- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz andrisbandi #216449 üzenetére
figyelek, azt nem ígérhetem, hogy működni fog, meg nem is buzdítok senkit, lásd a múltkori írásom, ami arról szólt, hogy valamelyik Maxxisnál írták, ami tubeless, hogy csak ammóniamentes lötyivel ajánlják - jó, hát erre megoldás az ammóniamentes lötyi.
Nekem mindenesetre 1-2 drótos Schwalbe simán működött tejjel, és most is két hajtogatós, NEM tubeless régi Michelin van feleségem bicóján Joe's lötyivel.
Svábliból amúgy Rapid Rob, meg Nobby volt, amiket használtam így.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
andrisbandi
őstag
válasz J.C.G. #216450 üzenetére
A lánchoszt passzolom..
Belsős tejezéshez direkt belsőbe való lötyi kell.
A Joe's eco-t használtam már több belsőben (is), nem koszolta össze a külső belső oldalát.Ha a belső + súlya nem számít (vannak direkt lekönnyített belsők, pl ha a külső defektvédett...)
R2bike-nál súlyra listázhatóak.
jó megoldás lehet. A gyárilag megtöltött belsők is jók.Külsőből érdemes valamilyen defektvédőset venni. Nekem sikerült pumpálás nélkül megúszni eddig minden tüskét. Elég tej betöltése szükséges, és menet közben nem tanácsos kihúzni a tüsiket. Főleg a nagyokat. Majd otthon. Utána fogratás, kis pumpálás ha kell.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz modflow #216427 üzenetére
#216429vallas...ezek szerint nem, vagyis ahogy ő ül a bringán úgy nem.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz modflow #216424 üzenetére
Elso fontos, ne tartsad kint a bringat a teraszon se telen, se a nyaron ugy, hogy suti a nap. Nagyon nem jo neki.
Ha megis ott tartod, akkor probald napfenytol vedett helyre rakni, es szerezz be egy zsakot, ami vedi a kornyezeti hatasoktol.De a teli paras ido, a minuszok nem hasznalnak neki hosszutavon.
andrisbandi: Miert nem fuzeted at boost -os aggyal? Mondjuk ahhoz kepest tenyleg draga volt. Ez a tomeg csak maga a kerekeke, gumik nelkul?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
arcitec
addikt
válasz J.C.G. #216450 üzenetére
"Sokkal "tisztább" a rendszer."
Hogy? Na ezt nem értem. Már hogy lenne tisztább amikor az össz. tej a tubelessnél a felni és a külső közt van. Egyébként, mint ahogy lentebb is írták, nem mindegy miféle "tejet" használsz. Megfelelő minőséget kell választani. Nálam évek óta semmi probléma, pedig szedtem ki, már jó pár tüskét, kis "szissz" és örökre tömítés.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #216430 üzenetére
Meg lehet szokni, én nem szoktam meg a betétest és nem is hiányzik...ami a gumit illeti ingyé is odaadnám neked ha...meglenne, mert már elajándékoztam. Zasszony is nyaggatott már tegyem vissza (próbáljam meg tejjel) de odaadtam sógoromnak ajándékba.
#216432zsocy...felrakni nem annyira nehéz mint leszedni a régit, utóbbi nem biztos sima ügy lesz ennyi idő után.
#216433sepyi...gumi leszedése messze nem bringaszerelés, azt akár az úton is meg kell tudni ejteni...ugyanakkor lehet tényleg xar az a gumi, vagy felni.
#216435AXisBOLD...el kell látogatni a gyártó oldalára (itt KTM) és megnézni mit ajánlanak ahhoz a magassághoz. Első blikkre mind2 kicsi lehet a 178-hoz.🤔
#216439sebgutkopf...nem tudom még mindig gyengére van állítva a pedálom, vagy kínomban már kifele is fordítom lábfejem ha kell és azért old, de eddig mindig sikerült kitépni ha hirtelen baj volt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz ZolkoW #216451 üzenetére
Akkor en lyukra futok majd a Joe's No Flats Elite Racer's -el? Az elvileg ammonias, szagra biztosan van benne, mert budos. Azt irja mindenki, latex base sealek sem jok.
Minek art az ammonias, guminak?Hasaggymeg:
Bokad nem fajdul meg, hogy mindig kicsit termeszetellenesen tartod a labadat?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz arcitec #216448 üzenetére
Csak mert fölösleges bele még egy belső is. ...attól biztonságosabb nem lesz, nehezebb és rosszabbul idomuló a terephez viszont igen. Tej meg mindegyikbe beleszárad, utána meg csak egy sima, defektre hajlamos belsős rendszer marad az is. Ami a trekkingre tubless-t illeti, az valóban lehet vita témája, évi 3 defektért nem hiszem érdemes ezzel foglalkozni, olyan felnit és gumit venni stb-stb.
#216457MPowerPH...erről keresztfiam jut eszembe, aki egyszer vagy 4 évesen mikor itallal kínáltuk azt kérdezte: "Miért, szomjas vagyok?" Miért, úgy tartom a lábam? Ami a tejet illeti,töltsd bele és használd, ne szagolgasd, kétlem, hogy rendszeres használat mellett hamarabb megárt neki mint ahogy amúgy is elkopna.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
CaNNa3IS
senior tag
válasz MPowerPH #216457 üzenetére
Én régebben Joet használtam és gond nem volt de ami kialakult benne az elég ramaty állagú volt. Túl vizes és ilyen kis összeragadt darabkák.
Most ezzel toltam tele az uj gumikat és ha lesz értékelhető tapasztalat majd jelentkezek vele:
TUBELESS SEALANT – Peaty's Products USA (peatysusa.com)Egyszer vettem le és látszott, hogy szépen szétkenődött az egész belső gumifelületen, a maradék pedig az alján gyűlt össze olyan állagban mint ahogy az üvegben van.
[ Szerkesztve ]
Stay up Stay humble Ride hard Get stoked
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #216458 üzenetére
Mintha irtad volna, hogy mindig ugy tartod, hogy barmikor kitudd csatolni.
En nem foglalkozok vele, mar nem tervezem szetbontani addig, amig a gumi el nem kopik. En tobbet nem vakargatom. A hatso Rekon szerintem gyorsan elkopik majd, abbol nem biztos, hogy 1db eleg lesz a szezonra.
CaNNa3IS: Az emlitett sealant detto, vekony hartyat kepezett vegig a gumin es magan a felni belso oldalan is. A maradek az pedig ott volt az aljan, ugyan olyan allapotban, mint a gyari. Kiszivtam, flakonba toltottem, uszkaltak benne apro darabkak, szoval a megmentett mennyisegbol fogok majd utantoltogetni.
Nekem most van itthon meg 700ml ebbol, szoval nem fogok valtani, amig el nem fogy. Defektem meg nem volt, legalabbis nem vettem eszre, amit furcsallok, mert korabban minden koron tuske ment a belsobe. Lehet, hogy csak a Maxxis -ok defektvedelme miatt, passz.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #216460 üzenetére
Közben húzogatom, maxra volt kitekerve, de azóta már 3(4?) katintást húztam rajta. (az M520 kattog, hogy tudd mennyire állítod szorosra, vagy éppen lazára.)
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
evo87
őstag
Ma a jó időt még az eső előtt kihasználva megtettünk egy laza Velencei-tó karikát. Immáron fenn az állítható helyett a fix stucni, a gyári rugós helyett a karbon nyeregcső, a hajlított helyett a flat kormány és a brutálisan kényelmes Ergon GA3 markolatok. Egész sportosnak érzem... egyre jobb tekerni vele, ahogy apránként fejlődik.
Egyedül még egy megfelelőbb ülést céloznék meg, a gyári picit nyomja az ülőcsontjaimat, többféle beállítással is.
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #216462 üzenetére
Zero SPD tapasztalatom van. De en felek tole, nincs meg a biztonsagerzetem, ha a labam oda van csatolva a pedalhoz. Pedig biztosan jo lehet, mert imadnam, hogy felfele nehol tudom huzni is, nem csak nyomni. Ez foleg gyokeres, koves, nagyon meredek emelkedokon jonne jol, ahol nyomas kozben hirtelen megakad egy valami akadalyon, es ilyenkor ra tudsz segiteni duplan is a labaddal, mikozben huzod. Kicsit gondolom elemeled, es van hajtas is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
fulton
addikt
válasz andrisbandi #216444 üzenetére
köszi, felcseréltem a perselyt
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #216464 üzenetére
Én is sokat vacilláltam, aztán kaptam ajándékba egy CB Stamp pedált is ami tovább odázta a bescatolást, de az idén becsatoltam végül én is és mint mindenki más, már nem kell a taposó. Nem mondom nincsenek necces szituk, főleg nekem aki folyton feszegetem határaimat a lassú, meredek, köves-gyökeres mászásoknál, de a pontosabb erőátvitel, a talpad stabilitása a pedálon és aztán az erősebb combfáradás esetén (talán 4fejű combizom? ) az intenzívebb húzás lehetősége mint segítség új horizontokat nyit a mászásban. Van egy kollégám aki sisak nélkül montizik (itt a Naszályban ahol ma szinte lefele is leszálltam ne szegjem nyakam! ) és aki első közös tekerésünknél az kérdezte, hogy "Te nem vagy még becsatolva?!"
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
Nullás szerviz fontossága: megjött a YT, leadtam a Bikemenben, mindent átnéztek, nyomatekra húztak. 100 km után ránéztem újra mindenre. Viszont szerdán voltunk vele először olyan terepen, ahova már nem mennek a gravellel (Contest stb.). Ma pedig Mecsek Enduro pályákat jártuk. Az egyik felfelé részen kezdett el vacakolni a hátsó váltóm. Fent ránéztem, akkor vettem észre, hogy le van lazulva a hátsó tengely, de annyira, hogy már nem fogott a menet sem. Ha nem lazul le a váltótartó, csak a másik irányba old ki, akkor észre sem veszem. Rossz belegondolni, hogy a váztörésen kívül mekkora baj lehetett volna ebből. Szóval rendszeresen ellenőrizzétek a technikát!
https://barbieripnk.hu/
-
sebgutkopf
őstag
válasz MPowerPH #216454 üzenetére
Akinek jó és drága bringája van (7 számjegyű ára van) azokat már eleve szabadtérben tárolni szentségtörés. Túl sok drága dolog van rajtuk, ami károsodhat. Ezeken már a gumi is nagyon drága, de ott vannak a tömítések, szimmeringek, olajok, amik alapjaiban határozzák meg a működés minőségét. Ha ezek lemerevednek, változik a rugalmasságuk, kenés bármi, már közel se hozzák azt a szintet, amit újonnan. Ezek cseréje egy egy napon, párás helyen vagy hidegben tárolás miatt évente nagyon komoly költséget tud generálni, hogy visszanyerjék a valós teljesítményüket.
A vicc az, hogy a legdrágább brutál gépek használatok kívül valójában szobabiciklik -
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #216440 üzenetére
Köszi, ma folytattam a szériát, KOM, kupa... és idén először szembementem egy medvével . Amúgy szerintem ezek a KOM-ok, kupák két dolog miatt gyűlögetnek most: leadtam 6-7 kilót, 57kg vagyok. A másik meg, hogy a télen kihagytam teljesen az alapozást, aszfaltozást, általában inkább terepre mentem hóban is, csak mert nagyobb fun. Valamikor azért majd be-be iktatok a terepezések közé néhány alapozót, nehogy kiégjek.
#216464 MPowerPH: szerintem neked amikor nem pályázol, kimondottan tetszene az spd, bár fogalmam sincs milyen stílusban tekersz .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #216467 üzenetére
Azt szerintem simán benézte a bájkmen valamelyik szerelője mert 9-13Nm-e szokták húzni (én 12-re húzom) ami már akkora nyomaték, hogy az életben le nem tud lazulni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #216456 üzenetére
Nekem az volt az utolsó spd-s tekerésem, amikor még ugyan másik géppel ősszel lefelében az avartól nem láttam mi van alatta, megcsúsztam és mivel nem akartam elesni reflexből úgy kitéptem a lábam az spd-ből, hogy a jobb térdem tiszta erővel bevertem a felső vázcsőbe. Nem estem el így le tudtam tenni a lábam, viszont a büntetés se maradt el a mutatványért. Utána orvoshoz kellett mennem 4 hónap múlva, mert nem javult és 6 hónapig egy métert nem tudtam futni. Kapott a porc rendesen.
Pedig az spd képességeit lefelében is lehet élvezni, stabilabb érzetet ad. Mondhatni olyan magától értetődő, hogy akár azt is lehetne kérdezni: ha nem spd-vel tekersz, az olyan mint kötés nélkül síelni.
Mondjuk akkor még ilyen cipőket és pedálokat még nem láttam, amik ennyire tapadnak, de ez már megint egy másik műfaj. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #216471 üzenetére
Amióta becsatoltam többször eszembe jut mi lett volna ha akkor be vagyok csatolva és nem tudom letenni a lábam egyenes térddel érkezni. ...kulccsont? Ugyancsak térd, esetleg könyök?...vagy semmi?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz jjeahh #216469 üzenetére
Sokat maszok, mert nincs mas valasztasom. Es itt vagy gyokeres, vagy sziklas, szoval nem konnyiti meg a dolgom. Felfele meg okes, max eldolok, de hasznos lehet. De lefele mar nem mernem bevallalni. Nagyon sokszor van ugy, hogy le kell tenni a labamat. Ma pl. ~55 -el lefele vettem eszre, hogy az utra 3/4 -ig belog egy nagy faag. Pont takarasban volt belso iven egy nagyon elnyujtott balos kanyarban. Megallni eselyem nem lett volna, iranyt nem tudtam valtani, mert legbelul voltam, kifaroltattam a bringat, hogy iranyt valtsak, es bizony leraktam a labamat. Ha azt ott elkapom, akkor a bringa sem ussza meg, es valszeg en sem. Ertem en, hogy kicsatolok, de mi van, ha nem megy?
Toobee: Ki volt lazulva a hatso tengely, es le volt lazulva a valtotarto is? Azt biztosan nem huztak meg nyomatekra.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #216471 üzenetére
Nagyon utálom az avart , szerencsére felénk ritka.
#216472 Hasaggymeg: ma felfelé pont eldőltem . Az elején kutyasétáltató ismerősökkel mentem, mert meg kellett mutassak nekük egy helyet, ezért lassan tekertem és gondoltam váltok a legkönnyebb fokozatra. Nos a váltó pár napja el van állítódva, bedobta a láncot a fogaskoszorú mögé, én meg az emelkedőnek hála azonnal megálltam, túl gyorsan eldőltem, nem volt időm kicsatolni . De az ilyen eldőlések igazából nem veszélyesek, csak viccesek, még egyszer sikerült hasonlóan esni, akkor sem üttem meg magam.
#216473 MPowerPH: ilyen esetekben szerintem nincs gond, inkább akkor nehéz kicsatolni, amikor nagyon lassan, 3-4km/h alatt mászol és valamiért hirtelen le kell tenned a lábad, vagy pl. ha trackstandelsz és elveszted az egyensúlyt. De ilyenkor is sikerül általában kicsatolni, ha meg mégsem, akkor sem esel nagyot. Persze csak elmélkedek, azért egy hosszabb rugóutas géppel lefelé más a tempó. De ha megfigyeled, asszem EWS-en is mindenki be van csatolva már.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
AXisBOLD
addikt
válasz Hasaggymeg #216456 üzenetére
KTM oldalán magasságot nem ír, a geometriából meg nem tudom kiokoskodni.
Nincs mese, ki kell próbálni egyet
Aurea mediocritas
-
MPowerPH
félisten
válasz jjeahh #216474 üzenetére
Lehet, hogy igazad van. Valoszinuleg aki evek ota SPD -zik, annak deliriumos alombol felkelve is megy a kicsatolas secc perc alatt.
Felfele menet az eldoles most is megvan. Ugye hiaba akarom letenni a labamat, ha a szuk osveny egyik oldalan meredekebb lejto van.
Ma is bedoltem egy arokba, mint a krumpliszsak.Btw, ma a lancom is beesett egyszer. Gyorsan mentem, zotyogott is mint a fene. Mar a vegen ereztem, hogy nem jo, onnan csak gurultam. Szerencsere nem hagyott nyomot. Ellenben szerintem rakom fel ra a chain guard -ot. Majd ha meginmt sarazok, akkor leveszem, szarazon nem csinal problemat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
Last Tarvo teszt "hagyományos" Rockshox felfüggesztéssel. Szvsz még így is nagyon menő gép.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
arcitec
addikt
válasz Hasaggymeg #216458 üzenetére
Nem azért , de mennyivel lesz az nehezebb? Ja és nem szárad bele a tej max. jó sok pár év után, ezt bizton állíthatom,már amit én használok. Szóval egyébként meg ez a "súlyozás" szerintem rendesen túl van tolva. Még ha több kilóról lenne szó. Egy MTB-re "erős" terepre nem mondom, jó lehet a tubeless, egyéb más felhasználásra szerintem meg nem, ahogy írtad is. Azonban olyan, hogy defekt az micsoda? Nem az csak a vékonyka MTB "könnyű" vékonyka
gumikra érvényes. (Bocsi ) De ez csak az én tapasztalat véleményem. Kinek mi...
Apropó, a TE bringád az carbon?[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
ez a mod nem lesz itt népszerű, de azért megmutatom
(az L alakú közdarabot csináltam a GPS tartója és a prizma közé, és hosszabb csavarokkal odafogattam. Ezzel azt hiszem, minden ponton megfelel a közlekedős bringám a KRESZnek)más, belsőbe töltött tej téma: egy munkatársam úgy kapott defektet ilyen töltött belsővel, hogy a drótos külső drótja -gondolom elpattant egy szál- kiszúrta, és mivel ugye nem futófelület, meg nem is volt annyi tapasztalata, hogy megpróbálja odaforgatni, így nem fogta meg a tej.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
zsola32
őstag
válasz Hasaggymeg #216472 üzenetére
Én bő 30 éve estem egy nagyot, (mecsekről lefelé, műúton) jött egy szerb busz, naná hogy átjött a sávomba. én megijedtem, és elzakóztam az út szélén kidőlt beton oszlopban.
mivel akkor még a klipsz volt a divat, (éppen akkor jött be a "LOOK" pedál) és elfelejtettem kiengedni, természetesen végigcsúsztam az aszfalton, fejjel előre.
ez júniusban volt, szeptemberre majdnem fel is épültem.
néhány évig, ha elment mellettem egy autó bringázás közben, azért összerezzentem egy picit.
Mivel tropa lett a teljes kerékpár, kellett egy új, akkortájt (1988) már lehetett a szomszédos ausztriából hozni egyet. (BOTTECCHIA SIS váltós, az akkor űrtechnika volt a javából, a Favorit/csepel 5/10 sebességes, Szputnyik 4 sebességes bringákhoz képest)
A Look pedál is alap lett innentől.
Nem is tudom, mióta használok SPD pedált, (szerintem közel 20 éve) de soha nem szivatott meg, ha kellett kioldott esés közben.
Nagy előrelépés, de ezt leírták már előttem.
Asszony pajtás új bringájára (Speeder 100) is szereltem egyet, eddig soha nem tekert SPD-vel, Biztos tudjátok, van többféle SPD klipsz, a párom SM-SH56-os klipszet kapott, ez lazábban tartja a lábat, mint az SM-SH51-es.
Remélem meg fogja szokni, igazság szerint szerintem az is veszélyes, ha lejtőn, egy rosszul megválasztott áttétel miatt leesik a lába a pedálról.Ma tekertem én is egy 40km körülit, Pécs - Orfű, két tókör, aztán irány vissza. A haza úton szinte végig emelkedik, fújt a szél is, de nagyon kellemesre sikeredett az edzésem.
-
MPowerPH
félisten
válasz zsola32 #216481 üzenetére
Merre jarsz Orfure? En alt. kerulok, felmaszok a Jakab-hegyi kilatoig a piros-feher osvenyen, onnan lefele Abaliget DH sav, es ugy megyek at Orfure, a nagy tora, at a gaton, aztan onnantol attol fugg, merre terveztem az utvonalat. Ma meg atgurultam onnan Sikondara, es ugy egy kis kerulovel vissza Pecs.
Kozvetlen Orfure meg nem probaltam. Gondolom akkor tubesen le a Sos-hegyi kilato, es onnan valahogy van meg terep Orfuig. Egyet ismerek, de ott meg csak felfele jottem, es az a TV torony fele visz.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
zsola32
őstag
válasz MPowerPH #216482 üzenetére
Műúton: Pálosok - Mandulás - Lapis - Remete-rét - innen rápattanok a kerékpárútra, aztán le a kerékpárúton a malomig, kistó mögött, és meg is érkeztem a Pécsi tóhoz.
Két kör belső Íven (jobb az útminőség mint a külsőn) és ugyanígy vissza.[link]
Ilyen volt az első LOOK pedálom... -
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #216470 üzenetére
Én is meghúztam, nekem is van nyomatékkulcsom. Utána kell járjak mitől lazulhatott le. Esetleg egy hibás, rövid tengely vagy festékhiba stb.
https://barbieripnk.hu/
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #88194 üzenetére
Selle Royal Respiro Soft Moderate, ehhez valami normális nyeregcsövet tudnátok ajánlani?
(ami ráfogatja az ülést a nyeregcsőre azt külön is lehet venni vagy együtt vannak)?, Olvastam a fórumban hogy valakinek csúszkált ez az ülés a nyereg csövén ki akarnám kerülni ezt a lehetőséget.
Azt tudom hogy jelenleg egy 26mm es van benne. Mekkora átmérők közt lehet választani?[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #216473 üzenetére
55km/h?! Tény, hogy óvatosabbnak kell lenni, legalábbis mióta becsatoltam én az lettem...ami a váltótartót illeti sok bringánál (pl. enyém is) csak egy pici csavar tartja a helyén éppen csak, hogy kivett kerékkel le ne essen mert amúgy a tengely egyben a váltótartó csavar is.
jjeahh...azért vannak olyan sziklák melyre nem szívesen dőlnék el 187 centimmel, becsatolva.
#216477arcitec...az elég baj, mert az autónál vannak olyan csavarok melyeket szigorúan nyomatékra kell húzni, a keréktől a hengerfejig.
#216479arcitec...belsőtől függően 150-300gr kerekenként a legrosszabb helyen a forgatott kerületén...és tulajdonképp bár kigyorsításnál,mászásnál érezhető, valóban túl is van tolva kissé. Ugyanakkor jórészt terepen, tövisek, sziklák között egy év alatt egyetlen defektet elfogadhatónak gondolok...és, igen karbon.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #216486 üzenetére
Az viszont úgy érdekes! 🤔
#216487fulton...egyrészt az ritka lehet, hogy a nyereg csúszik a csövön (én nem is hallottam ilyenről normális nyeregcsöveknél ), másrészt nincs ott tól-ig, ha 26 akkor oda 26-os kell. Olyant vegyél mely 2 csavaros és azzal állítható a dőlésszöge...mondjuk mint a Zoggie, vagy BBB.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz ZolkoW #216480 üzenetére
Sima tej nem lesz 100%-os, kell bele valami reszelék, vagy direkt olyan lötty. Continak volt, meg valami Ovo vagy Omo vagy hasonló.
Miért nem: mert ha a külsőn van egy pirinyó luk, azon kimegy a tej de a luk nem nagyon változik. A külső és a belső pedig mozog egymáshoz képest ahogy lapul és gurul a bringa, és mindig változik a "lyuk". Illetve csak külsőnél szed össsze port, ami tömít, a két gumi között ilyen nem lesz.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #216488 üzenetére
Mai tekeresen 72km/h volt a legmagasabb, szoval az 55 az csak ott szamit soknak. Szuk, ket oldalt fak, kanyar is van benne, meg ugye agak, ott vigyazni kell. Telen nem lehetett 40 -nel tobbel menni, mert sar is volt, es sokkal tobb level, amik nagyon csusztak, rendesen bedonteni es megallni sem lehetett.
Defektre. A kukac arra van, ha nem tomit a lotty. Bar meg soha nem hasznaltam, gondolom nem nagy ordongosseg beketolni. Utana mar tomiteni fog. Igy csak a vagasok miatt kellhet kulon belsot hordani.
Nekem az meg nincs, nem figom cipelni a gyari piszok nehez belsot. Majd rendelek olyan ultra lightot.A kerek sulyara pedig. En mar a 200g minuszt is nagyon megereztem a hatson, mikor a gumit lecsereltem. Eletre kelt a bringa folfele. Aztan jott ra a felni -421g -ja... Mintha masik bringan ulnek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #216489 üzenetére
Megmértem, összekevertem a bringát. Szal amire venném az 25mm de lehet 25.4 fene tudja pontos e ez a tolopoti. De a lényeg akkor kerekítve mm re a lényeg. Tehat vehetek bele 25 25.4 est is?
-
nagyúr
-
MPowerPH
félisten
válasz Napfénysüti #216495 üzenetére
Igen, erdekes, mert a Garmin 68km/h-t ir, a Strava meg 72km/h -t, most neztem ra.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #216493 üzenetére
Tudtommal nem, pont akkorát kell venni amekkora a régi.
#216496MPowerPH...terepen a 68 is pro szint, talán rövid pillanatokra mint a 190-es pulzus, de 10+másodpercig menni annyival már komoly teljesítmény...és gyakran nem is valós.🤭 Én max 74-el mentem 1x, tükörsima aszfalton, ereszkedve, néhány másodpercig...rendes kerékforgásszámot mérő órával mérve.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #216498 üzenetére
En igazabol csak terepre megyek, leszamitva a aszfalt/kuzutast atkotest, meg ugye mig hazulrol elvergodok az osvenyig majd vissza. Kerulom az aszfaltot, ahol csak tudom.
Csak a gumit koptatja.Szerintem nem volt 10s, legalabbis nem tunik annyinak. Fekezni kell utana, mint ahogy a tobbi mas lefele vezeto osveny sem nyil egyenes, nem lehet elereszteni.
Most kifigyeltem itt par KOM -ot az osvenyeken, lefele. Azokat tervezem megdonteni, de koran kell kelni hozza, akkor meg a madar sem jar azokon. Van par lehetetlennek kinezo ertek, amit egyenlore nem tudok hova tenni, de azert majd megprobalom. 64km/h ott, ahol nekem a rekordom 48km/h. Bar en mindig vigyaztam, hatha jon egy turazo.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Nutra
tag
válasz Hasaggymeg #216466 üzenetére
Hasaggymeg Láttalak ma szembejönni Vácon. A sisak volt ismerős, így sajnos nem láttam igazán élőben a bringádat, mert mire kapcsoltam, te más huss... Talán legközelebb