- Aliexpress tapasztalatok
- Vírusirtó topic
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Windows 11
- DIGI internet
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Mozilla Firefox
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
Itt azért van tarcsi bőven Engem már régóta nem. Megtanultam elengedni a Toyota hibrid korszakomból. Ma is lazán végigautóztam 150 km-t közúton 95 tempomattal. Pedig a 62-es Magyarország egyik legjobb minőségű útja
(#154199) yodamester10: Jah valami matrica kellene, hogy "Vigyázz majdnem GTI"
Amúgy nekem pont ezért tetszik így az alap felnivel, mert nem hivalkodó. Már kérdezték meg, hogy miért van az e-Golfon kipufogóA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
tboldi
nagyúr
Rosszul csinálod, én tarcsi nélkül kóstolgatok másokat. Időnként be is jön (lásd Qashqai-os eset).
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz yodamester10 #154199 üzenetére
A nincs tartalékot, a nyomatékszegény autókra mondják (nincs benne tartalék). És mivel szívóbenzines autóm van ezért előszeretettel köszörülik rajtam a nyelvüket a többiek.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz yodamester10 #154194 üzenetére
Minél messzebbre engedd el, annál jobb. Én már úsztam meg így balesetet.
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
Mondjuk ez is relatív, mert a volt i30-am 220 Nm 1250-2750-es fordulaton, aztán a tipo 2 masodpercet ráver 0-100-on a 127 Nm-al
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Motion_Blur
félisten
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kisza25 #154206 üzenetére
Minden relatív. Lehet ezt csűrni de egy turbós motorhoz képest minden szívóbenzines motor (a hibrideket ide nem értve) nyomatékszegény.
Egy bizonyos űrtartalom alatt. Volt szerencsém egy 5.4 literes V12-es autót vezetni, na abban azért volt már tarcsi szívó létére.#nincsbennetarcsi
-
pit stop
addikt
válasz yodamester10 #154199 üzenetére
Még nem dobták be.
Budapest 100 év múlva követi a példát (előtte lincselnének érte)
Mondjuk OT-rel kíváncsi lennék mi a helyzet...Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
válasz Motion_Blur #154207 üzenetére
Rohadt hosszú váltó volt benne, nagyot ejtett és nehéz volt abban az ideális 1250-2750- ben tartani, ami sokkal inkább 1750-3000 volt.
Csak annyira volt hosszú a váltó, hogy 60- ig nem volt kényelmes a 4. fokozat, helyben szinte 2-3-ban jártam, pályán meg 140- nél forgott 3000-et.
Pályázni jó volt vele, városban járni gyötrelem, országút okés, de igazán sehol sem indult meg, igaz az is csak 90 ló volt.
80-as tempo, az pont rossz volt neki, mert a 3. az már sok volt a 4 meg kevés. Sehol sem indult meg igazán. Nem annyira emlékszem, hogy pontosan hol volt a vége 1-1 fokozatban, mert 4000-4500 környékén mindig elváltottam, mert nem volt értelme pörgetni.
Ami biztos, hogy mindegy volt neki, hogy egyedül ülök benne vagy négyen. Az én vezetési stílusomal 5,2 lett a 10000 km átlaga, és volt országúti etap 3,8-as fogyival (i30 sw 1400kg). Ugye a tipo 7,5-8 ugyanabban a stílusban.
Amúgy a tipoban meg rövid a váltó, 80-nál azt is csak 4.-be szúrom vissza.
Már több, mint 2 éve eladtam az i30-at és azóta a 4. autót kormolom[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
#89309696
törölt tag
válasz pècsimunkás #154209 üzenetére
20psi alatt szóba se állunk senkivel.
-
Motion_Blur
félisten
válasz kisza25 #154211 üzenetére
Ja hogy dízel volt az i30? Azt hittem hogy benzin valamiért.
Én is tapasztalom hogy papíron hiába erősebb, és másfélszer nyomatékosabb a céges 1.5dCi, a Jetta a kis 1.2 TSI-vel sokkal jobban autózható.
110LE/260Nm vs 105LE/175Nm
Mindegyik EURO V és az önsúly is ugyanaz.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #154209 üzenetére
326 ló volt eredetileg, hogy most mennyi nem tudni mert chip után nem lett lemérve.
#nincsbennetarcsi
-
válasz Motion_Blur #154213 üzenetére
Igen 1,4 crdi 90 ló 220 Nm
Jobb szeretem a benzinest pörgetni, már csak a hangja miatt is, az eddigi összes autóm közül ez a tipo a kedvencemEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kisza25 #154215 üzenetére
Na ott a tartalék látod, a 2.5i motoros autóm tud 230Nm-t... És ez gyári adat, valójában biztos, hogy kevesebbet tud. Az más kérdés, hogy a hosszú váltóval megölték az érzést a crdi-ben de az nem is gyorsulni való.
Vezettem 1.4i Jazz-t meg 1.4 TSI Jettat is, hát zongorázni lehet a különbséget.
#nincsbennetarcsi
-
gzbotii
veterán
válasz Motion_Blur #154213 üzenetére
1.5 dCi nagyon más karakterisztika mint a TDI, pl. Kell pörgetni, 3000rpm alatt halott. Amikor először vezettem Dustert, néztem is, hogy mi ez...
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-v-
addikt
Ez a lada nagyon fasza lesz [link]
-
-
EQMontoya
veterán
Majd gurulunk valamikor egy kort az IS-sel. Nem tépi le alul a fejed, de alacsonyabb fordulaton közel 300nm azert elég. Előzéseket kivéve meg is old kb mindent 3000 alatt.
És elnézve pl Tsebacsi fogyasztási adatait, a Focushoz képest mondjuk 1-2 liter pluszban, amiért kárpótol a szebb hang és a kicsit több erő.
Szoval nem rosszak ezek a mai kis turbók, de csak nagyon speciális körülmények között (országúton 90) esznek sokkal jobban, mint a régi, hasonlóan erős szívók.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
yodamester10
őstag
Az lehetséges,hogy 7-es golf-ban nem világít a gyújtáskapcsoló nyílás?Megszoktam a Hondánál.
-
veterán
-
veterán
válasz EQMontoya #154229 üzenetére
A 122 lovasról (200 Nm) tudok személyes tapasztalatok alapján beszámolni; az kb. egy hagyományos 1.8/2.0 szívó dinamikáját tudja. Országúton 5-6 liter ha nem mész 110-nél gyorsabban; 160-nál 8-8,5; vegyesben 7-7,5 (nálam).
Ha összehasonlítás a célod; az IS300-t (3000 ccm szívóbenya) a Munez féle 170 lovas, turbós-kompresszoroshoz érdemes mérni [link] , azonban a fogyasztásáról csak ő tud érdemben nyilatkozni. (Ha nézi. )
-
#89309696
törölt tag
Tapolca Mol
95 E10
100 E5 (449Ft)
D B7
D+ B7Meglátszik milyen sűrűn tankolok, rossz oldalra álltam. De mivel g#cilusta vagyok inkább áthúztam a kocsi felett a csövet, odacsaptam a tetőre azt már folyt is bele. #problemsolved
A medvémet ismételten kiröhögték.
Drága az üzemanyag itt, ha azt nézem a Holtankoljak szerint Budapesten 435-450 között mozognak.A lényeg nehogy lemaradjon.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
Igazi Darwin díjas. (9gag videó)
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Biqci
aktív tag
válasz yodamester10 #154234 üzenetére
Néhány héttel korábban már láttam ezt a videót és van tovább is. A végén ki is szedték a nőt a kocsiból, full piás volt...
Akkor te is láttad már, Farkas
[ Szerkesztve ]
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Doki16
addikt
válasz focvis #154230 üzenetére
Szerintem zseniálisak ezek a TSI motorok fogyasztás szempontjából.
Tegnap mentem egy Dujv-Fehérvár-Dujv távot egyhuzamban végig fix 95 tempomattal. Végig hibridben ment a kocsi mert nem volt áramom. Tehát lényegében a 150 lovas 1.4TSI oldott meg mindent, az 1600 kilós kocsi hajtását és az akkumulátor töltését. Kis érdekesség, hogy ha töltésre kapcsolom a benzinmotort haladás közben akkor 11 litert eszik sík úton és 20-22 kWh-val tölt. Ennyi lett a végeredménye az útnak. [kép] Ebben volt 25km beletöltés a benzinmotor által menet közben. Teljesen üres lett az akkumulátor amikor hazaértem a képet már a töltőn csináltam azért van benne ennyi.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #154228 üzenetére
Az 1600+ kg-os Superb tesbe zárva (160/250) nem is ment kimondottan jól és nem is evett keveset. Egy kicsi/könnyű bódéban biztos jobban teljesít.
Fehér Farkas: A jobb oldalon van a tanknyílásod? Állítólag amelyik irányban áll a töltőpisztoly a műszerfali piktogramon azon az oldalon van...
Jó drága, ma 420,9-ért tankoltuk a MOL 100-as literét itt.#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
A WagonR-nél biztosan nem.
[kép1], [kép2]Meg a Jazz-nél sem.
[kép3], [kép4]Egy kis nyilacska szokott lenni a piktogram megfelelő oldalán, de nem minden típusnál. Amúgy nagy általánosságban elmondható, hogy az európai autókon a jobboldalon van, az ázsiaikon meg a baloldalon. A Fordnál meg teljes katyvasz.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Szoktam én is nézni a piktogramot, sokszor van kis nyíl mellette, azt szeretem, de annak hiányában azt hiszem nem mindig stimmel az orientáció. Legalábbis dereng egy halvány emlék, hogy nyíl hiányában arra hagyatkoztam, és beállva vagy másik oldalon volt, vagy még előtte inkább kiszálltam és megnéztem
tboldi: illetve kisteherautó esetén is jellemzően bal oldalon van, gyorsabb
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Nyilacska arra mutat ha van, a pisztolyos nem. Ugyanez a műszerfala a Kangoonak is és annak bal oldalon van és jobbon a piktogram. Bal oldalon kéne lennie mindegyiknek úgy a logikus, ott szállsz ki, meghagyod az ajtónyitás távot a kútól is miatta, utcán parkolva az úttest felé néz, nem a sötét járdához vagy bokorhoz.
-
nagyúr
-
#89309696
törölt tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen