- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Windows 11
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz focvis #109851 üzenetére
attól nem kell tartanod, csak 140-160 lóra írják azt meg, mondjuk az 1000kg-al az sem mehet rosszul
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
szőröscica
addikt
válasz stickermajom #109850 üzenetére
A BMW klimak rohadt jok, egyszer beallitod, aztan kb sosem kell tobbet hozzanyulni, csendben, huzatmentesen hutenek/futenek.
-
veterán
-
-
tomcsi23
veterán
válasz Elektrosokk #109857 üzenetére
Munez olyat vesz.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #109857 üzenetére
Mindegyik sor 5-nek jó hangja van, még a dízelek is elég barátságosak.
"Bad reklám is reklám too"
-
EQMontoya
veterán
válasz Integrale #109859 üzenetére
+1.
focvis: úgy tűnik, valóban különböző az ízlésünk. Ültem F GSi-ben anno, engem annyira nem győzött meg a hangja. Sor4-eknek akkor tud szerintem jó hangja lenni, ha igazán pörgősek (minimum 7000-ig elforognak), de az F nem rémlik ilyennek.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
Szada85
aktív tag
válasz EQMontoya #109860 üzenetére
Csak egy szépen összerakottba kell beleülni, és mindjárt más a felhasználói élmény.
-
norbert1998
veterán
válasz Integrale #109813 üzenetére
No. A víz az fogyott, de részben vagy egészben azért, mert hűtőt cseréltem és rosszul raktam fel az egyik bilincset, eresztett.
A kábeleket végignéztem, biztos jók. A gyertyákat kivettem, és mint múlt héten, most is szépek voltak. Ennek ellenére bele tettem a nem bele valókat, amikkel vetten az autót két éve, illetve csak hármat azokból, mert a negyediket nem találtam meg. Most nem csinálja remélem csak ez volt a baja.
Akkor már csak s vezérműszíj sírása marad megoldandó dolognak.
-
veterán
válasz EQMontoya #109864 üzenetére
Szép a 350Z, szigorúan játszósnak jöhetne is; de az túl nagy luxus az értékrendemhez (szerviz, biztosítás, fogyasztás, udvaron esőben rohasztás).
Nem emlékszem már, mennyit forgott a C20XE, max. 7000-et. Enyemen a leömlőtől Remus rendszer volt, elég mennydörgős.
A forgás is relatív ma már; a manuális GTI 7200-7250-nél szabályoz a turbó ellenére, de az azért odébb van a VTEC 8000-étől.
És elmarad VTEC kick-in is
Mert 1500-től húz.Disclaimer: nem a saját talicskat akarom fenyezni, de ezt ismerem.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #109867 üzenetére
Szép a 350Z, szigorúan játszósnak jöhetne is; de az túl nagy luxus az értékrendemhez (szerviz, biztosítás, fogyasztás, udvaron esőben rohasztás).
Ezzel részben értek egyet: szerviz nem vészes, elég faék, fogyasztás persze durva, de nem napi ingázósnak veszed, esőben rohasztani én is sajnálnám. Biztosítás szerintem nem sokkal durvább, mint a mostanidra.
Enyemen a leömlőtől Remus rendszer volt, elég mennydörgős.
Látatlanban nem tudok róla nyilatkozni, nyilván, szóval nem akarom leszólni. Általánosságban nekem annyira nem szoktak tetszeni a nyitottabb rendszerek 4 hengeren, de lehet, hogy azon pont jól kiadta.És elmarad VTEC kick-in is
Mert 1500-től húz.
Pont ez a baja szerintem annak az autónak: túl kulturált a karaktere. Így nem jön át annyira durván a menés.Same rules apply!
-
veterán
válasz EQMontoya #109868 üzenetére
Miután csak elvi síkon jön szóba a 350z, így nem jártam utána a biztosításnak, a mostanira 38 a GFB, 75 a casco. A következő A0-ból indul, a hülyegyerek autómra persze nem kötnék cascot.
18 évvel ezelőtt volt, akkor nagyon tetszett a hangja, csak büdös volt katalizátor nélkül. Éjszaka parkettázva autópályán, a tükörben látszott a kipun kihulló parázs.
Majd az egyedi, nyomaték-korlátozott csipsz - ha nem fosok meg ismét.
-
Szóval a nárcisztikus emberektől kell félni az utakon? Ha jól értem, az ember minél inkább magával van elfoglalva és nincs tekintettel a környezetére annál veszélyesebb. (Ez talán nem csak az utakon érvényes).
Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
barnam_
nagyúr
-
Integrale
veterán
válasz barnam_ #109873 üzenetére
Valahol jogos, eddig amerre jártam, vagy éltem huzamosabb ideig, és "lazának" tekinthetőek a rendőrök, ott a közlekedésben sokkal többet megengednek magunknak az autósok.
Talán az e részlete lehet jó irány, ami a vége felé hangzik el, több kisebb hal, kisebb büntetések, nagyobb jelenlét az utakon. És apró lépésekkel terelni az autósokat a helyes irányba.
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz Integrale #109874 üzenetére
Nagyobb jelenlét az utakon? Itt Balatonon minden településen kint vannak + járöröznek szedik ki a forgalomból a telefonálókat. Blelle 7-es+elkerülő BB vasút állomással szemben+ temetőnél, Fonyód Lidl és liget közt + löszfal alatt+ bélatelepen, Györök és Tóti között. Ezeken a helyeken minden nap kint vannak csak váltogatva.
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Snoop-y
veterán
válasz barnam_ #109873 üzenetére
Nalunk (svajc) rend van de igazabol azert mert minden esetet egyedileg biralnak el es szenne buntetnek. Buntetesi tetelnel a kereseted az utolso szorzo. Tok mindegy ,hogy 7 rugot keresel egy honapban vagy 70-et a bunti fajni fog...
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
nagyúr
válasz zoo8800 #109879 üzenetére
Mondjuk pályán sem kéne 157-el menni véleményem szerint. Én 135-140 körülre lövöm be mindig, így suhanni is lehet, és nem kényszerülök mindig elengedésre, mikor valaki 157-el jön akár német prémiummal, akár F astra kombival!!
Szar példa, de a tötymörgőket is szűrni kéne, csak nem lehet...
Naponta vagy 5-10 telefonálót látok, fele prémium autóban ül, nem is értem, lehet mutatni kell az utca népének, hogy nem csak BMW-re, Apple telóra is telik?
A sunyi g*ci előremenőket aztán bevágókat korbáccsal ütném.
Tegnap a Szentendrei elején (árpád híd utáni rész) vagy 2-3 német rendszámos száguldozó volt, én is 75 körül mentem, de ezek minimum 90-el cikáztak (porsche cayenne is volt közte).
Aki 60-al tötyög de mikor előzöd gázt ad, azt árokba lökném szívem szerint.De nem lehet minden bokorban rendőr... Nem lehet azonnal zéró toleranciát betenni mert akkor még több tötymörgő f*sz lesz az utakon aki még 45-el is alig fog menni, nehogy elmeszeljék...
Amíg nincs rend az országban politikai és egyéb hasonló magaslati körökben (értsd: Nem tehetsz meg/Nem kaphatsz meg mindent kényed kedved szerint) addig a kisember is ezt fogja tenni a kihaénnem jegyében
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Snoop-y
veterán
válasz tomcsi23 #109880 üzenetére
Igen de itt elegge nehez trukkozni. Nem nagyon veszik be ,hogy ha egy Aston Martinnal rohangalsz es papiron meg hajlektalan vagy. Ha megis ezt jatszanad akkor elkobozzak az autot azt kalap. Ha expat vagy es sokat pattogsz akkor meg szepen kiteszik a szurodet azt mehetsz amerre latsz esetleg leultetnek 2 evre es utana
Szoval jobban jarsz ha fizetsz
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Integrale
veterán
válasz Tsebacsi #109881 üzenetére
Tötymörgőkre (is) +1
Véda alatt (Maglódon pl) rohadékok 30-40 között döcögnek át. Kérdés nélkül megállítanám azokat is, aztán mehet a csekk.
Legutóbb Üllői úton, Vágóhíd felé a kanyarodó sávban állok a pirosnál, Corsás gyökér gondol egyet kielőz és beáll elém keresztbe a piroshoz, hogy annyival hamarabb érjen át.
"Bad reklám is reklám too"
-
stickermajom
addikt
Na az Astra futóműve megnézve, megrángatva, próbakör is volt. Konklúzió: ez ilyen.
Amit hallok az nagy valószínűséggel a kormánymű fogaskerekei felől jön, egy ott kirakott 140 km-es autóban is hallani pont ugyanúgy: állóhelyben a kormányt picit jobbra-balra mozgatva koppan. Nem éreztem, hogy le akarnának rázni, tényleg elhümmögtek rajta egy órát.
Ezért a pénzért ez jár, átlag ember valószínűleg észre sem veszi. -
nagyúr
válasz stickermajom #109884 üzenetére
Szomorúan olvasom ezt
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz stickermajom #109884 üzenetére
próbáld ki a hifit
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
BigBlackDog
veterán
Két gondolatot megosztanék, amik az elmúlt napokban jutottak az eszembe.
Egy ideje már probléma volt az ablaktörlő lapát ugrálása. A gyári, új lapátok tök jól töröltek, nem volt gond velük. Egészen 2-3 hónapig. Aztán kezdődött a nyűg; visszafelé törlésnél, a lapátok vége láthatóan meg-meg akadt és elkezdtek remegni, ugrálni. Egyébként nem töröltek csíkosan, nem volt kicsi a leszorítóerő és a dőlésszög is rendben volt látszólag, mindig irányba feküdtek a gumiélek. Először a szélvédő, vízlepergető bevonatára gyanakodtam, de ahogy gyengült, nem enyhült az ugrálás. Viszont feltűnt, hogy a gyári grafitréteg már nem nagyon van fent a gumiéleken, pedig kifejezetten figyeltem, hogy ne törölgessem le tisztítás közben.
Szóval beszerzésre került egy pár, puha grafitkréta, amiből reszeltem egy adagot le, majd 5-6 csepp ioncserélt vízzel kenhető állagúra kevertem. Végül ezt a keveréket egy vízfestékes ecsettel nagyjából egyenletesen felvittem a gumiélek mindkét oldalára. Most úgy törölnek a lapátok, mintha újak lennének. Egyedül a tartósságra leszek kíváncsi.A másik gondolat a klímához kapcsolódik. Ahogy láttam, a klímakör előremenő vezetéke (amiben a hideg gáz szállítódik) a klímakompresszortól a tűzfalig teljesen szigeteletlen az eddig látott összes típusnál. Kézrátétellel érezhető, hogy jóval hidegebb, illetve a rá kicsapódó pára is azt támasztja alá, hogy nem kicsi a hőmérsékletbeli különbség a környezetéhez képest. Viszont, ahol eddig találkoztam hűtött, vagy fűtött közeget szállító csővezetékkel (tipikusan épületgépészetben, klíma-, fűtés-, meleg-vízvezetékek esetén), ott a legkisebb, 5-10 centiméteres szakasz is hőszigetelve volt.
Kérdés, hogy miért nincsenek leszigetelve a motortérben lévő, hideg hűtőközeget szállító vezetékek? Egy szigeteléssel nem lehetne javítani jelentősen a klíma hatásfokán (ami valamennyivel hidegebb befújt levegőt is jelentene)? Amíg eljut a hideg hűtőközeg a kompresszortól a tűzfalig, megtesz a rohadt meleg motortérben legalább 1 métert. Ez idő alatt azért szvsz elég nagy hőt von el a motortérből is ahhoz, hogy érezhetően melegebb legyen, mire az utastéri hőcserélőhöz ér. -
Snoop-y
veterán
válasz tomcsi23 #109886 üzenetére
Viszont az is igaz ,hogy sok svajci rendkivul frusztralt a szigoru szabalyok miatt es kulfoldon eli ki magat.
A hatar masik oldlan volt egy szakasz amit azert korlatoztak be a nemetek mert atjartak oda raccsingolni meg meghalni...
Szoval onmagaban az emberek itt sem jobbak semmivel
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
BigBlackDog
veterán
válasz stickermajom #109884 üzenetére
"állóhelyben a kormányt picit jobbra-balra mozgatva koppan"
Ezt a legtöbb autóban én is megfigyeltem. Mondjuk Volvókában még pont nem tűnt fel, hogy ilyen lenne. Meg megérzésem szerint a régebbi, golyópályás kormányműveknél sincs jelen ez a "probléma".
-
stickermajom
addikt
válasz BigBlackDog #109890 üzenetére
Én máshol nem hallottam még, de ennek a következménye valószínűleg, hogy 10km/h körül "stabpálcás" hangja van mondjuk macskakövön. Gondolom lehetett spórolni még 4 forintot itt, amott egy kis súlycsökkentés, és ez az eredménye. Mert amúgy nem imbolyog, szépen fekszi az utat, városi tempónál már nincs is hangja.
De megvan a megoldás: Kisza javaslatára hifi + ezentúl nem lassítok úthibák előtt. -
BigBlackDog
veterán
válasz stickermajom #109891 üzenetére
Mondjuk menet közben nem hallottam, az tény.
-
hyundai elentra 2019 (FB video, máshol nem találtam meg)
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #109890 üzenetére
Én is hallom az enyémet egy kicsit, de álló helyzetben kell rángatni, hogy valami koppanásszerűség feltűnjön.
Nyomtávrudak stb hibátlanok, semmi másnak nincs hangja, menet közben annak sincs."Bad reklám is reklám too"
-
-
nagyúr
Ismerős most tette fel a videóját face-re: M7 balaton felé velencei pihenőnél egy bordó peugeot/citroen kisdobozos lángol, és vele együtt a hanggátló átlátszó műanyag fal is... Rendőr volt, tűzoltó még nem, mindez kb. fél órája volt.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Darksiders84
aktív tag
Párom kinézett magának egy 2014-es Toyota Aygo x-playt. A Fiat 500-ról sikerült lebeszélnem pénznyelő nem kell hibá szép neki. Szóval a Toyota drágább gondolom mindenben alkatrészek szervíz de valószínűleg vagyis remélem jóval megbízhatóbb és költségmentesebb a fogyasztása is biztos alacsony 5-6 l-nél megáll de vajon milyen széria ez jól sikerült motor váltó futómű? Kösz
-
Integrale
veterán
válasz Darksiders84 #109897 üzenetére
500 pénznyelő?
Az az Aygo pedig egy förtelem, ereje nincs sok, még az 1.2-nek sem, belül kifejezetten puritán és hangos.
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen