-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz molnarpeter #214841 üzenetére
1.4 kombi kárpótolni fogja a parádés V8as szintű fogyasztással. Cégnél kb. az elsők között vettünk anno Ceed-eket, az egyik ilyen pont egy 1.4 táltos kombi volt. Nekem vért kellett izzadnom, hogy Budapest és környékén 10 liter alatt maradjon a fogyi.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
stickermajom
addikt
válasz tboy93 #214848 üzenetére
Skyfol HP Pro 15 lesz. Az Astrán is az van, meg vagyok vele elégedve. Előre nem tudom melyik lehet az, két variációt mondott.
A kérdés még a kötelező pályázatos matrica. Megkértem az értékesítőt, hogy ha muszáj felrakni a fotó miatt akkor úgy csinálja, hogy könnyű legyen eltávolítani.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz tboy93 #214847 üzenetére
Jobban jártál, igen. Kia most kezd el csúszni az időpontokkal és a rendelésekkel. Igazából 2022ben ott tartunk, hogy kb. már most ~2 mrd Ftért rendeltünk autókat és egyikhez sincsen hónap írva, csak év, ami szintén nem fix, csak mondjuk 90%. Amit tudunk inkább készletről megveszünk előre és tároljuk 3-6 hónapig.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz stickermajom #214852 üzenetére
Nekem Llumar van, de a Skyfol-ról is jókat hallottam.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz bulikavagyok #214854 üzenetére
Legalábbis a fényezők ezt mondják, hogy azzal sokkal nehezebb fújni.
Spórolás valamilyen szinten, mert lehetne, de ahhoz hónapokat, de minimum heteket kéne szárítani az alapozott elemeket, annyit meg ugye tuti nem fognak várni.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
sutszi
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
-
nagyúr
-
-
Integrale
veterán
válasz kisza25 #214873 üzenetére
Nekem most országjárás alkalmával: Bp - Békéscsaba- Bp - Tiszafüred - Mezőkövesd - Bp - Pápa -Bp (plusz pest körül az M0 2x meg apróbb mozgások, temetőjárat stb.
Első tankolás 6,99, második 7,07 és még van fél tank, de az is 7 körül lesz. 2-4 fő, pályán fix gps 140, egyszer-egyszer előzés meg seggemben b@szakodás miatt 160-190.BC szokás szerint felfele csal (ez a békéscsabai).
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
szőröscica
addikt
Nekem nem adja ki ez a cégautó matek.
Az alábbi táblázat csúnyán néz ki, főbb pontok. Elmaradt hozam a legkonzervatívabb, MÁP+ befektetést tekintve. Amortizáció eddigi átlagos, nyilván ez inkább degresszív lenne, de így pont felülbecsülöm a fenntartási költségeket. Alapból csak KGFB-vel számoltam. Éves szervizbe belevettem, hogy azért általában nem úszom meg évente egy alap karbantartással, valami úgyis elromlik. Üzemanyaggal nem számoltam, a céges autó mellé jár kártya, de nem korlátlan, az éves futásomat nézve az Amperával még így is olcsóbban jövök ki. Útdíjjal sem számoltam, azt venni kell mindkettőre. így jön ki kevesebb mint 80k havi költség az Amperára. Ha beleveszek egy Cascot, hogy asszony is vezethesse, és még évi 100k-t a saját autó birtoklása miatti stresszre, illetve szervizeléses szabadnapra, akkor tartok 100k/hónál. Ennél többet kapok nettóban, ha nem kérek céges autót. Ha kérek, gyakorlatilag kifizetem az árát 5 év alatt, de nem lesz az enyém a végén.
Autó értéke 4 000 000
Elmaradt hozam 198 000 4,95%
Amortizáció 400 000 10%
Biztosítás 50 000
Éves szerviz 200 000
Gumi 60 000 240000 szerelve egy szett, 4 év
Egyéb tételek 20 000 Ablaktörlő lapát, stb
TCO/év 928 000
TCO/hó 77 333
Casco 150 000
Stressz, szabadnap 100 000
Mod TCO/év 1 178 000
Mod TCO/hó 98 167 -
válasz Integrale #214875 üzenetére
25 fokra van állítva a klíma? Nekem 21-22fok, de néha még az is sok volt.
Én max x50- el megyek, nyuszi vagyok
Seattal 1x mentem x80- at, de az kérte, hogy menjünk☺️[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Pfiucska
aktív tag
válasz szőröscica #214876 üzenetére
Szerintem ennek egyreszt nem csak anyagi oldala van, masreszrol pedig te egy hasznalt 4millios autot vetsz ossze, a ceges auto altalaban mindig egy ujra vonatkozik, tobb penzed all(na) benne. Harmadreszrol pedig (ami szerintem a legnyomosabb) nem biztos, hogy a munkaltato hajlando X forint fizetes utan tovabbi bert adni. A berkoltseget meg kell fogni (vagy megakarja) Y szinten es ezert nem tud adni tobbet, viszont Z mennyiseget rá tud aldozni autora.
[ Szerkesztve ]
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
Integrale
veterán
190 az pont 5000. Besoroltam M5-re, előttem lévő sofőr szerint úgy kell besorolni, hogy lelassítunk 30-ra az elsőbbségadás táblánál, majd index ki, és a gyorsítósáv közepén 50-nel beugrunk a tömegbe. Felcseszett, hogy oda a lendület, én egyből a belsőbe mentem, de emberes tempóval megjelent egy BMW a seggemben, türelmes volt nem villogott, aztán 190-nél engedtem útjára, én meg mentem tankolni.
Egy ilyen volt, meg sógor szokja a sor 5, awd, turbo Volvo minden előnyét és nagyon lemaradtam, akkor kicsit siettem. De ezek összességében nem dobják meg az átlagot, nyuszi vagyok a tartós nagy tempójú haladáshoz, ne mellesleg az autó sem alkalmas rá.
kisza25: igen, 25-re, de minden irányba és legalacsonyabb fokozaton, így pont kellemes.
Ellenben az elbaszott irányválasztó gombbal, amit nem tudom, hogy melyik újító szándékú olasz talált ki... Eddig minden digitklímás olaszban, még a 84-es Prismában is,
külön gomb volt az irányokra, itt egy gomb van, megnyomod láb, újranyom láb és szembe, újra-> csak szélvédő, újra ->szélvédő és láb, újra -> szélvédő-láb-szembe. Agyfasz."Bad reklám is reklám too"
-
nagyúr
válasz Integrale #214875 üzenetére
Fogyihoz lehet közen annak is, hogy lassabban mennek az autósok az utakon. Ez meg azért lehet, mert drága a bunzen... spórolnak?
Tatabánya-Pécs oda vissza úton voltam hétfőn, kedden, és egyrészt meglepően kevesen mentek, illetve meglepően lassan; még hozzám képest is lassan.
Odafelé 1 autó előzött meg, visszafelé 3, amiből 1 az autópályán.
Semmi cikis nem volt, igazi vadbarommal sem találkoztam.
De legalább 10-zel lassabban mentek az emberek.De én igyekeztem úgy menni, ahogyan szoktam.
Így lett a #napifogyi 8.77. Kevesebb, mint szokott lenni, mert most nem volt velem a család. A BC 8.7-et írt, szóval nem is mondanám, hogy most csalt.#214880Integrale
előttem lévő sofőr szerint úgy kell besorolni, hogy lelassítunk 30-ra az elsőbbségadás táblánál, majd index ki, és a gyorsítósáv közepén 50-nel beugrunk a tömegbe
Ez olyan hülyeség, hogy aki megtanulta, az meg olyan jó lenne, ha elfelejtené... szerintem iszonyatosan veszélyes.
(soxor már gyorsabban megyek be a gyorsítósávból a külső sávba, mint aki beenged azzal, hogy a belsőbe húzódik, hogy beengedjen)[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Integrale #214880 üzenetére
És onnan még menne tovább is mi?! Az azért derekas. Egyszer rúgtam el x80-ig de nem erőltettem tovább mert egy könnyű prédának tűnő VW G4 úgy lelépett, hogy csak néztem mint hal a szatyorban. #notarcsi
Mindegy meg kell várnom a 160-ra "fojtott" villanyautók elterjedését és akkor én leszek a Jani a pályán.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
válasz cappa72 #214881 üzenetére
GPS szerint 140-re álltam rá, ott kellemes, fogyasztás is 7-8 liter között van ilyenkor, így az én részemről nem releváns, hogy a többiek lassabban mennek.
Sokat nem városozok, amikor igen, akkor szándékosan korábban indulok, hogy ne a nagy dugóban álljak, ettől függetlenül néha megszívom, mint tegnap reggel az M0-on délen.Qru: kicsit még biztosan, onnan tiltásig van még 1600 fordulat, 210 körül van a vége gyárilag, azt szerintem tudja, de egy porcikája sem kívánja. Érdekes, hogy a Vectra ugyanezzel a motorral, kevésbé dinamikus.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
tboldi
nagyúr
válasz Integrale #214880 üzenetére
Nálam is ilyen egygombos a Jazz-ben (mode), és fura is volt eleinte, hogy az Ypsilonban vagy 2x annyi van.
-
válasz Integrale #214880 üzenetére
A tipoban az automata klíma van, de mikor én nyomkodom hova fújja, akkor van olyan, hogy le, középre, vagy fel. Fel és le az mehet egyszerre, de fel és középre nem és középre és le az sem, pedig mindnek külön gombja van, olyat lehet, hogy mindenhova egyszerre, de az csak max ac-nál
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
nagyúr
válasz kisza25 #214890 üzenetére
A túlbonyolítás a halálom nekem is, ez így szép és letisztult.
Szerencsére a BMW-nél is gondolkoznak (néha), amelyik szoftverrel átvettem az autót, annál ha ki akartam kapcsolni az utasoldali klímát, akkor sokáig kellett nyomni a tapis kijelzőn azt az ikont. Vezetés közben tud ez para lenni, mert nem gomb, amit kitapintassz.
Na a frissítésben már elég 1x rányomni.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz Tsebacsi #214892 üzenetére
Nekem tetszik, hogy mindenre van rendes gomb, még a kormány hátulján is van nyomkodni való, ami nem látszik
Amúgy ez a "tablet" az 5 ajtós és kombi kiváltsága volt.
Az én 4ajtósom széria végi, ez már megkapta, korábban nem ez volt[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
gaborn1
tag
Egy világos bőrös autó mennyire kényes/koszolódik?
-
BigBlackDog
veterán
válasz gaborn1 #214896 üzenetére
Nálam félbőrős volt bő egy évig. Fekete farmerben használtam. A bőr kapott egy alapos tisztítást, majd ápolást és a végén egy réteg PERL-t. Pár havonta lehetett látni a külső szélén a fekete nyomot, amit a farmer hagyott, de egy nedves ronggyal áttörölve szépen lejött. Szerintem, ha fél-egy évente alaposan lelkiismeretesen újra van kezelve, közben pedig rendszeresen szinten tartva, akkor nem nagy nyűg. Viszont kellemesen világosít az utastéren és nyáron nem melegszik annyira át.
-
veterán
Benéztem ma a Tesla pop up store-ba, a Model 3 belseje érdekelt. (Az értékesítő némileg hányaveti, de ez nem zavar míg nem én vagyok az üzlet tulajdonosa.) Kiállítva Y van, az eladó szerint a belsejük ugyanabból az anyagból készült. Eddig inkább negatív véleményeket olvastam az anyaghasználatról.
Ahogy én látom:
- Ajtókárpit műanyag, műbőr és Alcantara. A műanyag kb. Opel Corsa szint, nem a legalja, nem Audi, bőven egy VW alatt. Az Alcantara alatt nincs vagy minimális a szivacs. Műbőr az műbőr, közepesen gagyi.
- Ülés puha, nem rossz a formája. Műbőr huzat - puha, közepesen igénytelen, nem csoda hogy sokan utólagos huzatot tesznek rá. Szellőzés nincs. Szerintem nem jó ötlet ilyent adni 20 mikiért.
- Műszerfali műanyagok oké, elmegy. A fabetét az értékesítő szerint valódi fa, szerintem nem az.
- Kormány: kellemesen kicsi, duci, viszont a pofám leszakad, hogy ez is egyértelműen műbőr (egy fokkal jobb a Citroenekben található műbőr kormányoknál).Illene legalább valami "prémium csomagot" kínálniuk, amiben kiváltható ez a rengeteg műbőr valódival vagy akár egy normális szövettel.
-
gaborn1
tag
válasz BigBlackDog #214898 üzenetére
Egy Camryről lenne szó, a kinézett felszereltségben van ülésszellőztetés.
Faterom akar kocsit venni, kb csak fekete gatyája / farmerja van, nem nézem ki belőle, hogy pár havonta órákat törölgetné, csak hogy világos maradjon.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen