- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- Bittorrent topik
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- ASUS routerek
- PHP programozás
- WD My Cloud NAS
- JavaScript topic
- Apple TV+
- Milyen NAS-t vegyek?
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
-
DigitXT
félisten
Azért a (már babakocsi nélküli) gyereket többeknek sikerül a kaja mellé
oda állítani, pedig ez kifejezetten tilos, csak az ülőke lenne használható:
ez pont ugyanannyira higiénikus, mint a rollert bele baszarintani.
(Vagy a kutyát bevinni az élelmiszer boltba, hadd szaglásszon körbe.)Mi ebből a tanulság? Paraszt lehet a rolleres, a szülő, a kutyás, és bárki,
bármivel, mert ez alapvetően az adott ember hajlama, csak az indoklás
az eltérő, és hogy úgy mondjam a társadalmi elfogadottsága is változó.Ui: mivel én is dolgozom, sose fogok a nappal (kényszerből) babakocsit
tologató anyuka hordákkal találkozni a kisboltban. Messze nem érdekel.
Rollerest is baromi ritkán látok. Nagybevásárolni meg külterületi hiperbe
járok, oda praktikusan mindenki kocsival jár. Fel sem merül ilyen gond.Meglepő módon mindketten dolgozunk = nem munkaidőben vásárolunk.
Szóval kicsit azért sántít, hogy kényszer lenne babakocsival bevásárolni:
rollerrel se megy az ember egy karton akármiért. Nem foglalhat nagyobb
helyet, mint egy átlagos bevásárló kocsival. Tehát ez mondvacsinált vita.
(A másik ember létezése zavar: orvosi eset... Thanos did nothing wrong.) -
Horn Ákos
kezdő
A Cruise control a gázkar újbóli megpöccintésére is kikapcsol a tempomat.
A gázkar a másik lehetőség. Helyzettől függ éppen melyik a jobb módszer.CFW-ben pedig az a jó, hogy a saját igényeidhez tudod igazítani. Mindenkinek mások az igényei, nem létezik olyan univerzális recept, ami mindenkinek tökéletes lenne. (100 kilós embernek más beállítás való, mint egy 50 kilós gyereknek / feleségnek.)
Szerintem az a jó, ha a sport és normál fokozat jelentősen eltérő dinamikájú. Az előbbinél gyorsuljon jól, a másik legyen inkább kellemesen lomha. Aztán a második CFW esetén már sokkal jobban el tudod dönteni milyen beállítások illenek hozzád. -
Drizzt01
őstag
Ha a KERS aktív, sosem tudod kihajtani a 33-35-ös sebességet. A tempomat ugyan úgy működik mint a kocsinál. 3-5mp tartod és aktiválódik, az első legkisebb fékmozdulat ál kikapcsol
https://www.facebook.com/Drizztmodding/ http://www.techpowerup.com/forums/threads/obsidian.219662/
-
PociAti
senior tag
Nem is értettem miért akarsz "pót" fékbetétet rendelni.
Könnyen előfordulhat hogy soha az életben nem lesz szükséged pót fékbetétre. Vagy ha igen, akkor talán helyből tudnak adni valamely közeli márkaszervizben. Egyre több helyen nyílnak Xiaomi rollerek szervizelésével foglalkozó műhelyek. -
addikt
Rolleres szervizekben nem kérdezted?
Mikor a Mi 3-asra akartam Sarksetet tenni, a Rollexben mondta a srác, h nem tudja, olyat még nem csinált, és annak kicsit másabb a nyaka.
Aztán közben egy G30-at szereztem be, így a Mi 3-as maradt lengéscsillapító nélküli.
Nyomtatni nem lehet oda valamit kopásálló műanyagból? Egy ilyen alakú közdarabot, alátétet, perselyt? Vagy hát persze cnc-vel fémből?
Ez lenne a piaci rés, amivel most nagyot lehetne kaszálni, ha a népek tömegesen elkezdenek Mi 3-at venni, a Monomrimnál meg még nem vették észre, h a jelenlegi lengéscsillapítóik nem teljesen kompatibilisek. :/Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Joshi
titán
Van erről bőven infó, miért nem szerelés előtt néztél utána? De fel is hívhattad volna a monorimeseket is.
-
Tamás9x
őstag
-
kakuk.tamas
addikt
-
Sordoran
addikt
Ezt neked kell tudnod, hogy arra milyen vagonok vannak, elfér-e valahol. Nálunk "fecskék" vannak, itt az utastérben csak egymással szembeni (4-es) üléseknél fér el keresztbe a lábtérnél, picit így is kilóg, belerughatnak. Emiatt én felszálló résznél szoktam állni vele. Összecsukva poggyásznak számít, nem kell rá jegy, nekem soha nem szóltak még érte.
Reggie0: Az lehet, de meglepődnék rajta, hogy ha ilyen könnyen megadja magát a rozsdának.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
DigitXT
félisten
Ha megolvadt a motor, azon már nem fog segíteni a szoftveres trükközés.
Ugyanez van akkor is, ha a vezérlőben köszönt el két MOSFET... Azért kettő,
mert egy hibája esetén még bekapcsolható, kettőnél peches esetben már a
motoron keresztül rövidzárlatban van az akku, és azért tilt le, hogy védjen...
(Ilyenkor ha széthúzod a motor kábeleit, és csodák csodája, bekapcsolható,
akkor meg is van a zárlat. Csak utána ne dugd vissza javítás nélkül, mert ha
zárlatos, lesz nagy pukkanás, és utána lehet csatlakozókat is cserélni...)Ui: a zöld LED nem azért világít, mert fel van töltve, hanem azért mert nem
folyik áram: ez lehetne feltöltött állapot, de inkább egy tiltott BMS lesz az...
Ha lehúzod az akkut, vissza fog kapcsolni*, ha annak nincs baja. Nézd meg.
(Aztán multiméterrel tudsz ellenállást mérni az vezérlő felől az akku csatin:
szakadásnak kellene lennie, de ha két MOSFET halott, akkor lehet zárlat.
Ha pedig ez bebizonyosodott, akkor vezérlőjavítás... Ha meg itt jó, akkor a
motorba kell belenézni. Ha feketére égett a vezeték, akkor ott is lehet baj.)*: mármint az akku. Ha zárlat van, lekapcsolja a kimenetét, ha elmúlt vissza.
[ Szerkesztve ]
-
Streetwise
újonc
Hali!
Végiggondoltam amit mondtál, nézegettem videókat is a szereléshez, ám végül úgy döntöttem, inkább kifizetem a tanulópénzt, de mérőműszer híján inkább szervizre bízom a dolgot. És milyen jól tettem!
A hibát a töltőfej kábele okozta - nem égett el semmi, egyszerűen csak kontaktos volt; 2-5 másdperc alatt meg lett oldva a dolog. Azóta boldogság van. Szóval igazad volt (illetve a másik fórumtársnak, aki erre tippelt elsőre!)
Nagyon szépen köszöntem a jótanácsokat, és biztonságos rollerezést Nektek / Mindenkinek!
( Egyébként nem akarok nagy reklámot csinálni a szervizes úriembernek, de azért így halkan megjegyzem, hogy a gondomat végül pesten, a Wesselényi utcai roller szervizben oldották meg pikk-pakk! (Sőt, még a keréknyomás is be lett lőve, első tárcsafékre is rá lett állítva, valamint a szervizes úr ellátott egy halom igen hasznos tanáccsal!) Sőt, még egy pár órányi töltést is kaptam! Mindezt olyan potom pénzért, hogy már nekem égett a pofám, hogy nem hagyhattam ott nagyobb összeget. Szóval ha olvassa ha nem, ezúton is ezer köszönet neki, és csak ajánlani tudom mind a profizmus, mind a pozitív stílus miatt!! )
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen