- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Phvhun
őstag
Próbáltam konyhanyelven fogalmazni, de akkor nem sikerült.
A felni kör formájú, és ebben az irányban ha erő hat rá, akkor nagyon nagy a merevsége:
A tárcsának a keresztmetszetének a területe ( A ponton ) kisebb, mint a felnié, tehát gyengébb, jobban deformálódik terhelésre.
A tárcsaküllők ( B-vel jelölve ) is hajlanak, ezek nem "szálirányban" kapják a terhelést, mint a tárcsa maga.
Az itt történő hajlások a kerék külsején háromszor akkora elfordulást okoznak a sugarak külömbsége miatt.
Ezek összeadódnak még az agynak a csavarodásával ( nyomaték hat rá ), plusz a küllők hajlásával.A felni fékezésénél ezek a tényezők egyáltalán nincsenek jelen.
Mérnöknek tanulok, nekiállhatnék neked másodrendű nyomatékot számolni a tárcsában, de szerintem elég bizonyíték lehet az, hogy volt triál bringám, elől tárcsával, hátul magurával, és amit itt írok, azt egyszerűen tapasztalati úton bizonyítottam magamnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Diablo IV
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Projektor topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- Vicces képek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- További aktív témák...