- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz maximilian4 #199200 üzenetére
Méricskéld le mi lehet különböző
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
maximilian4
addikt
válasz Hasaggymeg #199202 üzenetére
Az lesz. Holnap nekifutok mégegyszer elölről. Ha meg továbbra is elakadok, akkor elviszem Runnerhez. Itt helyben csak kóklerek vannak.
Maxi
-
Maximum1
őstag
válasz Major Lion #199203 üzenetére
Aszfalton visszafog, terepen emelkedőn meg a hajtásom gyenge elől 50/34, 11-34es sorral hátul, legtöbbször kikapar alólam azért kell leszállnom.
35mm-rel sem lesz jobb a terepem, de legalább az aszfalt jobb lesz.
35mm mehet 5báron a 40mm már csak 4en, legalábbis a két márka amit írtam.35mm alá már nem mennék, terepen az alatt már életveszély kossal, szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Beri
addikt
válasz Ringman #199180 üzenetére
Srácnak kellett volna szólni, hogy ha nem tekeri, nem megy előre a bicikli. A célvonalnál már majdnem visszafelé ment
Amúgy ezzel egyértelműen bebizonyosodott, hogy csak és kizárólag a milliós bicikli számít. Ezután jön a következő szint: ha valaki gyorsabb, biztosan húzza előre a red, ha meg lassabb, akkor nyilván csak gyengeeladó Aromamizer RDTA V1
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szimpláncsak #199205 üzenetére
Ugyanezt gondolom, más mindenki tudta csak ő nem?! Ugyanakkor persze megtévesztő lehet ha egyszer ott van a rámpa, máskor meg nem,lehet megfeledkezett róla, összezavarodott.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ivana
Ármester
válasz maximilian4 #199196 üzenetére
Nem értem, bowden nélkül hova megy? Nem nyélre? Cog az simán a lánckerék, szvsz a bringás szlengben nyélen menni az a legkisebb cog... A road és mtb sor nem kéne, hogy gondot okozzon. A premissza nem igaz, a szélesség azonos (shimanonál), az hubbody szélesség más mert montin rá lehet tolni a küllőkre a nagy cogot. Ez pl. campára nem igaz, mert ott 9 sebi óta minden ugyan az.
[ Szerkesztve ]
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #199208 üzenetére
Edzésen még volt rámpa....elvették és szóltak minden csapatnak (hollandoknak is) csak MVPnek nem szolt a csapata erről. Mázli, hogy csórikám nem járt rosszabbúl.
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz xy.zsolt #199211 üzenetére
Na pont erre gondoltam én is, vagyis szóltak de hát megtévesztő lehetett, hogy hol ott van hol nem, így éppen elfelejtette hogyan kell készülni arra a letörésre. Itt szerintem az látszik, hogy mint mindenhol, a látványosság kedvéért folyton feszegetik a határokat. Igaz nem gyakran nézem az XC versenyeket és nem is releváns én így sokéves XC-zés után hol mernék lejönni, de szerintem egyre durvábbak a pályák, lassan DH-szerű lesz az XC is és ezért lehetett az, hogy a próbakörökön rámpát tettek oda nekik ne kelljen már a verseny előtt ott ugrálniuk. Meglehet ma egy XC versenyzőnek le kell ott tudni jönni, de, hogy én ott le nem jönnék, az biztos. ...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #199212 üzenetére
iszonyú, milyen amatőrségeket láttam eddig az olimpián, pedig nem is nézem - ezt, hogy változtatnak a pályán bármit is az edzőkör után, szintén ide sorolom.
Da ha már itt tartunk, szívesen megnézném felvételről Blanka futamát, tudtok hozzá linket, vagy hogy hol keressem? A célbaérését már láttam, de engem az egész érdekelne.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #199212 üzenetére
A női verseny előtt egy órával is variáltak még a pályán. Japánoktól túl sokat nem kell várni...
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #199216 üzenetére
Fegyelmezettek, többnyire illedelmesek, de egyedül döntést hozni nem tudnak, ha valamit meg kell oldani, egy mediterrán népség tized annyi idő alatt meg fogja neked oldani. Japánokkal is dolgozok együtt, nem egyszerű velük. Meetingek örökkévalóságig tud velük tartani
'92 Honda VFR 750
-
őstag
Sziasztok!
Adódott egy lehetőség, hogy lecsapjak egy méretemben is raktáron levő Merida Speeder 200-ra. Mit gondoltok, ezért a felszereltésért érdemes berendelni, vagy várjak még, hátha lesz jobb ajánlat is? Ahogy nézem Sora váltó szett van rajta - én teljesen általános felhasználásra venném igénybe, városi utak, kisebb túrák.. Gondolom ilyen szinten lehet felesleges a Tiagra / 105 szett.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #199213 üzenetére
Csak ezt a 3+ percet találtam, meglehetősen technikás pálya volt.
#199218koxkids...szerintem jobb ma egy veréb mint holnap egy tyúk. Arra amire kell ez pont jó lesz.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #199219 üzenetére
azért durva, hogy 900€-ért egyenes kormánnyal is csak sora fér bele az árba.
-
#75376384
törölt tag
tudnatok esetleg ajanlani egy jo, szajbaragos videot/irast, amiben bemutatja, hogy hogyan kell egy garminra .gpx fajlt felolteni?
meg sose csinaltam ilyet es alap esetben kikiserleteznem magam, de holnap megyek tekerni es nagyon nagy szuksegem lesz egy jo megbizhato terkepre, mivel nem vennem elo a telefonom minden meteren.
koszi elore is.
-
Alg
veterán
válasz #75376384 #199223 üzenetére
1. lehetőség: betöltöd Connectbe, és telefonon átszinkronizálod (telefonos connect appban 3 pötty->training->courses->kiválaszt->3 pötty->send to device). Ennek a hátránya, hogy az elcseszett Connect-es magasságprofil kerül rá, ami csak akkor számít ha ClimbPro-t használnál...
2. lehetőség, én így csinálom:
Basecamp-et telepíteni, eszközt USB-n csatlakoztatni, gpx-et basecamp-el megnyitni, majd jobb gomb bal oldalt az útvonalra->send to->eszközt kiválasztani és kész.[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
szkuvi
tag
Campagnolo Centaur (2x11) szett mennyire ajánlott/számít jónak, ill. van valakinek tapasztalata vele hosszabb távon?
Olvastam, hogy ez a Campa belépő, de 105/Rival szintű szettje.
-
#75376384
törölt tag
köszi szepen. a masodik megoldas nekem is szimpatikusabb. es ez milyen fajta utvonal lesz?
nekem csak annyi kene, hogy a terkepen valami extra infoval jelolje hogy hol a "megjelolt ut", de ne szoljon pl, ha levagok belole valamennyit es mashol terek vissza ra.
ekozben egyebkent mukodik a tracker is? marmint el tudom inditani hogy merje mit megyek?
-
Alg
veterán
válasz #75376384 #199227 üzenetére
Ez egy "course" lesz, nem tudom milyen garminod van, de alapvetően az úton akar végigvezetni majd, és térképen is jelöli. Induláskor be kell tölteni a navigation->courses menüből. Valószínűleg ki lehet kapcsolni a navigációban hogy panaszkodjon ha letérsz róla, de ilyet még sosem próbáltam.
Persze, működik közben minden egyéb funkció ugyanúgy.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
#75376384
törölt tag
530 Edge
egy szakasz van, amit nem akarok megcsinálni és azt akarom levágni úgy, hogy utána visszatérjek a tervezett útvonalra. Vagyis gps logikával élve elvileg jó kell, hogy legyen így is, mert gondolom nincsenek berakott checkpointok, amiken mindenképp “át kell menni”.
[ Szerkesztve ]
-
Alg
veterán
válasz #75376384 #199229 üzenetére
Ha tudod hogy hol akarsz visszatérni akkor ez lesz:
- letérsz, csipog hogy letértél
- megpróbál megfordítani, vagy egyéb úton visszavezetni az eredeti útra - ezt ignorálod, mész amerre szeretnél
- ha visszatértél, pár100m után rájön és folytatja az utat onnan ahol visszatértél rá.A lényeg hogy visszatérés után hagyj neki kis időt mire rájön hogy jó felé mész és akkor újra megtalálja ("course found" üzenet lesz). A térképen folyamatosan látni fogod talán rózsaszínnel/lilával/ciklámennel + újabban nyilakkal a tervezett utat.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Maximum1
őstag
válasz Ringman #199220 üzenetére
Legalább full Sora lenne, fsa hajtómű, tektro fék, vicc ami megy.
Koxkids
Lehet egy használt Speederrel jobban járnál, lehet még engednek is. -
#75376384
törölt tag
oke, hatalmas koszi a valaszokat es segitseget. picit tartok tole, mivel kint leszek a semmi kozepen, fene tudja milyen idoben es ket opciom lesz: jo gps, amirol mindent tudok vagy nezegetem telefonom percenkent. igy inkabb tobbet kerdezek. remelem jol fog elsulni, vegre egy nap amikor elvileg jo idot ir, napsutessel en meg fel akarok tekerni 2500 meterre, aztan onnan meg kulonfele turautvonalakon le.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #199220 üzenetére
Az árát nem is néztem.🤭...de tényleg ez van sajnos.
#199221activesniper...linkelj fotót lássuk. A tárcsa külön meg nem igazán szokott jó üzlet lenni.
#199230Alg...ezek a színek akkor is fungálnak ha éppen nem a Pride útvonalára próbálsz szerkeszteni?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #199219 üzenetére
Köszi, legalább a pályából látszott valami, de azért még keresek majd. Az elején a sziklás szerencsétlenkedésről, ahol egy rakat versenyző összetorlódott, és tolni kényszerült, eszembe is jutott a szombati visegrádi .. ha odajutok, megírom az élményeimet, addig ha valaki bírja a bő lére eresztett, de nem túl informatív írásokat, akkor az előző két Superior maratonról: https://zolkow.blog.hu/
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-=RelakS=-
veterán
Poénból rákerestem arra, hogy "bottom bracket gearbox"
jött is két találat
2 sebességes cucc
3 sebességes cuccValamelyikkel kombinálni egy 1x11 vagy 1x12-es rendszert, és nem lenne gond esetleg terepezés után állatkodni az aszfalton is, miközben nem barmolod el a láncvonalat egy első váltóval.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
félisten
Győzzetek már meg róla, hogy van értelme a "kilóméterórának" bicajon!
Gyakorlatilag a telefonom tud mindent amit ezek(na jó, pedál fordulatot nem), mi értelme külön eszköznek?"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
MODERÁTOR
válasz D1Rect #199240 üzenetére
Kissebb. Ha a telefont használod az is jó, nem hiszem, hogy meglehet róla győzni. Én a táskába pakolom a mobilt általában, Edge 130 pedig jelez ha van valami esemény - nem "féltem" így.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
parandroid
nagyúr
válasz #75376384 #199242 üzenetére
+ akkuidő
+ külső szenzorok kezelése
+ erre optimalizált kijelző
+ direkt ide kitalált felfogatás
+ célorientált appok, funkciók
(+ aero)De szerencsére nem kötelező, no meg ebből is van mindenféle 20-1000 eur között.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz szimpláncsak #199245 üzenetére
"menet közben akarják látni az aktuális sebességet, pulzust, pedálfordulatot esetleg útvonalat."
jepp, legjobbabb.
Valami színes e-ink alapú kilométeróra lenne a legjobb. Tojom le, hogy ghostingos, ésatöbbi, de pl szikrázó napsütésben nincs olyan kijelző a monochrome lcd-t leszámítva, ami felveszi vele a versenyt.
Talán az e-paper, de abból meg gyártanak a Pebble órákba valónál nagyobbat?[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
vendingo
veterán
Üdv.
Kérdésem lenne: elvittem a bringát első váltó bovdencserére és állításra. A gond az, hogy legnehezebb fokozatban terhelésre beleér az első váltó terelőlemezébe a lánc. A szevizt felhívva közölték, hogy ezt a váltót nem lehet beállítani úgy, hogy ne érjen bele (deore direkt mount), mert hogy korai szériás, és nem lehet rajta valami dőlést állítani, mint a bilincseseken. Nekem ez eléggé hihetetlen így, mert 5-6 évig semmi gond nem volt. Azt a tanácsot kaptam, hogy fogóval feszegessem meg. Létezik ilyen? Arról nem is beszélve, hogy nagyon hangosan vált a hátsó xt váltó, miközben régen szinte némán pakolt.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
ZolkoW
őstag
válasz szimpláncsak #199238 üzenetére
Köszi! Egy rövidet én is találtam, ha valaki nem az egészre kíváncsi, ez csak 4 perc: [link]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Alg
veterán
válasz vendingo #199248 üzenetére
Szvsz olyan nincs hogy egy (hibátlan állapotú) váltót egyszerűen nem lehet beállítani, az meg hogy a szerviz azt javasolja hogy fogóval feszegesd, pláne nonszensz.
Első váltó felső határolócsavart kell minimálisan kintebb állítani valószínűleg, és/vagy egy nagyon picit feszíteni a bowden finomhangolón.
A szervizt meg elfelejteni és keresni egy másikat helyette
Egyébként ha a Shimanonál rákeresel a pontos típusra, találsz "dealer manual"-t amiben lépésról lépésre le van írva a beállítás.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO