Új hozzászólás Aktív témák

  • behappy

    aktív tag

    válasz pweisz #369 üzenetére

    nekem volt Vw Lupo 1.2 PD-TDI. 68 LE és asszem 160 nyomatéka volt, utobbi elég tekintélyes egy kisautonál...

    kb 1 év 3 honapig volt meg, 10ezer km után kezdett menni rendesen, kb 120ezret pakoltam bele (németbe jártam rengeteg vele). Egy személlyel képes volt kiakasztani az órát (200km/h-ig volt skálázva), (a gyári végsebesség asszem 168kmh/h) 4 személy + csomagokkal még feldöcögött 180ra nehezen. Gyorulása nagyon jo volt....illetve csak a 2. fokozattol, 1-2 között lassan váltott (tiptronic volt benne) és az 1es rövid is volt nagyon.

    Egyébként ebből a tipusból bármilyen motorral szerelt példány képes a 200 km/h-ra, nagyon sokszor követett az autópályán egy ''testvér'' (dizel és benzines is).

    Ja igen: és nem ment szét a motorja a hajtástól 120ezer km alatt sem. '99 ben volt egy polom, 13ezer kmrel került hozzám, 1.0literes 55 loerő benzines....hát az szét lett hajtva 90ezer kmes korára (155 volt a vége kb, annyival mentem ahol csak lehetett mindig).

    ÉS: a Lupo tartós 160-170 autopályatempó + klimahasználat és nem evett többet 4 liter gázolajnál 100kmen. Egy tankkal kimentem pestről frankfurtba :D

    Szval mindenkinek csak ajánlani tudom a dizeleket (ujakat). Mondjuk a Peugeot dizel motorjai (kicsik) nem jönnek be, mert hangosabbak, lomhábbak és 6 liter körül fogyasztanak (vagy többet).

    kb ennyi.

Új hozzászólás Aktív témák