Új hozzászólás Aktív témák

  • #89309696

    törölt tag

    válasz kisza25 #177031 üzenetére

    A motornak a terheléssel nem lineárisan változik a fogyasztása, van egy sweet spot. Lehet, hogy a néhai nagy terhelés utána nulla fogyasztás jobb eredményt ad, mint a végig kis terhelés. Sőt, ismerve a belsőégésűek viselkedését... A román se véletlenül terheli rommá 6 autót húzva a karavánt, mert közel se nő annyit a fogyasztás, mint az elvégzett munka növekedése.
    Zárt pálya, többféle autó, tempomat kizárni a sofőr lábát és karikázni többféle üzemanyaggal körbe-körbe. Beleszámolni a váltóolaj felmelegedését, a gumik felmelegedését, a napszakkal az aszfalt melegedését, bár ez csak minimális. Aztán lehet ugyanazzal a sofőrrel széthajtani az autókat és úgy is nézni különbséget. Biztos, hogy van YT teszt erről angolul.
    Én már nem nagyon hiszek ezeknek a külföldön minden jobb dolgoknak, mert a magyar ember hajlamos magát becsapni vele.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák