Új hozzászólás Aktív témák

  • BigBlackDog

    veterán

    válasz Tsebacsi #124018 üzenetére

    Jut eszembe erről... Egyik szalonban rákérdeztem a rablásgátló témára. Amit mondott az értékesítő, hogy értelemszerűen nem veszti el emiatt a garanciát az autó, még ha nem is márkaszervizben csináltatom. De azt tapasztalja (itt is és korábban Toyotánál és talán a Fordnál is), hogy egy kérdéses elektronikai hibajelenségnél nagyon gyorsan megpróbálja a gyártó lerázni a kedves ügyfelet azzal, hogy az utólagosan, külső szervizben beszerelt eszköz miatt van a hiba, mert feltehetőleg abban a másik szervizben nem ismerték eléggé az adott jármű elektronikai rendszerét és feltehetőleg valamit szakszerűtlenül kötöttek be.

    Nem tudom, hogy ilyenből mennyire szokott gyakorlatban is előforduló probléma lenni, de kicsit elgondolkoztam ezen. Értem én, hogy csak a szakszerviz, mert meg kell valamiből élniük, de kicsitt matt helyzet, vagy legalábbis választhatok, hogy az autóra , vagy az utólagos rablásgátlóra akarom a teljeskörű garit "megtartani" (ha egyáltalán a rablásgátló hardverét hajlandóak beszerelés nélkül is értékesíteni).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák