- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- SUSE Linux
- Windows 11
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fulton
addikt
válasz Dark Archon #217646 üzenetére
Ezeket nem lehet úgy felhordani hogy lánczemenként? mert a YouTube n ahogy láttam videót folyamatosan tekerik a láncot és csak így valahova esik valahova nem.
-
ReFleXx
addikt
adott 2x2 savos varoson beluli út, ahol a belso sav egy balra kanyarodo savva valik es ott szeretnel balra kanyarodni.
hogyan kellene bringaval kozlekedni egy ilyen uton?2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
addikt
válasz fulton #217651 üzenetére
De, csak szerintem felesleges időpazarlás. A váltás miatt nem árt, ha a láncon belül is van kenőanyag.
ReFleXx: szvsz, ahogy akarsz. Vagy kamillázol hátrafelé, és sávot váltva beállsz a kanyarodóba vagy túlmész a kereszteződésen, és úgy mész át gyalogosként vagy a keresztirányú autós forgalommal. Mindent lehet, ami nincs tiltva.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
fulton
addikt
válasz Dark Archon #217653 üzenetére
-
addikt
-
ivana
Ármester
válasz evo87 #217640 üzenetére
32-esben már elmegy a drótos, minél keskenyebb annál nagyobb szívás szerelni. Főleg útszélén...
(#217645) pietrrr Slick gumi felesleges, csak a terep képességeket rontja, de aszfalton nem hoz pluszt. Én a félterep gumikat ajánlom: Conti Double Fighter, esetleg Schwalbe Hurricane (utóbbit én nem használtam, de a többiek korábban ajánlották). Fontos, hogy nagyon keskeny gumit nem érdemes montiba rakni, mert kényelmetlen lesz Nekem volt montin 1.5 colos CST is, azt inkább ne, ahhoz képest egy rendes outi fotel.
-
andrisbandi
őstag
válasz Dark Archon #217630 üzenetére
HOW TO APPLY SMOOVE UNIVERSAL CHAIN LUBRICANT
Durva mennyiséget használ, gyakorlatilag beáztatja a láncot és a f.kerekeket.
"A lánc szemek hosszanti feszítésére kicsöppenő" ellenőrzés is új... érdekes ez a waxolás vagymi【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
evo87
őstag
válasz ivana #217656 üzenetére
Köszi. Én inkább afelől közelítettem meg, hogy a 32-es nagyon nagy kompromisszum lehet hogy sportosabb trekkingbe és maradjak inkább a 42-nél vagy érdemes ekkorát váltani?
Onnan indult amúgy az ötlet, hogy a fitnessekre is 32-eset szerel a Merida...akkor annyira talán nem nagy szívás.
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
fulton
addikt
Egyébként ezekkel a waxokkal, kevesebb az élettartama a láncnak? mint mondjuk egy oil alapuval, pl a shimano dry változata.
-
addikt
válasz andrisbandi #217657 üzenetére
Az egyik hsz-ben azért bevallja, hogy kicsit túltolta. De inkább több legyen, mint kevesebb. A fogaskerekekre úgyis rákenődik egyébként a láncról, annyi elég a váltáshoz.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
andrisbandi
őstag
900 új biciklivel és 75 gyűjtőállomással bővül a Mol Bubi 444
Érdekesek a számok;
Walter Katalin elmondta: jelenleg 1560 bicikli használható a rendszerben és 162 állomás van Budapesten.
A közbringarendszernek már 126 ezer regisztrált felhasználója van, áprilisban 12 ezer új regisztráció volt - ismertette, hozzátéve: a napi bérlések száma meghaladja a 5700-at.Az ár jól hangzik; havi 500 Ft-ért, minden alkalommal fél óráig ingyenes.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
parandroid
nagyúr
válasz chubby2o6 #217661 üzenetére
Én ilyenkor nem húzódok a sáv szélére, kitartott bal kézzel jelezve inkább a közepén maradok, nehogy valami őrült megpróbáljon balra kanyarodás közben megelőzni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
válasz fulton #217659 üzenetére
Elvileg több, de rám ne hallgass, max 2500km-t bírnak a láncaim . Valszeg azért van ez, mert a wax nem vonzza a port, mint az olajak, hanem taszítja és nem darál folyton az olajsár a láncon.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ivana
Ármester
válasz evo87 #217658 üzenetére
Én maradnék a 40 körül, az kellemesebb méret egyenes kormánnyal. Azonos felnikkel úgysem nagyon tudsz nagyobb nyomást elérni 32-vel. Szélesebb gumi azonos nyomáson még jobban is gördül
(#217663) parandroid Btw ez a szabályos, balra kanyarodásnál be kell húzni balra. Azt meg mindenképpen el kell kerülni, hogy a sok fakezű kanyarodás közben előzzön meg.
(#217666) ride4ever Ezt ránézre nem lehet megmondani. Ami tuti kuka képről: kerék, villa, kormánycsapágy, hajtás (bár asszem lehet kapni csak balost külön), középcsapágy. A váz lehet menthető, de nem biztos, hogy fel mernék rá ülni.
[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
válasz parandroid #217663 üzenetére
Egy 2x2 sávos úton általában elég szélesek a sávok, akár sávon belül meg tud előzni, ha nagyon akar. Meg inkább derékszögesítem a kanyart, ha nagyon tolakszik.
#217667ivana Szerintem dedikákt kanyarodósávban nem a sáv bal szélére kell behúzódni, hanem a külső ( jobb ) szélére.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz modflow #217602 üzenetére
Elvileg ha kettőt vált fel a nagyobb lánckerékre akkor túl feszes a bowden, ha kettőt le a kisebbre akkor meg túl laza. Sajnos pöcsölős munka én sem szeretem, így ismerős szerelőre szoktam bízni. Arra viszont vigyázz, hogy csak nagyon apró negyed fordulatokat állíts a csavarokon, mert szon múlik az egész.
-
#86978560
törölt tag
Már biztos volt linkelve, de waxos témában szerintem itt érdemes olvasgatni:
[link] Menu/Instructions alatt minden le van írva amit a waxolásról tudni kell. -
chubby2o6
senior tag
válasz ivana #217669 üzenetére
Hát, ha simán elférünk a sávban egymás mellett, engem nem zavar, ha megelőz. Kanyarban amúgy sem nyélen megy egyikünk sem, ha meg csak 1 sáv van azon az úton, amire kanyarodunk, én alapból a sáv jobb szélét célzom meg, szal bőven lesz helye előzni, ha annyira sürgős neki.
-
andrisbandi
őstag
Orbea Occam LT Ride Review
Jeff Kendall-Weed - őrült egy ember, bmx versenyző is volt, minden videóját végig bóhockodja【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
coolabácsi
tag
Sziasztok !
Adott egy SR Suntour Raidon LO hátsó tagom (pontos típust nem tudom, de nem mérvadó)
Szóval az alsó felfogatásánál, függőleges irányban van egy kis kottyanása.Szervizben volt átvizsgáláson, centíroztak, csavarokat áthúzták.Azt mondták : ez lehet hogy ilyen.
Megengedett ott valamennyi holtjáték, vagy nem ?
Köszönöm. -
#86978560
törölt tag
válasz evo87 #217658 üzenetére
Szerintem nem csak a külső szélessége számít, hanem a komplett gumiabroncs felépítése (mintázat, mennyire rideg, szövet rétegek száma, gumikeverék, perem anyaga, használt nyomás, tubeless? stb.).
Schwalbe Marathonból 28, 32, 38 mm széleset próbáltam, nyilván rosszabb minőségű útra a balonosabb a jobb, de lehet más gyártó másik modellje keskenyebb kivitelben is tudja azt a komfortot, gördülési ellenállást nyújtani, mindezt kisebb tömeg mellett.
-
evo87
őstag
válasz Fall-N #217675 üzenetére
Mivel a haza hálózat annyira nem kiemelkedő minőségű, lehet, hogy jobban járok, ha egyelőre maradok a 42-vel... Idénre 2-3 alkalommal Balaton kerülés van tervben a heti tekerések mellett.
Plusz néha előtör belőlem a gyerekkori énem és le fel ugratok a járdáról.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
Fall-N
veterán
válasz evo87 #217680 üzenetére
Az az igazság, hogy nekem sokáig 2,25"-os gumik voltak fenn, de vékonyabbat akartam. Viszont sokkal kényelmesebb a szélesebb gumi, meg azért kapni alacsony gördülési ellenállásút belőlük. Felrakni a felnire is egy rémálom volt a defekt elleni fél centi vastag betét miatt. Legközelebb szélesebb lesz újra. Meg nem CST hanem Continental.
-
dudi6
senior tag
Hol érdemes megtervezni a Passau - Bécs útvonalat. Van már annyi oldal, melyik a jó?
Ezeket néztem:
Mapy Komoot BikeMap RidewithGps -
fulton
addikt
Sajnos nem jó Úgy néz ki ez a selle Royal Athletic nyereg. 40 km után le kellett szálljak mert sehogy se volt jó már rajta ülni és azért ilyen nem fordult elő a korábbi 8000 Ft os nyereggel igaz annak nem volt középen kivágás, 40km után zsibbaftam ott len5 , be is izzadtam... de sokkal kényelmesebb volt nekem nem jönnek be úgy látszik ezek a kevésbé párnázott nyergek a formája majdnem jó de az is picit nyom mikor a lábam tekerés közben lent van.( leginkább mert a szélei felé haladva nagyon kevés a párnázottság )Nem zsibbadó nincs úgy be izzadva a hátsó viszont kényelmetlenebb hosszabb távon. Talán egy olyan nyerget kéne nézni csak középen kivágással kicsit jobban párnázottat. És úgy látszik nekem is azok jönnek be amik később kezdenek el kiszélesedni. Van ötletetek milyen márka felé nézelődjek? azt tudom hogy a moderate verzió tekerés közben kényelmetlen volt a csonton erősen nyomta.
Ui: nem tudom Esetleg egy betétes kerékpár rövidgatya mennyit segítene[ Szerkesztve ]
-
parandroid
nagyúr
válasz fulton #217685 üzenetére
Nem a nyereg rossz, a segged gyenge. Először úgyis kék-zöld lesz a segged benne, meg fálni fog, mint a rossebb, aztán elmúlik. A normális, betétes gatya meg must have. Ma 30 km-t tekertem egy farmerben, úgy, hogy hónapok óta alig ültem biciklin, ezt még én is megéreztem. Az spd így is jobban hiányzott, holnap azt veszek fel, mert megőrjít, ha nem vagyok becsatolva, meg viszek egy betétes alsónacit, legalább a hazaútra, amikor kerülővel jövök (meg több időm van átöltözni, mint hajnalban beesve).
Tudom, hogy egy szarkasztikus, cinikus bunkó vagyok, és ez egy sértő hangnem, de esküszöm, hogy tök komolyan írtam, amit írtam.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ReFleXx
addikt
válasz chubby2o6 #217661 üzenetére
hatranezek, mögöttem üres a két sáv, a 100méterre levo lampanal all az autosor mögöttem, besorolok a belsőbe, valszeg rögtön ezutan kapott zöldet mögöttem mindenki 50 méterrel késöbb már a seggemben vannak mindket savban es a lekanyarodas még 100 méterre, az autos meg dudal a seggemben.
de ha az utolsó 20-50méteren probálok besorolni a folyamatosan teli 2 sávban az sem egy életbiztositás... foleg ugy hogy sokan a végén kapcsolnak, hogy nem jó nekik a belső, mert az balra kanyarodo lesz és csak a kulso megy tovabb egyenesen.
eleg gyasz bringaval 4 sávon ha a belsőből kell tovább kanyarodni.
bringa ut persze nincs itt.[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
parandroid
nagyúr
válasz ReFleXx #217687 üzenetére
Forgalmas dupla sávosokat sajnos muszáj elkerülni, vagy meg kell tanulni túltenni magad rajta (én is inkább az elsőre törekszem, de úgy minden lehetséges módon), statisztikailag ott úgyis lesz egy bunkó, aki beléd akad. Amúgy ha látom, hogy folyamatos a forgalom, és tépnek, mint állat, én is inkább megállok a külső sáv jobb szélén a padkán, aztán akkor megyek át a balra lévő útra, amikor épp nem jön senki. Jobb az ilyesmit defenzíven kezelni, mint begipszelve bíróságra járni.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ReFleXx
addikt
válasz parandroid #217688 üzenetére
eleg forgalamas az ut napkozben, nem is tul szeles es buszok + kamionok is jonnek eleg gyakran.
de kb egy 200 méteres szakasz lenne, ha pont akkor sikerul raternem a szakaszra amikor megallnak a lampanal akkor vegig tudok gurulni nagyjabol, de ha a piros vegen gurulek ra akkor be lehet szopodni, mint legutobb.
sokszor inkabb a jardan gurulok vegig, de hat az meg ugye nem szabalyos, sok a kapu kijarat is szal figyelni kell, mas opcio nincs.2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
fulton
addikt
válasz parandroid #217686 üzenetére
Nem tudom eldönteni hogy pontosan miért fáj vagy mert kemény de leginkább az alsó meg a ruha beletört a fenekembe is fáj valami kerékpár nadrág Mindenképp kellewz mindezt 57 km után mondom
-
parandroid
nagyúr
válasz fulton #217690 üzenetére
Kemény ülés nincs, csak rossz formájú. Az alis kínai gub ülésem konkrétan egy formába öntött műanyagdarab, 4 órákat is szoktam vele görgőzni. Szokni kell. Ez olyan, mint a gitározás: a kezdők le sem bírják fogni a húrokat fél óra után, meg tiszta seb az ujjbegyük, aki meg rendszeresen játszik, az fel sem veszi. De egy jó gatya mindenképpen kötelező.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
andrisbandi
őstag
válasz fulton #217690 üzenetére
Sok órás ennyire felegyenesedett pózban (=sokszoros terhelés a popóra) tekerést más sem bírna.
Lehet ki kellene próbálnod milyen az 1-2 óra bringázás, és valami mást mellé sportolni. Bármit. Erősítésre lehet szüksége a hátadnak és a nyakadnak. Ezekre akármilyen mozgás jótékony.
Majd átalakítani kicsit a gépet előredőlősebbre. A súlynak el kell oszlania.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
hr2
őstag
Üdv.
Mostanában leesik a lánc, hátul 6 sebesség Shimano.
Elől löki le ahol egy fogas kerék van.
Általában akkor löki le mikor hátul a 2 legkisebb fogaskeréknél váltók le-fel.
Mi lehet a probléma? -
fulton
addikt
válasz andrisbandi #217692 üzenetére
Hát más nem fog menni, marad a bringa, de majd veszek valami castelli gatyót még és kifujt. Ha azzal sem lesz jobb akkor más ülés után nézek. Az a baj nagyon nem szeretek előre dőlni sem, nem komfortos nekem, nem igazán jön be az a tekerési póz
-
flash-
veterán
válasz Dark Archon #217646 üzenetére
engem co pumpában nem az idő hanem a méret motivál elfér a nyeregtáskában
de akkor van minimumpa ami ugyancsak elfér mez zsebben/nyeregtáskában?
na és melyiket? nekem a 6.2 baros elég lenne de abból is van jópár[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
MPowerPH
félisten
válasz RexpecT #217699 üzenetére
Az pont eleg. Jo ez a dupla feedback. Kell berakninolaja arra az esetre, ha szakad az eso. De nyaron nem nagyon jellemzo. Gondolom a sarat azert birja?!
Nyaron porbol van a legtobb, ne koszokodjon, legyen csondes, es az osszegyujtott kosz ne ragadjon ra vastagon mindenhova.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- XL vázas, újszerű Cannondale Kineto Men pedelec e-bike 170-190 cm/140 kg-ig (beszámítás)
- Gepida Alboin 900 28 56 cm
- Worlde PANDA-61 Midi billentyűzet
- Bicikli matrica szinte minden fajta biciklire! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition