- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #240027 üzenetére
Nem csak azzal lehet lemenni 10kg alá, viszont a Chisel és a Giant XTC SLR vázzal lehet alu fronton a legkönnyebb xc-t építeni. Általában hardtail xc-k ilyen súlyban vannak:
- high end ultrakönnyű méregdrága karbon: 8-900g
- átlagos karbon: 1100-1400g
- Chisel, XTC SLR: 1350-1450g
- átlagos alu: 1650-2000gNem szeretném újrakezdeni a Chisel vitát, de jól látható már a súlyadatokból is, hogy valahol a nagyon kikönnyített karbon és az átlag alu között helyezkedik el, ahogy a legtöbb átlagos karbon váz is. Általában nagyobb a súlykülönbség egy normál alu és a Chisel között, mint a Chisel és átlag, hasonló árú karbon között, szal el lehet mondani, hogy súlyban közelebb áll a karbonhoz.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #240027 üzenetére
Legegyszerűbb sajnos egy karbon villával lenne lemenni. Viccet félretéve sajnos a legdrágább dolgokkal lehet súlyt nyerni, kerekek, teló, hajtás. Kormány, nyeregcső, kormányszár alig pár 100 grammot hozna, összesen persze lenne azzal is 0,5 - 1 kg közti mínusz, de mennyi pénzért.
jjeahh: Igen a testbikeos versenyző is Giant XTC alapon épített könnyű bringát, a 7,4 kilóst az Canyon Lux Word Cup CFR alapon építette. [link]
[ Szerkesztve ]