Új hozzászólás Aktív témák
-
petipetya
nagyúr
Csak agyalok. A sebességnél azt látom, hogy 15km/h,-25km/h-30km/h, így nálad a 27km/h reális. A másiknál az a 18km/h sehogy sem jön ki a fenti számokból, tehát nem ragadhatott be a szoftverben az egyik sebesség. Ezért arra gondolok, hogy német régiós, ahol a 20km/h-ra maximalizált sebességből 18-al megy alattad?
"nincs rá lezsóidő"
-
DigitXT
félisten
Van benne sebességkorlátozás a menüben, bár nekem soha nem
működött, de azért nézd meg, hátha. (A 15A vezérlő csak papíron
annyi, nem cserélték le a címkét, de a kiírt 11-12A a maximumuk.)Szerk: a fokozatok korlátjai is átírhatók. Nekem pl. csak 30% az 1,
mert azt csak parkolás segítségre használom. A 2-t levettem 50%
korlátra, úgy megy nagyjából 16 km/h-t. Csak a 3-as van 100%-on.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Linkeltem az előző HSZ-ben is... De akkor még egyszer: [link]
Annyi kiegészítés, hogy a 12-es pont nem az akku feszültségértékét mutatja,
hanem az aktuális beállítást: alapból 36V-osok ezek, nem kell bántani, de ha
tuningolod, és 48V-os akkura váltasz, akkor itt lehet utána állítani a kijelzőt...
Ja a gyári 8.0 kalibrációs érték sem az igazi, kopott gumin 7.6 pontosabb.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Szuper. Bármi kérdésed lenne, nyugodtan jöhet. Páran itt már
töviről-hegyire ismerjük a típust, minden nyűgjével egyetemben.Ha sima S1-ek, lőnél egy fotót az első villa gumiharangja alá?
A nyak hegesztése érdekelne, javították-e a korábbi gyári hibát?
Szerk: én is 100 kg körül vagyok, és alattam sajnos eltört idővel.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
A fehér is új roller? Csak mert úgy tudtam, ezzel a gyenge
nyakkal már rég nem gyártanak, mivel el szokott törni ez is...
(A fekete az erősített verzió, mind az "akasztó", mind a nyak.)Köszi a képeket mindenesetre, nekem ebből nem pont az jön
le, hogy ez biztosan jó, és nyugodtan lehet újat venni, sőt...Szerk: nem esküszöm meg rá így kép alapján, de a fehérnek
mintha még az első villája is az alighegesztett verziójú lenne.
(A feketén sokkal jobban néz ki, de gyanúsan sima a felület.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
A fék kicsit bonyolítja a dolgokat. Direktben érdemes E-Twow kereket rakni bele,
ugyan rohadt drága, de nem olyan rideg műanyag, így jobb lesz a tapadásod.
(Cserébe szarabbul gurul: volt, aki azért vett inkább gyárit, mert a végsebessége
a béka segge alá esett az adott gumival...) Levegősben is van viszonylag vékony
"babakocsi kerék", ami annak okán, hogy rendes gumi, vmivel jobban tapad(hat).
De érdemben nem szélesebb, defektet lehet vele kapni, és ami a fő baja (szvsz),
hogy nagyon vékony tengely van benne, s a csapágyméret miatt nem cserélhető:
100+ kiló alá biztos nem ajánlanék ilyen kereket (mondjuk Kugoo S1-et sem).200x50-es felfújhatós kereket bele lehet erőszakolni, ezt keményre fújva jól gurul.
Viszont azért necc, mert az S1 hátsó villájába hajlamos beleérni az ilyen széles
gumi, és megszorul, csak távtartókkal lehet működésre bírni: anno flexeltem egy
12-es tengelyből picit szélesebbet. Az megnyomta 1 mm-t a villát, és úgy jó volt.A fent felsorolt háromféle opció egyike sem tartalmaz féket... Ebből a 200x50-es
pneumatikus kerékből lehet kapni dobfékes verziót. Én is szemeztem vele, de a
gyári hátsó villába biztos nem rakható be, de az S1 Pro hátsó villájába beférhet...
Ami kompatibilis a sima S1-gyel, de valamivel szélesebb: elő is túrom a képeket.Szerk: meg is van... (A hivatkozott Raptor gumi 200x60-as, ami még szélesebb.
De persze nem azért kellett az az utolsó villa, hanem mert dobfékes + motoros
hátsó kerekem volt, annak meg már akkora tengelye volt, hogy csak így fért el.)
Magában fék nélküli agymotoron kis reszelgetés után még éppen elforgott.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Én is beleraktam 1-2000 km-t, mondhatni nekem is bejött, amíg ki
nem tört az első kerék. Kétszer. Az első után kellett volna kidobni.Lépésben haladtam. Pici padka megfogta, és jött a repülés. Utána
kielemeztem, hogy a gyenge gyári hegesztés volt a baja, átraktam
a Pro első villáját, hegesztés pipa, bíztam benne: nem is ott tört el.
(Az, hogy nem lett komolyabb* bajom, annak köszönhető, hogy az
első bukfenc bordarepedés gyanúja után protektoringet** hordtam.)*: térdem a mai napig érzékeny kicsit, azon épp nem volt protektor.
**: ja és fullface biciklis sisakot, ami el is tört a pofára esésnél...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Halott az ECU. (A sebesség jelző villogása azt jelenti, hogy nem kap infót az ECU felől, épp ezért nincs hibakód, mert azt is az ECU állítja elő, amikor működik, akár a saját hibáját is képes jelezni. Az ütemes kattogás pedig arra utal, hogy az ECU kapcsolgat, fékezget. Ha megáztál vele, az megmagyaráz mindent, ha nem akkor csak eddig bírta, és magától döglött meg.) Szerk: Kínából olcsón beszerezhető, cseréje házilag is egyszerű.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Kugoo Club Hungary FB csoportban az alapító/akkuszerelő arcnak volt anno raktáron, csak a kínai árra rárakott (volna) 100% hasznot: ha gyorsan kell a cucc, egy kérdést megér a csoportban. Én kiszórtam ezeket 6K-ért, amikor már nem kellett, mert annyiért vettem, és nem vagyok kereskedő.
-
DigitXT
félisten
Akkor a kijelződ halott. Vagy egyik sem (mondjuk kábel kontakt hiba).
Ha villog a kijelző, nem kap jelet a vezérlőből, így nincs hibakód, ezért is
írtam, hogy ECU hiba lesz, de ha annak a cseréje sem segített, akkor...A motornak ziher, hogy nincs semmi baja, nemigen szokott az elromlani.
Ha meg mégis, hibakódnak kellene jönni a kijelzőre. De a sebességmérő
villogása továbbra is jelzi, hogy nincs kommunikáció, nem fog se hajtani,
se hibakódot dobni. (Ha széthúzod a motor kábelét az is hibakódot dob.)phoenix1989: áram. Sok áram. Abból lesz sok nyomaték és jó gyorsulás.
(Más kérdés, hogy abból lesz leégett vezérlő, motorkábel, és motor is.)[ Szerkesztve ]
-
Peaceliker
addikt
Motornál annyit tudsz nézni, hogy mágnes(ek) nem estek-e le. Illetve motor kábel három vezetékén minden kombinációban ellenállást mérsz. Ha nem azonos, akkor nem faja.
Meg hall szenzor is tud dögleni, bár azon sokszor takarítás segített.... De és ez fontos de. Ezeket a tapasztalatokat rc modellezésben szedtem össze ettől itt is működhet, mert végülis ez is csak egy bl motor csak nagyobb meg kisebb KVJa, szenzor tudott még mágneses port össze szedni és akkor vezérlő nagyon tud szenvedni.
"Oh my Goa'uld!"
-
DigitXT
félisten
Az anyacsavar lazaságának nincs hozzá köze, ám ettől függetlenül tök
jó, hogy kiderült, mert láttam én már olyan motort, amire nem figyeltek,
és a laza anya miatt elforgatta saját magát a villában. Ami megoldotta
a problémádat, hogy szétszedted + összeraktad: elmúlt a kontakt hiba.
(Ezek után nem kizárható, hogy a régi ECU is működne hibátlanul.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
- KOMONO 16.5mm szíj
- Bicikli matrica szinte minden fajta biciklire! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DJI AVATA Pro-View Combo (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- BABOLAT AERO PRO TEAM 280 grammos teniszütő és labdaszedő
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen