- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoli03
őstag
19 mm-es belső átmérőjű kormányba való fékkar többféle is van, nem tudom, mennyi a belső átmérőjük ezeknek a kormányoknak (de van 21-eshez való is).
A középcsapágyad négyszögtengelyes, csak nem monoblokk. A láncvonalra is figyelni kell.
Szerintem nekem is ilyen felnim van (én is a Wheeldoctoról rendeltem kerékszettet), elég jól bírja. A hátsóban van egy kis nyolcas már fél év után, de még nem akkora, hogy ki kéne centríroznom. -
Maximum1
őstag
1
Igazából nem nagyon éri meg lebutítani, inkább add el, vagy tartsd meg.
Vázig kéne csupaszítanod, egyszerűbb akkor inkább venni egy 20ezres vázat és arra pakolni a cuccot.
2
Teszel rá egyenes kormányt, megveszed a hajtást, vagy szétszeded a mostanit ha lehet.
Meghagyod a hátsó sort, néha jól jön 1-2 sebesség.
Így egész jó kis fitnesz bicó lenne.
Én ezt csinálnám.Szerk.: még léteznek ilyen single speed adapterek is, ezzel még a láncvonalat is könnyebb belőni, ha ragaszkodsz a single érzéshez.
Így maradhat a mostani kereked is.[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Én már vagy tízszer rendeltem tőlük, de legutoljára 6-7 évvel ezelőtt. Akkor tényleg nem volt probléma, most viszont szánalmas amit levágtak.
Egyébként országon belüli webshop rendelés esetén a 3 nap is igen lassú, ha volt készleten a kívánt cuccból.
Mert én 24 órán belül kiszállíthatót rendeltem, és most tartunk 144 óránál...
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
Lehet előzni sávváltás nélkül, annyi a kitétel, h biztonságosan meg tudd előzni a bringást.
“Az egy nyomon haladó járművek – különösen a kerékpárok – előzésekor nagyobb oldaltávolságot kell tartani, számítva e járművek oldalirányú mozgására is. Az ilyen járművek előzésekor általában 1 méter körüli oldaltávolság tartása tekinthető biztonságosnak.”
Engem is ma leszorított egy gyökér kamionos, rendszámot nem láttam mert annyira mocskos volt!.
-
-
Vanir
veterán
Na, közben összeraktam. Nem szép, ellenben nagyon jól megy és sikerült belőni kényelmesre. Még menni fog rá sárvédő, meg talán klipsz (és persze lámpák és csengő is).
A képek meg gányok lettek.[ Szerkesztve ]
-
ghost364
senior tag
nagyon szép lett! azt megkérdezhetem, hogy ez milyen hátsó agy pontosan? tárcsafékes? nekem valami rövid benyúlású újabb fekete van, de gyengítenem kellett rajta, mert féltem, hogy orrabukok így egy-két hét után simán közlekedek a fék nélkül is. hajtóművet viszont kell majd vennem, mert ezzel nem jó sehogy a láncvonal, meg a 42-16 már túl pörgős így fixen... prowheel hajtóművek mennyire számítanak jónak? 15 ezernél többet nem költnék, és csak az urbant találtam, ami megfelel. (165, 46t, ezüst) én gyártottam sárvédőt valami kuka mellett talált anyagból, meg nyomtattam egy mintát netről, és kb. 10 perc alatt meg is volt.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Most neztem, mikor takaritottam a feket, hogy mennyivel jobban meg van kopva az elso a hatsohoz kepest, majdnem fele annyi maradt mar belole, mint a hatson..
Varosban mennyire birjak a minden csillapitas nelkuli regi outik peldaul a cirkalos hasznalatot? Szoval katyuk es hasonlok, milyen gyakran jartok vele szervizbe nyolcast kiszedetni? Vagy teljesen elheto? Meg mindig vonzobbnak tunik egy patkany monti a ~100 meter szint megmaszasa miatt, amit hazafele altalaban megejtek a belvaroshoz kepest, de egy outi megis csak alkalmasabb lehetne cirkalonak..
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
ghost364
senior tag
A legrövidebb mono van így is benne shimano 400EX van rajt, nem rossz, de nagyobb biztonságban érezném magam egy 165-össel (meg azok ugye vékonyabbak is). Meg ez a vékony lánckerék szerintem gyenge (legolcsóbb shimano) mintha már most tojás alakú lenne de aztán lehet hogy veszek egy sturmey tányért, aztán felrakom belülre (jó kókány lenne mondjuk )
Fék nélkül én sem mernék menni, főleg, hogy két hete fixizem. A másik meg, hogy nem bízok a joytech agyban fék nélkül meg nagy szarban van az ember, ha leszakad a cog Azt kerékszettet még én is néztem, de black fridayen vettem 11 ezerért egyet... erre vannak képek is a cikk érdekelne amúgy, meg sok mást is szerintem, össz-visz egy hasonló blogot találtam magyarul a neten[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
Jóféle cucc, rendes vázra építve nem ilyen kályha csövesre (HR design, csepel 3* stb. ). Egyedül a klipszes pedált nem értem. Lehet azzal menni rendesen? Én városban mostanában SPD-vel szoktam menni, értelme van, hogy lehet húzni, de azért a klipsz nem spd, nehezebb oldani és nem is elég merev.
-
veterán
Szep azert, lassan nekem is valami kene, mert montival nyaron az erdoben bohockodnek inkabb, alkalmassagtol fuggetlenul, atlag nezegetese nelkul, mert mar nagyjabol voltam sok helyen jo tempoban, de a nyugis tekerges meg az erdoben valo civilizacio nelkuli csend kimaradt mostanaban, hianyolom az ezzel a kerekparral es szamomra technikasnak szamito kodarabos lefeleket is, habar a kerekparban nem bizok ilyenekkel kapcsolatban mar, mert felek lassan, hogy nem birja
Szoval az aszfaltos cirkalashoz elobb-utobb kell egy virsligumis szorny vagy valami hasonlo, az irasodtol megint megjott a kedvem
Everybody lies.
-
Tothgera30
Ármester
-
ivana
Ármester
Szerintem az egy reynolds 531 matrica a két váltókar között, ha jól látom. Először HG-nak hittem a kereket az dobna az értékén. (bringát jobb lenne hajtásoldalról fotózni) Illetve ez rohadt nagy méret az se mindegy.
SS-re átalakítani szerintem hülyeség, a frikciós váltás viszonylag megbízható, és így van váltód is... -
kacsyx
aktív tag
Én pont ilyen helyen lakok, akácosok között vezet az út a tanyára. Tél után mondjuk nem ilyen szép, amikor az MTZ-k kerekei felszántják az utat, arról nem beszélve, hogy a trágyaszóróból kihulló ganéval keveredett sár milyen finom tud lenni Ez az Alföld...
Ez meg Pécs:
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Inkább kötelet neki....olyan mintha ezek a papagájszínű,fék nélküli jampi fixiek jövőbeli változata lenne,mely inkább parádézni mintsem kerékpározni valók. Már tényleg csak a feketébe öltözött,fekete hajú,fekete szakállú modell hiányzott az összképhez,aki majd jól vállra veszi,mert bringázni vele úgysem tud.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Solad
őstag
Es kurv@ rosszul teszi, mert amellett hogy borzasztó rossz lesz tőle a rúd viselkedése, megeszi a gumibakokat és egyes asztaloknál a trágya műanyagcsapágyazást is. Hordjon vazelint, vagy bizonyos asztalokra prontot, az a legjobb
[ Szerkesztve ]
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
ivana
Ármester
Az én mercieremen ez az alsó cső első kerékre is igaz, ritka agresszív geo Rohadt jó feelingje van csak sajnos francia De elvileg létezik menet nélküli integrált csapágy majd szerzek olyat és bele rakom (Ilyen javításra van eredetileg ha sérül a menet)
[ Szerkesztve ]
-
Tendd
tag
Ma én is majdnem megjártam. Kerékpárúton, aszfaltozott töltésen, hátszélben tudtam jönni (35-40kmh), három bringás simán elfér egymás mellett. Két idősebb hölgy megy előttem az út jobb szélen kb 10-el, gondoltam értelemszerűen balról kerülöm őket, ekkor megszólal egyiknek a telefonja és aki középen ment megáll keresztbe úgy hogy esélytelen legyen kikerülni, satufékkel éppen megálltam mögöttük, de a hátsó kerék már levegőben volt... Remélem a holnapi tekerésnél elkerülnek a váratlan helyzetek
-
ivana
Ármester
Állítható stucni felejtős, kotyogós lesz egy idő után, és nem elég merev.
(#66764) Eagle16 Nekem ilyenek vannak feketében. Meg van egy régebbi átlátszó.
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Bár monti-szakinak nem mondanám magam,ezt meglehetősen rondának találom.A fara sem szépségdíjas,a megtakarítására nem is merek gondolni,de az eleje ami igazán csúnya,engem konkrétan az előre szerelt csomagtartóra,postásbringára vagy előre szerelt gyerekülésre emlékeztet.Az meg,hogy a jobbnál jobb rugós tagok korában egy terepre szánt bringánál a váz rugalmasságát méltatja erősen izzadságszagú...de ez csak egy vélemény,természetesen.Azon viszont nagyon csodálkozom,hogy a hozzászólásokban is szépnek találják. (A globalizált-uniformizált dömping korában már lassan minden szép ami eltér az "unalmas"-tól)
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
pc360
addikt
Ne túlozzunk, 1.4-el pillanatok alatt széttörné a küllőket, ráadásul baromi kényelmetlenül futna. 1.75 alatt nem érdemes még kizárólag aszfalt esetében sem próbálkozni a szokásos 26-os felniken.
A fő gond a guminyomás. Egy 1.4-es akkor fut jól, ha legalább 5-6 bar van benne, amit viszont a legtöbb, főleg régi felni már nem bír. Ilyenkor van az, hogy hosszabb távon szépen hosszában átreped a felni.
# Biztos, mert 50 kiló vagy. Fölötte viszont abszolut kell némi ballonosság. Bár a küllőtörést még azért ne írd le, ha csak nemrég került föl a cucc... Elég hozzá egyetlen rosszabbul elkapott bukkanó vagy padka.
# Tapasztalatból írtam, amit, megkímélendő a fórumtársat a segg- és küllőtörő mutatványtól. Én most mentem át az 1.4-es dolgon, igaz, gyaníthatóan nagyobb testsúllyal. A legviccesebb az volt az egészben, hogy még csak nem is volt gyorsabb a 2.0-hoz képest (a hurrikán futóéle azért elég jó dolog). Ez alapján el fogja tudni dönteni, hogy milyen szélességet vállal be.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
pc360
addikt
Hozzátenném még, hogy:
- törtem már hosszában felnit a nagy nyomás miatt hosszabbtávon (2.0-val is!)
- törtem már küllőket 1.4-en a ballonosság hiányában
- tudom, mennyire kényelmetlen tud lenni, miközben nem feltétlen gyorsabb a vékonyabb külsőTe meg rárakatnál (valakivel, akinek a súlyát se ismered) 1.4-et egy régi montira, amivel vagy a felnit fogja felütni, vagy ha akkora nyomást pakol a külsőbe, amit az megkövetelne, akkor a felnit belülről robbantja szét.
Hogy is van akkor ez a valamit-hallottam-valahol dolog?.. Én is reméltem, hogy ebben a topikban elfogadják, ha valakinek tapasztalata is akad egy konkrét téma kapcsán, és nem kezd el azonnal flamelni csak azért, mert össze tudott rakni két össze nem illő alkatrészt, és ennek örül... Mást viszont nem kéne semmilyen szinten veszélyeztetni.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
pc360
addikt
Én is bocs, hirtelen tudok lenni. Ha nem most éltem volna át az 1.4-es herce-hurcát, akkor talán nem ennyire. Biztos, hogy a 115 kilóval és 2+ méterrel a végletet képviselem - sajnos itt minden, ami hibája vagy gyengesége lehet egy bringának, az elő is jön egyből. Ezért van az, hogy már minden szart végigpróbáltam az utóbbi 10 évben a legaljától a DH-s alkatrészekig (a mostani, tartósnak kialakult gépem is ezért ilyen hibrid - ami nem látszik a képen, hogy ez egy Kona váz és Saint agyacskái vannak).
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
razzorr
őstag
-
Agostino
addikt
megpróbálok élni vele, de szerintem megy be a hátizsákba. úgyis párnázott és több rekeszes, nem fogom érezni...
pikszel - az, tudom, de ott nem fért el. illetve elférne, de akkor valamelyik irányba kifelé kell mozdítanom, de az nagyon nem gyere be hogy valami ott kavar a lábam / pedálok mellett
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
korcsillio
őstag
A felső cső pont az ágyékomnál van,kissé feljebb is...
Geotigris:meg van már kb.egy hónapja,boltban ezt ajánlották csak most hogy itt olvasgattam kételyeim lettek.Tekertem vele már keveset,alkalmanként 35-40km de nem éreztem kényelmetlennek(bár eddig még mást nem próbáltam soha).[ Szerkesztve ]
-
hegyimorc
senior tag