-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz freeknight #171338 üzenetére
Nekem a 4 évszakosok 9mm-es profillal jöttek, a legtöbb nyári/téli 6,5-7mm
48ekm a gyári adat, de annyit el is megyek 3-4 év alatt, az nekem pont jó.
Gyárilag adott Eco Michelin energy és Eco nexen blue szerintem vízen még rosszabb is volt, mint a mostani ap2. Egy erősebb nedves kigyorsításnál első kettő eltekert, ap2 meg betapad, nyári felhőszakadásban sem volt vele gond, 60+ tudok autópálya ráfordítóban befordulni kényelmesen... Amúgy nagy különbséget éreztem a Conti TS 850 és kleber hp3 között télen, Conti sokkal jobb volt, főleg oldal tartásában (kanyarban). Nyári vs nyári és téli vs téli között is hatalmas különbségek vannak. Ugyanígy a 4 évszakosok között is
Talán itt látszik is, hogy elég "Recés"[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
A fekfolyadékcserére háklis vagyok, 5000 Ft. Lényegesen olcsóbb, mint a fékrendszer felújítása.
-
tboldi
nagyúr
válasz focvis #171355 üzenetére
Lehet más baja is a féknek, ami miatt szükséges lehet a felújítás, nem csak a fékfolyadékcsere elhanyagolása, de amúgy egyetértek, nem szabad elspórólni.
Most, hogy eszembe juttatta Fehér Farkas, a közeljövőben én is megcsináltatom. 2 év az előírás, én most tartok 2 év és 8 hónapnál, talán még nem akkora tragédia.
Megcsinálhatnám én is magamnak, de sajnos nincs meg az equipment.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Sziasztok!
Egy 2012-es S80 D3 tualaja vagyok már pár hete. Az első Volvóm és eddig imádom, de most a múlt hét óta aktívan kell használni a klímát és nagyon nem akarja az igazságot. Szóval menet közben a pályán tökéletes viszont álló helyben és városi közlekedéskor csak a meleget fújja és meg lehet veszni az autóban. Esetleg valakinek volt már hasonló tapasztalat és amennyiben igen mi volt a megoldás?
Valami profi klímást esetleg Pesten tudtok ajánlani?
Előre is köszönöm!The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #171364 üzenetére
Teljesen jogos. Asszonynak a Priusra is quatrac5 lett, ugyse versenyauto. A cegesen cserelgetik mindig, pedig annak is a 8ev / 117e km alatt eloregedett mindket szettje, nem pedig elkopott... Arra is jo lett volna a 4s, bar mondjuk a futomuve nem egy asz, igy annyira nem banom, hogy top kategorias a teli es a nyari is. Az Audira kellett volna CC-t venni, de annyiba kerult volna, mint a 17” nyari es 16” teli es mar ugyis megvolt a ket szett felni... sztem a teli kerek futott kb 500km-t lehet iden telen felujittatom a nyari kerekeket, aztan eladom a komplett teli szettet, nincs kedvem szerelgetni.
-
Magnum_
nagyúr
válasz rbalint88 #171365 üzenetére
Najo, en is hozzaszolok: van tarolo, tudnam tarolni az eppen nem hasznalt szettet, de nincs kedvem hozza + ki tudja, mikor cserelek autot.
Hatranyat 30+fok felett erzem, akkor nem tapad ugy, ahogy kellene - nalam. Szeretek kanyarodni.
I humbly and respectfully decline™
-
radi8tor
MODERÁTOR
Megelégeltem hogy évek óta egyes rendszámfeismerő sorompók képtelenek olvasni rendesen a 18 éves rendszámot.
Rendszámtábla csere mennyibe kerül? Lehet mondjuk a sima helyett ugyanilyen rendszámot EU-s zászlóval kérni? (gyanús hogy a sorompókat a régi típusú rendszám elején levő függőleges vonal meg az I betű amivel kezdődik zavarja össze - csomószor IIXX-NNN látok a cetlin)⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #171368 üzenetére
Bogarak vannak rásülve leginkább. Nem fehér a háttér. A számok nem vészesen kopottak.
Fehér Farkas: biztos vagy benne ha pl elhagyod az elsőt akkor más rendszám lesz? Szerintem nem kell emiatt új forgalmi, stb. Nagyon sok adminisztráció lenne.
Szerk: na a hangosan gondolkodás után megtaláltam [link] . 12300Ft ha azonosítható a rendszám. Akkor ilyen esetben két újtípusút adnak meg egy matricát a szélvédőre?
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
molnarpeter
nagyúr
válasz radi8tor #171370 üzenetére
Ha le tudod adni a régit, akkor ugyanolyat kapsz, matrica sincs. Amúgy cseréld meg a hátsóval, hátha azt jobban szeretik a felismerők. Halvány számokra alkoholos filc
1 db elvesztett rendszámot lehet pótolni, így egy számsorból 3 példány létezhet. Ha az is elveszik, akkor kell teljesen új szett.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #171371 üzenetére
A hátsó ki van fúrva meg ronda a sok régi érvényességi matricák nyoma miatt, de mondasz valamit. A hátsót kéne leadnom és előlre újat kérni.
Mondjuk ez nem elveszett hanem rongálódott szóval elvileg elveszik amikor kiadják a másikat (vagy már az igényléskor), nem?
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
#89309696
törölt tag
válasz radi8tor #171370 üzenetére
Ja hogy nem akarsz totál újat. Ha leadod vagy bejelented az egyiket elvesztettnek akkor ugyanolya H-sat kapsz, nem lehet az egyik EU-s a másik H-s. Ezért nem kapsz matricát sem.
Csak egyet adnak, mert ha kettőt adnának akkor már 4 létezne ugyanabból a rendszámból, ergo futhatna két kocsin egyszerre.
Ha mindenképp EU-s kell akkor viszont nagyon drága, mert forgalmi, törzskönyv, biztosítás ügyet is intézni kell és matrica.Én mindenek előtt megpróbálnám filccel, festékkel felokosítani a régit. Amilyen saláta rendszámok futnak főleg a régebbi autókon, nem igazán érdekli a rendőröket. Bár a filc a fényvisszaverő réteget kitakarja ami a traffi vakuját nem veri vissza annyira, úgyhogy elvileg moroghatnak érte, gyakorlatilag nem igazán foglalkoznak vele.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz radi8tor #171374 üzenetére
Úgy lenne logikus, hogy megsemmisítik és akkor adhatnának addig végtelenszer, de ilyenről én nem tudok. Gondolom így próbálják kordában tartani a szándékos rongálással járó olcsó csereberét, mert így sehogy nem tudsz egynél többször olcsó rendszámhoz jutni.
Próbáld meg előbb megjavítani, ha úgy felismeri a kapu akkor esetleg kérhetsz cserét. De lehet, hogy feljavítva se fogja normálisan látni mert maga a kapu kacat, akkor megspórolsz egy felesleges rendszámkérést.[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz #89309696 #171375 üzenetére
Rafkós nép a magyar. Mondjuk nincs ingyen a móka szóval sokat nem vesztenének rajta csak némi alumíniumot.
Áh ezt festeni kéne ezüstre hogy jó legyen. És akkor se javulna meg mert általában duplázza az I betűt minden kamera. [kép]
Most látom az első is fúrt mert lökös csere előtt nem volt rendszámkeret.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
tboldi
nagyúr
válasz #89309696 #171361 üzenetére
Wannabe autószerelőként tudom, hogy nem lesz kuka a DOT4 a 2 éves évfordulóján, és a vele érintkező dolgokban sem okoz még kárt ennyi idő alatt, de én szeretek rendben tudni mindent, ami az autót illeti, úgyhogy meglesz hamarosan.
(#171371) molnarpeter: Halvány számokra alkoholos filc
Én is alkoholos filchez nyúltam, mikor a műszaki matricák nyomait próbáltam eltüntetni, de csak a kötőjel széleit sikerült.
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz tboldi #171356 üzenetére
Nekem a 3 év, 5 hónap alatt nem volt fékfolyadék csere. Bevizsgálták ( elvileg ), és mindig ok volt.
Papiron 2x kellett volna cserélni már, de ha bevizsgálják, és nem cserélik le, mert jó még a forráspontja, akkor nekem ez rendben van.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
rbalint88
addikt
válasz pècsimunkás #171378 üzenetére
Ja, csak a forraspont mellett vannak meg egyeb parameterek is, amik fontosak. Ugye a felfolyadek erosen higroszkopikua hatasu, magyarul megkoti a vizet, aztan ha tenyleg nagyot kell fekezni, akkor jon az, hogy kiforr belole a viz es beesik a pedal... legyen csak szepen lecserelve idoben, az a tuti. Suzukiknal is azert hullanak az abs kockak, mert a markaszerviz csak bemeri es cseszik cserelni. Egyszeri user meg nem tudja, hogy ez nem feltetlen jo otlet es nem ezek azok a fillerek, amit erdemes megbaszni.
-
veterán
válasz tboldi #171377 üzenetére
Tapasztalatból írom, a fekete lakk filc a tuti megoldás rendszámhoz. Az alkoholos filc bordósan csillog.
Lehet kérni EU-s rendszámot a régi karakterekkel, de meglehetősen drága.Megjegyzem, a Volvo évenkénti fékfolyadék cserét ír elő. (nem cserélem évente)
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz pècsimunkás #171382 üzenetére
Tegnap sem jottek szemben elozesnel a bal kanyarban...
I humbly and respectfully decline™
-
#89309696
törölt tag
válasz rbalint88 #171380 üzenetére
Nem lehet vészfékezéssel elforralni, tele a net mennyi gyilkolás után kezd csak puhulni a pedál. Túltolt a téma, szeretnek ráugrani riogatással, mert nemcsak itthon, de nyugatabbra is hajlamosak hanyagolni a cserét.
Vasalónál azért hullik az ABS kocka, mert hulladék. Az összes autó kibírja ebben az országban a magyaros 20 évig nem cserélnek fékfolyadék mentalitást, csak a Suzukié nem meg a pár hasonló gyenge eresztésé.Ettől függetlenül kell cserélni, de ezt az évente, kétévente agyhalált nem kell annyira komolyan venni. Még az agyoncsodált Novoth is 2-4 évet mondott. Az előírások olykor annyira túl vannak tolva, hogy agyrém.
-
Magnum_
nagyúr
válasz #89309696 #171385 üzenetére
Nalam fek-gumi-futomu (is) elegge rendben van, minden automon csereltetek fekfolyadekot, bmw-n gyari technikaval gyari folyadekra volt bodulet osszeg, 7.000,- Ft, cigiszunettel 30perc, meger annyit, elozo autoimon is hasonlo, vagy kevesebb osszegek voltak.
SmUrt megy szerda reggel nagyonnagyonnagy szervizre, azon is kell. Mert kell es kesz.I humbly and respectfully decline™
-
addikt
Sziasztok!
Focus MK2-m van, a mögötte parkoló autó sofőrje bénázott (vszleg sebességben hagyta a kocsit) és nekiment hátulról. Úgy néz ki, csak a vonóhorog görbült be, a lökhárító nem sérült. Csomagtartó szőnyeg alatt sem láttam semmit. Mennyibe kerülhet a vonóhorog javítása?
-
-
pècsimunkás
addikt
válasz Magnum_ #171383 üzenetére
A 3,5 éves 52000 km körüli autót azért ne selejtezzünk le
Elviszem 10-12000 kilométerenként olajcserére+ amit kell cseŕéljenek... Gondolom tudják a szervizben mit kell cserélni.
Nem tudom másoknak mit mondanak, de nekem mind a 4 kötelező szerviznél mondták, hogy gyönyörű állapotban az autóm. Mind kívűl, mind belül, mind szerkezetileg.
Azt mondták, hogy sokan 1-2 év alatt lelakják az autót.
Na, èn vigyázok rá. Mint te ...Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Superhun #171387 üzenetére
Bizti papírt töltöttetek? Alá kéne nézni, milyen állapotban van a padlólemez, a tartó konzolnál fogva technikailag lehetséges, hogy deformálta. Ha rendben van a tartó és a kocsi, akkor akár fix, akár hagyományos, külön lehet a gyártónál próbálkozni a fejet beszerezni. Esetleg bontott vonóhorgokat is meg lehetne nézni, neked papír sem kell róla, pár csavar és fent is van. Vagy kovács, visszahajlítani, aztán szevasz tavasz
-
Magnum_
nagyúr
válasz pècsimunkás #171391 üzenetére
Gondolom tudják a szervizben mit kell cserélni.
Remelem, Nemeto.-ban igen :-) itthon sokszor nem. Kozhely, de igaz.
Anyukam Corsajan szonda csere kellett. Volt egy kedves probalkozas a garis autonal, hogy akkor itt a szamla. De hat persze, hogy nem kellett vegul fizetni.
I humbly and respectfully decline™
-
pècsimunkás
addikt
válasz Magnum_ #171393 üzenetére
Kaposvári Toyotához szoktam vinni. Nagyon jó hírük van. A pécsi Toyota tulajok is át autóznak Kaposvárra, mert a pécsi szerviz fosch.
Ha jól tudom, ők az első Dél- Dunántúli Lexus szerviz is. Mármint a kaposvári Koto autóház.
Nálam eddig 10/10! A garancia után is hozzájuk fogom vinni az autót, nem keresek "okosba" megoldást.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Magnum_
nagyúr
válasz pècsimunkás #171394 üzenetére
Tesom is elegedett veluk (uj Yarisa van sogornomnek, onnan) es oda hordjak.
I humbly and respectfully decline™
-
-
rbalint88
addikt
válasz pècsimunkás #171391 üzenetére
"Gondolom tudják a szervizben mit kell cserélni."
ahha, azért nem cserélték a Splashben sem 10 évig, mert tudják, mit kell cserélni... gyári előírás két év. Legalább a márkaszerviz ne spórolja el a cserét, a jó életbe már. Ha a gyártó odaírja és ki lehet számlázni, akkor ugyan cseréljék már ki...
-
válasz rbalint88 #171398 üzenetére
+1, de itthon mindenre is rákérdeznek, mondjuk ez sem teljesen igaz, mert hyundainál kérdés nélkül kicserélték a fékpofákat, meg a fék folyadékot...kia-nál mindent kihoztak megmutatni, hogy cserés, fiatnál elmondta az ember, hogy mi a kötelező és mi az ajánlott...
Az ibizánál meg én csinálom amit tudok, amit nem azt meg mondom a szerelőnek. A fék folyadékot jó, hogy említettétek[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
pècsimunkás
addikt
válasz rbalint88 #171398 üzenetére
És ha előírják x km után a fékbetét cserét, vagy x km után a féktárcsa cserét, akkor cseréljék ki akkor is, ha nem kopottak?
Volt rá példa- apróság-, hogy km és időintervallum szerint nem kellett volna pollen szűrőt cserélni. Szóltak, hogy kellene. Ha gondolom meg is mutatják... Mondtam, hogy nem kell megmutatni, ha gondolják, akkor cseréljék.
A bizalom megvan a cég irányában.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen