Új hozzászólás Aktív témák
-
Putyin90
senior tag
Xiaomi Mi Pro 2-höz tudna valaki adni gyári fw-t?
-
nbukta77
addikt
Ki, hogy hasznalja a rollert eco, normal vagy sport mod? Azt olvastam, hogy csak gyorsulasban van kulonbseg. Ez igaz? Elore is koszi. Meg ismerkedek vele.
„ Az a penz amit nem koltesz el az olyan, mintha nem is lenne “
-
Skynet258
veterán
válasz nbukta77 #8202 üzenetére
Ha Xiaomi rollerről van szó, akkor nem gyorsulásban hanem végsebességben van különbség.
Én amúgy egy módot használok a Sport módot, aztán kezelem a gázt ahogy épp haladni akarok...Putyin90: módosított van most rajta? Ha belépsz a Xiaomi saját alkalmazásába nem dobja fel, hogy elérhető új firm?
[ Szerkesztve ]
https://geekpulse.hu
-
nbukta77
addikt
Ninebot rollernal mindegy melyik appot hasznalom? Ninebot vagy xiaomi?
„ Az a penz amit nem koltesz el az olyan, mintha nem is lenne “
-
Reggie0
félisten
Kugo kormanyrudjahoz 35-os vagy 36-os kulcs kell?
-
csokaym
csendes tag
válasz csokaym #8211 üzenetére
Bár most jut eszembe, hülye vagyok, ha azt venném alapul, hogy 2.9V-ig engedhet le a cellafeszültségben (legalábbis a 36V-os módban a vezérlő 29V-on kapcsol le), akkor az 37.7V-os pakk feszültséget jelentene 13s esetén. Ilyen tekintetben vagy buck-boost kapcsolás kellene, ha a 42V-ot akarjuk, vagy végső soron elég lenne a 36V is, amihez tényleg elég lenne a step down only megoldás
-
DigitXT
félisten
válasz csokaym #8212 üzenetére
Nem volt ebben semmi trükk... gyári akkuval lemerülés közelében 30V-on
is világít, csak vmivel kisebb teljesítménnyel. Szerintem ez amúgy is csak
egy helyzetjelző, és nem valódi világítás a max. 5W-jával (0.12A@42V).Amúgy SMD2512-es áramkorlátozó ellenállat van benne, a 4 párhuzamos
csoportnak 1-1, amúgy 6-6 db LED van sorban... De mivel rendesen le van
szilikonozva a NYÁK, és amúgy sem volt tele a padlás ilyen méretű, több,
mint 1.5 kΩ-os ellenállással, egyelőre megoldottam "parasztba": betoltam
a vezetékre egy szíp nagy ellenállást, aztán most nem fog kiégni.Szemre így is elég jól világít, kiszámítani meg lusta vagyok... (Fogalmam
sincs pl. a LED specifikációjáról, egyedül a nyitófeszt mértem, kb. 1.8V...
Feltételezve, hogy 42V-hoz méretezte a kínai, és mondjuk 20 mA áramra,
pont ki is jön, hogy miért 152-es ellenállás van benne. És persze, miért is
nem szereti ezek után, hogy lazán 12V-tal nagyobb feszültséget kap...)[ Szerkesztve ]
-
csokaym
csendes tag
válasz DigitXT #8213 üzenetére
Maga az első lámpa kiégése azért gáz, mert nem látok sehol sem alkatrészt hozzá magában. Persze kijelzővel együtt már igen de azt nyilván nem venném meg egy pár led kiégése miatt.
Valószínűleg hasznosabb valami más fényforrás mellé egyébként is, ahogyan mondtad, gondolkodom a megoldáson
-
DigitXT
félisten
válasz csokaym #8214 üzenetére
Meg kell nézni, milyen LED, aztán 3 Ft-ból átforrasztani.
Vagy persze egyszerűbb nem megvárni, amíg kiég. Persze
ez olyan dolog, hogy gyárilag is előfordulhat: cseréltem, és
a polcon talált ugyanúgy hibás Pedig az nem látott 48V-t.*
Szóval végül kivettem a bontás alatt álló S1-ből...*: ellenberger pofára estek vele, és darálódott pár LED...
Lehet, hogy emiatt kár lenne a Kugoo minőséget felhozni?[ Szerkesztve ]
-
Aaron14
őstag
Mai 2.4 km táv reggel az állomásra 7 perc és 5%-ot csökkent az akkumulátor csak! Átlagsebesség 20 km/h. Nyugatitól Deák Ferenc Tér 8 perc. Ez így minimum kétszerese annak, amit vártam az akkumulátortól.
Van olyan applikáció, ami mutatná is, hogy pontosan mikor indultam el és mikor álltam meg, plusz a megtett útvonalt egy térképen jelölné?
Egyébként nem tudom kinek az ötlete volt, hogy pl. a fékkar fekete színű legyen, mert már most van rajta egy baszott nagy leverés és virít alóla az ezüst szín. 😀
[ Szerkesztve ]
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
ohway
tag
Sziasztok! Olvasgattam a topikot , különböző forumokat. 75kg vagyok, jelenleg elől 3.5 bar hátul kb. 4 bar van a kerekekben. (xiaomi pro 2 gyári)
Érdemes többet fújni szerintetek? min 4 bart mindkettőbe vagy 4.5bart?Köszi!
[ Szerkesztve ]
Asus ROG STRIX B450-F GAMING II, AMD Ryzen™ 5 5600X + bequiet! Dark Rock 4, Kingston FURY 32GB DDR4 3600MHz CL16 Renegade Black , EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA, Corsair RM750x, Fractal Design Meshify, Samsung 970 EVO Plus NVMe 500GB + 1TB WD
-
Gyuree91
tag
Hali!
Remélem jó helyre írok.
Valahogy utóbbi időben felkeltették ezek az elektromos rollerek a figyelmem. (Tesztek, külföldi-magyar videók.) Xiaomi Mi Pro 2 amibe nagyon belenéztem magam. Jómagam kb. 95kg vok + ruha, táska. Munkába járnék vele lecserélve ezzel az autót. Kb. 15 km oda-vissza.
Kérdésem megfelelő-e, vagy inkább Ninebot Max G30 megéri azt a többlet költséget? Alföldi vagyok, vasúti felüljárót kellene megmásszon csak.
Ja, és nem a 2 között akarok dönteni, hanem úgy egyáltalán megéri-e, illetve ha van jobb típus azt is “meghallgatom”.
[ Szerkesztve ]
Ha nem lenne elektromos áram, gyertyafénynél kellene tévéznünk... :)
-
nbukta77
addikt
Szia. Nekem g30d van. Kb egy hete hasznalom. Nagyom elegedett vagyok. 110-108 kg vagyok alattam viszi a 20km/h- t. Nemetben elek itt le van korlatozva. Es most teszteltem egy toltessel elmentem 55 km- t. 20% emelkedo is igaz. Itt sok a feluljaro. Szepen felvisz oda is 20- al. Nem bantam meg azt tudom mondani. En is autot valtottam ki a jo idore. Napi 12 km kb az ut. 6-6 oda vissza. Ja es kb 18-20 perc.
[ Szerkesztve ]
„ Az a penz amit nem koltesz el az olyan, mintha nem is lenne “
-
Norbeey90
tag
Sziasztok!
Tudom, hogy ez kicsit egyén függő is ,de..
Elgondolkoztam a Pro2-re előre egy monorim rugón.Akinek esetleg van ilyen, tudna esetleg tapasztalatot mondani? Főleg aki kicsit súlyosabb 100kg-tól mik a tapasztalatok? Tényleg sokkal komfortosabb a dolog?
Mert ha picit jobb akkor azért azt a 30-35.000ft-os felárat nem feltétlen fizetném meg.Alapvetően elégedett vagyok vele, illetve szerencsére a környékemen szinte tükör az út, de előző hétvégén mentem egy 17ker-19ker utat ahol azért voltak vadregényes tájak És megértettem mi az a " kirázza a tömítést a fogamból" fogalom -
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #7863 üzenetére
Kipróbáltam a nagy akkut 30+20A vezérlőkkel. Nem veszi fel az 50A-t indulásnál
se, valószínűleg azért, mert elforog az első kerék. De közel 47A azért megvan,
ami a feszültségesést is nézve 2kW fölötti teljesítmény: van benne menni akarás.
5% emelkedőn végig 32-35 körül hasít, bőven elegendő kraft. Kicsit félek is, hogy
legközelebb mi fog eltörni (mondjuk leszakad a rohadt nehéz akku a kormányról).
De addig is: örömbódogság, valószínűleg kimegy a világból, majd letesztelem.
(Nehogymár ne tudjak 30 km távot menni, ha éppen úgy hozza a szükség.) -
Demi2
újonc
Sziasztok! Pici segítség kellene. Van egy Alfawise M1 rollerem pár éve. Eddig lakásban tároltam, de most Februárban költözés volt és kikerült egy külső tárolóba. Ránéztem kb 2-3 hetente, de használva nem volt.
A héten szerettem volna használni de nem tudom bekapcsolni. Feltettem töltőre, de annyit tud hogy bekapcsolás helyett vagy minden felvillan egy pillanatra( kijelző, első-hátsó lámpa) vagy csak egy 8-as szám (ez ami gyakrabban)
Mi lehet a hiba ? Meghalt az akku ? Sajnos nem találok a neten hozzá semmi hibakód listát vagy valamit ami segítene -
DigitXT
félisten
válasz csokaym #8224 üzenetére
Terveztem egy mérést, ám végül elmentünk inkább egy kisebb
karikára, aminek része volt a Tordai lefelé: 45-nél fékezni késő.
Újabb vezérlőt sikerült elfüstölni. Oké, nem pont erre van eleve
tervezve, de figyelni kell, mert ha az elméleti végsebesség fölé
mész (ez lehet teljesen gyári vezérlő nagy lejtőn) simán leég...Ui: teljesen jól elketyeg egy motorral is, csak olyan, mintha vmi
TC lenne benne, mert ahogy kipörög a kerék, ledadog. Ha meg
betapad, akkor húz rendesen. Persze egy motorral a fékerő az,
ami semmire se elég, meg nem esni hanyatt a gyorsulástól se.
Majdnem olyan gyenge, mint az M4 Pro hasonló áramkorláttal.
Holnap egy fogyasztás mérés lesz, szolid 11+20A konfiggal.[ Szerkesztve ]
-
nbukta77
addikt
20 km/h a korlatozas. Az en tomegemmel elmegyek kb 55-60 km- t. 108-110kg vagyok. Igen. G30d
„ Az a penz amit nem koltesz el az olyan, mintha nem is lenne “
-
rumos14
nagyúr
na így legyek okos neten több helyen olvasni, hogy eltűnt a tempomat a fw frissítés után.
ami még meglepett, hogy az applikáció teljes akksinál 30km-t "jósol" megtehető távolságra, hiába 45 km a hirdetett hatótáv. nem mintha lenne jelentősége, de legalább lehetne következetes a sima M365 is 30km-t írt.
-
nbukta77
addikt
Nekem a g30d- nel is eltunt s tempomat es mar lezarni sem lehet programbol a rollert.
„ Az a penz amit nem koltesz el az olyan, mintha nem is lenne “
-
DigitXT
félisten
válasz csokaym #8228 üzenetére
Teljesen jó! Nem egy beteg állat, de nem is reumás csiga. Inkább barátságos,
csendes gyilkos. Amikor síkon 39-et megy 52V, 3A mellett csendben, az jó.
(Általában ~36-nál még érezni benne, hogy húz, de nagyjából az az "utazója".)10.5 km után lőttem fotókat a fogyasztásról. 48.51V min. fesz alámér a mérő*,
1771W csúcsteljesítmény, 4.24Ah fogyasztás ~14.5 perc alatt. Ha nincs nagy
emelkedő, ebből egy jó 60 km-es hatótávolság extrapolálható... Egyelőre nem
is dugtam be tölteni, megnézem hazafelé, mit bír... Garantáltan hazavisz.Ui: raktam be egy pót vezérlőt a táskába, just in case. Amúgy van egy alap
fogyasztása az elektronikának (bekapcsolva), és a 12V konverternek (mindig):
utóbbit eddig ki szoktam húzni emiatt, de ez az akku röhögve elbírja...
Csak így vicces, mert amikor a töltő zöld, és bekapcsolom, visszavált pirosra.*: majdnem egy egész voltot. Fura. Tudtam, hogy 5-6 tizedet téved, de sebaj...
Szerk: a szokásos 13.4 km távon. 51.5V-ra csökkent csak a fesz, 5.78Ah.
Magyarán nagyjából két napot tudnám használni töltés nélkül. Persze nem igaz,
mert regen fék nincs, így a reggeli lejtő este elég komoly, 1.4 km emelkedő...
33.7A volt a csúcs áramfelvétel az egész úton. (Lágymányosi kanyarban nem is
mertem nyélen jönni, csak az egyenesben húzattam ki simán 32-33-ra gyorsult.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #8236 üzenetére
Nem 14.5 perc volt 10.5 km (nem mentem 40 km/h átlagot). Csak ennyi volt
a mért idő, amíg volt fogyasztás: amikor gáz nélkül gurulok, akkor áll az óra.
A teljes út 36 perc volt, ennek nagyjából a felében folyt áram a motorokba.
A többi az gurulás/fékezés, vagy éppen álldogálás a piros lámpáknál.[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz nbukta77 #8229 üzenetére
Nálam Győrzámoly-Győr 12km = 25-27 perc , ez nagyon klafa reggel - visszafelé szarabb, ott 32-35 perceket tudok csinálni..
Az útból 9km betonos töltés( ) ott igazából eseménytelen a suhanás, majd a maradék 3km a sűrű belváros . Van egy másik útvonal is, ami rövidebb, de szerintem lassabb, majd máskor ott jövök, kíváncsi vagyok mennyi lesz a különbség.
A betonos töltésen jól jönne, ha tudna a gép egy 50et menni stabilan... ilyenkor a jelenlegi max 32-33km/h olyan mintha alig haladnék...(MS energy neutron N2 plus)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz sagesz93 #8238 üzenetére
Ha jól látom 36V-os gép... Ha az elektronika elbírja (nem biztos)
egy 48V akku pakkal a 32-33 km/h-ból 42-44-et lehetne csinálni.Szerk: a miheztartás végett az S1 gyárilag ilyen 25 km/h-t tudott
(dupla motorral már 28 km/h). 48V-on meg vígan megy 33 körül,
egyetlen motorral is, kettővel meg ugye 36+, szóval lehet húzni...10"-os kerekeken menne többet is. De szerintem 50 az sok.
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz DigitXT #8239 üzenetére
áhh, nem akarom én ezt piszkálgatni, örülök, hogy ennyit megy gyárilag, mentem xiaomi pro2-vel 25-el ugyanezen a töltésen, hát fájdalmas volt látni amikor haverom az én rolleremmel ment el mellettem és mennyivel jobban haladt már 32-33al is a 25helyett. (emiatt jó álmodozni az 50ről ) majd 2-3 év múlva tán veszek valami komolyabbat.
-
nbukta77
addikt
A kornyekkel kepben vagyok. 7 evig eltem gyorben.
Mostanaban nagyon elgondolkodtam egy super soco TC- ben.[ Szerkesztve ]
„ Az a penz amit nem koltesz el az olyan, mintha nem is lenne “
-
Logitech
aktív tag
válasz nbukta77 #8233 üzenetére
Akkor nagyon sokat számít a sebesség, én 82-84 kg vagyok, 40-42 km-t mentem és már csak pár % maradt az akkuban. Végig sport mód, maximum sebesség kijelző szerint 30 km/h.
Jó minőségű terepen nincs gáz, de tud rázni nagyon, ha rosszabb a talaj. Hátsó sárvédő merevítőt kéne vennem, hallani sokszor, hogy nagyon berezonál, tuti elő fog jönni rajta a repedés előbb utóbb.
Még ezzel a külső akkuval szemezgetek, csak drágának találom, kb 120 ezer forint, a rollert vettem 170-ért. Ennek nincs valami olcsóbb alternatívája? Amit ugyan így csak rá kell dugni, és használni, ne kelljen külön töltögetni stb. -
DigitXT
félisten
válasz Logitech #8242 üzenetére
120K egy 10s4p akkuért? Rablás... Van nekem ilyen akkum, vmivel kisebb
kapacitású (10Ah, 2500-as cellákból, 3500 helyett), de ugyanúgy 36V... Ha
odajutok komolyan nyitok egy bazárt, vagy építek akkut a feléből.Szerk: mitől plug&play? Van rajta egy XT60... Általában a rollereken nincs
még egy bemenet a vezérlőn, meg plusz egy akkunak hely a taposóban...
Szóval kell kábel meg egy táska is neki. Még ha úgy árulnák, mint ezt...Szerk: bocs, Y kábelt adnak hozzá. Ettől még lehet galiba belőle.
(Pl. a roller vezérlője úgy érzékeli, hogy töltésen van, ezért nem hajt...)[ Szerkesztve ]
-
dzsidzsas
aktív tag
Nos megérkezet a TF-100-as kezelőpanel, felszerelve, de sajnos a menü ugyan úgy le van tiltva, tehát a vezérlésbe rejteték el a kis rohadékok. Igy most rendelhetek azt is. Valaki tudja milyen kell egy Esegway 500-hoz? Mielött szétszedném?
https://rollerezz.blogspot.com/
-
Logitech
aktív tag
válasz DigitXT #8244 üzenetére
Firmware-t is adnak hozzá, amivel kiküszöbölik ezt a töltés hibát, menet közbeni töltés van kikapcsolva ha jól emlékszem.
Amikor keresgéltem akkut, olyanokat találtam, amin 2 csatlakozó is van, egyik az XT60, másik meg a töltőnek a csatlakozója. Azoknál pl hogy működik? Nem lehetne a roller beépített töltőjével tölteni, mindig külön kell?
Én már lennék is az első vásárlód, ha egy ilyen pakkot összeraksz, amivel majdnem megduplázom a hatótávot -
DigitXT
félisten
válasz Logitech #8249 üzenetére
Ha külön van töltő csatlakozó, akkor azt is célszerű rákötni a roller megfelelő
pontjára (töltő), hogy a BMS le tudja szabályozni a töltést, ha szükséges.
Felveszi persze a töltést az XT60-on keresztül is, ám akkor nem figyeli a BMS.Ha common port BMS, akkor az XT60 mellé forrasztják a töltő csatlakozót...
(Ha egyáltalán. Kugoo gyári akkunál nincs, meg ezen a Panasonic akkun se.)Szerk: ha ilyen van, akkor nem kell foglalkozni a töltő csatlakozóval, mehet a
delej bele bátran az XT60-on, lévén ugyanaz a kanóc. Regen fék is azon tölti.Akku ügyben szavadon foglak van/lesz csillió 36V akkum, de építeni is lehet.
(Jellemzően nem hatalmas pakkok, kisebb, 6-8-10 Ah. De lehet, lesz 14-es...)Szerk: rákerestem, ebben a Ninebot-ban marha nagy akku van gyárilag.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xbox Series X|S
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gumi és felni topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mini-ITX
- További aktív témák...
- DJI AVATA Pro-View Combo (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- Polar mirage kerékpár eladó olvass!!
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- BABOLAT AERO PRO TEAM 280 grammos teniszütő és labdaszedő
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs