Új hozzászólás Aktív témák

  • macilaci78

    nagyúr

    Hétvégi fogyi. Zugló-Badacsonytomaj-Zugló, meg egy kis Budapest, összesen 390 km, 21,28 liter MOL Evo Plus dízel. 5,46l/100 km.
    Teljesen vegyes, város, országút, autópálya, végig a radar alatt (remélem :D). Azért a 71, 77 számú főutakon volt pár előzés, ahol visszaraktam 3.-ba is. Necces helyzet nem volt, inkább visszasoroltam.
    90-nél épp eléri az 1500 rpm-et a fordulat, országúton ha 80-100 között kell valamennyi dinamika, akkor inkább 5. fokozatot kér. Emelkedőn 6.-ban vagy közel padlózni kell, vagy csökken a sebesség.
    Motorfékkel és szabadon is könnyebben gurul, mint a Passat, viszont országúton, pályán nem csendesebb a menetzaj. Mondjuk, a gumik is közre játszhatnak.

    Az ülés vagy nem olyan kényelmes, vagy csak szokni kell. A lapockánál jobban tart, görnyedt testtartásra kényszerít, de Páromat is. A fejtámla közelebb van a fejhez, egy frissítő fejkörzésnél útban van.

    Megnéztem, ha kicserélem egy rétegelt lemez táblára a csomagtértálca alatti tárolót, akkor a 185-ös kerék alatt (haver téli szettje nálam van letárolva) a sík alatt van úgy 37 mm hézag. 195/65 R15 gumival tervezem használni, tehát van úgy 27 mm helyem. Majd teszek távtartót gumitappanccsal a rétegelt lemez alá, hogy ne a keréken feküdjön fel és bilegjen, hanem a fémen. A gumi csomagtértálca alatt nem fog látszódni és a 10 mm-es rétegelt lemez tart annyit, mint a műanyag. Aztán már csak 1 lemezfelnit kell kerítenem.

    Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

Új hozzászólás Aktív témák