- Windows 11
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
retesz147
addikt
Xiaomi 13 eu dev...
-
-
Doki16
addikt
válasz Magnum_ #115605 üzenetére
Tudom, hogy nem szabályos. Ezért nem állnék oda még akkor sem ha nem lenne máshol hely. Csak a pofátlanság határa a nagy dízellel oda állni, és ezzel húztam párhuzamot, hogy én még a kis emissziós kocsival se parkolnek be oda.
(#115603) gzbotii: A legnagyobb probléma az szokott lenni, hogy minek ez ide, úgyse jár senki elektromos autóval. Elveszi a parkolohelyet. Persze ilyenkor elokerul, hogy a gazdagok kiváltsága és, hogy minden helyet elvesznek a benzines kocsiktol. Meg a többi válogatott baromság különféle kombinációban. Nagyon proli munkasvaros ez.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qtya123
őstag
válasz Mágus2 #115611 üzenetére
Értem. Köszi a segítséget az üggyel kapcsolatban. Forog mindegyik kerék könnyen. Nem is értem, hogy szorulás nélkül hogyan tud ilyen hangos lenni ez a betét.
Amúgy igazad van, a fék nem játék. Nem autószerelő vagyok, hanem egy lelkes hobbista. Emiatt (meg néhány hanyag autószerelővel szerzett tapasztalat miatt) állok neki otthon több dolognak, habár felszereltségem (lásd például mérőóra hiánya) és tapasztalatom nincs annyi. Lehet néha többet vállalok be a kelleténél.
Egy utolsó kérdés:
Akkor a kerékagy ütése nem valószínű a fentiek alapján, vagy érdemes azért ráméretni? Cserekor megrángattam még felszerelt kerekekkel a féltengelyeket, de nem kotyognak, mozognak.(a jobb első azonban majd törődést igényel, mert ugyan nem kotyog, de kézzel forgatva van egy kis hangja
[ Szerkesztve ]
-
>Deego..
senior tag
válasz Mágus2 #115611 üzenetére
Sok helyen ajánlják, hogy az új fékbetétek széleit egy kicsit csiszolják meg.
Épp ennek a problémának az elkerülésére?
Qtya123:
Nekem még az a felvetésem, hogy a féknyereg tartókonzol okozzhatja. Lazítsd meg, pozícionáld és húzz rá.
[ Szerkesztve ]
" Agyalok és cselekszem, de nincs az az isten hogy feladom és lefekszem " ...
-
-v-
addikt
válasz focvis #115609 üzenetére
E39 30d kell az még nem volt ilyen hitvány.
Ez meg jónak ígérkezik: Villanyautóként tér vissza a Toyota MR2?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
+SzlobiG és Többiek
E9x -ből meg szabad venni bármelyiket ami nem ég és nem fosch a vezérlése? (elvárt max. átlagfogyasztás: 95 - 10 liter, GO - 8 liter, táltos bármi - 6 liter, viszonyításképpen a Golfom 9-et eszik 95-ösből)
Ha esetleg meghirdetem az autómat (50%) és elviszik és gyorsan kell valami (30%), főleg dízel.Mai Laptiming: [link].
-
MPowerPH
félisten
válasz focvis #115619 üzenetére
35D -t, faceliftest. 7-8l kozott eszik atlagban, de 6l korul is tud enni, ha csak csorogsz. Ha 200 es folotte mesz sokat, akkor is megallsz 10l alatt. Bar nem tudom mennyit szansz ra... Minel kevesebb km, vezetett szervizkonyv, ami le is nyomozhato. Legyen visszanezheto, pontosan mit csinaltak az autoval a szervizeken kivul.
Azert ezek mar korosodo autok, dpf mindig problema lehet, de ez minden dieselre igaz.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
veterán
válasz F_Zolee #115620 üzenetére
Nem kizárt; viszont a Golf 8 megjelenése előtt célszerű lenne értékesíteni a jelenlegit. Úgy érzem, most még árában elmenne.
@BMW001: Köszönöm, nagyon max. 4 métert szánnék e9x-re; 35d faxa, de kevesebbel is beérem. Könnyű újraértékesíthetőség és pici bukó fontos.
@Vili: Thx, milyen évjáratok ez, gondolom facelift előttiek? Mondjuk a FL jobban tetszik. De egyelőre csak agyalok, rbalint88 ültette a fülembe a bogarat.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz focvis #115619 üzenetére
Ha 2 literes dízel, akkor a vezérlése a gyenge pont, amit cserélni kell hiába a BMW hülyesége, hogy nem kell.
Ez a procedúra kb 400e ft, ki kell szedni a motort és minden részegységet cserélni kell.2013 utáni motorok esetén azt ígérték, hogy javítottak a vezérlésen, de bebizonyosodott, hogy nem, mert ugyanúgy elszakad, vagy elkezd csörögni és cserélni kell. Többek között ez a legnagyobb visszatartó erő, hogy ne vegyek F31-et, nekem nem ér meg 400k-t egy vezérlés csere miközbe egy szíjas vezérlést töredékéért le lehet cserélni. Ja és persze már 200e km alatt jöhet a csörgés szóval még sokáig nem is bírja. Nem rég volt egy tulaj az fb-s csoportba 170e km körül minden előjel nélkül elszakadt a lánc pálya tempónál, összeverte magát a motor milliós kár...
(#115624) MunezXBK: Tán nem szereted a BMW-s közösséget?
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz focvis #115622 üzenetére
Akkor ott a 25D, az nincs tultolva. 4 hengeres vacakot ne vegyel.... Borzalmas egy valamik.
35D jol eladhato, mivel hozzaerto korokben jo hire van, koztudottan a legjobb motorjuk. Eros, takarekos. Nekem az E92 -ot 4 napig tartott eladni. Az F10 -et meg 2 hetig. De az utolso hetvegen egyszerre 7 -en hivtak, hogy vinnek.(ho eleje, megjott a fizu) A 35D miatt... De az teny, hogy a 4-be nem fer bele. A 25D viszont igen.SzlobiG: 20D -nel 300k a vezerlescsere. 6 hengernel 350k. Gyari alkatreszekkel. Egyszer kell cserelni, de nem mindegyik 6 hengerest erinti.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
SzlobiG
félisten
válasz MPowerPH #115626 üzenetére
A 6 hengeres viszont tényleg jó.
Hivatalos helyen 400k-t mondtak, asszem a bavariannál néztem.
Persze egyéb helyeken megúszható olcsóbban is.Malac: Egy prémiumnak titulált gyártótól ez szerintem igencsak kínos, hogy amit régen (M47) motornál normálisan megtudtak csinálni azt miért kellett így elqrni.
-
-
pit stop
addikt
válasz bitpork #115629 üzenetére
A haszon és az emberi élet veszélyeztetése azért két külön dolog.
Ha lesz olyan amikor valaki ne adj isten bennég, és a felmenői között vannak ügyvédek, akkor egy kis hirveréssel elég nagyot üthetnek a nimbuszán bajor márkának.
Ezek után én elektromos autóit is fenntatrással venném - ott is rájuk jön spórolhatnék, aztán a túlhevült akksi meglep az még fájdalmasabb is akár...Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
EQMontoya
veterán
válasz Qtya123 #115617 üzenetére
Nálam a kézifék pofa egyik rögzítő rugója tört el, ami után még működött minden, csak a törött rugó belülről beleért a tárcsába. Volt egy hangja. Szét is darálta rendesen a rugót.
Olyan szempontból szerencse, hogy pont jókor, mert a hátsó tárcsa és betét is dobós volt már, azzal együtt így cserélve lett a kézifék rögzítésére használt pár apró biszbasz is (valami 5k az utángyártott szett, pár rugó meg stift).
Azt viszont nem gondoltam volna, hogy Nov. 1-es hétvégén nyári gumival fogok Zakopaneba menni.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
veterán
Bő 10+ db Opellel a hátam mögött annyira nem kívántam rá az Insigniara; másnak jószívvel ajánlom, nálam még tart a túladagolás hatása. Max. 2,5-3-at fizetnék Insigniaért, de inkább nem.
Köszönöm Mindenkinek a tanácsokat!
Bár egy éve már lefotóztam a gépet, ma lőttem friss képeket a külsejéről (azóta új gumik, nincs matrica a hátsó rendszámon). -
veterán
válasz BigBlackDog #115634 üzenetére
Ezeknél én sokkal jobb fotókat készítettem. Még nem hirdettem meg.
A Tiédért 1,7-en áll a licitem, az nagyon OK gép; a 2. is szép; a kocka V70 D5 az igazi kedvenc.
-
SzlobiG
félisten
válasz focvis #115633 üzenetére
Feltöltöd vhova a képeket? Jól rémlik, hogy nem kombi G7 ugye?
Számomra a bmw eléggé kiesett a jelöltek közül a jövőre való váltás tekintetében.
Most ezek járnak a fejembe:
G7 kombi
Leon FR kombi
A4 kombiMind 2.0 manual dízel.
Még ott van azért az auris is, de az ára miatt ki fog esni.
Az összes közül a G7-et érzem a legesélyesebbnek Euro 6-os motorral highline felszereltséggel.
-
Qru
MODERÁTOR
A top 29 legmegbízhatóbb új autó márka a Consumer Reports felmérése alapján - TC
BMW-nek erős a 8. hely így vissza olvasva a délutáni termést.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
426os
őstag
nonstopgumi.hu-nál volt már valaki? Futóműállítással kapcsolatos tapasztalat érdekelne, ha van. Köszönöm!
.
-
válasz MPowerPH #115643 üzenetére
Multkor cikkeztek is róla
Toyota mr2 vs yaris gmrnlaptiming[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
válasz SzlobiG #115636 üzenetére
2.0 benzines, 5 ajtós és DSG-s. 9-et fogyaszt, bár a dízel hasonló stílusban 8-at.
Nem akarom kitenni ide a fotók linkjét a GDPR miatt , ha valaki olthatatlan vágyat érez, annak úgyis elküldöm a nyers képek linkjét. "6m VB".
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #115648 üzenetére
GM olcsósított kicsit a gyártáson de így is bukás volt nyitniuk kelet felé. Aztán inkább meg is váltak a márkától. Saab szintén zenész de azt legalább nem merik itt árulni csak otthon Kínában.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Bestbuy játékok
- Háztartási gépek
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Dragon Age: Origins
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Óvodások homokozója
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen