- Netflix
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Kibővítik a várost az ASML kedvéért
- Disney+
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Facebook és Messenger
- F-Secure termékek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Outlook topic
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Senki9876 #82983 üzenetére
Ahogy mondják, a zárt ipari csapágyakkal általában nem kell foglalkozni, csak cseréled ha eljön az ideje. Bár hozzáteszem, nekem már kellett szétszednem az iparis kormánycsapágyat, mindössze pár száz km után, mert sercegett benne a kosz. Illetve forgáspontoknál is előfordulhat. Akkor recsegni, nyikorogni fog, meg fogod hallani.
A leg kényesebb talán a villa és a levegős tag. Az ilyen minőségi darabokat legalább 2000km vagy 1 év használat után illik szétszedni és karbantartani. Ha sokat használod és sarazol is, akár sűrűbben is. Illetve a fékekben cserélj olajat félévente. A lánc nyúlását figyeld mérővel, nyúláshatáron cseréld.
[ Szerkesztve ]