Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz discrate #17634 üzenetére
Ezek a pálcikarollerek, így már képben leszel:
Xiaomi - 8.5"-os kerék
Essential.........250W 20km max 20km/h
1S....................250W 30km
Mi 3 Lite..........300W 20km (dobfék)
Mi 3.................300W 30km
Pro 2...............300W 45km
Tömlős gumik
Tárcsafék hátulSegway - 10"-os kerék
F sorozat:
F25.............250W 20km
F30.............300W 30km
F40.............350W 40km
Tömlő nélküli, "defekttűrő zseléréteges" gumik
Tárcsafék hátulD sorozat:
D18.............250W 18km
D28.............300W 28km
D38.............350W 38km
Tömlős gumik
Dobfék hátulMax sorozat:
G30............350W 65km
G30LE........350W 45km
Tömlő nélküli gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtásAz árakat az árukeresőn meg tudod nézni.
Hatótáv életszerű használattal általában kb a 2/3-a a feltüntetettnek, ezzel számoljál.
A 10"-os kerekű rollerek jobban csillapítják az úthibákat.
A dobfék is teljesen jó fék, amiatt nyugodtan lehet választani dobfékes rollert, nem sokkal rosszabbak, mint a tárcsafékesek.
A belső gumi nélkülieknél egy hibafaktorral talán kevesebb van, (az nem tud előfordulni, h a nem megfelelő keréknyomás miatt a belső gumi kidörzsölődik a külsőhöz hozzáérve).
Emelkedőkön a nagyobb akksis jobban megy mint a kisebb akksis.
Lengéscsillapítót lehet utólag szerelni rájuk, ha szükséges. (Sharkset, Monorim)Sajnos ez a "ne legyen nehéz", ez nem fog menni, mert azok a legkönnyebbek, amikben a legkisebb akksi van; viszont te hosszú hatótávot szeretnél.
Hardveraprót mindenképpen nézd át, rendszeresen van kint Pro 2, G30 jutányos áron. Pl ez is még belefér a keretedbe.
Vagy épp hirdetnek két F40-est is 160ezerért.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Revolit
senior tag
válasz Thunderzolee #17652 üzenetére
Mindig elfelejted kiirni, hogy facebookon 700ft-ert adjak a xiaomi rollereket nemet kiarusitasbol
-
PociAti
senior tag
válasz Revolit #17651 üzenetére
Ha már ekkora baromságot leírsz, igazán mellékelhetnél hozzá legalább egy olyan írást, ami ezt alátámasztaná. Mert rákeresve lényegesen hosszabb élettartamokról írnak.
Ha az átlagos élettartam 3 hónap lenne, akkor minden egyes 2 éves modell mellett 21 darab 2 hónapos rollernek kellene virítani, hogy matematikailag kijöjjön az átlag 3. (24 + 21*2 =66. Így 66/22 = 3). -
Revolit
senior tag
válasz PociAti #17654 üzenetére
Ezek szerint te vagy a mindent is tudo, es azt is tudod mennyi az elattartalma Amerikaban a rollereknek, de neked nem kell irassal alatamasztani, De tessek. Legelso talalat. Igen, regi cikk, a tobbi is.
De a lenyeg, tele volt a media vele, mikor indultak, es mai napig az az egyik legnagyobb kritika, hogy nagyon rovid az atlagos elattartalma a berrolereknek. Erre celozva poenkodtam, amit alatamasztva meg rohogo smileyt is raktam.De legyszives akkor te is linkelj cikket, hogy mekkora AMERIKABAN az atlagos elettartalma a rollereknek. Bar te ezek szerint ott laksz, es latod.
[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
válasz Revolit #17655 üzenetére
"Erre celozva poenkodtam, amit alatamasztva meg rohogo smileyt is raktam."
Gratulálok, nagyon humoros vagy!
- Azok a röhögő fejecskék nem mindenkinél jelennek meg. Nálam is le vannak tiltva.
- Honnan lehetne tudni, hogy esetedben mire kellene a leírt szöveget módosítani, ha mögötte valamelyik smiley áll? Miért nem egyből azt írod, amit mondani szeretnél?
- Ez egy szakmai fórum, nem a facebook.A hülyeséget nem kellene terjeszteni, biztos vannak mások is, akik nem vevők a félretájékoztatásra. (Poénból ne írj sületlenségeket, hacsak nem ennek a helynek a lejáratása a célod.)
Amit belinkeltél cikket, azt azok a bulvárlapok, álhírterjesztő oldalak vették át, aki negatív hangvételű cikket szerettek volna írni a rollerről, de nincs igényük arra, hogy megbízható forrásból származzon az infó.
Már az első részben rávilágítanak arra, mennyire megbízhatatlan módszer alapján dolgoztak. Fogtak egy publikus adatbázist, és az ott található azonosítókat rendeltek 1-1 rollerhez, és adták össze a megtett távolságokat. Közben figyelmen kívül hagytak minden tényezőt. Pl. hogy az adatok nem minden esetben kerültek be az adatbázisba, egy rollernek idő közben megváltozhatott az azonosítója (pl. mert módosítottak a rolelren vagy a szoftverén). 129 rollerről írnak, de még ahhoz sem vették a fáradtságot, hogy a valóságban leellenőrizzék hány rollerről van szó. 129-ből 5 élettartama nulla nap. Na ez is mennyire életszerű egy roller megosztónál? A Dunából kihalászott példányt is életre tudták kelteni (vagy donor gépnek felhasználták, már nem emlékszem pontosan). -
addikt
-
-
addikt
-
Sordoran
addikt
Köszönöm mindenkinek az információkat a téli utakról. A tárolásról való elmélkedés bennem fel se merült. Nálam itthon és munkahelyen is végig szobahőmérsékleten van tartva, így lényegében nem hidegből indulok. Így lehet bátrabb lehetek, hiszen ha nem vagyok sokat rajta kinn, akkor ideje sincs lehűlni annyira.
Esetleg a hirtelen hőmérséklet változás okozhat gondot, de mivel mikor beviszem melegre, és lecsapódik a pára, onnantól órákkal később pattanok újra rá, elméletben ez se lehet így gond.
Ma megvolt első fagyos utam, -2 fok volt, inkább nekem volt küzdelem az elemekkel. Mivel hazafelé már 13 fok volt, így csak reggelt kellett túlélnem, de ha már délutánra is nagyon hűvösek lesznek lehet itthon hagyom. Mivel 20 perceket utazom rajta egyhuzamba, nem túl szórakoztató fagyban végig állni.
Jah, és csak tiszta időben. Nyáron zivataros napokat is bevállaltam, de így tél közeledtével ha majd hó, ónos eső lesz, a latyakos, fagyos utak már baleset veszélyesek, és valóban károsak lennének a rollerre is a felverődések.Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Reggie0
félisten
válasz Thunderzolee #17660 üzenetére
En a sinadragot ra szoktam huzni a farmerre es egyaltalan nem zavar a menetszel. Telikabatnak meg eleve egy olcsobb es hetkoznapibb szabasu sikabatot hasznalok a mindennapokban is.
-
ρσгτσ
őstag
válasz Thunderzolee #17660 üzenetére
Én 40-45 percet utazok rajta. Kb. az út felénél már megéreztem a 2-5 fokot is. Azóta kabátot cseréltem, és szerintem a következő biztosan a kesztyű lesz.
Szerk.:
Jah és a jégeralsó már benézett a nadrág alá.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Benhill
senior tag
Hali, egy ilyennek szerintetek milyen átlagos piaci értéke lehet?
[https://www.airwheel.net/home/product/s8] -
Freeman007
aktív tag
Sziasztok.
Gondolkozok egy rolleren munkába járáshoz(vonaton nem kell rá jegy )
Napi kb 8-9 km lenne a táv, úton/bringaúton. 90 kg vagyok, plusz ruha, táska - kell a 120kg teherbírás. Nagy lábon élek, 46os cipőnek kellene elférni a trepnin. Télen is használnám, nem árt a vízállóság (azért hóban, sólében nem fürdetném meg) Egy ideje olvasgatom a fórumot, talán egy F40 bőven megtenné - használtan belefér a keretbe.Hamár használt: milyen karbantartási igényei vannak pár száz km után (milyen pluszköltségre lehet számitani vásárlás után)?
46os lábbal mennyire kényelmes állni rajta?Előre is köszönöm az infókat.
"A mai ember azon a pénzen, amellyel nem rendelkezik, megvesz egy sor olyan dolgot, amire nincs szüksége, hogy iriggyé tegyen vele olyan embereket, akiket nem szeret."
-
BaLee
addikt
válasz Freeman007 #17666 üzenetére
Nem fogsz csalódni benne szerintem csak F40E-t keress, meg a global verziónál a friss mirmwareben valami eléggé félrement itt több vélemény szerint.
Nekem is 45-46-os a lábam és egymás mellé nem fér el, meg egymás mögé sem, de első egyenesen, másik kifordítva szerintem tökéletes, elfáradsz lehet váltogatni.
Állítólag a féktárscsa elég hamar elkopik, mondjuk emiatt én legerősebb motorféket használom és legritkább esetben használom a fékkart.
Miénkben már ~230km van, nem kellett még hozzányúlni.
-
glaci
őstag
Sziasztok!
Szeretnék tanácsot és ajánlást kérni Tőletek roller választáshoz!
Tudni kell, hogy elsősorban munkába és vásárolni járni szeretném használni, hogy kiváltsam az autót. Eredetileg egy pedelecet szerettem volna, mert imádok biciklizni csak mindig szétizzadok és mert azzal túrázni is lehet, de az olcsók eltűntek a boltokból, 500+ meg nem szeretnék fizetni érte. Szóval a rolleren nem izzadnék, ráadásul egy buszra is felrakható össze csukva, tehát még "átszállással" is használható.
Ahol használnám nincsenek nagyon hosszú meredekek inkább csak vagy a rövidebb meredekebb vagy hosszabb lankásabb részek. Szóval nem vészes, de azért síknak semmiképpen nem nevezném az területet. A rendszeres táv (meló) 2*7 km és ehhez jönnének még 2*5 vagy 2*10 km körüli körök, attól függően, hogy mikor melyik boltba mennék. Mivel nálam 12 óra a munkaidő szinte mindig mennék sötétben és elképzelhető lenne az esőben használat is, hiszen reggel nem feltétlenül tudhatom, hogy estére milyen idő lesz majd. A munkahelyen töltés nem megoldható sajnos, de eltenni el tudom kb. 18 fokos helyiségbe. Az út ahol mennék járda és kerékpár út. Sajnos nem a legjobb minőség. Szörnyen nagy kátyúk azért nincsenek, de közel sem makulátlan. Ja, én elég kövér vagyok kb. 100 kg + még kb. 10 - 20 kg. cucc a hátizsákban, így terhelés az lenne bőven. Száguldozni nem vágyom. Bicajjal 20 - 25 körül szoktam tekerni, az a tempó szerintem a rollernél is meg fog majd felelni. Olyan típust keresek, ami megbízható, várhatóan időben és térben is hosszú távon el működik mindenféle probléma nélkül. Lehetőleg ne tűnjön el a márka a süllyesztőben és legyen hozzá alkatrész utánpótlás akár még 8 - 10 év múlva is. A garancia miatt magyarországi beszerzésben gondolkodok. És az ár mondjuk ne legyen több, mint 500, cserében jó lenne, ha részletre is meg lehetne vásárolni. A táblázatot ismerem, de sajnos nehezen döntő típus vagyok ...
Elnézést, hogy eléggé hosszú lett!
Aki a fentiek alapján tud valami ár / érték arányban jót ajánlani annak előre is köszönöm szépen. (Aki pedig jó beszerzési forrást is ajánlana hozzá, annak + külön köszönetem!)Szerk.:
Még annyi, hogy mindenképpen szeretnék visszatápláló féket is bele, ami lehetőleg minnél használhatóbb is legyen, ne csak "dísz". (Más járművön ugyan, de ezzel nagyon kellemes tapasztaltaim vannak.)[ Szerkesztve ]
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
addikt
Milyen táblázatra gondolsz, amit ismersz?
Erre?Mert akkor ismered őket, mármint ami a plácikarollerek tulajdonságait illeti.
A terhelhetőségi korlát nem is annyira a mechanika miatt van feltüntetve, mármint nem fog szétesni alattad, inkább a motorerő miatt kell érteni, vagyis egy 100kilós súlyhoz tervezett roller a 300W-os motorjával nehezen mozgat 120kilós terhet, lomha lesz, a hatótáva pedig kb a harmada a feltüntetettnek. Túlsúly teszt.
Ha ilyen pálcikarollert keresel, akkor a te súlyodhoz a G30-ast javaslom, esetleg F40, vagy G30LE, esetleg D38.
Ez utóbbi 3 a 2x10km-t már neccesen hozná.
Pro 2 annyival lenne talán jobb, h könnyebb, de hatótávban az lehet kevés lenne.
Ez egy paradoxon lesz amúgy is, mert olyan nincs, h könnyű, kicsi, összecsukva szállitható legyen, de egyben nagy hatótáva is legyen.
El kell dönteni, h megelégszel a Pro 2-vel, vagy veszel egy G30-at.Én a helyedben ezt kipróbálnám, aztán ha kevés a tudása, akkor ennyiért tovább is tudod adni, és vehetsz egy komolyabb, drágább rollert.
E-Twow pl még fél millióért van, bár hatótávban nem valami sokat adnak.Ami a visszatöltést illeti, ha bekapcsolod, sem tölt érdemben vissza szinte semennyit, ahhoz valami iszonyat hosszú lejtő kellene, h komoly százalékokat töltsön vissza.
Ha kikapcsolod, még talán egy picit nyerni is lehet vele, mert legalább kigurulja lendületböl magát a roller, nem kell folyton a gázt nyomni; míg ha a visszatöltés be van kapcsolva, a gáz elvételekor azonnal fékezni kezd a motorfék - mármint a visszatöltés miatt lefékeződik a kerék.
Másrészt sajnos nem igazán tesz jót a roller elektronikájának, ha a visszatöltést bekapcsolod, mert se a vezérlő áramköri elemei, se az akkupack nincs igazából felkészitve rá, h visszatöltsön.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Freeman007 #17666 üzenetére
Erre a hatótávra Pro 2, F30, F40, D28, D38, G30LE, G30.
A kisebbeknek a platni is rövidebb már annyival, h nem fogsz elférni rajta.De próbáld ki, állj rá, ha nem férsz el rajta sehogy se, akkor lehet venni nagyobb rollert, azok között vannak olyanok, amik szélesebb platnival rendelkeznek, bár egy jóval drágább árkategóriát képviselnek.
Nincs plusz karbantartási igényük, pláne párszáz km megtétele után.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
discrate
aktív tag
válasz Thunderzolee #17652 üzenetére
Köszönöm a választ.
A linkelt Pro 2 akkor ki is esik a kisebb kerékméret és a tömlős gumi miatt.
A használtat nem tudom visszaküldeni 2 héten belül úgy mint az újat online véve, ezért (is) nézelődöm még. -
PociAti
senior tag
válasz Thunderzolee #17669 üzenetére
"A terhelhetőségi korlát nem is annyira a mechanika miatt van feltüntetve, mármint nem fog szétesni alattad, ..."
Pont a szerkezeti korlát miatt írják rá a súlyhatárt!
A motor, az akkumulátor, a vezérlés azt szabja meg, mekkora emelkedőn tudsz felmenni, milyen hatótávot lehet megtenni, hogyan gyorsul, stb. De a szerkezeti elemek, rudak átmérője, vastagsága, hegesztések a terheléshez vannak méretezve.
A könnyű önsúlyt (a kevesebb akku mellett) csak úgy lehet elérni, ha kevesebb anyagot használnak a vázhoz, amiből egyenesen következik a kisebb terhelhetőség.
Értem én azt, hogy 120 kg-os embernek nem ajánlunk olyan rollert dombos vidékre, amiben gyenge a motor és kicsi az akku, de az a roller úgy van megalkotva, hogy szerkezetileg kibírná azt a terhelést.Abban viszont egyet értünk, hogy a visszatöltés pozitív áramtermelő hatásával roller esetén nem kell foglalkozni. (#17668) glaci hiába tapasztalta más járművön (feltételezhetően autón) ennek pozitív hozadékát, egy 2.000 kg-os, 50 km/h sebességgel haladó autó lényegesen több mozgási energiával rendelkezik, mint egy 25 km/h-val haladó 20 kg-os roller, ahol a tehetetlenség zömét az utas tömege adja. Mivel állítólag sík terepen lesz használva, a fékezések során visszanyerhető energia valószínűleg elenyésző értéket képvisel. (Tesztelhető lenne, mivel egyes rollereken állítani lehet az energia-visszatáplálás mértékét, vagy akár teljesen kikapcsolható. Hatótáv csökkenésére nem nagyon szoktak azok panaszkodni, akik hagyják szabadon futni a rollert, azaz kikapcsolták a visszatöltést. Így ha csökken is, nem annyira jelentős.)
-
glaci
őstag
Sziasztok!
Thunderzolee és PociAti köszönöm, hogy írtatok!
Igen azt a "táblázatot" ismerem. (Bár nyilván az összes roller nincsen benne, csak a legismertebbek. Sajnos az ott leírtak sok apró részletben nem "mondják meg" nekem biztosan, hogy mire is lenne szükségem, ezért is kérem a tanácsotokat.)
A fék:
Most lebuktam, hogy nem volt még a kezem ügyében ilyen roller ...
A visszatápláló fékkel nem akkumulátoros járműnél van tapasztalatom, így azt nem tudom, hogy milyen mértékben van hatása a kapacitásra. (Bár egyébként elvárható lenne, hogy legyen valamennyire.) A jó tapasztalat a szuper fékhatással kapcsolatban van. ;)
Reméltem, hogy a rollereken is úgy működik, mint ahogyan én ismertem, hogy minél jobban adok gázt annál intenzívebben húz és ha elengedem a gázt, akkor gurul, ahogyan azt a lejtviszonyok és a csapágyazás engedi, majd ha pedig fékezek a villamos fékkel, akkor minél jobban adom neki a féket annál intenzívebben lassul. + persze még ehhez jönne a mechanikus fék, szintén hasonló kezeléssel. (Ha van ami felvegye a a termelt energiát, akkor elvileg közel annyi fékezési energiát kellene tudni produkálni, mint gyorsításit.)
Ezek szerint akkor a rollereken nem így működik? Ez elszomorít, mert akkor ezek szerint sajnos a mechanikus féket kell majd koptatni szinte mindig, minden helyzetben ...
Ilyen egyébként egyáltalán nincs, hiába is keresek ilyet? (Tehát vagy 2 külön fékkar vagy egy, de az "első részén" kizárólag "adagolható" villany fékkel, majd a végénél + mechanikussal növelve a fékhatást.)A terep egyébként nem sík, hanem dombság. Én csak annyit írtam, hogy nem rettenetesek az emelkedők. De azért vannak.
És részemről nem a visszatáplálás miatt tartom fontosnak ezt az információt, hanem, hogy ez alapján olyan rollert tudjatok ajánlani és én olyat tudjak vásárolni, ami ilyen viszonyok között a lehető legjobban (ár / érték arányban) tudjon velem normálisan haladni. ;)Most a szerkezetileg bírásról még az is eszembe jutott, hogy a roller naponta kb. 2 - 3 alkalommal lenne össze csukva és szét nyitva, ezt is jól kellene bírnia. (A melóban csak összecsukva tudnám tárolni.)
Egyébként a súly dolgot annyival szeretném majd "meghekkelni", hogy valami vállpántot rögzítenék rá és összecsukva felvenném a vállamra mint egy táskát vagy a hátamra, mint egy háti zsákot. (Volt régen - nagyon régen - egy e-rollerem, még 24V (2*12V szünetmentes táp akkuval), egyenáramú kommutátoros motorral és fogas szíj hajtással. Azon gyárilag volt ilyen és nagyon "kényelmes" volt így cipelni, ha nem számítom hogy nyomta a hátamat.)
Akkor eddig ajánlottatok 3 + 1 Segwayt és egy Xiaomit, bár ha jól értem, akkor nekem a MAX G30 (II?) lenne a legjobb az igényeim és adottságaim alapján? Jól értem? Más esetleg? Meg akkor az a vilany fék külön saját fékkarral adagolva nem létezik?
Köszi még egyszer, hogy írtatok!
(Sajnos én még mindig nem érzem magamat okosabbnak roller ügyben ...)Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
Revolit
senior tag
válasz PociAti #17656 üzenetére
Rendben, továbbra is várom a forrásod. Semmit nem linkeltél, csak elmélkedtél, és folyamatosan állítod, hogy hülyeséget írok. Tessék, warwicki Egyetem is 2-5 hónap közé teszi az átlagos életciklust: https://zagdaily.com/trends/researchers-bid-to-increase-shared-e-scooter-lifespan/
És isten ments, hogy bárki poénkodni merjen egy hardveres lapcsalád sport és életmód részének az elektromos roller topikjában.
-
veterán
Sziasztok
Szeretnék venni egy e-rollert munkába járásra és egyéb kisebb mászkálásra. A táv kb 3,2-3,8 km a térkép szerint biciklivel tervezve. A 11 kerben használnám leginkább meg majd a belsőbb kerületekben. Még nem volt saját rolllerem csak megosztósokat használtam. 3 modellben gondolkozok.
“Legolcsóbb” megoldás a Mi Scooter 3. (170e)
Az ár-érték kategóriám a Mi Scooter pro 2 (200e)
Drága opció Ninebot Kickscooter MAX G30LE II (250e)Mindegyikre 2 év gari lenne. A két xiaomi svájci modell max 20km/h sebességgel, de ezt flash-el feltenném 25-re.
Nem szeretek nagyon szerelni meg semmi ilyen. Melyikkel lenne a legkevesebb gondom, melyik lenne ajánlott?
Ez a 200e lenne a kb ár nyilván ha megéri akkor lehet max 250 is.
Köszi -
PociAti
senior tag
válasz Revolit #17674 üzenetére
A valóság nem szokott néha arcon vágni?
Nézz csak körbe, szerinted a bérelhető rollerek átlagos élettartama 3 hónap?A mostani cikked se valami komoly forrás: zagdaily, következmény nélkül bármilyen hangzatos állítást megfogalmazhatnak, a lényeg a magas látogatottság elérése.
Ők írják, hogy a warwicki egyetem azt állította 2-5 hónap, de nem vették a fáradtságot, hogy az egyetem állításait belinkeljék (elég súlyos hiba).
Az egyetemnél pedig jó szokás szerint szélsőségesen alacsony kiindulási alapot határoztak meg, így ha nem csinálnak semmit, akkor is "elérik" a másfél évet, amit ha ügyesen állítanak be, akkor sikerként könyvelhetik el.Valószínűleg ennek 2-5 hónapra vonatkozó állításnak ugyanaz a korai, rendkívül hiányos louisville-i kimutatásnak a kiindulási forrása, amire előszeretettel hivatkoznak, ha gyenge kiindulási alapokat kell találni. Pozitívum, hogy homályosan, de legalább utalnak az élettartam végének okaira: "Az egyetem meghatározása szerint az élettartamba beletartoznak a sérült, ellopott, vandalizmus áldozatául esett és újabb modellekre cserélt e-rollerek is."
Louisville-ben a legelső generációs, kis akku kapacitású rollerekkel kezdtek. Mégis hány százalékát cserélték le újra? 90%-át? Nincsenek számok. Mi lett azokkal a rollerokkal? Mert súlyos módszertani hibaként úgy tűnik nem számolnak a roller utóéletével.Bulvárlapok helyett inkább TechCrunch, The Verge, Wired és más olyan nagy múltú lapokra éri meg hivatkozni, akik mélyebbre ásnak, elmennek az eredeti forrásig, és nem csak egy személy ír egy adott témában, így nem az ő merev véleménye tükröződik minden cikkben (gyakori hiba).
The Verge másfél éve megjelent cikkében a Bird 3. generációjáról írnak, akku élettartamnak 22-32.000 km-t jósolnak, ami több, mint 24-36 hónap.
-
addikt
válasz INGJOKE #17676 üzenetére
Hány kiló vagy?
Egyiket se kell "szerelgetni", Xiaomi, Segway teljesen megbízható rollerek.
Hardveraprót is nézd át, érdemes, alig használt rollereket lehet kifogni a tavalyi árakon.
Mi 3 130-150ezer
Pro 2 160-180ezer
G30 240ezer körül
A G30LE nem valami ár/érték bajnok sajna.Ilyen rövid távra jókat néztél.
Mi 3, Pro 2, F30, D28, D38, G30/G30LE[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Freeman007
aktív tag
és #17670 Thunderzolee
köszönöm az infókat.
Valaki tudna F40 trepni/taposó méretet mondani nekem? - neten erről nem találtam sehol infót - G30ról egy videóban igen (17x50cm)"A mai ember azon a pénzen, amellyel nem rendelkezik, megvesz egy sor olyan dolgot, amire nincs szüksége, hogy iriggyé tegyen vele olyan embereket, akiket nem szeret."
-
veterán
válasz Thunderzolee #17678 üzenetére
68-69 kg vagyok. Ma éjfélig van akcióba a 3 és a pro 2 is. Könnyen rá lehet patintani az új szoftvert?
-
addikt
válasz INGJOKE #17680 üzenetére
Kérdezd meg a Rollexnél, h hogy megy a szoftver frissítés. Van kint tel szám.
Tudtommal az újabb vezérlősekre is tudnak már tenni módosított szoftvert, de ez olyan beavatkozás, ami a panelon fizikai elváltozással jár, így a garancia kérdésessé válik a továbbiakban.
Nem mintha annyira jellemző lenne, h szükség lenne a garanciára a későbbiekben.Ezért se értem minek ragaszkodsz új rollerhez, ha az uj az 250ezer, (a német az valóban csak ~210ezer), a Hardveraprón meg 160-170 a tipptopp ugyanaz.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Laby
senior tag
Tudtok olyan rollert ajánlani, ami Xiaomi M365 Pro-hoz képest előrelépés, de marad ugyan úgy hordozható szint?
Melóba szeretnék járni vele, 35 km/h-t ha tudna a 80kg-al, akkor annak örülnék, és jó lenne ha 15-20kg-nál nem lenne több (2-ra körülményes lenne nehezebbet felcincálni).
Távra ha csövön bír 20-25km-t (valós, nem csak speckó), akkor az elégséges lehet, de az se baj ha nagyobb tartalék van benne. -
BaLee
addikt
válasz Freeman007 #17679 üzenetére
46x16cm a hasznos taposó méret (ez után már ívesen hajlik vagy belóg a sárhányó)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Thunderzolee #17684 üzenetére
Köszi valószínűleg egy használt lesz HA-ról. 3-as kezdésnek jó lesz, aztán majd meglátjuk.
Köszi a segítséget. -
Peaceliker
addikt
Kugoo g2 pro adatokra nézz rá. Nem tudom mi a súlya.
G-booster pl 28 kiló asszem.
G2 ben nem túl nagy az akku, de 35 el lehet tudna akkora távot ami kell neked,még nem néztem utána. De nem nagyon látok más gépet, ami tényleg többet tud, mint egy pálcika és nem 500k (illetve nem 30 kiló, habár lehet az is akörül lesz )"Oh my Goa'uld!"
-
Laby
senior tag
válasz Peaceliker #17688 üzenetére
[E-twow Booster V
[ZERO 8 - 48V - 13Ah - 500W
[Dualtron Mini Limited - 52V - 21AH LG AKKU - 1425W Motor]Gondolom ezek közül Dualtron az ajánlott, de a másik kettő mennyire sikerült korrekt típusnak?
E-twow fele annyi kg, mint a Dualtron elvileg 30-35 km/h-t tudhat alattam, és talán 30 km-t is. Adatok alapján annyival is beérném, melóba, boltba járósnak.Zero 8 kicsit tempósabb már, távolságra is többet tud, ez még szimpibb, főleg az ára miatt is. Súlya is még korrekt lenne.
Dualtron meg messze a legjobban néz ki, gondolom a legminőségibb is, de 22kg, meg 2.5x annyiba kerül.
Ha a másik kettő teljesen kerülendő típus, akkor Dualtron vásárlás nem kizáró ok, csak nem feltétlenül akarom túllőni a célt, ha nem muszáj. -
-
Peaceliker
addikt
Etwow-ról jókat hallani, de azt miben lesz előre lépés?
10ah,szerintem 30 fölött annak sem lesz hatótávja. M365 pro 13ah, 32vel nekem (87 kiló) 20km körül lett a hatótáv a 30+ helyett. Mondjuk 40el meg (48v on) 15Zero 8 nak utána kell olvadni. Legtöbb gép a csukó mechanika körül gyenge, ha ez ott nem kaki, akkor még jó is lehet. Meg szabi leégés divatos még nagyobb gépeknél.
Dualtron mini állítólag kaki. Mást még nem hallottam róla. Aztán, hogy ez igaz-e az jó kérdés, nagy rolis csoportban írták többen, hogy ez nem sikerült jól.
"Oh my Goa'uld!"
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamester10 #17690 üzenetére
jesszus, 8 colon 30km/h?
vagy nem valós a km óra mérése, vagy isteni csoda, hogy nem zakóztál.eladó Kawasaki j300 robogó
-
Laby
senior tag
válasz bajnokpityu #17693 üzenetére
Miért ennyire para? Xiaomin firmware update után 30 km/h körül tudtam menni, nem volt egyáltalán rizikós, most az a +5km/h nem gondolnám hogy olyan necces lenne 8 colos gumival sem.
Persze nem terepen, de értelmes aszfalton, csatornákat kerülgetve nem vész szerintem.
-
DigitXT
félisten
válasz bajnokpityu #17693 üzenetére
Ugyan már... 8"-on lehet menni 40-et is... és ha nincs valami durva
gödör, önmagában attól, hogy kicsi a kerék,még nem fogsz elesni.
Normális úton nem a kerékméret a legnagyobb kockázat...
(Az S1 "Turbo" esetében soha nem a kerék mérete miatt estem.)Ui: a 200x60-as gumi meg kifejezetten stabil futást eredményezett.
[ Szerkesztve ]
-
Laby
senior tag
Próbáltam végig nyálazni a fórumot, de nehéz, mert nincs összefoglaló.
A hozzászólásokból egyszerűen nem találtam megbízható rollert 4-500 ezerig ami tudna valós 35-40km/h-t és valós 30km-t (mindezt max 20kg súllyal).
Amiket találtam E-Twow pozitívumok azok 2019-2020-as hozzászólások javarészt és nem is árulják már a rollereket.
Most ennyire nincs ilyen típusú roller?
Zero 9, Zero 8, E-Twow GT SL, Inokim Light 2 vagy bármi?!
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz bajnokpityu #17693 üzenetére
De 29 meg jo lett volna?
-
yodamester10
őstag
válasz bajnokpityu #17693 üzenetére
Nem 30,45-öt megy de aki nem tud rollerezni neki mindegy mekkora a kerékméret.
Laby amit linkeltem nem jó?[ Szerkesztve ]
-
Laby
senior tag
válasz yodamester10 #17698 üzenetére
Az a baj hogy egyedül Neked van ilyened itt fórumon, ami biztosan marha frankó is, csak félek az ilyen kevés infós cuccoktól. Jó lenne már sokak által próbált, tesztelt, bevált masinát találni.
Új hozzászólás Aktív témák
- XL vázas, újszerű Cannondale Kineto Men pedelec e-bike 170-190 cm/140 kg-ig (beszámítás)
- Eladó Radiomaster Ranger Micro 2.4GHZ ELRS Module
- Kerékpár matrica a legjobb minőségben azonnal! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DJI Avata 2 + RC Motion 3
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen