- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Windows 11
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz sutszi #276697 üzenetére
Ilyen-olyan helyeken vannak rakodórámpák, amikhez egy kamion csak hozzátolat. Nagyobb városokban biztosan van olyan helyen is, ami kocsival megközelíthető. Onnan meg csak 2 szál 2"-os fenyő palló kell.
Vagy elmegy a helyi OBI-ba, a raktárosnak ad egy kis helyi valutát, aki targoncával leveszi neki. Ha nem akar alányúlni, akkor a felnin átvéve 1-1 spaniferrel nagyon szépen le lehet emelni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
szőröscica
addikt
Ezt konfiguraltuk, meg pont kijon a keretunkbol. [link]
Style + ulesfutes + kormanyfutes + elektromosan behajthato tukrok + extra vedoburkolat (apropenz, ha esetleg megvennenk 5 ev mulva magunknak). Velemenyek? -
Qtya123
őstag
válasz kisza25 #276690 üzenetére
"Olaszok ugyanúgy vezetnek, mint mi"
Én most edződtem meg a montenegrói és az albán közlekedésen. Kb 1800 km-t tekeregtünk náluk. Hát ők nem úgy vezetnek, mint mi.
Meg lehet szokni, először fura, de végül is balesetet, koccanást nem láttam a káosz ellenére sem.
Mindenre nyomkodják a dudát. Ha jelzi, hogy jön, ha ideges, ha beenged, ha eléd vág, vagy csak úgy... Így a végén már azt sem tudod, hogy ki miért dudál.
Volt olyan, hogy a dugóban araszolva megláttam egy helyet, elkezdtem párhuzamosan betolatni, erre az albán veri rám a dudát. Felhúztam maga, nézek hátra idegesen, meg kérdezem, hogy mivan, erre csak annyi, hogy jelzett, hogy megállt és tolathatok. Hát mondom bocs bakker, köszi, de igazából látom magamtól is. Én meg ugye rögtön arra gondoltam, hogy azért dudál, mert nem tetszik neki.Az, hogy a biciklis szembe jön a többsávos körforgalomban, az teljesen normális. Index az a körforgalmakban, meg úgy alapban kb ismeretlen fogalom. Ami fura volt még, hogy 2x2 sávos út és balra nincs kanyarodósáv, hanem a belsőből kanyarodnak le, de külön lámpa sincs, csak telizöld, szóval várni kell, míg a szembejövő 2 sávon elmegy a forgalom. Ez akkor jó, mikor mész a belsőben és beragadsz, mert az előtted lévő természetesen nem indexel, hogy ő le fog kanyarodni, neked így meg már nincs időd jobbra kisorolni.
Nem értem miért nincs kanyarodósáv, nagyon belassítja a forgalmat ez a szerencsétlenkedés. Ahogy az is, hogy állsz egy kereszteződésben, várod, hogy menjen el előtted az autó, de az meg index nélkül lekanyarodik abba az utcába, amelyben állsz.Ja és ha előzékeny vagy és magad elé engedsz valakit, akkor mögötted 99%, hogy rádverik a dudát. Volt, hogy a rendőrautó dudálta le meg mutogatott a svájci turistának, mert az beengedte maga elé a kikanyarodót.
Érdekes egy légkör. Van a káoszban valami rendezett folyás, de sokkal lassabb a forgalom a fent említett baromságaik miatt. Meg egy idő után kezdtem már unni a sok tülekedést, bedugdosom az autó orrát, átmászok mindenen mentalitást.[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz szőröscica #276705 üzenetére
nem akarok tobbet szellozore/ablakra tapasztgatni telefont.
Én is így voltam vele, aztán az iPhone nem tölt kábelen túlmelegedve
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #276705 üzenetére
Es tenyleg akarsz 10 millat adni egy konzervdobozert, ami minden elmeny nelkul elvisz A-bol B-be?
Carplay igenyt teljesen megertem, de a legtobb autoba boven van aftermarket megoldas is.Same rules apply!
-
szőröscica
addikt
válasz EQMontoya #276707 üzenetére
Szerintem egy Passat vagy Superb (Mondeo, Mazda 6, mindenki illesszen be egy szimpatikus kurrens kommersz nagy kombit) sem konzervdoboz, es oszinten szolva, az idei nyaralas is tok jo elmeny volt, pedig egy 1.6 TDI-vel mentunk. Ezekhez kepest egy 320i sem lenne valami atomvillanas.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #276708 üzenetére
De nem a Kamiq van kinezve? Mert az egy Polo SUV, ket meretkategoriaval a felsoroltak alatt, ennek minden egyeb jellemzojevel. Vagy felreertek valamit?
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #276708 üzenetére
Azon kivul, hogy nagyobb (ami ket emberre kb. nem ertem miert lenne szempont) alapvetoen egy mondeo passat superb pont ugyanakkora kalap szar kozlekedoedeny minden ezen tulmeno elvezeti ertek vagy autozasi vagy muszaki vagy presztizs vagy barmi szempontbol szerintem mint az ampera nem latom az elorelepest. Elkoltesz 10M-t hogy legyen egy megbizhato kozlekedesi eszkozod ami eddig is volt. Amugy minek nektek 2 ugyanolyan felhasznalasi celu auto? Mit lehet csinalni egy mondeoval amit egy kamiq-kal nem?
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Gondolom 1000km-eket leautozni kenyelmesebb egy kifejezetten utazasra tervezett modellben mint egy kis varosi SUV-ban. Az Ampera minden csak nem utazoauto. Igazabol helyette jon a Kamiq, uj, automata, vezeti majd asszony, le tud parkolni vele a varosban, stb.
Ketto ilyenre nincs szuksegunk. Vagy egy eldobhato autot allitok be az utcara, amit tenyleg csak arra veszek elo, ha mindenkepp ketfele kell mennunk, vagy valami jo kis hetvegi, utazos kocsit. De beszeltuk, hogy egy 15 eves 6-os BMW bar hivogato, de lerohadni nem szeretnek sehol. Es igy jott szoba, hogy miert ne legyen akkor felsobb kategorias, fiatal auto esetleg. En se tudom mit akarok, na. Sokat kirandulni leginkabb.
[ Szerkesztve ]
-
lazac_
tag
Láttam már alu stílusú lemezfelnit (alcar hybrid, vagy mi), de acél stílusú alufelni?
Thank The Lord, The Classic Steelies Are Back
Enkei is releasing an aftermarket wheel in Japan that goes back to basics with stock steel wheel looks. -
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #276708 üzenetére
De ha van mar egy ceges 1.6 tdi, akkor ameddig az rendelkezesre all, meg ott az ampera villannyal, minek barmi mas?
Marmint ha emelle vagy valamelyik helyett vennek barmit, akkor az legyen olyan, amitol vigyorgok. Ez mar izles szerint lehet az MX5-tol a 650i-n at a rotyogos amerikai v8-ig barmi, az most tokmindegy, de hogy egy megbizhato kozlekedoedenyt lecsereljek egy masikra, mikozben amugy van egy ceges, annak egyszeruen nem latom az eletemhez hozzaadott erteket.
Ja, es borzasztoak az uj VW software-ek, tehat szerintem meg annak is megvan az eselye, hogy agyfaszt kapsz tole.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #276713 üzenetére
Szerintem ez ostoba terv. Büntetésből végig kell nézned a mérést háromszor: [link]
Gondolom 1000km-eket leautozni kenyelmesebb egy kifejezetten utazasra tervezett modellben
Ez most ilyen romantikus álmodozás hogy teleportálsz egy másik életbe ahol van időd hetente spanyol körtúrára menni autóval? Hány darab ilyen több ezer kilométeres autós utazás volt az elmúlt 10 évben?
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz EQMontoya #276715 üzenetére
Az Octaviat vissza fogjuk adni, ha megjon a Kamiq (ha nagyon hamar erkezik, akkor par honapig megtartjuk atfedesben, hogy kelloen magabiztosan kozlekedjen a parom, ne padkazza le a felniket, stb). Fel - 1 even belul 99%, hogy csak egy autonk marad.
Es utana akkor vagy jatszos (de sosem volt, kabriot nem szeretnek), vagy utazos, vagy eldobhato masodik autot veszek. Vagy semmit. Egy biztos, hatam kozepere se kivanom a szerelohoz jarast, a gumizast, a muszakizast, stb
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #276717 üzenetére
Es surgos? Marmint jelenleg a tatar szerintem nem hajt, addig nalad van a penz...
Kicsit meggondolatlan dontesnek erzem, "mindegy, csak vegyunk mar valamit", mikozben amugy szerencsere nem is surgos es kihagyhatatlan ajanlat sincs.
Szoval en a helyedben nyugodtan aludnek meg ra parat, rohadtul raersz.Same rules apply!
-
nagyúr
válasz szőröscica #276717 üzenetére
De nem értem, ha jár a Cégautó, akkor minek a kamiq? Vagy nem autót kértek hanem a zsét és abból fizetitek a részletet és akkor ez saját lesz? Kicsit sok a hsz és elveszik a lényeg nekem.
Nem rossz autó az bár én akkor is inkább Golf kombit vagy Oktávot vettem volna bár értem, hogy az elbaszott fedélzeti rendszer az idegölő...
Hasonlóan krvanagy bajban leszek, ha egyszer oda jutok, hogy a BMW-t lecseréljem...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
szőröscica
addikt
válasz Tsebacsi #276719 üzenetére
A Kamiq ceges lesz. Az Octavia helyett hosszu tavon.
Az Amperatol szabadulni akarok, mert oregszik. Most meg nincs baja, meg ingyen parkol es talan turhetoen ki lehet szallni belole.Ket ceges autot valoszinuleg nem fogunk tartani, mert annak tenyleg semmi ertelme. A masodik auto legyen nagyon mas - ha szukseg lesz egyaltalan ra.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #276720 üzenetére
Jaaa, hogy a kamiq cégautó lenne. Annak oké. Szeretni amúgy nem fogod szerintem, mert amúgy egy műanyag doboz, de A-bol B-be elvisz, és ha nem Te fizeted ki érte a 10 métert, akkor nem faj.
Same rules apply!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #276720 üzenetére
Amúgy 1 céges akkora időzítve, mikor az Octavia távozik, és mellé utakra bérelni? Azt mondod, nem hiányzik a fenntartás. Így egyik útra mehet Mustang, másikra 7er, stb (csak mondtam valamit).
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #276720 üzenetére
Hát .. offban írom már de én azt se értem akkor asszony minek kért autót.
Kérjél te egy 130 lovas dsg golfot amit mondtad hogy belefér, asszony kérjen pénzt neki nem kell céges, amperát ráérsz eladni ha megjön a golf, és utána vagy egy klassz automata autó amit asszony is tud vezetni, vadi új tehát nincs szerviz nyűg, amúgy is céges, használható a hétköznapokban is teljesen jól, és ha meg nem lehet évente 1-2x frankón nyaralni menni egy 8-as golffal is kényelemben akkor tényleg megérett a világ a pusztulásra
Na de ezt csak én csinálnám így, a ti logikátokat már nem tudom követni úgyhogy unsuncribeolok a threadről -
nagyúr
válasz szőröscica #276720 üzenetére
Ja aha. Cégesnek bőven jó lesz! Sajátnak nem is tudom van-e értelme? Ha ezzel mehettek mindenhova, akkor egyelőre szvsz nem. Tegyél félre havi x összeget és majd ha úgy érzed arra költsd mire szükséges, utazás, gyerek (ha lesz), vagy egy szép BMW
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #276692 üzenetére
Aktiv tpms? Az szivas, nekem is az van. Elvileg muszakin ellenorozhetik de sztem meg soha nem nezte sehol senki.
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #276721 üzenetére
Ismeros eleg alaposan korbejarva a temat egy fullos Kamiq-ot valasztott az uj munkahelyen. Elotte Audi A4-e volt es nem panaszkodik, eleg jol megcsinaltak azt a kis skodat. Igazabol boven el lehet vele menni nyaralni spanyolba’ is nyaralni vele (kiuztek spanyolbol vagod, pedig imadom a tapast! - Simpson csalad). Ha eleg egy ceges , akkor a masik
helyetti zsetont allokalnam jatszos autos budzsenek, megvennem az alomautot es szepen egyre hosszabb turakkal epitenem vele a bizalmat.
Egyebkent a vilike altal linkelt bimmerekbol a masodik a G30-as 11misiert az , kell ra egy chip es akkor 30i szintet tud. Nekem ha foldszintes autot kellene mondani, hogy egy autom lehet mindere, akkor az ebbol egy kombi lenne, bilibe ero kezzel M40i, de egy 20i is eleg igazabol mindenre. Ha krumplit is lehet mondani, akkor Macan. -
rbalint88
addikt
válasz Kickass #276732 üzenetére
Nem a T-Cross/Taigo merete ez?
T-roc a Karoq-kal van paroban inkabb, nem? Vagy az mar Tiguan, a Kodiaq meg Tiguan AllSpace?EQM: a modell volt a lenyeg. A kek kombi meg elozo gen, nem rossz az se, de az ujabb az nekem az egyik igazi kedvencem. Kiadja feherben is sztem egy jo kerekkel.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz szőröscica #276720 üzenetére
Miért nem Golf? Nálam pl eddig egyszer jelzett a front parkradar valami szellemre kb 40nél, de azon kívül, hogy nem wireless az AA semmi extra nem volt. Jó a front assist néha kicsit túlparázza.
Előtte az ideiglenes T-Roc se volt rossz, de az 1.5TSI DSG7 1-1,5 literrel evett többet mint az eTSI és beltérben a Golfot tágasabbnak érzem. Ha már céges közlekedőedény akkor egyen minél kevesebbet.
-
tboldi
nagyúr
válasz lazac_ #276714 üzenetére
Jazzen élném, valamennyire emlékeztet a Ronal Turbóra. Az is egész jól mutat rajta annak ellenére, hogy nem period correct.
-
tboldi
nagyúr
Idéznék ebből a hirdetésből.
Chipelve kb 180 le
Veszett módon megy, ki kell próbalni
Emberünk mit szólna, ha odaállítanék egy szinte ugyanilyennel?
A 7 literes fogyi meg humbug.[ Szerkesztve ]
-
-
brumi1024
veterán
válasz Kickass #276732 üzenetére
Lehet, hogy méretben akkora, de Polo alapú. A platformjára utaltam alapvetően: MQB A0, a Golf, T-Roc, Karoq MQB A1, a Tiguan/Q3 pedig MQB A2, ami magyarázza miért érződik nagyautósabbnak.
Viselkedésben, extrákban ez érződni szokott, függetlenül attól, mekkora a csomagtartó vagy a beltér, a VAG így pozícionálja a termékeket.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
-
Kickass
őstag
válasz BigBlackDog #276744 üzenetére
Ott is van brumi linkjében hogy az a T-Cross. Belső méretben szerintem a T-Roc kb Golf méretű, talán hátsó üléssornál van 2-3 centi. Volt mindkettő, belső tér minőségében se tűnt fel akkora különbség. Ha Tiguan is akkora mint egy Golf az gáz.
bandus&brumi: És valóban. A Kamiq platform szerint Polo, de méretileg meg hozza kb a T-Rocot. Skodánál kevesebb is az ilyen crossover modell, úgy tűnik mintha a VW modellek közé lőtték volna be őket.
Új hozzászólás Aktív témák
- Trollok komolyan
- Politika
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Projektor topic
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen