- Windows 11
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz kisza25 #177031 üzenetére
A motornak a terheléssel nem lineárisan változik a fogyasztása, van egy sweet spot. Lehet, hogy a néhai nagy terhelés utána nulla fogyasztás jobb eredményt ad, mint a végig kis terhelés. Sőt, ismerve a belsőégésűek viselkedését... A román se véletlenül terheli rommá 6 autót húzva a karavánt, mert közel se nő annyit a fogyasztás, mint az elvégzett munka növekedése.
Zárt pálya, többféle autó, tempomat kizárni a sofőr lábát és karikázni többféle üzemanyaggal körbe-körbe. Beleszámolni a váltóolaj felmelegedését, a gumik felmelegedését, a napszakkal az aszfalt melegedését, bár ez csak minimális. Aztán lehet ugyanazzal a sofőrrel széthajtani az autókat és úgy is nézni különbséget. Biztos, hogy van YT teszt erről angolul.
Én már nem nagyon hiszek ezeknek a külföldön minden jobb dolgoknak, mert a magyar ember hajlamos magát becsapni vele.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen