-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
-
nagyúr
Tempomatozásnál ti rajta hagyjátok a lábatokat a gázpedálon vagy leveszitek?
-
nagyúr
válasz tboy93 #233306 üzenetére
Tök szükségtelen rajta hagyni, max készenlétbe rakom a fékhez, ha látom hogy lehet valami eksön.
Ezt a korábbi autóknál csináltam, a BMW adaptív. Itt csak nagyon ritkán kell készülnöm vagy beavatkoznom.
Gázon tartani felesleges szvsz.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
6030D
Ármester
válasz tboy93 #233306 üzenetére
Leveszem. Pont annyi idő rálépni a fékre, mintha a gázt én nyomnám és át kéne lépni. (Tudom, ballal fékezünk!) De főleg autópályán meg autóúton tempomatozok, ott meg inkább csak ki be kapcsolgatom, jobb esetben fékezni sem kell.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
nagyúr
Nem az igazi ez a mezei tempomat, örülök hogy a KIA-ban adaptív lesz.
Csupa félmegoldás van belépő szinten a Mazda6-ban,
- el. kézi auto hold nélkül
- tempomat adaptív tudás nélkül
- keyless indítás keyless nyitás nélkül -
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #233325 üzenetére
Ja, ha csak BC, akkor még megtartom a parókám, hiszen csalhat.
Amúgy lehet, hogy jobb lenne ebbe a városba a 6 gangos váltó? 🤔 Nagyon sokszor vonatozunk 35-40-nel, amikor a 2-es fordulatszámban kicsit sok, de a 3-as kevés.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Nekem is ott van, tud egyesevel es tizesevel is gyorsitani (ketallasu mindket gomb), de ha mondjuk a szokasos autopalyas epitkezeses korlat van, akkor szeretek gyorsan tul lenni a 60-130-on, egybol le lehet tudni jonehany elozest, ehhez pedig a tempomat vehemenciaja keves (meg sportban is), egyszerubb ralepni a gazra, akkor visszavalt es mehetunk. Ilyen szempontbol kenyelmes a tempomat: ha kevesebb gazt adok, mint amennyi a beallitott tempohoz szukseges, akkor kvazi semmit nem jelent, ha tobbet akkor gyorsabban megy.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tboldi #233326 üzenetére
Jó alaposan tele szoktam tölteni, szóval pontatlanság miatt nem álltam neki számolni, mikor hogyan sikerül Golf esetén is lehet némi eltérés a tágulási miatt, abba is fér pár liter, de legalább így kényelmesen megvan az 1000 km egy tankkal.
Ez az M20 (M32 rokon), nem ajánlanám igazából. Menetrend szerint csapágyasodik, féltengely belső csukló gyakori hibájára kb csak felújított cseredarabos/bontott/saját felújítása játszik új kehely hiányában, ráadásul kettőstömegű lendkerék is jár ehhez a váltóhoz. Nézegettem az áttételeket, pályán picit kevesebbet forog, alacsonyabb tartomány passz Igazából már az 5 sebességes C510 váltón járatom az agyam, ha mindent javítani kell, együtt már lehet olcsóbb átalakítani, meg mondjuk egy lekváros kuplung a biztonság kedvéért, földúton néhol többet kell csúsztatni... Viszont ugye ingyen autóhoz mérten szűkre mért keretből inkább húzom-halasztom, úgy jobban eloszlik a kilométer költség - legutóbbi generátor felújítás is váratlan kiadás volt, szinte csődbe vitte a projektet az a 34 ezer Ft
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #233330 üzenetére
👍
Igazából nem akarok váltót cserélni, anyumnak már az olajpumpa árától is égnek állt a haja (neki még megvan ), nemhogy egy ilyen projekttől.
Nekünk C510 van. -
veterán
válasz Tsebacsi #233327 üzenetére
Mondom, Golf kell, az mindent (is) tud ha belekéred.
A "Mazdám":
- a kézi fék - szerencsére - kézi, bár eleinte előfordult, hogy behúzott kézivel indultam el, ill. azóta is időnként elfelejtem behúzni,
- az ablak csak lefelé automata, felfelé folyamatosan húzni kell a gombot,
- tempomat - asszem' van benne (van benne ) , ilyesmit félévente 1x használok a Golfban (olyankor mellé teszem a lábam, hogy pihentessem),
- keyless indítás van, a használati útmutató szerint kulcsnélküli nyitás is létezhet - nem hiányzik, nehezebb így ellopni az autót,
- sminktükör-világítás nincs, a sminktükör fedele lóg, anyóson hiányzik, mindegyik MX-5 ND ilyen, leragasztottam fekete bandázsszalaggal, jobb mint a gyári, (majd szerzek bele hibátlan fészlifteset, és azt is leragasztom)
- a pótkeréknek helye sincs, emelő sincs, de helye van,
- nincs teleszkópos géptető-kitámasztó, cserébe négy darab a kidörrentők száma.A hétvégén talán belefabrikálom az Android Autot.
[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
Ez gyártói fszság, mert a keyless nyitás általában magasabb csomagban vagy fizetős extraként kérhető, már ahol. A Ford ebben is blfasz volt, mert egyes csomagoknál nem voltak ezek az értelmes extrák elérhetőek.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #233339 üzenetére
Fordnál nem csomagok vannak, hanem kivitel fajták. És ezek országonként eltérőek is lehetnek. Külön nem lehet kérni alap dolgokat bele, azt a kivitel határozza meg.
Ilyenek a motoros csomagtérajtó, keyless rendszer, műszerfal LCD mérete...
Audinál pl tök más a rendszer, ott ezeket testre tudod szabni, cserébe olyanért is súlyos százezreket kérnek, ami mondjuk alapfelszereltség máshol.⭐ Stella
-
Richard!
addikt
Ez ilyen japo fjúcsör nem? Haverom 323F-jében is 4 villanyablak volt, de felfelé egyik sem akart jönni magától... Már akkor sem (2001).
Eladó inverteres, wifi-s hűtő/fűtő Fisher klímám: https://hardverapro.hu/apro/fisher_comfort_plus_inverteres_split_klima/hsz_1-200.html
-
nagyúr
válasz radi8tor #233342 üzenetére
Kivitel fajta és azon belül belső csomag vagy 1-2 extra, de igen, nem olyan, mint a VW hogy egyenként vagy csomagban ikszelhetsz kb. majdnem mindent.
Nekem elég lett a Fordból, pedig nagyon de nagyon márkahűek voltunk a családban, de ami sok az sok...[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen