- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Windows 11
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szoszo94
őstag
válasz sutszi #209017 üzenetére
Papás stílus volt most, óvatos gyorsításokkal, teljes chill volt ahogy átléptem a határt Páromtól párszor meg is kaptam a "de álmosító ilyen lassan", "miért előznek meg ilyen sokan, 70/90/110 a limit (amit be is tartottam GPS szerint)" és a "bárcsak mindig így mennél a kanyarokban/körforgalmakban" mondatokat is Úgyhogy tök más stílusban vezettem, ezért is lepődtem meg, hogy ennyire nem számít. Egyébként ami még befolyásoló tényező lehet, az a hegyes/dombos Szlovénia, hiába a fele úton 110-es korlát, de akkor is nagyobb különbségnek kellett volna lennie.
Pedig még a gumiba is fújtam, 2,8-ra lement a legutóbbi fújás óta (melegebb volt akkor) és feltoltam a szokásos 3-ra. Még az olaj is tök friss, az út előtt cseréltem leMindez persze erre a kocsira illik, anno a családi Skoda Fabia 1.2-vel simán tudtam 4-7 közti átlagértékeket hozni attól függően, hogyan használtam, ami már észrevehető különbség. Aztán ott az előző autóm, Passat B4 1.9TDI (a 90 lovas), annak is tök mindegy volt mit csinálok, 5,5L volt vegyesbe a fogyasztása, cserébe nem is igen ment még padlózva sem
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen