- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- SUSE Linux
- Windows 11
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
deny330
aktív tag
Sziasztok!
Cube Aim Pro 2016 / 2017ről van valakinek véleménye? Esetleg Cube Analog 2016ról?
Szeretnék egy komolyabb bringát venni nyárig a mostani helyett. 60% aszfalt, 30% földes út, 10% erdős, gallyas terep. Durvulni nem szeretnék vele komolyabban, de minél tartósabb alaktrészeket akarok. 19-21 es vázméretre gondoltam 29 es kerekekkel. (Magasságom; 185cm.)Bocsánat ha túl primitívnek tűnne az amit írtam de siettem.
-
deny330
aktív tag
válasz Hasaggymeg #81984 üzenetére
Cube Analog 2015 ös modeljében Rock Shox villa van. Használtan gondolkoztam rajta, újonnan sajnos már nem találtam.
Köszönöm a választ, szerintem később még benézek!
-
deny330
aktív tag
válasz Hasaggymeg #81989 üzenetére
Közben találtam egy Cube Analog 29et (2014) 110.000 forintért használtan. Ezt azonnal eltudnám hozni (mert még közelben is van) , de ha 1-2 hónapot megérné várni az általad linkelt canga miatt akkor rendben van.
Vélemény?!
[ Szerkesztve ]
-
deny330
aktív tag
válasz Hasaggymeg #81991 üzenetére
Még ezen a héten megnézem milyen állapotban van, már írtam is az eladónak. A képek alapján 19 es vázméeet min.
Köszönöm a megerősítést!
-
deny330
aktív tag
válasz Hasaggymeg #81996 üzenetére
Ha addig marad az akció, mire összejön a pénz lecsapok rá!
-
deny330
aktív tag
válasz Tothgera30 #82016 üzenetére
Hazaérek írok privátot!
-
deny330
aktív tag
Erről a bicóról gondolom okkal nem találok itt véleményt(?). Gyanúsan olcsó össztelósnak, de kíváncsi lennék a véleményetekre.
-
deny330
aktív tag
Így is sokat mondó volt az, amit írtál. Nem tudom, hogy zárhatóak-e a telók (az az lehet e keményíteni, vagy csak "puha" állapot van)? Ha zárható akkor elgondolkodok rajta. Minap mentem haver CTM bicójával (össztelós, 300 alatt vette kicsivel újonnan, de típust nem tudok) és nagyon megtetszett az összteló. Aszfalton elzártuk a telókat és egész jól lehetett vele haladni (sőt!) , poros / kavicsos útnak kiengedtem, és áhh.. Nagyon keveset éreztem azokból a kavicsokból és eső mosotta gödrökből. Igazából 60%ban aszfalton megyek, szóval talán fölösleges az erdős utakra, poros / kavicsos mellékutakra összteló, de ennyit nem sajnálnék rá. Bár ahogyan nézem nem zárható, szóval lehet lemondok róla.
Szerk; gondolom kép alapján sokat mondani nem lehet, de ha valamelyik szaki ránézne, hogy tényleg nem zárhatóak a telók azt megköszönném! Nekem a CTMen ismert megoldás ismert csak, ott pedig közvetlenül a telók tetején van egy csap. Itt olyat nem látok.. :/
[ Szerkesztve ]
-
deny330
aktív tag
Az a baj, hogy én meg egyik témát sem vágom valami jól - nekem az RL rövidítésből sem jött le a Remote Lockout pl. A hátsó tag amúgy érdekes. Az első telóról is olyanokat találtam, hogy 63mm út. Lehet, hogy én nézelődök rossz helyen aztán, nem tudom. Mindenesetre köszönöm, hogy te is ránéztél!
-
deny330
aktív tag
válasz Runner_fxr #82558 üzenetére
Mondtam is, hogy gyanúsan olcsó. Focus Whistler Pro helyett gondolkodtam rajta, mind a kettőt azonos áron tudnám elhozni. De ebből lehet, hogy a merevfarú lesz akkor.
[ Szerkesztve ]
-
deny330
aktív tag
válasz Hasaggymeg #82561 üzenetére
Hát azért ez kicsit túllő a 200k-s áron. A Focus (ha azóta nem változott) 198k körül mozog. Ha jól tudom, te linkelted be nekem. Amúgy tetszik ez az Acid, de az a 30.000 forint már nem férne bele. Az össztelósról pedig lemondtam, tényleg nem merevíthető a középső rész. Köszönöm a segítségeket!
-
deny330
aktív tag
válasz Runner_fxr #82653 üzenetére
Körül nézhetek, de nem szívesen veszek kerékpárt használtan. Bennem van a "félsz" , hogy az előző tulaj hogyan használhatta - persze le lehet ellenőrizni, hogy mi lehet a baja, de a fullykat szerintem még annyira sem kímélik, mint amennyire a merevfarúakat.
-
deny330
aktív tag
válasz Runner_fxr #82679 üzenetére
Pont ez a baj, hogy értek hozzá. Pár apróságot megtanultam az elmúlt hetekben, de az csak karbantartásra. Ez persze hasznos, de így még nem tudok elmenni bicót venni egyedül. Mint mondtam, ha találok embert erre szívesen nézelődök a környéken - de nem várhatom el tőle se, hogy mindig ráérjen akkor, amikor én cangát nézni mennék. Talán pár tippet kérek. Nah mindegy, jövő témája, aztán ha lesz valami rendes cangám jelentem itt. Addig olvasgatok. Egész sokat megtudtam már tőletek. Anno a számítógépes topikban is így kezdtem.
[ Szerkesztve ]
-
deny330
aktív tag
Srácok! Cube AMS 200k ért gyanús? Állítólag patika állapotú.
-
deny330
aktív tag
Úgy néz ki sikerült cangát vennem, de szokás szerint semmi nem jött össze, szóval jóval lejjebb adtam az igényeimnek, és vettem egy ilyet; Kelly Viper 50 2016
Valamivel "áron alul" kaptam meg (120.000 forint). Egy hátsó váltót fog kapni, mert ez az altus nem ismeri a láncfeszességet és kisebb országúti gödrökben is úgy ugrál, hogy öröm nézni..
Idő közben hozzá jutottam egy bulls, fully és dirt vázhoz is - gyakorlatilag cseréltem a régi 26-os merev farú bicómra aminek elég szerény felszereltsége volt - amiket megpróbálok valahogyan hasznosítani. Törés, repedés nincsen rajtuk, talán egy festés rájuk férne meg néhány alkatrész..
-
deny330
aktív tag
-
deny330
aktív tag
Srácok! Új fékbetétek miatt "darálhat" és adhat ki "csikorgó" hangot a tárcsafék? Haveroktól kérdeztem, szerintük még nem kopott be a fékbetét és ezért van ilyen hangja és ezért érzem úgy, hogy "darál" . Egyébként a fékerővel nincsen bajom - bár kilátótól lefele azért nehéz volt megfogni a biciklit a köves részeken, főleg, hogy ki mosta a víz az utat.
Szerda óta igaz, talán ha ~70km-t mentem vele (akkor hoztam el a kereskedésből ).
[ Szerkesztve ]
-
deny330
aktív tag
válasz Hasaggymeg #83994 üzenetére
Csak ki volt mosva az út, de nem volt víz. Szárazon mentem mindenhol, talán ha 1 kisebb pocsolyát kapott csütörtökön este - de az tényleg kicsi volt, még a kerék is épp, hogy vizes lett. A betét gyári, eredetileg ez volt a fékben. Én hozzá sem nyúltam. Első nap amikor kihoztam a boltból kipróbálni, akkor nem darált. Csütörtökön már észrevettem amikor kilátóhoz felmentünk, azóta ugyan az, talán kicsit erősebben is érezni, hogy darál és a hangja is érdekesebb.
Mondjuk ezektől a Promax fékektől csodát nem várok el, de azért 1-2 évet kibírhatna évenkénti olajcserével.
[ Szerkesztve ]
-
deny330
aktív tag
Jó látni, hogy nem csak én szívok a szembe széllel tekerés közben. Ma nekem is bőven elég volt 20km -nyi tekerés. Inkább legyen hideg, de ez a napi szinten lévő szél már kezd sok lenni.
-
deny330
aktív tag
Hussefelt stucnival használtad a kormányt?Később lehet, hogy egy Hussefelt "pakkra" benevezek, ha jó véleménnyel vagy róluk.Szerk: Most nézem, hogy Thomson kormányszárat írtál. Így már semmi, bár egy pontos típus nevet elfogadnék. Ha pedig valaki használ Hussefelt stucnit arról is hallgatnék véleményt.
[ Szerkesztve ]
-
deny330
aktív tag
Haver is oda vissza van a Truvative kormányért és stucniért (meg ha jól tudom a pedált is agyon dicsérte minap) amit nem rég vett a CTM-re de annyira nem győzött meg eddig - ő annyit mondott, hogy aranyáron vannak ezek, és ennyit stucnira meg kormányra még nem költött, gondoltam jó drága lehet akkor, passzoltam is.
Ahogyan elnézem többes számot írtál. Ha el is tört, ezek szerint elég hosszú időt kibírhatott a stucni így is. Mondanám, hogy vissza riaszt, de a Holzfeller ára még inkább. Ha engemet kibír a kormány és nem üt neki oda 1-1 padkáról való "leugratás" , kicsit gyorsabb tempójú köves / murvás mellékút, akkor lehet, hogy benevezek egyre, ha a mostani feladná magát.
Köszönöm, hogy írtál pár sort!
Szerk: Hajtókarral szerencsére még nincsen bajom. Amúgy használt piacon biciklire mit nem szabad venni? Stucni, kormány, de akár felni / féktárcsa is mehet? Vagy itt nincsen ilyen, hogy valamit csak újonnan veszünk bicóra?
[ Szerkesztve ]
-
deny330
aktív tag
Itt esküszöm az évjárat miatt magasabb csak az ára, mert nekem semmi különbség nem tűnik fel.
Hussefelt "comp"
Hussefelt -
deny330
aktív tag
válasz Hasaggymeg #84279 üzenetére
Valóban? Topikban nem igen láttam a nevét, illetve a kolléga is úgy tűnt, hogy lehordja ("trétwin") illetve haverok is azt mondták, hogy "nem az igazi". Gondolkoztam, hogy nézek egy RockRider 520-at használtan, újonnan is "csak" 90.000 forint körül vannak - persze nem magamnak kell, csak "túratársnak". A mostani "Dinotty X3007 FD" kicsit leharcolt neki.
-
deny330
aktív tag
válasz Dottore #84283 üzenetére
Az olcsóság nem is mérvadó arra, hogy valamit csak ránézésre fikázz. Bár hallottam valakitől, hogy napokban valami őrült ketté tört egy RockRider 340-es felnit. Azt persze már senki nem tudja, hogy hol és hogyan.. Szerintem erdőben a földes / kavicsos és gallyas utakra tökéletes, illetve mellékutakra, aszfaltra is tök jól használható lenne egy RockRider 520. Viszont CTM Rambler 1.0 is szokott néha lenni 90.000 forint körül használtan, és az sem egy rossz választás.
(#84284) Hasaggymeg Használt áruházi bicóban nem szívesen gondolkoznék én sem, bár megfordult a fejemben, hogy ezek a RockRider gépek olcsón mehetnek használtan, és jó vétel lehet.. Ha nagyon áron alul adja valaki esetleg felújítom, de az újjal talán még úgy is jobban jössz ki. Mindenesetre még mindig a használt Rambler mellé rakom a voksomat, ha ajánlgatni akarok biciklit valakinek (amit nyilván nem fogok). Bár a váz köré biztosan lehetne építeni egy igényes bringát, ha a gyári alkatrészeket eldobálnám. Azért azt meg nem nézném ki a vázból, hogy hirtelen ketté törik..
[ Szerkesztve ]
-
deny330
aktív tag
válasz Napfénysüti #84286 üzenetére
Hát aki nagyon összteló örült lenne, annak ez is egy "olcsó" alternatíva lehet: [link.] Az más, hogy használtan ennyiből már komolyabb össztelósokat is kapni, de nyilván az a Btwin is használható (bár azért DH pályán nem egy életbiztosítás).
-
deny330
aktív tag
válasz Hasaggymeg #84290 üzenetére
Így világosabb, hogy miért nem látom annyiszor a decatlanos bicikliket itt ajánlgatni. Bár ami furcsa, hogy Magellán bicókat sem igen említetek meg - mondjuk ahogyan nézem, alig pár darab van az országban elszórva ami eladó. Mindenesetre elgondolkodtat egy össztelós bicó építése egy Magellán deneb vázra. Igaz,
csak a váz maga 50k, de állítólag patika állapotú.Szerk: A váz és a hátsó levegős rugós tag ára 50k.
Imádom ezt a Kellys-t, félre értés ne essék. Tegnap 14km-t, ma 21km-t tekertem vele aszfalton, erdőben, murvás úton vegyesen. Teljesen megvagyok vele elégedve, de durvulósabb terepre nem merem elvinni - erődben is találtam egy régi sípályát, hát ha nincsenek ott azok a kiálló kövek lehet, hogy megkísérlem. Bár biztosan sokan hülyének fognak nézni ismeretségi körömből, amiért 2 biciklivel mászkálok, de ha túrázni megyek, akkor pedig egy Kellys szerű bicikli kellene, mert "Enduroval" nem lehet aszfalton tépni.
[ Szerkesztve ]
-
deny330
aktív tag
Srácok, csak egy kérdésre; ki mit preferál jobban? Bikemap vagy Endomondo?
Szvsz Bikemap, mert több mellékutat ismer (murvás, földes utakra gondolok). Endomondo folyton kiakar küldeni főutakra. Sehogy sem tudom neki megmagyarázni, hogy már pedig OTT VAN a réten át az út. Adatbázisba nem lehet valahogyan bevinni ezeket az utakat? Körbe járom én egy héten az összeset amit használok, csak jegyezze meg..
-
deny330
aktív tag
válasz eddie1978 #84458 üzenetére
Bikemapnak hasonló térképe van, de szerintem nem ezt használja (de az meg ismeri az általam preferált mellékutakat szerencsére). Ennek az útvonal rajzolásnak mindenképp utána nézek, jó pár kilométert hozzátudnék adni Endomondohoz, de sanda gyanúm van, hogy nem lehetséges.
(#84459) 6030D: A Strava nem fizetős? Ha nem, szívesen használom, de nekem kért havi 2,2k-t. Megyek bicózni kipróbálom, kíváncsi leszek.
(#84462) haarmaan: Sports-Tracert kipróbálom, ha nem fizetős. Bár a leírásod alapján ez a "Komoot" szimpatikusabb csak, hogy fizetős. :/
(#84463) Azie: A városi biciklizésre nekem is jó volt. Újabban kezdtem el mellékutakat felfedezni (mivel végre használható biciklim van) és feltűnt, hogy nagyon sokat nem ismer. Ha rendesen követné az útvonalat amit megyek az általa nem ismert mellékutakon, akkor nem is lenne problémám.. De amikor a hegyen keresztül áthúz egy egyenes vonalat, mert nem ismeri az utat.
Köszönöm szépen a rengeteg választ srácok!
[ Szerkesztve ]
-
deny330
aktív tag
Azt hittem, hogy mindenképp fizetős. Volt 1 hónapnyi premium ingyen, arra beneveztem azért. Az útvonaltervező nagyon tetszik, rengeteg utat ismer. Illetve hasonlít egy kicsit endomondóra (már amennyi értéket ez is kiír). Szerintem maradok ennél, még utat sem kell hozzá adnom. Mindent ismer.. Sőt, új erdei utat is találtam. Köszönöm a segítségeket még egyszer!
[ Szerkesztve ]
-
deny330
aktív tag
válasz flash- #84768 üzenetére
Utolsó. Én hasonló edzőkört terveztem magamnak pont 1 hete, ahol 10km-es szakaszt (földes / köves út 40%, erdős / gallyas út 20%, maradék 40% aszfalt) hasonlóképpen tekerek le ("ami a csövön kifér"). A kondíciót bőven megjavítja, de ha tényleg úgy megtekered a bicót, szerintem ráérsz heti 2x is elmenni. Lehet, hogy én vagyok puhány, de 2-3 nap pihenő kell a combjaimnak, amíg újra tudom ezt teljesíteni velük.
Más: Ismerős rájött arra, hogy a mostani fullyja egy határ sz*r (nem tudom mik vannak rajta, kis 15.000 forintos használt bicót kell elképzelni). Egyetlen dolog ami értelmes rajta az az első Shimano Deore váltó - továbbra is rejtély, hogyan került rá. Mivel ösztöndíjból építi (tehát havi 30.000 a plafon, ezt úgy fél évig) így mindenképp használt jönne szóba és alkatrészenkénti vásárlás. Első sorban vázat néztünk és akadt 2db. Van egy ugyan ilyen Magellán Deneb váz egy X Fusion 02 RL hátsó taggal - 50.000ft. Illetve van egy Specialized Fsr Xc Pro váz egy Fox Float R hátsó taggal -50.000ft. Enduro / AM bicót szeretne építeni - tehát lejtőzni (nem kell komoly dolgokra gondolni, köves utak 1-1 2-3cm mély patakkal tarkítva) mászni, túrázni (20km+ aszfalt / földes / murvás / néha sáros utakkal) kellene. Az lenne a kérdésem, hogy ti melyik váz és tag kombót ajánlanátok ezekre a célokra?
Van még egy alternatíva, az viszont tőle és a pénztől függ. Van egy "kicsit" drágábban egy Specialized Stumpjumper FSR váz FOX RP23 taggal. -75.000ft. Véleményetek szerint?!
Bocsánat, ha kicsit sokat írtam volna, de nem szeretném félre vezetni és ő is tanácstalan. Itt pedig tudom, hogy van nagyon sok hozzáértő szaki és én is örülnék neki, ha nem fölöslegesen szórná ki a pénzt az alkatrészekre. Ha pár kérdés miatt még visszajönnék alkatrészek miatt azért remélem nem haragszotok meg!
[ Szerkesztve ]
-
deny330
aktív tag
válasz geotigris9 #84781 üzenetére
A szerelés a legkisebb probléma, arra van embere aki intézi. A felnin agyaltunk sokat, hogy mennyibe lenne. De akkor egyáltalán nem érné meg építeni? :/ Az idő még hagyján. De ha ár/érték arányban jobban kijön az ember egy "négykézláb" bicóval, akkor mindenképp meggondolandó.
-
deny330
aktív tag
válasz flash- #84970 üzenetére
Új vételén nem gondolkozunk. Árakat elnézve sokkal rosszabb jön ki ugyan abból a pénzből. Egyedi igények szerintem nincsenek, AM / Enduro gép kellene értelmes alkatrészekkel.
Szerk: A linkek ott vannak. Én szvsz azt a speci vázat a többi alkatrésszel együtt nem találom olyan soknak 75k ért.
[ Szerkesztve ]
-
deny330
aktív tag
-
deny330
aktív tag
Valaki hasonlót tapasztalt?
Jöttem le egy bő 100-150 méteres nagyon lejtős, köves szakaszon. Az út aljáig húztam az első hátsó féket - erdész terepjáró tuti elmegy ott, én pattogtam a köveken.. Utána kb 20 perccel még volt 1-1 kisebb / nagyobb - viszont sokkal kisebb intervallumú - fékezésem. Mire kiértem főútra azt tapasztaltam, hogy valaminek égett szaga van.. Mikor megálltam megnézni, hogy mi lehet az megfogtam a féktárcsákat. Tűz forró volt mind a kettő, szóval a fékből jöhetett csak a szag. Nah most; mit kellene cserélni, hogy nagyobb fékerőt és ilyesmi tapasztalataim ne legyenek a jövőben? Vagy ez egyáltalán probléma? Nem volt még olajos tárcsafékes cangám, nem tudom, hogy mi a normális viselkedés és mi nem. Mindenesetre nem voltam elájulva.. Mindenesetre; egy - egy Deore (160/180) tárcsára gondoltam (ha az cserés, és javítana valamit, viszont nem tudom, hogy darabja 8.000 forint, vagy a 2db?) és SLX fékekre. (Promax Solve fék van jelen pillanatban a bicómon, a féktárcsákról nincs infóm. A hivatalos oldalon sem találtam róla semmit csak, hogy 160-asok. A fékbetétek tudom, hogy baromi kemények voltak - ezek mostanra már bekoptak.)
Szerk: nagyon nagy tárcsafék esetén teló csavarodás nem jöhet elő, vagy hogyan van ez? Legszívesebben nagyobb tárcsákat vennék, de ha valami baj van azzal, akkor 160-asok is jók persze.
[ Szerkesztve ]
-
deny330
aktív tag
válasz Runner_fxr #85459 üzenetére
Akkor amíg a fékek fognak hagyjam? Stucnit akartam venni áprilisban, nem féket (meg SLX amúgy is az Enduroba menne majd, csak találjak jó vázat), szóval nem bánnám. De meglepődtem. Szóval akkor nem lehet baj, ha ég egy kicsit? 4 hét alatt most történt meg először ilyen, nem sűrűn jövök le ilyen helyekről.
-
deny330
aktív tag
válasz Runner_fxr #85473 üzenetére
Fékgyengülést nem éreztem sehol sem, ha csutkáig behúztam a fékkarokat, akkor koptatta a gumit úgy, ahogyan szokta. Promax Solve fék van a bicón, tárcsákról nincsen infóm - gyártó oldalán sincsen kiírva semmi róluk. (Kelly's viper 50 2016-ról van szó).
2 és 4 dugattyús fék között mi a különbség? Példát tudnál mondani, hogy melyik fék 4 dugattyús? (Vagy ez fel van tüntetve valahol?). AM / Enduroba lenne. Ez a Kelly's nem alkalmas lefele jövetre, de túrázni tökéletes.
-
deny330
aktív tag
válasz Runner_fxr #85481 üzenetére
Jaah, nem. Nem úgy értettem, hogy markolatig tudom húzni. Van bennük elég olaj, mert elég "kemények" a fékkarok behúzáskor.
Így már értem, köszönöm a részletes magyarázatot! Zee fékeket mondjuk nem igen találtam magyar webshopokban. Külföldi rendelést azt hiszem megejtem - főleg, hogy Rosebikes.hu n csak 89-99 euró , míg az SLX Ebike-on 22k.. A villa miatt biztosan semmilyen erősebb féket nem raknék fel erre. Tudom, hogy a villám nem a legjobb és könnyű lenne kinyírni. A fékkonzol alatt mit értesz?
-
deny330
aktív tag
válasz Runner_fxr #85505 üzenetére
-
deny330
aktív tag
Ghost ASX 3700 vázat ismeri valaki? Komolynak nem mondanám, de tetszetős. Az oldalon 120mm van feltűntetve elől hátul, én olyan 130ra gondoltam. Ez megoldható, vagy a vázat elcseszné? Nem találok semmilyen AM vázat, Cube stereo vázak meg drágák..
Vagy mindenképp megérné arra építeni ha AMet akarok?! Lépcsőzni akarok vele, Maximum(!)másfél méteres ugratások, erdőben pár csapatósabb rész illetve murvás és földes utak. Illetve hogyan érdemes építeni a váltó rendszert? 1x11 pl vagy 2x9-11?[ Szerkesztve ]
-
deny330
aktív tag
válasz geotigris9 #86394 üzenetére
Balesethez én is hozzászólnék. Ma direkt kicsit tempósabban mentem a városban, mikor ledudált egy kocsi, hogy jó lenne, ha nem az úton közlekednék "gyök 2-vel" . Behúzódtam örömére a járdára, mikor az egyik sarokról egy bácsit majdnem elgázoltam. Ő is tempósabban jött ki a sarokról én pedig nem láttam rá, mindenesetre nem lett baj, de alaposan felhúzott az idióta autós. Nem szoktam bunkó lenni, de ha még egyszer valaki a járdára kényszerít elmondom neki a véleményemet. Pesten nem tudnám elképzelni a mindennapjaimat, ez is csak egy 9.000 fős kisváros..
[ Szerkesztve ]
-
deny330
aktív tag
Én próbálom mellőzni, de gyalogosnak már magyaráztam meg, hogy bicikli út bizony nem babakocsi tologatásra van. Amióta tudom, hogy a combom kiképződött (a terep viszonyoknak hála) bátrabban megyek le az utakról és csapatok át a fél mezőn keresztbe csak, hogy a járókelőkkel ne keljen vitázni. Én elhiszem, hogy féltik a gyereket mert ugye "eszeveszettül gyorsan" megyek és nehogy elüssem, de ha már tárcsafékes a cangám nyilván ki is használom a fékerőt (egyébként meg nem kerül sokba megállnom, de persze ők ezt honnét tudnák). Arra rájöttem, hogy V-fékes bicóra többet ráülni sem akarok, sokkal gyengébbnek érzem és bizonytalanabb is vagyok a sebességet illetően. A keskeny kormányoktól pedig hülyét tudnék kapni, egyáltalán nem érzem finomnak az irányítást vele. Nem is értem, hogyan manővereztem a régi 24'-esemmel az emberek között..