- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- eBay
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Aliexpress tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Mozilla Thunderbird
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
radi8tor
MODERÁTOR
nem a traffipaxok lettek pontosabbak – mert eddig is azok voltak –, hanem a „papírozás” változott. A rendőrök azonban ezután is mérlegelhetnek – derült ki a rendőrségi tájékoztatón. „A gyakorlat az, hogy a rendőrök eddig is, és ezután is alkalmaznak toleranciát, amit a jog úgy fogalmaz meg, hogy a rendőr belátására van bízva, hogy egy elkövetett szabályszegés esetén milyen szankciót alkalmaz” – fogalmazott Óberling József, hozzátéve: „eddig sem foglalkoztak azzal, és ezután sem fognak, hogy 50 helyett ki ment 51-gyel”.
Nem 51 km/h-ra vagy 52 km/h-ra fogja állítani a mérőműszert a rendőr, hanem azokra fog fókuszálni, akik a sebességet jelentősen túllépik.Ehhez képest az általad tapasztalt 54-es eset elég érdekes.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
rbalint88
addikt
válasz MC Pite #265800 üzenetére
Ha allandoan bele kell nyulkalni, akkor tok felesleges az automata mod. Felkapcsolja, amikor nincs ra szukseg (5m-es alagut), viszont amikor szukseg lenne ra szurkuletben, esoben meg nem. Igy ertelmetlen. Vagy legyen jo es automata vagy ne legyen egyaltalan automata mod, lehessen fixre rakni a tompitottat es szepen inditaskor felkapcsolodik, leallitaskor elalszik es nem csipog. Mondom NEM CSIPOG - szvsz ez ugyanaz az idiota logika, ha sipolni tud erte, akkor ugyanennyi erovel el is olthatna
-
footy
addikt
válasz tboldi #265793 üzenetére
Saraht csak a legzsakok miatt mi ?
A throttle houset senki nem nezi? Pedig a legjobbak a mai mezonyben.
-
barnam_
nagyúr
válasz molnarpeter #265794 üzenetére
Pár a Yt feliratkozásaim közül: Tedward (pov videók mindenfajta autóval), LegitStreetCars (autó szerelgetős), Waldo's World (mint az előző), Mercedessource (klasszik Mercik javítása/karbantartása), Vice Grip Garage (régi amcsi vasakat támaszt fel + road movie)
-
lazac_
tag
válasz rbalint88 #265797 üzenetére
"Valamiert a VW le tudja programozni..." - pont ma reggel jött mögöttem valami Touareg féle VW, eső sehol, folyamatosan ment az ablaktörlője szárazon, még gondoltam is, hogy esetleg lehúzom az ablakot, és kidugom a kezem imitálva az esőkeresést... Gondolom ha esetleg az automatika mondta be az unalmast, azt is felül lehet bírálni, nem igazán értettem, hogy nem zavarja.
-
barnam_
nagyúr
válasz rbalint88 #265797 üzenetére
Merciben is tökéletesen (*) működik, nem kell a lámpára gondolni, ha kell akkor be van kapcsolva. Nem is kell hozzá eső, felhős időben már felkapcsolja a tompítottat. Egyedül ködlámpát nem kapcsol magától, azt neked kell kapcsolni és a távolságit levenni.
* nem tudom, hogy 5m-es alagútban felkapcsolja-e... attól is függ milyen gyorsan mész át alatta
-
nagyúr
válasz rbalint88 #265797 üzenetére
Szerintem a szabványalkotóknak kéne írni... Ha nem kötelező a nappali menetfénynél a hátsó villany, akkor úgy programozzák le, hogy annak megfeleljen.
Amúgy tényleg egy kis esőnél már megmutatkozik, hogy ki figyel, ki akar figyelni és figyel, ki akarna figyelni és nem tudja hogyan kéne, ki sz'rik bele az egészbe.De az esőben hátsó ködlámpát (indokolatlanul) használóknak üzenem, hogy égjen ki a szemük nekik is.
(szürke autókon "nevelkedtem", aki tanítgatott vezetni azt mondta, hogy "figyi Cappa, szürke autó, szürke aszfalt, javallom kapcsold fel a lámpát nappal is" - ezt ma is tartom. A start-stop kikapcsolása előtt lövöm fel a lámpát rutinból; és anyóka is, szerencsére.
Na jó, az S-Max az kék. De a másikak szürkék.)[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
barnam_
nagyúr
válasz cappa72 #265807 üzenetére
Vasárnap jöttem végig az M7-esen szakadó esőben, az autók olyan vízfüggönyt vertek fel, hogy néha nem láttam van-e előttem autó. 1-2 emberke felkapcsolta a ködzárót, ebben az esetben hasznos volt. De a moderebb ledes hátsó lámpák gond nélkül látszódtak.
Azt mondjuk nem értettem, hogy mikor a látótávolság lecsökken vagy 50m-re, miért vonatoznak egymás mögött a külsőben... Én inkább a belsőben haladtam, ideális esetben nem voltak előttem.
-
BigBlackDog
veterán
válasz barnam_ #265808 üzenetére
"Azt mondjuk nem értettem, hogy mikor a látótávolság lecsökken vagy 50m-re, miért vonatoznak egymás mögött a külsőben..."
Ezen pont mi is gondolkoztam (csak éppen a belsőben vonatoztak). Arra jutottunk, hogy valószínűleg így jobban látja az előtte lévőt. Száraz időben nem probléma a nagyobb távolság sem, mert akkor távolabbra is el lehet látni.
-
barnam_
nagyúr
válasz BigBlackDog #265809 üzenetére
Én is erre jutottam. Csak ha egy valaki nyom egy satuféket, borul a dominó
-
Vismajor01
addikt
válasz barnam_ #265806 üzenetére
Lehet a Volvoban tokeletesen mukodott, sose tudom meg mert a svedek ugy gondolták semmilyen visszajelzesre ninxs szuksegem arrol h mldt az autó felkapcsolta e a tompitottat avagy sem. Cserebe viszont lekapcsolta nagat ha kinyitottam az ajtót es nem binbammolt, ugyh meg lett oldva ez azzal h mindig fel volt kapcsolva a lampa oszt kész. Az ablaktorloje viszont nagy mágus volt, megvolt rajta az összes fokozat az automata mellett, az automata sebessegebe is egy kis tekerovel belehetett nyulni, de nem kellett mert mindig tudta mit kell csinalni.
Nah a Lexus ad visszajelzest hogyha felkapcsolta a lampat es eleg gyakran kell felkapcsoljam manualisan, pl tegnap felmentem du 4kor ebben az igazi atomszurke felhos esos idoben az m0sra es az automata ugy gondolta nincs szükségem lámpára. Szal nem tul okos. Ellenben ha beallok a garazsba mindig felkapcsol xD
Az ablaktorlo meg tok hulye, raadasul az automata mellett csak ket fokozat van, kozepes es gyors lassu nincs szal vagy elegge kalimpal vagy rabizod magad az automatara az meg, foleg alacsony sebessegnel tok megbizhatatlan van h mar alig latok de nem torli ez a fos. Foleg meno hogy az egytorleses -visszaugrikabajuszahelyere- funkcio szokas szerint a kapcsolo elso fokozata "felett van", az elso fokozat meg off szal ha csak egyet akarok törölni mert az automata megint meg akar ölni akkor egyet felkell kattintsam offba es onnan feltolva tudok csak torolni. Vagy lejebb huzom egyet a kart ami ugye atallitja kozepes manualisra amit aztan azzal a lendulettel ki is kapcsolok mert ritkan van ra szukseg. Jo nagy szivas en mondom
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
MC Pite
veterán
válasz cappa72 #265807 üzenetére
Kis esőnél nem szoktam felkapcsolni, mert nem csökkenti a látótávot. Megane nem kapcsolta fel asszem automatán, korábbi pikacsu szakaszosnál nem, folyamatosnál felkapcsolta. Mostani passz, még csak lightos esőben mentem vele mindig, ott nem kapcsolja.
A télen/sötétben napokig/hetekig ködzárót használók, akik eleve indokolatlanul kapcsolták fel, mert 500 helyett csak 250-300 métert láttak el reggel; na azok süssék meg.
Persze ezeknek a fele 2 csíkot (se) világít meg tompítottal, este nem zavarja hogy 60 métert se lát
rbalint88 : Az igaz; mind automata ablaktörlés/világítás, mind az új 'kötelező' vezetési segédeket is be kellene vizsgálni, mert ami nem működik normálisan, rosszabb mintha nem lenne!
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
6030D
Ármester
válasz rbalint88 #265802 üzenetére
Skoda ilyen, és nagyon is szeretem. Ebben nincs automata: nullán csak elöl led, következő állás elöl hátul led (skandináv drl?), bekapcsolva meg elöl led csökkentett fénnyel + halogén + hátul led. Utóbbi állásban, ha a startstop lövi le a motort, minden marad, ha én állítom le, de nem húzom ki a kulcsot (mondjuk várakozok a kocsiban), akkor a ledek világítanak mindenhol. Ha kihúzom a kulcsot nem bimbammol, de az egyes állásnál igen. Pedig én úgy szeretném használni, hogy legyen skandináv drl (pl aluljárók miatt), meg ha akarom, akkor lássak. Automata fényszóróért pénzt nem adnék, kivéve a refi, az nem rossz dolog, de abból sem mind jó. Mármint a szemből jövőnek.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
nagyúr
válasz rbalint88 #265797 üzenetére
"Valamiert a VW le tudja programozni, hogy ha elindul a szinten automata ablaktorlo, akkor felkapcsol a tompitott is" - ez tényleg megy nekik, viszont egy normálisan működő esőszenzort a mai napig nem tudnak gyártani. Az elmúlt héten sokat autóztam esőben, nem kevés bosszúságot okozott az Audi "automata" ablaktörlője. De hogy valami pozitívumot is írjak róluk: az újabb modelleken már három fokozatban szabályozható az, h milyen fényviszonyoknál kapcsolja fel automatikusan a tompított fényszórót.
barnam_: A Merci automatája tényleg OK, viszont a Multibeam LED lámpájukkal nem voltam kibékülve (finoman szólva sem).
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz bulikavagyok #265815 üzenetére
Nekunk a Golf7.5-ben eleg jo az automata fenyszoro es ablaktorlo is. Nyilvan van olyan korulmeny, ami mindent meghulyit, de szvsz ott is a kevesbe hulyek koze tartozik, alig-alig kell belenyulni. Hyundaiba sokkal gyakrabban, de meg mindig jobb, mintha nem lenne.
6030D: inkabb cserelgetnem a H7-eseket fele evente, mint kapcsolgassam naponta x alkalommal es/vagy bimmbammoljon
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #265815 üzenetére
Nekem igazan se a VAG, se a BMW fele esoerzekelovel nem volt bajom, valoszinuleg megszoktam. Az automata lampa eddig a 4-esnel a legkorrektebb: rosszidoben is kapcsol, menubol allithato, hogy a nappali feny a hatso helyzetjelzot is kapcsolja-e, es visszajelzest is ad.
Igazan rossz automata ablaktorlohoz a Teslahoz erdemes menni, ott meg raadasul menuben kell turkalni a manualis kapcsolashoz.
-
Qru
MODERÁTOR
-
MC Pite
veterán
válasz 6030D #265813 üzenetére
Javítski ha tévednék:
-0 drl
-1skandináv drlhelyzetjelző, amit csak behúzott kézifék mellett engednék használni, vagy ha jár a motor, elől maradjon a drl - de a skodánál nem így van
Azaz akik napsütéses időben a hátsó 50 lumenért felkapcsolják a helyzejelzőt (ami napsütésnél nem látszik) elől letizedelik a fényt!, így már elől se látszik (mert a helyzetjelző napsütésnél kb semmi).
-2 tompítottNem túl bonyolult a fényszóró mátrix:
-jó látási viszonyok (jelző lámpa)
>DRL, ha nincs, helyette(!) tompított-rossz látási viszonyok (útmegvilágító berendezés)
>Tompított-erősen korlátozott látási viszonyok (sebességet kell csökkenteni; útmegvilágító)
>Ködlámpa, lakotton kívül
>Ködzáró lakotton kívül, ha nem jön közvetlen mögöttünk senkiExtra:
Ahol külön van a helyzejelző, ott mehet a drl+ helyzetjelző együtt, menet közben is, de nagyon kevés ilyen autó van.Rengeteg típusnál szarul látszik az indexelés ha világít a tompított, és az indirekt fénye kevésbé jól látszik mint a direkt fényt adó menetjelző, plusz ott már figyeltek hogy világíthat együtt az irányjelzővel - ezért erősebb a drl jó látási viszonyoknál. Lassan húsz éve figyelem minden autónál, valóban így van, nem hülyék.
Tiltani kéne sw-esen/hw-esen a menet közben 50 lumennel osonást, de ez sajna nincs meg.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
nagyúr
válasz MC Pite #265822 üzenetére
Én azt is furcsálom, hogy valaki a helyzetjelzőt (aka "városi"/"parkolólámpa") nappali menetfényként használja. Rendgetegen vannak ilyenek.
@#265821Qru
1et értek. Szerintem eleve így kellett volna megalkotni a hozzá tartozó szabályzást/szabványt/alájnlást...[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
MunezXBK
nagyúr
válasz bulikavagyok #265815 üzenetére
Már az enyémben is 3 fokozatú.
-
nagyúr
válasz rbalint88 #265818 üzenetére
Lehet, h csak az enyém ilyen, de tízből legalább hétszer hatalmas késéssel indul be magától ha esik az eső. És nem is töröl olyan gyakran, ahogy én szeretném. Folyamatosan állítgatnom kell a törlési intervallumon, különben mehetek full esőcseppes szélvédővel. Ellenőrző szerviznél be is fogom jelenteni (már hosszú a lista). Egyébként emlékezetem szerint az előző Audimon sem működött tökéletesen.
brumi1024: Igen, a hármassal nekem sem volt semmi bajom. A Tesla egy vicc. A frissített Model 3-nál állítólag már a bajuszkapcsolók is száműzve lesznek a kormány mögül.
MunezXBK: Hiába a három fokozat, ha az utolsón (három csepp) sem töröl rendesen magától. Állandóan tekergetem azt a hülye kapcsolót.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #265815 üzenetére
2019-es Superb-ben egész jól működött az automata ablaktörlő.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #265822 üzenetére
"skandináv drlhelyzetjelző, amit csak behúzott kézifék mellett engednék használni"
Na ez pont fordítva működik nálam, behúzott káziféknél lekapcsolja a DRL-t, ha kiengeded akkor felkapcsolja. Illetve voltak annyira fineszesek, hogy indítózásnál késleltetve kapcsolja fel eleve (bar a manual szerint behúzott kézifékkel kéne indítózni).#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz bulikavagyok #265815 üzenetére
az újabb modelleken már három fokozatban szabályozható az, h milyen fényviszonyoknál kapcsolja fel automatikusan a tompított fényszórót
Repül az idő, az MQB platform (Golf 7 & Co.) ezt közel 11 éve tudja.
-
nagyúr
Lehet, h csak az enyém ilyen, furcsa mindenesetre.
focvis: 11 év? Azt tényleg nem ma volt. Nekem a 2017-es S5 előtt egy 2004-es A3 volt az utolsó Audim. Szóval kimaradt "pár" modell, ezért volt új nekem.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
Mert az DRL, az így helyes, menetkész állapottól kell hogy világítson.
A drl az drl, a skandifény az pedig gyújtással bekapcsolódó tompított. Skandi drl nincs!
Keveritek páran a nappali menetjelzőt az állóhelyzetjelzővel!
Mire szerkesztettem már sok lett a hsz, így mégegyszer:
Nem túl bonyolult a fényszóró mátrix:-jó látási viszonyok (jelző lámpa)
>DRL, ha nincs, helyette(!) tompított-rossz látási viszonyok (útmegvilágító berendezés)
>Tompított-erősen korlátozott látási viszonyok (sebességet kell csökkenteni; útmegvilágító)
>Ködlámpa, lakotton kívül
>Ködzáró lakotton kívül, ha nem jön közvetlen mögöttünk senkiExtra:
Ahol külön van a helyzejelző, ott mehet a drl+ helyzetjelző együtt, menet közben is, de nagyon kevés ilyen autó van.Rengeteg típusnál szarul látszik az indexelés ha világít a tompított, és az indirekt fénye kevésbé jól látszik mint a direkt fényt adó menetjelző, plusz ott már figyeltek hogy világíthat együtt az irányjelzővel - ezért erősebb a drl jó látási viszonyoknál. Lassan húsz éve figyelem minden autónál, valóban így van, nem hülyék.
Tiltani kéne sw-esen/hw-esen a menet közben 50 lumennel osonást, de ez sajna nincs meg.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #265831 üzenetére
Jah oké, így már világos. Nekem egyben van a helyzetjelző meg a DRL (ugyanaz az izzó látja el a feladatot), mit pl a rendőrségi VW Caddy-nél (talán a G6 is ilyen, majd focvis ráerősít ha igen). Az a különbség, hogy DRL módban csak elöl világít, ha helyzetjelzőre rakom akkor a hátsó lámpát is kapcsolja mellé. Ha mégegyet kattintok rajta, akkor meg tompítottra vált.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
Halogénnel szerelt G6-ban a távfényszóró izzója megy csökkentett fényerőn DRL üzemmódban.
Ha már DRL. A Mazdán azt figyeltem meg, hogy amikor beállok a sötét(ebb) garázsba, erősebb fényerőre vált a DRL (az automata fényszórót kikapcsolt állásban tartom, egyértelműen nem az kapcsol normál üzemre).
#265832 Qru A benzinkutas fotocellás ajtók nekem is megvoltak.
A megoldás: szabályos sebességgel kell közlekedni.
Vagy ésszel és vézzel.[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz MC Pite #265822 üzenetére
Ebben nincs hagyományos kis izzós helyzetjelző, ezért nem is írtam azt az első állásnak.
Szélén vannak a ledek. Ezek világítanak max fényerőn 0 és 1 állásban is (tehát akkor is max a fényerő).
Tompított állásban halványabb a led, és mellette világít a H7. A hűtőrács mellett van a refi, alatta az index, ami izzós, és jól látható akkor is, ha megy maxon a led.
Ez a puruttya lámpa, a full lednél alul van a drl csík és az az index is.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
MC Pite
veterán
A fő különbség, hogy helyzetjelzőként az 5W szál 50 lumennel, menetjelzőként ~21W szállal vilgágít, 400-1000 lumen.
Amikkel találkoztam G6/G7 (Amarok, Ranger, stb): Kétizzószálas H15 izzó van a refinél.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz 6030D #265836 üzenetére
Fogadjunk egy sörben / kávéban, hogy
-drl-ként maxon
-utána helyzetjelzőként (és tompított mellett) tizedére csökkentett fényerővel világít!Ha vesztettem, ennél végre logikusan csinálták meg, de gyanúm szerint követték az előírást(aszerint hjelzőn sajna 50 lumennel lehet haladni). Mivel a dimmelt drl a hjelző. Ha külön lenne mint pl a Vitarán, akkor maradna fullon.
Állod?
focvis: "Ha már DRL. A Mazdán azt figyeltem meg, hogy amikor beállok a sötét(ebb) garázsba, erősebb fényerőre vált a DRL (az automata fényszórót kikapcsolt állásban tartom, egyértelműen nem az kapcsol normál üzemre)."
Ez fura, fordítva kellene hogy legyen. Videózni is nehéz, mert mint a pupilla, úgy az iso is megy utána. Ha vannfényszenzorod, takard le sok fénynél, és kiderül. Hátul nem vlágít neked drl mellett?[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
6030D
Ármester
válasz MC Pite #265838 üzenetére
Persze, mert tudom hogy amit írok az úgy van, max elbeszélünk egymás mellett. Akkor néztem meg, amikor feltűnt, hogy ha beállok tompítottal a garázsba, és mellette van a fal, leállítom a motort, akkor lekapcsolja a H7-et, de a falon erősebben látszik a led. Utána beálltam sötétben egy fal elé, és csak a 0-1 között váltottam, és nem volt fényerő különbség.
Te esztergomi vagy környékén vagy, nem? Vasárnap déltől keddig Dobogókőn leszek, valamikor megyünk Esztergomba is (Csülök csárda ) összefuthatunk.Vagy vasárnap délben topiktali Dobogókőn?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Szada85
aktív tag
Ami miatt én csak átpörgetem ezek legtöbbjét az az, hogy annyi csatorna lett "azonos" tartalommal, hogy már egyszerüen nem tudnak újat mutatni, nem szórakoztat, vagy tájékoztat a legtöbbje.
Pl. a linkelt TCR videó 17 percéböl az elsö 10 perc csak anekdota, történelem, száraz hablaty, ami a lötéri kutyát nem érdekli.
Elmondja, hogy mennyire fontos/hasznos a "sperr" egy ilyen erös autónál, majd az utolsó 7 percben gyorsul vele párat, eleve szinte csak a gyorsulásról beszél, tehát azt sem tudjuk meg, hogy lehet-e vele jókat kanyarogni ezzel a "összeollózott szuper csomagos" autóval, ahol igazán kijönne/kijöhetne a sperr elönye pl. -
nagyúr
Ha már YouTube: nálam nagyon sokat megy, 2 óra felett van a napi átlagom. Többnyire bringa, utazás, ingatlan, de talán leggyakrabban autós videókat nézek. A teljesség igénye nélkül a kedvenc csatornáim (hátha érdekel valakit):
Kedvenc tesztelők: Autogefühl, Alex on Autos, AutoTopNL, Collecting CarsAutópornó: RoCars, MEDCARS, Auditography, RaGoCars, CarsGarage, CarMedia, Audiview, VermijlCarDetail (autómosós, új kedvenc), FrankAutomotive,
Vegyes: YouCarTV, CAR TV, Cars with Luke, Automann-TV, TheStradman, Motor1, MotorTrend Channel, Autoexpress, Carfection, P1TV, THE DRIVE, savagegeese, TEST DRIVE FREAK,
Plusz pár magyar csatorna amiket követek: Gál Customs, FRANKY, BigBlockTVhu,
Bimmer Experts, Checkengine, imeldahajas -
Vismajor01
addikt
válasz bulikavagyok #265825 üzenetére
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
mycso
veterán
válasz MC Pite #265831 üzenetére
Renaultnál DRL-nél a hátsó lámpa is világít. (mondjuk ha valóban DRL-ként használja az ember, akkor ennek nem sok az értelme...)
Viszont nálam is sajnos úgy van, hogy irányjelzőnél ég tovább a DRL, így elől nem sok minden látszik az irányjelzőből (diaggal elvileg állítható, hogy irányjelzőnél az aktuális oldali DRL-t kapcsolja le).Eső érzékelő: én imádom, megane 2 óta jól működik a renault-nál, van az auto mellett kölön manuális 3 féle mód, illetve az auto mód intenzitása is állítható.
A fényérzékelő, az szerintem sem túl acélos, szürkületkor későn kapcsol lámpát, rossz időt nem igazán érzékeli (diaggal elvileg finomítható lenne ez is)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tboldi
nagyúr
Azt hiszem, a MiTónál egyszerűbben nem lehet megoldani ezt a lámpaszitut.
A bajuszkapcsoló végét lehet csavargatni, 2 állása van: 0-n DRL-ként világít 21 W-tal egy hagyományos W3x16q izzó csak elöl, 1-en átvált az 5 W-os izzószálra + H7 tompított + LED hátsó helyzetjelző. Az indítózás idejére, valamint a motor leállításával együtt (nem start-stop, nincs még benne) lelő minden világítást, nem bimbammol.
Ennyi, semmi automataság, érzékelő, kézifék, vagy bármi hasonló, nem tud figyelembe venni semmit.Illetve még arra van lehetőség, hogy a DRL-t ki lehet kapcsolni a menüből, ilyenkor 0-n nem világít 21 W-tal, de minden más változatlan.
szerk.: Ja, meg ha nincs gyújtáson a kulcs, akkor 1-esen tud klasszikus helyzetjelzőt, de ha 1-esen volt a leállítás előtt is, akkor előbb vissza kell tekerni 0-ra, és megint 1-re.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz 6030D #265839 üzenetére
Drl járó motorral (pontosabban: menetkész állapotban) megy.
Azaz garázsban 0-1 azonos, majd ha beindítod, 0 világosabb, 1 ledimmelt. Ha mégse, pacsi a skodának, de az előírás és a a megvalósítás 99,9%ban amit leírtam.
tboldi: Megane is így ment, csak volt 0-Auto meg külön hjelző - tompított (de ugyanúgy kikapcsolható a drl, meg alapból lekapcsolja auton, de 0 és vissza után felkapcsolja, stb).
focvis: Ha le tudod videózni konstans külső fénynél (hogy letarakod) az érdekel, ilyenről nem tudok, de érdekel
mycso: M4-től hátul gyújtástól, azaz drl közben is világít.
Esőszenzor M3-on nem volt rossz, de XP, C4 SpaceTourer a 4 fokozat nélkül is legalább ilyen jó.
De ez is és a fényszenzor is ddt4all-al állítható, csak obd adapter kell hozzá, magad is kísérletezhetsz (én a sriccelési késleltetést akartam, de azt pont nem tudtam írni).Más:
Vééégre meghozta az express one (a Yeaky xenon ment vissza, messze nem volt 5000K-es).
[kép]
Este szerelés[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-v-
addikt
válasz bulikavagyok #265841 üzenetére
Ja legtöbbre én is fel vagyok vagy voltam iratkozva és jók is de mégsem nézem őket már ... nyomogatom is az unsibscribe gombot egyre gyakrabban, úgysem követem a legtöbbet.
Off, de ezt a faszit viszont mindig végignézem amikor van [link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- iPhone topik
- Milyen széket vegyek?
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Computex 2024: masszív tervekkel ül fel az ARM az AI-vonatra
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- eBay
- Fotók, videók mobillal
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen