- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Windows 11
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
[link] Aktual?
"Bad reklám is reklám too"
-
Magnum_
nagyúr
válasz Elektrosokk #106651 üzenetére
Live-ozni fogok, ne viccelj :-)
Bitmalasz, lefotozom holnap
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
válasz Speeedfire #106654 üzenetére
Halló! Van itthon valaki? Gondolkozz, McFly! Gondolkozz!
I humbly and respectfully decline™
-
válasz Elektrosokk #106648 üzenetére
Én melós autót keresek, azért jött képbe a duster, mert magas a hasa és megfizerhető, sajnos 2autóra nincsen pénz, így olyan kell ami dolgozni is jó, meg a hétköznapokon is és 0-24 megbízható ezért kell új
Amikor még mindegy volt akkor 3 ajtós kia proceedem volt, 2016 cseréltem le családi kombira i30 sw, de diesel volt és már alig pályáztam, igy vettem átmenetinek ezt az i20at, amíg találok valami jobbat, azért ezt mert jól tartja az árát, 2,875M vettem 1 éve, nézd meg hahun, most mennyiért vannak (2,78M a legolcsóbb)[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
szabonagyur
félisten
Ma futásba menet megálltam egy zebránál ahol épp balról jött egy biciklis (nem is volt éppen csúnya a lány) aki le is szállt és várta, hogy átengedjék. Percekig álltam a sávomban egymagam, szemben senkinek eszébe sem jutott megállni. A biciklis teljese meglepődött, hogy kivártam hogy átengedhessem.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
proof88
addikt
válasz szabonagyur #106657 üzenetére
Jó nagy parasztok voltak, de legalább ment a szemezés?
Mondjuk ő is nekiindulhatott volna óvatosan, sokszor máshogy nem lehet kierőszakolni az elsőbbséged csak erőszakkal. -
válasz szabonagyur #106657 üzenetére
Valld be a fenekét akartad látni...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szabonagyur #106657 üzenetére
Én majdnem elcsaptam egyet.
Úgy gondolta, hogy a kanyarodó autó áll, akkor az összes többi is fog és a piros ellenére vígan átkerekezett a zebrán.
Szerencsére láttam, mikor elindult a Transporter mögül.
Ki kellett volna szállni oszt kirúgdalni a küllőit.
-
szabonagyur
félisten
válasz proof88 #106658 üzenetére
Sajnos ez egy olyan átkelő, hogy átengednek vagy elütnek (utóbbi eléggé gyakori). Felüljáró aljában zebra... nem tudom kinek a hülye ötlete volt, mindenki gurul lefele mint állat...
(#106659) bitpork: tény, hogy azzal sem votl gond
(#106660) MunezXBK: sajna van ebből a típusból eléggé sok.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
-
proof88
addikt
válasz MunezXBK #106660 üzenetére
Sajnos állandóan* átmennek a piroson. Én sokat tekerek Bp-n és mindig felidegelnek a bringások. Mivel mindig megállok a pirosnál és támaszkodom a bal lábamon, néha azt várom hogy valamelyik elviszi. Egy csomó bringást az se zavar ha embertömeg megy keresztbe a zebrán, akkor is közéjük mennek, mert qrvára sietős nekik. Plusz sokan úgy mennek át a piroson hogy utána utolérem és megelőzöm őket, megállok a következő pirosnál, ismét elmennek mellettem a piroson, elindulok, ismét utolérem őket, és ez így megy amíg ugyabba az irányba megyünk! Ha erős az autóforgalom akkor meg megszívtam, mivel olyankor megelőzni sem tudom őket, na az dühítő. Akkor minek előz meg a pirosnál? Kb hogy engem idegeljen. Az meg hogy mi van mögöttük qrvára nem érdekli őket, évek óta van sisak tükröm, mégis egy kezemen meg tudom számolni hogy mennyinek van. Hátra-hátra lehet nézni tekerés közben de szerintem jobb ha állandóan látszik nagyjából hogy mi zajlik mögötted, akkor is ha nem akarsz irányt váltani.
*állandóan: van kivétel, a bringások 5-10%-a megáll mögöttem a pirosnál. Ebből is páran csak azért, mert én már ott állok bringásként a pirosnál.
[ Szerkesztve ]
-
akela91
addikt
Ki melyik vezetéstechnikai tréninget javasolja a piacon?
Igazából vezetek már 10 éve, de balesetem nem volt, nem csúsztam még ki sehol, de ugye ezért tapasztalatom sincs nagyon az ilyen helyzetekre. Mondjuk sokat simulatoroztam rendes cockpitben ha az számít bármit
Ami érdekelne, azok a nagyobb sebességű kanyarok, változó/csúszós viszonyok között. A rántópad kiváltképp érdekelne, gyors manőverezés akadályokkal, saját kocsival. Mit ajánlotok?
Casco van
[ Szerkesztve ]
-
-
Magnum_
nagyúr
Mindenki nyugodjon meg, auto brutal tiszta, gumik feketek as hell
I humbly and respectfully decline™
-
válasz akela91 #106664 üzenetére
Wagrain - St Johann in pongau, mindössze 8,5 km és 838 méterről - 565 méterre mész le, oda vissza jó buli, én imádtam, nekem 6,5 perc a rekord, de akkor minden kanyarban csikorogtak a kerekek
nehezítés 500 méter+ mély szakadék az egyik oldalán az útnak
van aki sokkal menőbb volt nálam (video)
a telepített mérőt hogy tudta hol van (fatelepnél)[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Magnum_
nagyúr
válasz Peter.70 #106670 üzenetére
Filmezes. Holnap. Egesz nap :/
Gyokkettovel fogok holnap menni, hogy por se nagyon legyen az auton. De BSD + mikroszalas van.(Ja, en is szerepelek benne, de sajnos vezetnem keveset kell csak, pedig mar gyakoroltam a szallitos morcos nezest)
I humbly and respectfully decline™
-
z123456789
addikt
válasz z123456789 #104815 üzenetére
Sziasztok!
OBD II ELM 327 - Diagnosztika
Jelentem nekem is megérkezett. Jó kis kütyü, hibát olvas, és töröl is.
Még aznap egyébként kiolvastattam a hibát, illetve javítva is lesz amikor viszem a szakihoz az autót.
Kopogásérzékelő jelez, és vannak is fura hangok néha a kipufogó felől.
Köszi a segítséget, Torque appal használom.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Mk4 mondeorol mik az általános velemenyek? Mennyire hurka a 2.0 145 lo a kasztnihoz? Milyen a motor? Olajat eszik ezek?
-
Speeedfire
nagyúr
válasz akela91 #106676 üzenetére
Ezek mind vannak, bár a nagy sebességű kanyar relatív. 40-60km óra nyári gumival vizes műgyantán elég sok már.
Ha már kisza ajánlotta a szerpentínt, akkor én is ajánlok egyet. A Bakonyban van egy nagyon jó kanyargós út. Oda érdemes elmennni, ha nem vagy nagyon rutinos akkor felfelé érdemes menni, mert lefelé szeretik eldobni a kocsikat, motorokat. Nem mérik fel kellő képpen a kanyarokat. Csesznek-Zirc. [link]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
válasz akela91 #106676 üzenetére
biztos van közelebb is, de én ezt ismerem, 10 évig ott éltem, minden héten megtettem ezt az utat legalább 1x oda-vissza meg is néztem a linkelt videót vagy 5x nosztalgiából
Mondjuk ő pont fölfele megy nem lefele, de egyébbként felfele élvezetesebb, lefele nagyon hamar ott vannak a kanyarok és orrtolós lesz, felfelecsak néha tudtam 3.ba rakni a ceedet, hogy haladni is tudjak
Jól számolom olyan 200-300x tettem meg azt az utat
A skoda az nagyon orrtolós volt, meg amúgy is virsli gumis, a 64 lóról nem is beszélve, azzal azért nem lehetett élvezeteset autózni még lefele sem, de a kia proceed-el már jó volt[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
Qru
MODERÁTOR
Ha 1000x nem mentem fel, akkor egyszer sem. Tudom melyik kanyar mennyire adja ki de az igazság az, hogy így is előbb fogy el a bátorságom mint a hajtáslánc.
mod:
Jah ha már a gumi a második: most hétvégén a levegő 19,5 fokos volt (ugyanennyit mértem a mélygarázsban itthon) az aszfalt is kb ennyi, sőt árnyékos helyen ettől még kevesebb is mert előtte eső volt.
Ide pont tökéletes a CC, mert a nyárinak nem elég meleg az út.richie900812: Szép!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz Elektrosokk #106682 üzenetére
A régi szép idők nálam 24 lóerős kispolszkival kezdődtek; lejtőn 133 kmh (GPS akkoriban talán az F16-osokban volt).
15 éve csak turbós autóm van, leszámítva az imént említett Mondeot 2010-ből; amiből a hodály méretű csomagtartó és a szuper futómű maradt meg kellemes emlékként. -
nagyúr
válasz focvis #106680 üzenetére
Akkor a 2L-es akár élhető is lehet. Nézegettem, elég nagy, az 1.6T lenne az igazi bele, de annyit mar nem szívesen költenék, meg picit félek is tőle. Igazából napi ingázásra (2*25km) elég lehet ez a 145LE is, az évi pár nyaralásra is tuti jobb lenne mint a 90Le civic most ... Tipushibakrol tudsz valamit? Mi szokott ezekben elromlani?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz akela91 #106664 üzenetére
Tökölön voltam a vezetéstechnika pályán az elég jó és árban sem olyan vészes. Sztem profibb pályán felesleges kezdeni mert az alapokat itt is megtanulod és ez árban elég jó (a 8 órás kurzus fele annyi mint a DriveingCamp-ben). Ha itt már király vagy akkor mehetsz vmi komolyabb helyre: [link]
mod:
tboy93: Az 1.6 EcoBoost már direkt befecsis használtan inkább a mezei MPI-s 2.0i-t venném, sokkal kevesebb a hibalehetőség (no turbo, no koksz, stb).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz tboy93 #106684 üzenetére
Szerintem teljesen OK lehet a 2.0 benzines.
Az 1.6 a kíméletlen használat ellenére sem ette az olajat, kb. 120 ezer km-nél adtam le. 8 liter körül fogyasztott, főleg autópályán jártam vele, kisebb részt Bp-en. Végre ~200-at ment, 140-nél 4000 rpm. A 2.0 biztosan jobb, de gondolom többet fogyaszt.Nem ismerem a típushibáit. Talán majd Vili, ő oda van a Fordokért.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tboy93 #106684 üzenetére
Tempomat gomb, bajnokpityu írt róla Ford topikban. Hátsó lámpába bemennek a bogarak, első fényszóró átlagnál gyakrabban párásodik. Szellőző rostélyok közepén az ezüst pöcök le tud esni (egy ilyet láttam talán). Kombi rakodónyílás alján lévő fém betét ragasztása elengedhet.
-
outsiders
aktív tag
válasz tboy93 #106684 üzenetére
Láncos moci tudtommal, relatíve rövid ötös váltó van alatta (pályatempón majd 4k fordulat), vegyesben 8 körül elvan nagyjából. Rövid váltó miatt dinamikusnak érzed. Tavaly nézegettem őket amikor a családi járgányt kerestem, végül inkább Subaru lett
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
nagyúr
(#106685) Qru
Igen, nem lennék vele előrébb igazából, akkor már tényleg inkább tdci, az legalább kevesebbet is eszik a hibalehetőségekért cserébe.(#106686) focvis
A vége nem érdekel, 130-150 között szoktam pályázni, azt is évente 4-5 alkalommal. Ha 4000-et is pörög pályatempóban, valószínűleg jóval kevésbé zajos mint a civic. Ha Bp.-agglomeráció távon 10-12L-ből megáll akkor teljesen jó, most 7,5-et eszik a civic és a corsa is ezen a távon.(#106687) molnarpeter
Köszönöm szépen Mondjuk ezek közül egyik sem komoly műszaki hiba.(#106688) outsiders
Én is néztem subit, de az állandó összkerékre nekem nincs szükségem és enne vagy 14L-t a felhasználási szokásaimmal. Nagyon tetszik egyébként a Legacy, élném, annnyira finom gépSzerk.: jól tudom, hogy a 2.0 szívó mondeoban van kettőstömegű lendkerék? Illetve múltkor említett valaki szívósor lapátka törést, erről tud valaki bővebb információt adni? Mire kell figyelni, hogy lehet észrevenni, megelőzni?
[ Szerkesztve ]
-
outsiders
aktív tag
válasz tboy93 #106690 üzenetére
Szerintem van, már az MK3-ban is volt. Nekem 9 alatt elvan a Subarum komolyabb erőlködés nélkül. Bár hálistennek nem kell dugóban állnom, nagyrészt országutazom vele. Ez a mondi nagyon steril, unalmas autó volt nekem, érzelmet nem tudott kiváltani. Nagy hodály, A-ból B-be elvisz, ennyi.
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Elektrosokk
addikt
válasz focvis #106683 üzenetére
az igen, akkor van köztünk némi generációs különbség
nekem a második autóm egy GTI golf volt, 1-es, benne 2-es GTI moci. vr6 kellett volna bele, de addigra rommá törtem az akkori rendőrfönök udvarára berepülve egy nem túl ideális kanyarsebesség megválasztás után szóval én is csak szépre emlékszem
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #106690 üzenetére
Ha 14-et nem is de 11-12 litert városban simán felszippant egy szívómotoros Subaru. Nekem a legutóbbi városi etapom normálisan közlekedve klíma nélkül 11,3 lett (ami jó mert a gyári érték városra 11,5).
Városon kívül elvan 8-9-ből. Mondjuk én sokat megyek országúton így 8,4 az elmúlt cca. 20k km nagy átlaga.
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
válasz tboy93 #106690 üzenetére
Kettőstömegűn szerintem ne parázz. Ma már rakják mindenbe, de ezek a benzinesek sokkal kevéssé nyírják, mint a dízelek (nyilván nincs alacsony fordulaton nyomaték, amúgy is magasabb fordulaton közlekednek velük), szóval nem esik szét 250-nél.
Nyilván jobb, ha nincs, de akkor vedd a régebbi (165 lovas) 2.5-öt.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-v-
addikt
válasz tboy93 #106684 üzenetére
Az eszegetheti az olajat, ez a 2 lityós mazda féle szokta, de amúgy jó cucc, meg a mondeo is jó ár érték arányú, nagypapázni elég lesz a 2.0 szopó tesztek meg számok alapján a 240 lovas 2.0T-től vagy 200 lovas 2.2 dízeltől se fosod le a bokád gyorsulásban, szóval sokat azért ne várj.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Formula-1 humoros
- Trollok komolyan
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen