-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz roberto211 #15649 üzenetére
Nem kell persze. De én is tavaly alapból Swiftet akartam venni. Ki is lett próbálva kb 15-20db. Azt ráuntam. Utána adtak egy tippet ,hogy F Astra. Az első után tudtam ,hogy nekem ez kell.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
roberto211
őstag
En nem értem 200ezer km nel hogy lehet szetbarmolni egy váltót Nekem is kb ennyi van benne,nem sajnálom ,néha van 4ből 2be váltás is,tehát kapja a kiképzést de semmi baja
2es swiftnel asszem nyelestengely csapagy a típusprobléma de ez is csak m13 motoroknal.
Ha csere után is hullós akkor ott valami gond vanRange Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
tresh
addikt
válasz roberto211 #15653 üzenetére
Mindent le lehet gyilkolni
Jaja avval van baj De ameddig 20-30k ból veszek hozzá váltót nem fogom szerelni
-
nagyúr
válasz roberto211 #15653 üzenetére
Én 5-ösből is simán visszarakom 2-esbe, vagy kettesből 1esbe ha kell, nem ettől megy az tönkre. Hanem pl attól hogy anyós a toyotán a szétesett kuplungszerkezettel váltogatott Jó hangja volt Vagy ha nem cserélsz olajat időben, azt valahogy sokan elfelejtik.
-
Skillet
addikt
válasz roberto211 #15625 üzenetére
Várj, úgy érted, anyós ülésben kevésbé érzed a gyorsulást, mint vezetve?
Vagy csak úgy a kényelemre, fílingre gondolsz?
Gyorsulástól én pl nem vagyok már elájulva a saját autómban. Az ember hozzászokik, meg tudod, mire számíthatsz amikor letaposod. De anyósban szeretem bármikor (saját vasat) persze jó sofőr is kell hozzá.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
roberto211
őstag
válasz Skillet #15657 üzenetére
"Vagy csak úgy a kényelemre, fílingre gondolsz?"
Erre gondolok.Kb ugyanaz volt az érzés mint egy b6 fullos passatban. De vezetésnél szerintem előjönne. Gyorsulást azért érezni jobb1ben is. Sőt... Szerintem jobban mint bal1 be bimmereknél is
Tboy: " 1.0 kis méregzsák városban, a 60 lovas astra elég döglött nekem. Kényelemre viszont jobb és biztonságosabb is (sajnos tapasztalat)." Ezzel egyetértek. Ezért mondtam attól függ kinek mire kell. Viszont mivel az előbbi nekem fontosabb így jobban szeretem ezt
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
nagyúr
válasz roberto211 #15656 üzenetére
Én is csak nagyon finoman, lassú tempóban szoktam néha visszarakni egyesbe. Suzi nekem se tolerálta annyira, barátnőmék aygoya meg csak akkor veszi be ha konkrétan állóra fékezek vele...
Egyébként Fastra vs. swift témához, nekünk is van otthon mind a kettő, de valahogy a stift közelebb áll a szívemhez, az 1.0 kis méregzsák városban, a 60 lovas astra elég döglött nekem. Kényelemre viszont jobb és biztonságosabb is (sajnos tapasztalat).
-
Skillet
addikt
válasz roberto211 #15658 üzenetére
Szerintem pont semmi különbség nincs a literes swift és az 1.4 astra között. 0-100 mindkettőben egy örökkévalóság +1. Viccet félretéve, szerintem ugyanolyat mehet mindkettő. Ettől függetlenül biztosan az astrát választanám.
Méregzsák? vannak kis méregzsák vasak, a literest swift pont nem az. Nekem amúgy semmi bajom vele, városba ideális bármire... de a méregzsák azért kissé túlzó.Csak ne védd magad, egyetértettél vele
akkor tboy93-nak van címezve.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
roberto211
őstag
válasz Skillet #15661 üzenetére
Nem en írtam en csak idéztem. Egyszer nem teszem doltbe mar félreolvassák
Amúgy nem hiszem h ugyanolyant megy. Swift 745kg es alapból 55, astra 1100+kg ha jól emlékszem es 60ló alapból. Swiftnel jóval gyorsabban lehet váltani/kuplungolni ..illetve könnyebben ,közvetlenebben is indul.
1-2x mentem ilyen fastrakkal egyet swiftemmel de 80-90 alatt nem hagytak azért ott pont a súly meg a váltás miatt.
Autópályán tuti jobbat megy az astra viszont. 10-30al.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
DeFranco
nagyúr
vicc akart lenni, tudom hogy arra laksz, csak hozzátettem még valamit, amit kitöröltem, és ezzel töröltem véletlenül az ördögös smiely-t is.
fogalmazzunk úgy hogy nem esik útba, és mivel tömegközlekedek, ezért elég necc lenne oda elcsorogni, főleg nyitvatartási időben. egy szombati napon elmehetnék kocsival, igen, ez tény.
-
nagyúr
(#15660) tresh Nekem sajnos, (tudom hogy sok embernek ez halálos kín ) sokat kell váltogatnom, mivel alul semmi nyomaték nincs, 3000 körül érdemes tartani a normális közlekedéshez, onnan ha akarok akkor odaléphetek és megy 6000-ig, aztán már csak hangja nagy Uh bizonyos esetekben a lassú tempó + 2-es fokozat szenvedős, 1200-es fordulatról meg se moccan a vas.
(#15661) Skillet Pedig hidd el, rohadt nagy különbség van az 1.0 swift és az 1.4 60le astra között. Nekünk van otthon mindkettő, az astra sokkal lomhább. 50-ig szépet lép () a swift, nagyon könnyű az autó, ezért is mondom, hogy only városba untig elég.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #15664 üzenetére
Most hogy így szóba hoztad a könnyűséget eszembe jutott a régi Gti Swift.
Lehet lekene cserélnem pár hónap múlva es akkor nem vennék jövőre se autót csak 2 év múlva
Most hirdetnek egy patikat 580körül
Sokat nem kene hozzatennem
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
DeFranco
nagyúr
válasz Rivaul #15605 üzenetére
ne meséljük már el azt az élethelyzetet, ahol ferdén berakott izzóval meg mocskos szélvédővel kell közlekedni.
meg ahol elzavarnak a pumpától mert csak kétezerért tankoltál.
Istenem, akkora demagóg itt mindenki...
szerk: ne vedd magadra, kb. mindenki elmehet a p.ba, senkinek nincs igaza.
(ofc rajtam kívül )
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz roberto211 #15667 üzenetére
Nem szeretnél szerintem meghalni
-
nagyúr
válasz Declare #15666 üzenetére
Bukó se ér sokat, ha az ülés már egy 50km/h-s rátolásos csattanásnál törik és kiszakad a helyéről
(#15667) roberto211 na az a gép aztán az instant halál
szerk: pályára nem jó mert sokat forog, emiatt kajálni is fog és hangos is kakucsringen küldhetnéd neki
[ Szerkesztve ]
-
Skillet
addikt
válasz roberto211 #15662 üzenetére
Anno tudtuk próbálni mindkét autót, ugyanazt tudja. Talán a váltáson múlhat, hogy épp melyik lesz 1 centivel előrébb, de ennyi. lomha mindkettő... astra kényelmesebb.
Ha nem lenne más, egy fullosat elfogadnék belőle. Enyémben annó semmi sem volt, se riasztó, se centrál zár, se szervo, se villanyos ablakok... volt benne egy kormány meg 3 pedál, mint extra
Haver viszont akkoriban vett egy 150 lovas gsi-t belőle. Azok komolyak voltak. Enyém után majdnem én is beleugrottam egy 5 ajtós c20xe-be... de szerencsére nem tettem... akkor jött a galantozás, nem bántam megtboy93: akkor lehet haver 1.0-ja volt kehes... de ahogy most nézem őket, papíron mindkettő kemény 16 mp (inkább év) alatt van 100-on. Akkor lehet a ti astrátok a kehes
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
shaggy
aktív tag
Valaki tudna nekem adni egy vw transporter T4-hez bontási ábrát a bal első sárvédőt hogy kell eszednem hol vannak a csavarók a lögháítőt is le kell venni stb?
-
roberto211
őstag
válasz Skillet #15672 üzenetére
Nem tudom en nem így vettem észre h ugyanazt lepi. De ettől függetlenül 80folott tény h nem valami bajnokok. Eddig elgurulgatnak. Galanthoz képest meg persze hogy lomhak
Most itt utcánkban szokott járkálni egy Lancer Evo Metalfeketebe... Az aztan auto. Néha itt elrugja neki a srác. Lép rendesen az biztos
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
tresh
addikt
válasz roberto211 #15670 üzenetére
Nézd ha a popód alatt van egy 200+ lóerős gép ne mond nekem hogy simogatni fogod a gázpedált Főleg hogy az ezres suzukinak is kibököd a szemét
-
Skillet
addikt
válasz roberto211 #15675 üzenetére
evo-k nem tetszenek, nem azért mert azok még engem is elkennek hanem, mert eleve a lancer nem jön be
ettől függetlenül az evo-k nagyon tudják. veszedelmes jószágok. beteg 2 literes vas.
a galantot nem is akartam hozzájuk (astra/swift) hasonlítani... gyorsulásban. amúgy ha a gyorsulás számított volna, az 5 ajtós c20xe lett volna a jobb választás, de a 7gen galant isten volt. végre minden elektromos, hatalmas, kényelmes. a 9.6 0-100 annyira nem volt bajnok, de városban és pályán is kényelmesen lehetett vele autózni.swift vs astra
akkor passz. lehet valamelyikünk autója volt lomha, vagy túl gyors de a netes adatok (már több helyen is néztem) is ugyanazt mutatják. 16mp mindkettő.(#15676) tresh : enyémben is van kajak, mégis 99%-ban simogatom a pedált.
van, aki kinyomja egy 1 literes suzuki szemét is (feleslegesen, úgy sem megy sehova) és van, aki egy 500 lóerős vassal sem megy folyamatosan sodrósan. ember függő. de ha ő az ezrest is keni, akkor egyértelmű...[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
trassher
addikt
Szétszedve még nem láttam bevallom de széthullva sem. Ismerősi körben akad pár régi swift, egyik váltójával sem volt gond. 2-es fokozat szinkrongyűrű tud kikopni, más hibáról még nem hallottam.
AMD Power: Elhiszem de neked nem polo-d volt az astra előtt?
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
roberto211
őstag
válasz Skillet #15678 üzenetére
Netes adatokat sose szoktam nézni csak enyhe viszonyítási alapnak maximum. Minden autónál eltúloznak negatív irányba. Kikell próbálni az a biztos.
Amúgy ha megfigyeled kisköbcentis autónál azért szokták tolni ami itt mar szemkinyomasnak számít mivel alul semmit nem csinál. 3000ig utálom mint a szart. Mert alig mozdul meg. 3000 alatt(de inkább 3500) belekezdenek egy elozesbe akkor nagy eséllyel az lenne az utolsó elozesem. Ezért inkább forgatom
Többet eszik de szvsz biztonságosabb. 3000alatt nyomok egy padlót kb olyan mintha épphogy hozzaertem volna. Ha lenne olyan 140le vagy 100 akkor valószínű nem tolnam neki mert menne alul is.
Renaultot mondjuk ezért szerettem. Az alul nyomatékos volt húzottEnd.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
tresh
addikt
válasz MunezXBK #15684 üzenetére
Szerintem inkább kapaszkodott a kormányba hogy a menetszél be ne rántsa utánam az árokba A figura az 70és a halál között volt de inkább a másik felé kacsintott. kb 50nel toporgót én meg adtam neki egy kövér gázt azt mire lassultam már egész szép fotót csináltak rólam kicsit drágállom de legalább a minőség jó lett
-
Melack
veterán
Bp13 es környéke: Vki tud nekem cca 2 hétre egy autóemelőt kölcsönadni? Nagyon szépen köszönöm előre is!
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
Skillet
addikt
válasz roberto211 #15681 üzenetére
szerintem fura, mert vannak olyan adatok, amiben ferdítenek és vannak, amelyekben nem. a gyorsulási adatok szerintem helytállóak szoktak lenni. vagy azoknál volt az, amiket eddig mértünk?
de ha van mért adatod mindkét autóra, mondhatod nekem a galantok 0-100 adatai stimmeltek. az 1.6 swift II sedan-ra valami 11mp körül írtak, lemértük, annyi volt.
viszont a végsebességgel szinte mindig fukarkodnak. az 1.6 swift is ment jóval többet a gyári adatnál, de ez itt tabu téma, már tudomMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
-v-
addikt
válasz Skillet #15687 üzenetére
Szerintem csak annyi, hogy vegsebesseget szelcsendben, vizszintes uton merik, nyilvan gps szerinti valos sebessegre, es tuti van valami limit, hogy ha x ideje mar nem gyorsul tovabb akkor az a vege ennyi ... valosagban meg jon egy kis lejto, hatszel befuj, meg jobban belendulsz, ha sokaig allsz a gazon...ora is tobbet mutat. En is mentem mar joval tobbet az enyemmel mint a gyari adat, de igazabol pont ott van vege ahol irjak, folotte az mar nem megy erobol.
-
nagyúr
Más, múltkori Vito-s sztori a főnökömmel még megvan? Mondtam neki hogy nem 60k km után kéne olajat cserélni, lehülyézett. Pár hete hazafele a pályán csúnya hangok a motortérből nagy füst aztán feladta a harcot a motor. Az egyik hengernél az olajvisszavezető furat kissé el volt kokszosodva. Sebaj, komplett motorfelújítás, 700k HUF Egy 2005-ös viton-n
-
426os
őstag
válasz tboy93 #15690 üzenetére
Sokszor még a 20k is sok. Egyik barátom kocsija is megsínylette ezt. Xsara II, újkora óta a családban, 250k gyilkos budapesti km után már elkezdte eszegetni az olajat, illetve a szerelő elmondása alapján a hengerek/dugattyúk is eléggé megkoptak már. Soha semmi nem volt elspórolva a kocsin, de ehhez az igénybevételhez sok volt a 20k (gyári) csereperiódus...
.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen