet: tartok tőle, hogy ez nem javítható (szaki szerint ha pici olaj nem oldja meg, akkor kuka - azt pedig próbáltam). Bontottnak utánanézek.
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Skillet
addikt
Lehet, hogy kapott vizet bőven, kicsit beállt. Szét kellene szedni, már amennyire lehet, és beáztatni valami olajba. Hogy milyen olajba, az passz. Majd a többiek mondanak rá valamit.
Látok rá esélyt, hogy életet lehet még lehelni belé.
De szemügyre kellene venni. Ha forgatod a kulcsot, de nem működik a szerkezet, tényleg lehet, hogy eltört valami. De én még akkor is próbálnám menteni. Rengeteg dolgot meg lehet oldani egy kis találékonysággal.
Hegesztés, esztergálás... valami csak lesz
De egy utángyártottal sem jársz rosszul.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
SzlobiG
félisten
válasz BigBlackDog #41343 üzenetére
Mannt szoktam én is mindenhova.
-
F_Zolee
veterán
Találkozót nem kellene áttenni máskorra?
-
-
barnam_
nagyúr
válasz BigBlackDog #41359 üzenetére
Nem állítom, hogy márka és márka között nincs különbség, de szerintem nem lehet akkora különbség.
Ez inkább egyéni preferencia kérdése Én pl. igyekszem olajból (difi, váltó, fék, stb.) Liqui-Moly-t választani, de csak azért, mert ebben a márkanévben talán jobban bízok. -
SzlobiG
félisten
válasz BigBlackDog #41359 üzenetére
Most ez miatt ne aludj rosszul azért. Olyan nagy kül kétlem hogy lenne közöttük kérdés milyen anyagokat használnak, melyik lehet tartósabb, jobb szűrő képesség, stb.
-
TaaT
veterán
válasz BigBlackDog #41367 üzenetére
A japanparts nem egy noname gyártó aszem, így nem kell tőle félni. Ahogy korábban írták, márka és márka között nincs nagy különbség. Viszont a noname vackokkal nagyon vigyázni kell. [link]
Give them hell Ukraine!
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #41367 üzenetére
Hondasok a gyárin kívül a filtron szűrőkre esküsznek még.
-
mdani01
aktív tag
válasz BigBlackDog #41367 üzenetére
Nekem japanparts a légszűrő/olajszűrő nyugodtan vehetsz azt is
Kornél: vibralnak a tukrok még?😃
iPhone 6S SpaceGray
-
-
Skillet
addikt
válasz F_Zolee #41358 üzenetére
Nem lesz soha olyan időpont, ami mindenkinek jó!
Én megyek! Nekem akár 6-tól is jó lehet, ha többen jelzik, hogy nekik is jó már 6-tól, akkor megyek én is előbb.
Ha van 4-5 emberke, már jó a parti, de ha rajtam kívül még 1 ember eljön... csak tudunk miről dumálni.(#41373) F_Zolee
A dátum már fix volt, közben jött neki valami közbe. Ez bármikor előfordulhat bárkivel.(#41367) BigBlackDog
Szerintem a Knecht / Mahle szűrők is nagyon jók, de majd a többiek is hozzászólnak.Gyertek! Akkor kimegyek én is. Fényképezőt hoztok?
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
7-nél előbb sajnos nem leszek ott. Ma az M0-án a mellettem lévő sávban egy autós kollega ráhajtott egy kb. 10x10x5 cm-es fadarabra, amit pont felém vágott ki. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy az első rendszámot és rendszámtáblatartót kapta telibe. Egy szó mint száz, meló után még rendszámtábla tartót kell cserélnem, utána megyek.
[ Szerkesztve ]
-
Skillet
addikt
válasz Evil Snowman #41378 üzenetére
Vagy kicseréljük ott
Bár, nyilván jobb lenne minél hamarabb... nem akarod elhagyni.(#41379) BigBlackDog
Természetes. Ami sikerül. Ha jön az ihlet... megfelelőek a fényviszonyok... stb.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
zack
nagyúr
K&N szűrő betétekkel van valakinek tapasztalata? Gondolom rosszabb nem lesz, ha belerakom.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
-
zack
nagyúr
válasz Evil Snowman #41383 üzenetére
Nekem már a 60-as megvan a közepéig. A végét kell még befejezni.
Viszont direkt szűrőt biztos nem veszek. Szerintem hosszútávon kinyírja a motort.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
-
-
veterán
válasz Evil Snowman #41387 üzenetére
Te már biztos le is méretted Amúgy igen, így van elméletben. Annyi a bökkenő, hogy a gyakorlatban a 3784 euróért (1,2 millió Ft) mért Akrapovic rendszer hoz +5%-ot. Szóval ahhoz a plusz 15 lóhoz amit szeretnél, nem árt ha 250-300 lóerőről indulsz.
Szerk: ha Hondád van akkor nem szóltam, ott minden (is) lehetséges!
[ Szerkesztve ]
-
válasz focvis #41389 üzenetére
Le nem mérettem, anno néztem erről egy dokumentum filmet, hogy sokan abba a hibába esnek, hogy azt hiszik a direkt szűrőtől teljesítmény növekedés lesz várható úgy, hogy a kipufogó oldalt nem igazítják hozzá.
Idénre már nem tervezek semmilyen kiadást, ez a jövő év zenejé lesz, ha lesz. Jobban birizgálja az agyamat a kompresszor szett, de 1,1 misiért az nagyon sok.
-
veterán
válasz Evil Snowman #41390 üzenetére
A kompresszornak több értelme van. (1,1-ért mondjuk nekem erősen kérdőjeles beruházás.)
Még több értelme meg annak van ha eleve olyan autót veszel ami erős, vagy egyszerűen, olcsón és hatásosan tuningolható - ilyenek pl. a turbósak, ott +20-30%-ot kapsz 100 ezer Ft-ért.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Evil Snowman #41390 üzenetére
már a talin is mondtam, hogy faragás helyett több értelme lenne átülni egy gyárilag komolyabb autóba. és még több pénzedbe se kerülne, ha ilyen "szarokra" (dircsiszürcsi) csak úgy elszórnál 70-80ezreket *
pl honda accord type-r '99 körüli vagy '03 utáni type s kulturált állapotban megvan két misi alatt, ezekben 189-212 ló van gyárilag. és akkor nem egy kompresszor meg minden hülyeség után 160-170 lóerős, ki tudja mennyire tartós hokedlin ülsz, hanem egy tisztességes üléspozíciójú, akár még családalapításra is alkalmas autóban, ami alkalmával a Yaris TS-t amúgy is dobnád. arról meg ne is beszéljünk, hogy egy átépített YTS-t mennyire "könnyű" eladni és mennyire az évszázad befektetése* plusz ne felejtsük el, hogy a dircsiszürcsi-kipuff kombóhoz is, de a kompresszorhoz mindenképp kell egy remap, ami a peremfeltételeket tekintve minimum 100ezer lesz, jó esetben előtte-utána pados méréssel együtt, de inkább csak nélküle.
-
zolynet
addikt
válasz Evil Snowman #41383 üzenetére
Azért csínán azzal a 15lóval. Ha nincs hozzáprogramozva akkor szerintem annyit nem hoz.
Illetve kis autóra nem tennék 60-as csövezést. Annno a VTi-re tehettem volna de az már túl hangos is, így az 55-ös csövezés egy jó kombináció lett. (még így is elég hangos ... este meglátjátok)
A direktszűrő azzal a zacskóval jó választás!+15le/15nm az accord typeS-en ezekkel értem el:
- reflash ecu
- 200cellás magnaflow sport kat
- CT icebox
185le/223nm -> 201le/237nm (dyno padon mérve gyári és tuningolt állapotban)[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
Skillet
addikt
válasz rbalint88 #41392 üzenetére
Alapvetőleg egyet kell értenem veled. Ha valami többre vágyik az ember, ésszerűbb egy komolyabb vasba átülni. Meg még sokmindenben, amiket írtál, osztom a véleményed.
De.. be kell látnom, hogy az ember szereti babrálni a dolgokat. ez is ilyen hobbi izé, mókolgatjuk azt, ami van.
Szerelgetjük, javítgatjuk, tuningoljuk... fene sem érti. De ez van.
Persze, ez nem mindig -inkább sosem- ésszerű, de nem is ez a lényeg.
Mindenki másra vágyik, másra van szüksége.
Az accord is stimmel! Én is előbb ülnék abba, mint egy kisebb vasba... de tényleg ízlések és pofonok. Van, akinek az accord is csak vicc kategória. És van, akinek a yaris ts egy elérhetetlen kis álom
Viszont az tény, hogy úgy látom, ha valaki mondjuk egy accordra vágyik, de jelenleg egy civicben ül és vagyonokat költ rá, ahogy a haverom is... az nekem magas. Sosem tennék ilyet.
Az előző galantomat bár szerettem, de tudtam jól, hogy nem az a végállomás, így nem is szívesen költöttem rá.
Na jó, megyek reggelizniMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
@focvis, @rbalint88: Igazából, ga erősebbet szeretnék, akkor márkán belül egyetlen egy választás van, az meg 9,8 M-tól indul.
Ha nem maradnék a márkánál, akkor jelenleg egyetlen másik gyártó jöhet szóba: Nissan. Ott már kicsit szélesebb a választási kör, de ami elérhető az egy 190 lovas Juke 6,2 M-tól. Más gyártó (szégyen, nem szégyen) nagyon nem mozgat meg. Egyetlen autónk volt, ami mély benyomást tett rám gyerekként az egy E28-as BMW 520 volt. Ettől függetlenül bömbit nem vennék.
Ugyanakkor, ami miatt a Yaris tuningon gondolkodom az az, hogy egy kompresszorral megfejelt ~150-160 lovas "női" autóval meg lehet lepni az embereket. Kivül maradna minden, csak a motortérben lenne módosítás. SAjnos a hullaszállító után erősen érzem, hogy semmi respektje nincs ennek az úton. Eladni meg nem tervezem, vagy megörökli valaki a családban vagy megmarad második játszós autónak (pálya napok etc.).
@zolynet:a 60-as rendszer, az már a kompresszor miatti előre tervezés lenne. A direkt szűrő nem saját ötlet, Toyota klubbosok ajánlották, hogy jó féle, csak a zsákkal együtt vegyem meg mindenképpen. Télire persze vissza menne a gyári szűrő és szűrőház (meg persze a műszakin is ).
@Skillet:Hát igen, így valahogy.
-
Ironizer
tag
Nemtom mennyire tru story, de tény, hogy ilyen sérülést máshogy nem nagyon tudom elképzelni, hogy hogy lehetne beszerezni:
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Bestbuy játékok
- Háztartási gépek
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Dragon Age: Origins
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen