-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
mauimagic
aktív tag
válasz gordonfreemN #252042 üzenetére
Állítsd fejre a bringát fél órára, akkor a lábban lévő olaj eljut a szimeringekhez. SAG gyűrűt letolod. Ha akkor letörlöd szárazra a becsúszókat, mozgás után egy nagyon vékony olajfilmet kell hogy láss a becsúszón.
Néha alig látni, de ha a kezed végighúzod rajta, akkor érzed, hogy jobban csúszik a sag gyűrű alatt.
Ha ilyet nem látsz, akkor nincs a lábban olaj, nincs kenés.Nem tudom milyen vila de sajnos a belépő kategóriában a kis egyenetlenségek nem nagyon hatják meg a villát, azzal sokat nem lehet csinálni.
Még tokenekkel lehet variálni, kiszedni a légkamrából, akkor javul a small bump compliance, ami egy maori közmondás és azt jelenti, hogy minden szart kimozog a villa.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gordonfreemN #252042 üzenetére
Az SmallBumpSensibility, székelyül kispukliérzékenység ( ) az a tulajdonság amit leghamarabb elveszítenek a telók, méghozzá sunyi módon, észrevétlenül. Ellenszere az évi ~2 kisszerviz és legalább 1 nagyszerviz, továbbá a becsúszók folyamatos tisztán tartása és a kerékpár időnkénti néhány órára fejre állítása amitől olajjal szívják meg magukat a kenőszivacsok. Legalábbis én így tudom...ami a nyomást illeti, én is, óvatos duhajként a minimális nyomáson használom, 65-70 psi körül aminél még így sem mozgom ki a 100mm-t csak 90-95%-ban. Én helyedben egy nagyszerviz után addig engedném a nyomást belőle amíg a jelzőgumi a legdurvább terepezésed után is 0,5-1centire lenne a kopptól.
#252044Phülöp... plusz érdemes a szigszalagból előre levágni két 20 centis darabot - én a nyereghez és a felsőcsőhöz ragasztom, hogy az is kéznél legyen.
+ 2 db 5 cm-es csík amivel elfeded a fékváltókaroknál óhatatlanul keletkező rést...legalábbis nekem csak így jött össze.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz gordonfreemN #252042 üzenetére
Szerintem ez egy motion control-os Reba vagy Recon és kell neki egy szerviz. Ha a lockout működik, lezárva nem mozog 1cm-nél többet a teló, akkor elég egy alsó láb szerviz. Ha csináld magad típus vagy, akkor ott a szériaszám a sárvédő fölött, arra rákeresve talán még találsz manual pdf-et, amiben leírja, hogy milyen és mennyi olaj kell bele. Alsó láb szervizeléssel csak az olajat, esetleg a szivacsokat kell cserélni, szivacsból kétféle létezik, vastag és vékony, de ha nem vagy biztos benne melyik kell, a vastag kétfelé vágva is jó, sőt, én alis kínai szivacsot is használtam már. Ha nagyszerviz is kell, akkor itt rá tudsz keresni a szükséges service kit-re. Vagy elviszed szervizbe .
A telóban a nyomás nálam pontosan annyi vagy picivel több, mint amit a rockshox ajánl, de terep és teló függő is a dolog, ahogy a topikgazdánk is írja, a legdurvább terepen, kormányra tehénkedve, ugratva stb is maradjon a rugóút végén 1cm tartalék.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
chubby2o6
senior tag
válasz gordonfreemN #252042 üzenetére
A villanyakon lévő szám alapján ki tudod keresni, pontosan milyen és mikori Reba, itt [link] megkeresed, szépen le van írva, hogy melyik lábba mennyi és milyen olaj kell.
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mobilinternet
- Hegesztés topic
- Politika
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Sorozatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen