-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kickass
őstag
Cascoval kapcsolatos kérdésem lenne:
Tényleg csak évfordulóval lehet ezt is csak felmondani mint a kgfb-t?
Valamiért az volt a fejemben hogy cascot bármikor felmondhatok akkor is ha nincs érdekmúlás (pl. eladás), de a tájékoztató szerint csak forduló előtt min. 30 nappal lett volna erre lehetőségem. -
-v-
addikt
válasz szőröscica #226706 üzenetére
Azt nem tudom, de rogton kell ra egy leomlo meg csipsz hogy a torque dip eltunjon.
-
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #226644 üzenetére
Megvan a lik, elég picike (2-3 nap alatt ereszt le), a szeleppel pont egy vonalban van a futófelületen, úgyhogy nem jártunk túl messze az igazságtól. Most felraktuk a pótkereket az autó életében legeslegelőször (teljes értékű Kleber nyári, 5003-as DOT, de mint az új ), a defektest meg megpróbáljuk megjavíttatni valahol kukaccal.
rbalint88: 👍
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #226706 üzenetére
Ahhoz képest, hogy 10 éves autók, azert durvan tartják az árukat. Amugy afaik nem nyűgös, ennek ellenére azert a szervizköltség kicsit magasabb egy átlagos gépnél, sok melo a boxeren bármit csinálni.
Viszont cserébe meg a fogyasztás is baráti, ha csak utazol vele, mert hosszú a váltó és jo a légellenállás.Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #226706 üzenetére
Az mk1 brz/gt86? Nem nyugos de nem is tul eros.
#nincsbennetarcsi
-
Blackmate
senior tag
Ford Focus MK2-höz (1,6 benzines) van valamilyen ajánlott, tartósabb akkumulátor?
Vagy 5 év mindegyik elhullik?
Eddig Bosch, Varta ennyit bírtak, pedig garázsban áll a verda.[ Szerkesztve ]
-
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #226721 üzenetére
Nalunk a WagonR-ben Exide Excell van 2014 novembere ota, egyelore nem akar megdogleni. Elotte a gyari Delphi 10,5 evig szolgalt, hirtelen halalt halt, boltba meg el tudtunk vele menni, visszafele mar be kellett tolni.
A Jazz-ben 2018 novembere ota van bent egy Rocket, az is birja meg. Elotte egy Yuasa volt masfel evig, akkor a telnek mar nem mertem nekiugrani vele, de azert ki nem lett dobva, 2 ev allas utan is meg volt benne 12,3 V. Lehet, hogy tulizgultam, es nem is kellett volna masikat venni... Mindenesetre a Varta, amivel hozzam kerult az auto, alig volt tobb, mint 2 eves (rairtak a datumot filccel), es mar doglodott rendesen.
Az Ypsilonban meg abszolut nemtom, mikori a bennelevo Baren, amivel vettuk, nem talaltam meg semmi infot vagy nyomot. Telen kisse gyengecske volt a dizelmotor atforgatasahoz, rendszeresen ratoltogettunk, de az utobbi 1-1,5 honapban mar abbahagytuk, es megis inditott meg minden alkalommal.
szerk.: Amugy nekem van egy DHC BT002 akkuteszterem, nem is ertem, miert nem raktam meg ra egyikre sem.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz aero. #226722 üzenetére
A Golfot mérted már? Én egyszer nekiálltam, de inkább elengedtem, jobb a boldog tudatlanság (amíg van assistance).
-
Qru
MODERÁTOR
Fogyi volt ma mar? 8.18 (bc 8.08) palya/autout/orszagut vegyesen. MM95 ment bele ismet.
#nincsbennetarcsi
-
6030D
Ármester
Én megint tele löktem MM95-tel, de tényleg lesz benne valami, hogy ezzel többet eszik. A hétvégén vígan 17-20 fok volt, amikor kocsikáztunk, és magasabbak a számok. 140 tempomattal 6,8 körül írogat. Kb fél liter plusz. Ha ez elfogy, próbálok egy teli mol purut megint.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
veterán
válasz 6030D #226729 üzenetére
Tegnap tankoltam, 9,05 (BC 9,0), vegyesen város, országút, némi autópálya. Szintén újra MM95 (BAH csomópont), kíváncsi vagyok mit hoz neked a MOL puru.
Qru: Egy baj van a Rockettel, európai autóba nem gyártanak, mindenesetre én nem találtam az enyémbe valót (jobb+ 70 Ah EFB).
Az autó épp az akkutöltőn lóg.
[ Szerkesztve ]
-
phaet0n
tag
Lehet, csak nekem újdonság, de elég megtévesztő az újabb A3-asok hátulján a 30 TFSI jelölés. Eleinte alig mertem őket elkezdeni előzni, de most látom, hogy 999cm3 110LE, így már kicsit nyugodtabban vágok bele a dologba..
Igazából a sok negatív tapasztalat miatt félnék erősebb autót előzni, mert vannak, akik hiába tötymörögtek addig, ha meglátják, hogy valaki előzi őket, azonnal padlóznak, és ez már kb. mindennapossá vált. Pont tegnap egy valamilyen Tesla ment kényelmeskedve előttem, de ott sem mertem a másik sofőr elektronspórolásában bízni (elvétve jöttek szemből).. Érdekes világ jön a villanyautók gyorsulási képességei miatt, hátha ész is jár majd hozzá. -
phaet0n
tag
Vagy akkor legyenek annyira hülyék, hogy túl kövér gázt adjanak, és legyen újra hely visszasorolni mögéjük.
Mondjuk jó pár éve inkább amikor tehetem - városon kívül - csak autópályán közlekedek, így ritkábban érint a probléma, de ez sem tart háztól-házig.
[ Szerkesztve ]
-
Szoszo94
őstag
válasz tboldi #226724 üzenetére
Hűha, ha lesz győri PH-s autóstali nem akarod magaddal hozni azt a tesztert?
ON: pár tankolás volt mostanában, nem akaródzott 700Ft/L áron telerakni az autót, most 620-ért az OMV-n viszont megtörtént - hétfőtől áremelést jósolnak, úgyhogy azt már nem vártam meg. Nem is lett olyan vészes, 11 köré vártam, volt taposva neki. A téli gumi viszont már nagyon maszatol, akaratomon kívül is sikerült pár körforgalomból keresztben kijönnöm, úgyhogy a kövi hétvégi projekt kerékcsere lesz nálam is.Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
válasz BigBlackDog #226725 üzenetére
Ősszel néztem, 3 hét állás után is 12.6 volt. Kis akksi nincs.
-
cOxeR
Ármester
Én hétvégén toltam egy 710km-es kört Bp-Brno-Bp.
4852 Ft lett az üzemanyag költségem, + egy SK matrica 3720 Ft, cseheknél meg ingyen van a pályahasználat.
Szélsőséges eset, mert volt Ionity útközben így haza pl teljesen ingyen töltéssel jöttem.
Teljes betöltött energia: 129 kWh
Teljes fogyasztás: 117 kWh (kb 10% töltési veszteség)
Átlagos fogyasztás: 16,5 kWh
Töltési idő: 5 alkalommal átlagolva 20 perc.110-es tempomat pályán, hazafelé meg kicsit csalinkázva, sima út 70-100 ahogy az út engedte, város/falu meg 50.
Ajánlott kirándulóút hajtűkanyaros emelkedő/lejtő útszakasz Malacka-Bazin meseszép volt.
Tényleg van pár autós aki beállt 90-100-as tempóra pályán… de azért főleg idősebb generáció. Benzines/Diesel nem elektromos.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen