- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Windows 11
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Milyen routert?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomiii.
aktív tag
válasz SzlobiG #11550 üzenetére
ha meleg a motor, miért ne foroghatna a motor akármennyit, akárhányszor?
Mondjuk egyszer engem is zavart, mikor ismerősömnek versenypályán odaadtam a kocsit és mivel hátsófék nem volt rajta, ezért 70-nél kézifék helyett folyton egybe pakolgatta vissza(40km/h-t tud 1-esben) Mikor kigyulladt a motortér, akkor mondtam neki, hogy inkább próbálja "kézifékezgetés" nélkül az autót
[ Szerkesztve ]
-
-
VegyesTamás
senior tag
válasz SzlobiG #11553 üzenetére
gyári értékeken belül nem tiltáson azért nem egy drasztikus dolog. ilyenkor a legjobb a kenés is
tomii: miértnem rángatta be és rúgott a kuplungra?
[ Szerkesztve ]
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
Rivaul
addikt
válasz SzlobiG #11550 üzenetére
Olyan 4500-700 körülre megy fel és 6300-400 körül kapja a 3-at ha szükséges addig húzni. Nekem 6800-ig még el se kezdődik a piros. Mivel alapjáraton 2000-nél váltok így az ilyen esetek elenyészően terhelik a motort, sőt sztem kell is neki néha.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
tomiii.
aktív tag
válasz VegyesTamás #11555 üzenetére
Mert ez nem lehetséges hosszú, nagyívű kanyar vége, aminek a végén volt egy törés és onnan éles kanyar, ugyanabban az irányba. Na már most, ha nagy tempóval keresztben mész végig a nagy íven, esel be a töréshez, ahhoz, hogy szögben maradjon az autó, felváltani nem tudsz, mert hiába váltasz fel, nem fogod tudni ráúsztatni, szóval "kézifékkel" tovább tudod úsztatni az autót az éles kanyarig, onnan meg gázt tövig nyomod és izomból szétrugdosod a kuplungot, bár így egyesben nem kell, de ha rendes kézivel engednéd rá, akkor én vagy 5-6-ot is rárúgok a kuplungra Bár nagyobb autón lehet, egy előre balancolt bal-lábfék motorfékkel is hozza ezt, de eddig még nem jutottam
Hát ezt így átolvasva, nem lehet leírni rendesen Valóságban egy másodperc az egész és mikor életemben először próbáltam ki autót pályán, automatikus nyúltam a kézihez, szóval ez jön magától
-
Buster17
addikt
Átlagba 1600as fordulaton közlekedek ne már
-
VegyesTamás
senior tag
-
roberto211
őstag
válasz tomiii. #11552 üzenetére
A Sierra tud 40et egyben ?
Akkor ahhoz kepest nem is rossz a suzim. Egybe megy 50-52km/h t 6800 korul1esbe nem szereti ha visszatolom 20-25alatt tehat en nem is csinálok ilyet sűrűn de neha muszáj ezért fék berúg(ha nem jon mögöttem senki )kuplung kirug es gyorsan 1.
Amúgy en se sajnálgatom mar ha uzemmeleg. 4000-4500at találtam optimalisnak, ha azt akarom váltás utan ne essen vissza 3500 alá akkor 6500 es ilyenkor jo helyre visszamegy a fordulat (3500korul) mert innét kezd el húzni. Ezt csak elozesnel szoktam használni hogy 6500ig elporgetem meg ha nincs úton senki es belátható szakasz vagy ha gyorsan kikell menni valahol, , amúgy ilyen 3500-4e.
Vtec hondasokat irigylem egyszer kiprobalnek egyet milyen 9e ig elpörgetni
Buster: Rossz volt az oktatód.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
tomcsi23
veterán
válasz roberto211 #11562 üzenetére
6500-nél ha váltasz 3500 a következő fokozat Vagy kettőt szoktál váltani?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tresh
addikt
válasz roberto211 #11562 üzenetére
Vtec hondasokat irigylem egyszer kiprobalnek egyet milyen 9e ig elpörgetni
Mit irigyelsz azt hogy elforog 8500ig és nem megy ? Mert akkor csak át kell skálázni a suzi rpm mérő kiosztását hogy 6500nél 9000et mutasson és ugyan ott vagy teljesítménybe
-
-
tomiii.
aktív tag
válasz Mágus2 #11561 üzenetére
Látom akkor mégsem jött át a helyzet Tessék, itt talán megérthető
Szerintem ez már erősnek mondható, 2JZ, 600-700 ló. 0,13 után már nincs értelme gázt, ott csak kézivel tudod ráúsztatni, de ez azt hiszem hallható is Vagy ez sem elég erős?Egyébként, nem, a legkomolyabb 1000 lóerős autók sem simán gázzal indulnak meg itt , az a féle megindítás elég gyér szöget eredményezve, ami valljuk be, ekkora erőnél elég nevetséges lenne
"A Sierra tud 40et egyben ?"
Áttétel függő, most nekünk majdnem a legrövidebb a bent lévő difink és nekem így rémlik, de kimondottam sose néztem ( most gyorsan fejben számoltam, de olyan 46km/h-ra jött ki ezzel a váltóval és difivel, tehát ekörül van.)
Ha nem haragszol, emiatt nem váltok Suzira.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
-
VegyesTamás
senior tag
válasz Mágus2 #11561 üzenetére
megindulni megindul, de szögben tartani nem tudod...jó ez a sierra..hidrós kézivel meg ezzel az első futóművel lowcost driftautó..lesz nekem is majd.
Sőt...utcai lesz, csak mókolászok majd rajta
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zoo8800 #11575 üzenetére
Maga a mérési módszer sem jó, amivel ellenőrzik. A benzint 2500 körül forgatják terhelés nélkül, a dízelt tiltáson. Ami semmire sem jó. Ha lenne fékpad, ahol meghajtják rendesen az autókat, akkor lenne még csak pislogás, hogy mennyi károsanyagot termel egy motor.
[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
Úgy látom meg is van a hétfői vezér cikk témája a TC-nek.
Vagy csak a milyen autót vegyek topikot olvassák?
#nincsbennetarcsi
-
F_Zolee
veterán
-
SzlobiG
félisten
Ezekből kell kikapni az egr,dpf,nox csapdát. Úgy lenne vagy 20-30X-os kül.
(#11582) Mágus2 Ezt a tiltáson pörgessük a dízelt én meg se engedem nekik műszakin amikor viszem. 3000-ig pörgethették múltkor is. Volt már olyan eset itt a helyi állomáson, hogy tiltáson pörgettek vmi kis dízelt azt hibakódott dobott meg úgy elkezdett kopogni szerencsétlen motor, hogy azt hitték elugrott a vezérlés.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Mágus2 #11586 üzenetére
Itt meg az amit én mondok.
Múltkor megmértek egy autót rendben volt jött a következő azt nem figyelték, hogy már másik autó van mérésen azt beírták az előzőnek az értékeit neki. Természetesen meg se felelt volna ott is egr dugózva van. Másik esetnél 3-4x-ese volt a megengedettnél az érték állítgattak vmit a gépen azt egyből jó lett.
-
szőröscica
addikt
Nem tudom 6 liter felé vinni a fogyasztást...
815km-es etap, 47.5 liter üzemanyaggal. Benne egy Miskolc-Bp. oda-vissza 160 tempomattal. A maradék 450km a szokásos napi 2*25km ingázás, reggel 100-al a nulláson, este 130-140 között 15-15km, a maradék a városban araszolgatva. -
trassher
addikt
-
Rivaul
addikt
válasz szőröscica #11588 üzenetére
"Miskolc-Bp. oda-vissza 160 tempomattal." majd a sárga csekk behozza a megtakarítást nyugi
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
szőröscica
addikt
-
tomcsi23
veterán
válasz szőröscica #11591 üzenetére
Ott már lenne vagy 6,2 mi?!
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz szőröscica #11593 üzenetére
Az nem is sok (v-max környékéhez képest).
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
szőröscica
addikt
válasz tomcsi23 #11594 üzenetére
Szerintem sem vészes, de az autó nem szereti ezt a tempót, egyrészt 180 felett nincs tempomat, másrészt ott már nem annyira stabil, kissé könnyebb a kormányzás, gondolom erős a felhajtóerő. Igazából kétszer utaztam így hosszabb távon, egyszer egy Miskolc-Debrecent mentünk nyélgázon egy TSI Superbbel, egyszer pedig ugyanezt egy Q7 3.0 TDI-vel, 150-ig mindig elpicsázott, de afölött meghalt a légellenállása miatt, így kellemes óra szerinti 220 körül gurulgattunk végig.
-
SzlobiG
félisten
válasz szőröscica #11591 üzenetére
Fix sebesség mérőket telepítik onnantól már nem nagyon kell annyival menni egyszer nem figyel az ember azt ott a csekk.
-
szőröscica
addikt
válasz SzlobiG #11596 üzenetére
Az M3-on már tudom hol lesznek, kint vannak a táblák, csak le vannak még zacskózva, egyébként a Waze már most is szól miattuk, pedig nincsenek is telepítve. Én mondjuk pont nem pakolnám pályára őket, van ezer veszélyesebb hely, ahol szarrábüntetném a gyorshajtó tetveket, de a magyar pályákon ha értelmes vagy, akkor nyugodtan lehet 180-200 között közlekedni anélkül, hogy bárkit is veszélybe sodornál.
-
DeFranco
nagyúr
válasz szőröscica #11597 üzenetére
de a magyar pályákon ha értelmes vagy, akkor nyugodtan lehet 180-200 között közlekedni anélkül, hogy bárkit is veszélybe sodornál.
hűűűűvaze... nap kommentje.
-
trassher
addikt
válasz szőröscica #11597 üzenetére
Az hogy számodra nem okoz gondot ekkora sebességgel haladni csak egy dolog. Az olyanokkal van a baj akik nem néznek a visszapillantóba ha előznek vagy épp nem tudják felmérni a sebességed és/vagy hogy milyen távol vagy tőlük. Általában nem azok okoznak balesetet akik tudnak vezetni hanem azok akik nem.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
tomcsi23
veterán
válasz szőröscica #11595 üzenetére
Nofene van max sebesség a tempomatra? A min. oké, meg egyesben, illetve rükiben sem megy, de a maxot még nem néztem meg.
Jók ezek a q7, x5 méterűek. Azt veszik alap 3d motorral, menni akarnak, de nem tudnak haladni.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Milyen videókártyát?
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- GTA V
- LEGO klub
- Battlefield 2042
- További aktív témák...
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen