- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Windows 11
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qtya123
őstag
Üdv!
Gondoltam kicserélem a munkásautón (Swift 1.0) a fékfolyadékot, mert mióta megvettem az az egy folyadék nem lett még cserélve. A gond az, hogy a hátsó fékeknél a kis légtelenítő csavarok annyira be vannak rohadva, hogy nem lehet megnyitni őket. Így nem tudom áttolni a teljes rendszeren az új fékfolyadékot, ami zavar, mert minden autómon így szoktam, de csak ezért nem akarok új fékmunkahengereket venni, mert amúgy jól működnek.
Szerintetek van annak értelme, hogy a fékfolyadék tartályból kiszívom a régi folyadékot a főfékhenger szintjéig, hogy ne levegősödjön le és feltöltöm új olajjal? Aztán lassan gondolom majd keveredik a csövekben maradt kis mennyiségű régivel... Én úgy gondolom, hogy a semminél több és a forráspont nem sokkal lenne az új olaj értéke alatt...
Ami még külön öröm, hogy DOT3 van benne és DOT4 olajat vettem. Azt olvastam, hogy nem a legjobb dolog, de keverhető, mert mindkettő glikol bázisú.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Formula-1 humoros
- Trollok komolyan
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- További aktív témák...
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen