- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
baaka
tag
Sziasztok erről a kerékről mi a véleményetek?
-
MPowerPH
félisten
válasz ---Lasali--- #56600 üzenetére
Legkozelebb igy fogom csinalni. Igazabol a jozan paraszti esz is ezt diktalna.... En meg nezegettem, hogy tuti benne van e a jobb oldalnal teljesen.
De most biztosan jol van benne, es ra is van huzva.Don't Tread On Me
-
veterán
-
veterán
válasz ---Lasali--- #56606 üzenetére
nem tudom, 650k-ert eladom neked a 13k-s kereket aztan meghivlak egy kavera is, lasd kivel van dolgod. deal?
Everybody lies.
-
nagyúr
válasz ---Lasali--- #56604 üzenetére
Viszont ahhoz képest milyen olcsó nem is nehéz kerék.
Més que un club!
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Napfénysüti #56609 üzenetére
Szerintem nem jó az adat róla. Ezek az olcsó aero és még kevés küllős felnik simán 600-700 grammot is szoktak nyomni. Az a csoda kónuszos agy ami van bennük, az meg szintén kő nehéz.
[ Szerkesztve ]
-
baaka
tag
válasz ---Lasali--- #56604 üzenetére
Hobbi szintű felhasználásra kellene egy outira.
bikemag cikke alapján telesen elfogadhatónak tűnik.
-
nagyúr
válasz ---Lasali--- #56610 üzenetére
Lehet, meg is lepődtem hogy csak 100 grammal nehezebb mint a Zondám ami egy 100k-s kerékszett. Na ahhoz csak a küllőszett valami 70 euro.
Ez a a Rodi amúgy nem portugál márka vagy rosszul rémlik?Més que un club!
-
---Lasali---
Közösségépítő
Vedd meg, újban jobbat nem fogsz találni.
Csak az agyakat majd szét kell szedni, bezsírozni, és beállítani, mielőtt elkezded használni, és érdemes pár ezer km enként ezt újra megcsinálni.(#56612) Napfénysüti
De, és csak 490 grammot írnak a felnire. Egészen hihetetlen.[ Szerkesztve ]
-
baaka
tag
válasz ---Lasali--- #56613 üzenetére
Akkor súlyba se annyira gáz?
-
baaka
tag
válasz ---Lasali--- #56615 üzenetére
Egy szettet szeretnék venni a gyári adatok alapján 1880g lenne. Ez mennyire elfogadható?
-
nagyúr
-
JackFeryll
őstag
válasz Napfénysüti #56618 üzenetére
Hiába könnyű ha nyeklik-hajlik össze-vissza. Erről is jó lenne valami infó.
-
nagyúr
válasz JackFeryll #56619 üzenetére
Persze de egy ilyen árú szettől nem is várható el ugyanaz mint egy négyszer többe kerülőtől, csodák nincsenek.
Més que un club!
-
bunddog
tag
válasz Hasaggymeg #56588 üzenetére
De gondolom látták hogy kjúb és nem is hitték el hogy valójában megtörténhet ilyen
[ Szerkesztve ]
-
Haruno
csendes tag
Üdv/Sziasztok!
Vázméretben kérnék tőletek segítséget. KTM cross trekking kerékpárról van szó, a vázméret: 46-51-56-60 méretben kaphatók, az adott webáruházban csak 51-es van. Nem vagyok magas, 168-170 cm, lábhosszam 77-78 cm. Az 51-es az nagyon határeset? Vagy még nem vészes? Érdemes keresni máshol 46-osba?
Amit én találtam [mérettáblázat] csak monti és road bicajokat tüntet fel. Ha a road bicajok kategóriába az 51-es jó, akkor az crossba már nagy? -
Tothgera30
Ármester
válasz ---Lasali--- #56589 üzenetére
Ha nem írok hülyeséget: Air spring pressure, ez már CTD-s.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Tothgera30 #56623 üzenetére
air spring pressure? Az csak annyit szokott jelenteni, hogy állítható a légkamra nyomás.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz ---Lasali--- #56624 üzenetére
Ennyi különlegessége van. Amúgy sima rugós.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
Haruno
csendes tag
válasz Runner_fxr #56627 üzenetére
Köszi, Ettől tartok én is, kissé fura, hogy 5 centis differenciával gyártják. Belenyúlni kockáztatni nem akarok, pedig nagyon jó árban van.
-
ivana
Ármester
26-os mtb kerékszettet gombokért kapsz használtan értelmeset, nem érdemes ilyekkel szórakozni. A menetest felejtsd el, kazettás kell. Még ha elviszed boltba helyre rakatni akkor is nem sokkal többért van jó. Ha meg te csinálod akkor szerintem fele ennyiért sokkal jobbat kapsz használtban. A joytech agy az olyan, hogy újkprában se lehet belőni a kónuszt ha kopik akkor meg még rosszabb.
(#56622) Haruno Ha normálisan lenne számozva akkor a trekking méret ugyan az mint az outi méret és 51 az pont jó. Viszont a trekking az sokszor hosszabb. Szerintem lehet pont az 51 lenne jó neked, de a 46 biztos kicsi, érdemes lenne megnézned, élőben, vagy keresni geo táblázatot. Meg az se mindegy, hogy cc vagy ct.
Mondjuk ilyen is csak cross trekkingben van, hogy ennyi a difi, nagyon fura akinek 53-as 54-es váz a mérete pl. ha az cc, annak az 51 nagyon kicsi az 56 meg rohadt nagy.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Tothgera30 #56625 üzenetére
Rugós FOX, az csak a VAN, meg a Vanilla, esetleg a FOX 40 ből van rugós.
Tiéd nem lehet rugós, levegő ráfújásos rugós villája sincs eleve a foxnak.
Ha van benne CTD egység, akkor vagy O/C CTD van benne, vagy FIT CTD. Az előbbi valószínűleg kevésbé darabos, de még nem tudtam őket össze hasonlítani élőben.
FIT RL vagy FIT RLC viszont teljesen korrektül mozog.[ Szerkesztve ]
-
Haruno
csendes tag
Értem, köszi. Magam sem találkoztam még ilyennel. Pedig KTM, tőlük személy szerint elvárnám, hogy legalább 2 cm-enként gyártsanak vázat.
A 46 pontosan miért is kicsi? A rádőlés, illetve felsőcső hossza miatt nem jó? ( Az ember azt hinné, ha kisebb a nyeregcsőhossz attól még elég az ülésmagasságon állítani. ) -
Runner_fxr
Ármester
válasz Haruno #56631 üzenetére
Szerintem a 46-os teljesen jó lenne neked trekkingből, az 51-es nem csak hosszú lenne, hanem valószínű tökön verne a felső cső is. Gyártónként 1-2 centi eltérés lehet, van aki 46 helyett 47-et gyárt és 51 helyett 52-őt.
Kb 545-550mm hosszú felső cső lenne neked az ideális. Persze ha picit hosszabb az még nem feltétlenül baj.[ Szerkesztve ]
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz Hasaggymeg #56573 üzenetére
Igen, ezért is finomítottam a kérdést.
[ Szerkesztve ]
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #56633 üzenetére
78cm belső lábhosszal 46"-os?! Akkor egy 160cm-es embernek már nincs is bringa! Én helyében ráülnék mert papírforma szerint is 50 körüli kell neki.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szabop27
csendes tag
válasz Haruno #56622 üzenetére
Határeset szerintem is. Én 175/81-el országútiból 54-es vázat kényelmesen használok, trekkingből az 52-eset épp, hogy át tudom lépni. Sok(k) függ attól is, hogy milyen gumival van szerelve a bringa, akár cm-nyi eltérést is adhat az átlépési magasságban. Valóban ki kéne próbálni, úgy rögtön kiderül.
-
bunddog
tag
válasz Hasaggymeg #56635 üzenetére
Tudtam hogy lesz valami csavar a történetben
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bunddog #56638 üzenetére
Igen,az egy alul árazott Csepel volt.(2001-ben 52e forint a Keravill-ban). A kockám pedig már integrált hajtóműves.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Haruno
csendes tag
válasz ---Lasali--- #56632 üzenetére
(#56633) Runner_fxr:
(#56636) Hasaggymeg:
(#56637) szabop27:
Köszi! Tudom, legjobb ha elmegyek és kipróbálom. A környékünkön nincs túl sok " nagy " bringabolt, inkább webshopba szeretek nézelődni, több órát pedig nem akarok utazni 1-1 keró kipróbálásához. ( Egyszer tettem meg, kiderült, elfogyott. ) -
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #56636 üzenetére
Miért mekkora? A bergamont-nál a 46-os cross váznak 77 cm az átlépési magassága, ráadásul nem árt ha marad pár centi. Az 52-es 81 centis átlépési magassággal rendelkezik. 160 centis férfinek nem lesz cross trekking váz, igen. Nagyon alacsony embernek alternatíva lehet esetleg egy s-es vázzal a 29"-es monti, cross külsőkkel. Az a váz nagyobb eséllyel fér el a lába alatt. Vagy a női vázas cross ha bevállalja.
Haruno: Még ha geometria adatok alapján jónak is tűnik a méret, érdemes mindig ráülni vásárlás előtt, valóban.
[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
válasz Runner_fxr #56582 üzenetére
Most mindkét montim a szabad ég alatt lakik.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Runner_fxr #56641 üzenetére
Én mostanában azt se értem, hogy miért olyan hosszúak a mostani biciklik, rengeteg gyártó 176-185cm közti magassághoz való hosszakkal gyártja a bringáit, hiába veszel belőlük kisebbet vagy nagyobbat, alig lesz 1-2 centi eltérés hosszban. Több embernek a legkisebb 29 es és cross bringákat választottuk, mert olyan baromi hosszúak voltak az egyébként megszokott méretek hogy superman pozíciót kellett volna felvenni. Kelly's en röhögtem a múltkor, az S es 29 es váz hosszabb mint egy megszokott L es méret. Ki kellett cserélni 40 esre a nyeregcsövet, és 70 es stucnival ment vele az ember.
És bizonyos méret alatt nincs is bringa, maximum a legdrágább modellekből. De másik baj volt a hosszú váz találása is, végignéztünk kismillió márkát és crosstrekkingbe nem találtunk alacsony de 57 esnél hosszabb felsőcsövű vázat.[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz ---Lasali--- #56643 üzenetére
A cross trekking a modern tanyabike semmi meglepő nincs ezen
-
Runner_fxr
Ármester
válasz fpeter07 #56642 üzenetére
Szerencsétlenek.
---Lasali---:
Biztos a Mondraker forward geometry-t próbálják utánozni, több kevesebb, inkább kevesebb sikerrel.
Én a Bergamont geometriákat jónak találom, de persze előfordult, hogy a legkisebb méret is nagy volt. 29"-es mtb geometriát sajnos sok gyártó elcsesz. A kelly's-t meg soha nem kedveltem. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Runner_fxr #56645 üzenetére
Mondraker forward geometry mellett mi szól? Az a találmány hogy laposabb a fejcsőszög és rövid a stucni?
Egy kutya közönséges specialized enduro nak még laposabb a fejcsőszöge mondjuk 65 fok, a foxy nak meg 66.5 fok.
Az hogy rövid a stucnihoz tervezi a geometriát azt adja, hogy hátrébb kell ülnöd, nem kap akkora súlyt az első kerék, amitől nem fog tapadni, kanyarodni, lapos fejcsőszög miatt alapból nem kanyarodik. Ezt magyarázza el valaki miért jó. -
Runner_fxr
Ármester
válasz ---Lasali--- #56646 üzenetére
Nem, inkább az a találmány, hogy hosszabb a váz első része és mellé 0-ás a stucni. Ettől elvileg stabilabb a bringa. Én próbáltam egy carbon foxy-t, baromi jó gép, és a 140mm-es rugóút is jóval többnek érződött.
Egyébként a Specialized Enduro-t azt ne a Foxy-hoz hasonlítsuk, mert az AM, a Dune az ellenfele. A Dune carbon-nak állítható a fejcsőszöge 66 +- 1 fok.
Ki van az a Mondraker geo találva, elég sok tesztet is nyert és DH vilgákupákat is nyertek a Summum-al.
Megszokást igényel a Mondraker, de valóban jó gép, illetve a zero suspension rendszere is elég faszán működik. A hátránya az a borsos ára.[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
MPowerPH
félisten
válasz ---Lasali--- #56600 üzenetére
Ma jol megtekertem, 20km-et beletettem, de direktbe tapostam, ahol tudtam. Most rendben van... Legkozelebb figyelek. Sz@r lett volna mar az elejen kukazni a hajtomuvet.
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Bicikli matrica szinte minden fajta biciklire! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Polar mirage kerékpár eladó olcsóbb lett!!!
- Kerékpár matrica a legjobb minőségben azonnal! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Worlde PANDA-61 Midi billentyűzet
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer