Új hozzászólás Aktív témák
-
JoinR
senior tag
Velem is ez volt 1,5 éve...lejárt a 3 hónap ingyen és megújította...úgy voltam vele jó akkor elkezdem rendesen, akkor 7100 HUF bánta. Aztán kis időre rá vettem 50%-os kedvezménnyel 50 dolcsiért éves díjat, és azóta aktív vagyok, mivel a legjobb szimulátor szerintem. A kormányoddal meg kezdj valamit, ha rossz, kapcsold be ingame a lineáris módot pl. vagy próbálgasd amiket lehet.
Ha nem akarsz iracers tag lenni (akiknek eleve jár a kedvezmény), várd meg a black friday amerikai "ünnepet", akkor minden alkalommal féláron lehet előfizetést újítani. -
JoinR
senior tag
Valószínű hogy nem, ezek mindig csak az új tagoknak szólnak.
November 29-én lesz Black Friday, aznap eddig mindig 50%-os kedvezménnyel lehetett 1 évre hosszabbítani. Ha úgy érzed van értelme maradni, akkor azt ajánlom.
Esetleg iRacers tag is lehetsz, akkor tagdíj fizetés után egyből kérhetsz 50%-os kedvezményt, de ha van időd még azt írtad, akkor simán várd ki november végét.[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
Az rF2-ben tudtommal GT2 specifikációjú Corvette van, nem GT1, nem csoda hogy más.
A leállás update környékén természetes, szezon közben ezzel nem szokott gond lenni.
Amúgy meg ha órákat gyakorolsz, akkor miért D Class bajnokságban mész? Menj értelmes helyeken ahol van rendes mezőny szimulátorosokból, nem pedig csak a videójátékosok tömege.
-
JoinR
senior tag
Azért mert a Porsche az egyik legnépszerűbb márka, meg mert új
Bár tényleg nem nehéz vezetni, igazán gyorsan menni semmivel nem könnyű.
A Cadillacet se a nehéz vezethetősége miatt nem szeretem, csak a karaktere nem fekszik nekem (orrmotor nem az én világom), persze biztosan élvezhető annak, aki szereti. -
JoinR
senior tag
Ez így van, mondjuk ebben a gumimodell is nagy szerepet játszik. Nem tudom most mlyen lett a Caddy, majd kipróbálom azért.
Az igaz, hogy mindenki RUFozik, nálam a Track elvágta magát a full szekis váltóval amit megkapott (ugyanaz mint a McLarené), én nem kérek a kormányváltóból egy kasztnis autónál ABS nélkül is jól megvagyok.
1 éve Ford GT-zek, meg most utóbbi időben az iRacers bajnokságban ugye RUF van, úgyhogy azzal mentem még, túl sok autó emellé nem fér be, annyi időm nincs, hogy mindet kiismerjem.
A mostani szezonban is Ford GT marad, meg szerintem a RUF Cup, és mivel vannak közös pályák a Sportscar (a.k.a Grand Am) bajnoksággal, lehet oda is benézek, főleg, hogy nekem meg pont a hosszabb versenyek jönnek be.
V8-at nem próbáltam, de már így is túl sok autó van megvéve, egy darabig nem veszek semmit az biztos -
JoinR
senior tag
Proto-ban mondjuk garantált az izgalom végig, akármikor kiüthet egy HPD
Nekem is elég fontos a hang, minden update előtt egy új Ford GT hangról álmodozok, de az igazi videók alapján végülis a jelenlegi hang se rossz. Persze attól még lehet, hogy nem jön be, én jól elvagyok vele. Nyilván nem egy Corvette, de hát ez van. A középmotoros karaktert semmi nem tudja visszaadni ezen kívül a kasztnis autók közül. Ja még ott a McLaren de az volt még egy nagy pénzkidobás részemről... Mondjuk elvileg most az is nagyon más lett, adok neki még 1 esélyt ha lesz rá időm.[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
Én viszonylag sokat foglalkozok vele. Persze ahhoz hogy jól érezd magad a kocsiban, elég pár dolgot állítani, de ha az utolsó századokért küzdesz, akkor rá kell szánni az időt. A Ford GT-ben már eléggé benne vagyok, előző szezonban vagy Volyka úré, vagy enyém volt a világrekord időmérőn és versenyen egyaránt viszont amikor meg tudtam verni, akkor az a radikálisabb setupom miatt volt, amit ő valszeg nem próbált végig (mivel alapból elég gyors ahhoz, hogy versenyen ne nagyon legyen ellenfele, ha csak ki nem üti egy HPD + ő ment a Corvette-tel is, nem volt annyi ideje szarozni a Ford setuppal)
Mondjuk az eddigi setek valszeg mehetnek a kukákba az új gumimodell miatt...a tudás meg a tapasztalat persze megmarad, így egyből tudom mihez érdemes majd nyúlni.
SOF=Strength Of Field, ugye a verseny színvonalának egy mérőszáma, ami alapján osztja a bajnoki pontokat a verseny végén a rendszer. Mivel sok bajnokságban nem elég nagy a mezőny, így előre meg van beszélve, hogy a gyors versenyzők adott időpontban indulnak a szériában, ezzel emelve a SOF-t, amitől függ a kapott bajnoki pont. Mivel ezek általában népszerű időpontok, a nagy részvétel miatt akár több részre is van osztva a mezőny, ezért a SOF tovább nő, mivel a kis iRating-ű emberek a lassabb split-ekbe lesznek beosztva. (tehát a SOF nagysága = a versenyzők átlagos iRating-ével)
Ha lassú a versenyző, mindegy mikor megy. Ha átlagos, akkor inkább kerülendő a SOF verseny (szerintem!), mivel vagy lassú split-be kerül, ahol kérdéses a verseny kimenetele, vagy a gyors split-be, ott meg agyonverik és csökken az iR Már ha számít persze.
Ha gyors, akkor meg csak úgy van esélye bárkinek jó abszolút helyezést elérni, hogy a nagy SOF versenyeken jól szerepel. Régebben teljesen random időpontokban indultam, most már csak adott versenyeken indulok (pl. PGT-nél péntek 20,22, szombat 18,20, vasásnap 10,18,20 órakor - ezek közül szoktam 4-en menni - ugye a legjobb 25% számít, azaz 5 versenynél már a 2 legjobb eredmény átlagát venné, ami nem mindig előnyös)[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
A főoldalon felül van olyan gomb, hogy "File Protest" (afelett, ahol van a neved, SR-ed, iR-ed),
ott kiválasztod, hogy 6.10.3 - Retaliation or Intentional Wrecking, kitöltöd az adatokat és elküldöd.
Persze az SR-ed nem kapod vissza, de talán kap büntit a másik.[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
SR-rel kapcsolatban: erre a valóságban sincs megoldás, ha kiütnek, le kell nyelni, sőt az anyagi kárt se fizeti senki. Filozófiai kérdés, hogy most hány incidens pontot vonjanak le, és kapacitás sincs erre szerintem.
Egyelőre nem megyek ebben a szezonban, mert jelenleg csak a gyári G27 fékem van, és nem tudok visszaszokni rendesen a load cell után, így csak olyannal mennék amiben van ABS (a McLarent viszont eddig is utáltam, a RUF Track pedig rosszabb lett, mint volt, úgyhogy ahhoz meg nincs kedvem). Meg még nem volt időm annyit menni az új gumimodellel, hogy igazán ütőképes legyek, azt hiszem megvárom az új fékemet, mielőtt nagyon belelendülnék.
A 2:01 nem rossz full tankkal (bár nem tudom, hogy az új gumi hogy befolyásolja a tempót), de a TOP5-öt azért ne vedd készpénznek. Bár nem tudom kik maradtak a PGT-ben, sajnos a régi Fordos arcok otthagyták a szériát, ezért sincs túl nagy motivációm hozzá. Bathurst-ön nagyon kicsi volt a részvétel az előző szezonban egyébként. -
JoinR
senior tag
A szándékosságot mindig nehéz megítélni, persze megnézhetem én is ha átküldöd priviben, de én se fogom tudni jóváírni az SR-ed
Az új gumikkal jobban kell vigyázni valóban, de nekem az új McLaren se tetszik Egyébként a RUF jóval nagyobb túlsúlyban van, így nyilván onnan kerülnek ki a győztesek, de ahogy olvasgattam fórumokon, a Mekivel is lehet hozni az időket, ha valaki jobban ráfeszül. Idővel lecsendesedik a RUF körüli hype és helyreáll a rend (remélhetőleg).[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
Mentem itt párszor, mivel nincsenek túl gyors versenyzők ezért kellemes sikerélmény lehet bárki számára (időmérő nélkül 23-ról simán 2. lettem úgy, hogy vagy 2x kiforgattak Spa-ban például ) Jófej a szervező srác is, persze a kocsikat nehéz összehangolni, előző szezon végén a RUF nagyon gyors volt a többihez, nem tudom most az új gumival hogy állnak egymáshoz képest.
-
JoinR
senior tag
Idővel és tapasztalattal minden problémád lassan elkezd majd megoldódni
Egyébként azért kezdesz el csúszkálni, mert elmelegíted a gumikat, valószínűleg nagyon erőlteted, blokkolsz féktávon, túl nagy kormányszöggel kanyarodsz stb...ezek ahogy egyre jobb leszel mérséklődnek, persze a tanulási görbe mindenkinél más, és az eredményesség csak viszonyítás kérdése Feszült helyzetben, különösen erős mezőnyben a gumi elmelegítése nálam is előforduló probléma Ahogy persze a türelmetlenség is...a megoldás természetesen gyakorlás, gyakorlás, gyakorlás amellett, hogy felismerjük a hibáinkat és azokat tudatosan próbáljuk meg orvosolni. -
JoinR
senior tag
Nemcsak versenyen lehet ám gyakorolni, azért van ott a sok practice szerver, elég jó forgalom van rajtuk főleg a GT3 kocsikkal. Azért ne pocsékold az SR-ed meg iR-ed ha nem muszáj, még jól jöhet
Na meg mentálisan is frissnek kell lenni, napi 4-5 verseny felett szerintem már annyira dekoncentrált és fáradt az ember, hogy a hiba borítékolható.
Egyébként vannak jó hosted bajnokságok, amit linkeltél korábban az is fun, meg persze a magyar is jó, nem tudom azon szoktál-e részt venni Ha nem, akkor egy szűk hónap múlva indul a szezon, és szívesen látunk minden új/régi arcot[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
Nekem meg pont most tetszik jobban a C-spec Nagyon fura volt a régin a gumi, a mostani nekem bejön.
Mindegyik autót meg kell tanulni, hogy versenyképes legyen vele az ember, nem egy délután alatt megy..amúgy én is (újra)próbálkoztam a mekivel, de nem kedveltük meg egymást.
Aha iracers. Mondjuk ott is RUF/Meki kombó lesz, de a többségnek ez tetszik. -
JoinR
senior tag
Sokan pont emiatt hagyták ott a PGT-t...sajnos a HPD túlzott népszerűsége tönkreteszi a sorozatot. Én már javasoltam fórumban, hogy a HPD legyen Class A-hoz kötve, persze sokat nem segítene, de versenyenként 1-2-vel kevesebb HPD is előrelépés lenne.
Hivatalos versenyt amúgy még nem mentem a Corvette-tel
Azért mennek HPD-vel, mert azzal a legkönnyebb körbemenni akármelyik pályán -
JoinR
senior tag
Nem azt írtam, hogy gyorsnak lenni, azt nyilván nehéz vele...de ha haverok néha beülnek a cockpitembe, a HPD-vel csúsznak ki a legkevesebbszer a sokszor lehetetlennek tűnő kanyarsebessége és brutális lassulása miatt.
A Ford GT tanulási görbéje igen kedvező kezdők számára, azzal az egyik legkönnyebb versenyképesnek lenni a mezőnyben, ami amúgy sem túl erős. -
JoinR
senior tag
Egy fajta auto most mar csak 1 szeriaban indul (regen ez nem mindig volt igy), viszont mivel a RUFnak tobb valtozata van, azzal 2 szeriaban is indulhatsz.
Ha a kerdes arra iranyul, hogy melyik a nepszeru, akkor tenyleg a RUF mellett a Skip Barber nagyon jo.
Dontsd el mi a celod, milyen iranyban akarsz kesobb tovabblepni, mindent nem lehet (legalabbis nagyon idoigenyes) magas szinten vezetni.
Kasztnis auto -->RUF es a tobbi GT auto
Open-wheeler --> Skip Barber, Star Mazda (ez is eleg nepszeru), majd Lotus79/Indy/Forma1 ha vonz barmelyik is
Prototipus --> Radical, Riley, HPD
Persze vannak meg ezen kivul, V8, Lotus49, stb.. -
JoinR
senior tag
Hú sok mindent lehetne erről írni.
A versenyzésnek több célja lehet, de alapvetően a verseny lényege, hogy azt valaki megnyeri, aki a győztes lesz, dicsőség, stb. Minél erősebb helyen nyersz, annál jobbnak számítasz. Ha jó az 5. splitet megnyerni és elégedettséget okoz, akkor nincs problémád. Ha szeretnél az 1. splitben versenyképes lenni, akkor pedig sok munka vár még rád.
Valakinek ez szórakozás, valaki tanulni van itt, valaki egyszerűen csak a legjobb akar lenni. Meg még ezer ok miatt, kombinálva őket.
Ha nem tudod hogy mehetnél jobbat, akkor nézd meg a replay-eket, sokszor feltöltik akár a fájlt is, hogy lásd a gáz- és kormányállást, de a youtube-os is sokat segít. Persze csak ha jobb akarsz lenni.
Nyilván ha naponta cseréled az autót, Caddy, Ford, RUF, Spec racer, stb., úgy hacsak nem vagy szupertehetség, nem leszel versenyképes. Ahhoz, hogy a legjobbak között legyél, keményen kell dolgozni, setupolni, gyakorolni, és még többet gyakorolni. Persze tehetség is kell hozzá. Ha a legjobbak között vagy, az már önmagában egy életfelfogás, az egész az életed részévé válik, és az egyre jobb eredmények a befektetett munka gyümölcsei, amik (nekem) örömet okoznak. -
JoinR
senior tag
Én speciel egyáltalán nem használom a felső sávot, csak teszt indításához, meg esetleg quali csatlakozáshoz.
Próbáld ki a "DASHBOARD" fület a főoldalon, ahol a "What's hot?" részben megtalálsz minden versenyt, ami érdekelhet (25 percen belül kezdődő session-öket listázza). Ha bepipálod, hogy "Eligible", akkor csak azokat a szériákat mutatja talán, amiken részt is tudsz venni. (Ki tudod venni a pipát a qual és time trial-ból, így csak a verseny van ott - bár nekem ez most bugos, lehet hogy a licensz alapján elérhetőeket mutatja így )Ami a festést illeti, a Trading Paints az amit gyakorlatilag mindenki használ. Feltelepíted, webes felületen felrakhatod a saját festésed, és akkor látják a többiek is (akiknek fel van rakva a TP). Mivel az új verzióban van olyan beállítás, hogy a session után törölje a skin-eket, a helyhiány sem probléma egy jó ideje.
Egyébként alapcsomaggal ennyi a lehetőséged kb:
Legends Road Car Series (Ford '34)
Mazda Cup
iRacing Global Challenge (Caddy)
Grand Touring Car Cup (MX5, Solstice)
Spec Racer Ford ChallengeOvált nem ismerem, de street stock, meg advanced legends tuti.
[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
Számos oka lehet, hogy mitől tud valaki erősebben fékezni. Ha ugyanabban a kanyarban nézed, akkor a szintkülönbség mondjuk nem játszik, de a setup igen. Agresszívabb fékerő-elosztás, keményebb futómű, ami a stílust illeti, kisebb kormányszög, pillanatnyilag kiegyenlítettebb tengelyterhelések.
De ami a legtriviálisabb: nem szétfékezett, túlmelegített gumik. -
JoinR
senior tag
Autónként más, hogy mi az ideális hőmérséklet, ki kell tapasztalni. Blokkolni, túl nagy kormányszöggel fordulni, kigyorsításkor elforgatni és csúszással lendületet veszíteni persze soha nem jó. Ha kilépés után 110-120 °C-os gumit látsz (úgy, hogy kilépés előtt mondjuk nem csúsztál 200 métert keresztbe - tehát értelmesen lefékezel és megnézed), akkor érdemes átgondolni a vezetési stílusod.
Amúgy meg lehet nézni a fórumokról a többiek beállításait, hogy ki mivel megy. Persze mindenki csak találgat, jól kidolgozott setupokkal ritkán találkozok. A jó set minden gumit az optimális nyomáson tart, és mivel a pályák a legritkábban terhelik egyenlően a gumikat, általában a kerekenként eltérő a hideg nyomás. Persze ezek olyan apróságok, hogyha valaki nem tud mondjuk 10 kört 1 mp-en belüli szórással megtenni, akkor ezeket észre sem veszi, és nem is ezzel kell foglalkozni, ennek szerintem már inkább csak lélektani hatása van.
Pályaelhagyás jelenleg nem okoz problémát, ha visszatértél az útra, de csúszkálni semmiképp nem érdemes már felvező körön se. Viszont ha ez a kép valódi utalás, a következő update-ekben talán már lesz jelentősége. -
JoinR
senior tag
Gyertek holnap az iracers.hu magyar bajnokságra, ha már úgyis LS-en mentetek csak kocsit kell váltani
Kedvcsináló promo videó[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
Ősszel amíg nem volt RUF, addig Meki-Caddy-Ford volt. Mióta van RUF, azóta az + Meki.
Szerintem 20 körül leszünk, de lehet most az elején még többen.Fórumon van a kiírás, egyébként 23 ˘C, 0% páratartalom, szélcsend.
(#290) Met: a RUFt mindenképp érdemes megvenni, mivel ezzel indulhatsz a legtöbb szériában, és ez az egyetlen, amikor 4 autót kapsz 1 áráért, tehát ár/érték arányban a legjobb. Körbemenni se nehéz vele, jó hangja van, alapvetően jó kocsi szerintem.
A Mekivel is próbálkoztam LS-n, hát igen egy másodpercet kapok magamtól, mondjuk 1 éve mentem vele utoljára, míg a RUF azért frissebb élmény.
[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
Te tudod melyik szimpatikus, vagy milyen irányban akarsz nézelődni...korábban már írtunk itt a fórumon 1-2 tippet, hogy mi az ami népszerű és érdemes lehet megvenni. Ha rám hallgatsz minél kevesebb kocsit veszel, viszont amik megvannak azokkal tartósan mész és kiismered őket ahelyett, hogy versenyről versenyre mindig mással mennél.
A versenyek kizárólag a versenynaptártól függnek (ha nem éred így el, akkor: főoldal: Events / iRacing Race Schedule
Ha csak 1-1 sorozaté érdekel, kiválasztod felül a pirossal bekeretezett Schedule-t: -
JoinR
senior tag
Gyere practice-re aztán meglátod Középmezőny vége szerintem, én 21.5-öt mentem a mekivel amikor próbáltam, igazából ezen körülmények között 20 alá le lehet menni, ha valaki nagyon vágja
(#297) Met: aha, hát akkor túl sok választásod nincs kérj egy accountot próbáld ki ami érdekel, utána írd le, hogy neked melyik tetszik és megmondjuk hogy az miért jó vagy rossz A RUFon kívül jelenleg nincs olyan _nem_ GT autó, amit megvennék kezdőként, GT autónak meg ott a RUF, amellett népszerűségben eltörpül a Corvette és a többi. A Corvette a legütősebb hangban az tuti, nekem a Ford GT a kedvencem a könnyű kezelhetősége és szép kinézete ( ) miatt, a McLaren fölösleges a RUF mellé, és kb ennyi..Mustang poénnak jó, sokan nem mennek vele, a prototype-ok (Riley, HPD) elég formaautósak, a Radical mondjuk az egyik legjobb kocsi, viszont kicsi a mezőny (az élmezőny viszont talán a legerősebb), bár most reneszánszát éli a reklám miatt, sokan megvették, hogy megkapta az új gumimodellt (pl én is) és istencsászár a gép.
-
JoinR
senior tag
Haha, sajnos még hosszú az út odáig, hogy tényleg UFO-nak lehessen nevezni, de talán egyszer majd.
Ami a setupolást illeti, ez hasznos lehet, bár itt pusztán a változtatás hatásai vannak összefoglalva, de kezdésnek nem rossz.
Aztán van itt még ez és ez, esetleg ez na meg ez a táblázat
Látható rengeteg magyar leírás van, sokszor ugyanazt leírva, én nem tenném meg megint, mivel ettől senki nem lesz setupmester, ahhoz minden esetben ismerni kell a pályát és sajátosságait, illetve kell egy globális rálátás az egész fizikai háttérre. Viszont ha ezt mindet elolvassa valaki, akkor már kb. meg is tanulta őket, annyiszor említve vannak benne a dolgok.Szerintem órákat nem érdemes vele tökölni, le kell tölteni egy bevált ember setupjait fórumról, azon pár klikk, és kész is. Nincs spanyol viasz vagy magic setup, vagy ha van, azt már megcsinálta más..
Én tegnap kb 2 órát tököltem, hogy átfabrikáljam a korábban bevált GTros silverstone-i beállítását LS-re - és bár sikerült gyorsulni, annyira extrém set lett, hogy pár kör után használhatatlan volt -, úgyhogy felnéztem fórumra, láttam, hogy ugyanez a csapat töltött fel Brands Hatch-re valót, ami karakterben hordoz közös jegyeket LS-sel, belőttem a benzinmennyiséget és mentem is minden változtatás nélkül ugyanazt az időt, sokkal stabilabban.[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
-
JoinR
senior tag
Jaja ez a legjobb iRacing-es csatorna szerintem is.
Anno csináltam 1-2 videót még a karrierem hajnaláról, ha érdekel itt és itt megnézheted Majd egyszer lehet csinálok egy újrafeldolgozott szépen összevágott változtatot..nem túl minőségi videók, de akkor még nagyon kezdő voltam ilyen téren[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
A Ford annyira nem érzékeny erre, nem is azzal van a baj, hogy nem veszi be a fokozatot, hanem hogy blokkol, ha nincs neki gázfröccs - itt látszik milyen pici is elég neki (na meg hogy lábfejjel mennyire nem tudom tartani egyenletesen a fékerőt, miközbe sarokkal küzdök ). Egyenesben visszaváltáskor nem is fontos adni, inkább csak megszokás, kanyarban már annál inkább, hogy ne törjön ki a hátulja. Persze a kuplungot azt nyomni kell. Másik lehetőség a bal lábas fékezés teljesen kuplung nélkül, ott nagyobb gázfröccs kellhet, de biztos ott is le lehet váltani gyorsan, szerintem a többség úgy megy.
[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
Én igyekszem autónként úgy csinálni, ahogy a valóságban is. Az ilyen dogbox szekvenciális váltóknál amiknek külön váltókarjuk van, általában kuplungoznak: V8, WTCC, régebbi GT autók, Skippy stb.
Amikor a kormány mögött fülekkel kell váltani (Meki, RUF, F1, Indy, HPD), akkor csak induláskor kuplungoznak, a többit az elektronika intézi.
Radical-nál szintén váltókar van (az iRacing SR8-asában legalábbis), viszont nem kell kuplung, elég a gázfröccs, bal lábbal fékeznek. Ugyanígy a Star Mazda. Sőt, itt a Riley, ahol váltókar van, de kuplunghoz még pedál sincs.
Auto-blippel alapvetően megkerülhető a kuplungozás, hiszen sokaknak nincs otthon kuplung, én maradok a hagyományos módszereknél. -
JoinR
senior tag
Bár nincs személyes tapasztalatom, a fű elég csúszósnak hangzik Szerintem az iRacingben jól meg van csinálva, az ilyen jellegű csúszásokat nagyon jól lehet utánozni. Ha hátsó terhelt kerék éri a füvet akkor meg nyilván csúszás van egyből. Amúgy a műfű is nagyon jól meg van csinálva iR-ben szerintem, pont úgy rá kell tartani a kormányt a valóságban is, hogy egyenesen menjünk tovább (Silverstone T1 kijárat például).
-
JoinR
senior tag
Mindkettő vadállat a maga módján
A V8 egy nagyon más világ akármelyik autóhoz képest, röviden összefoglalva óriási erő viszonylag kicsi kanyarsebességhez. Nézegess róla videókat neten, szűk kanyarokban nekem idegesítően túlkormányzott, de én is csak 1-2x próbáltam, nincs megvéve. A széria reneszánszát fogja élni, ha megjelenik a Holden, ami pár ember szerint egyszerűbben vezethető lesz.A Radical szerintem jelenleg a legjobb autó iR-ben, félelmetes gép, nem lehet betelni vele. Itt van az egyik legerősebb mezőny, de az új gumimodell és reklám óta egyre népszerűbb. A közösség kiváló, szinte önállú klubként működik, a versenyzők ismerik egymást, a fórum él, setupok elérhetők, ha valahol, hát itt meg lehet tanulni szépen versenyezni és gyorsnak is lenni. Habár még nem mentem vele hivatalos versenyt, alig várom, hogy megjöjjön az új fékem, és azzal már biztos kipróbálom ha időm engedi.
Maga az autó idejeit tekintve hasonló a Star Mazdához, de mégis más stílust képvisel. Ki kell próbálni, és akkor meglátod, iracers.hu fórumán többen tudnak kölcsönadni account-ot.Ja mind2 jobbkormányos, ami valakinek esetleg zavaró lehet (én pl. jobban örülnék balkormányos Radical-nak de ez van), más népszerű széria viszont csak open wheeler-ben van. Skip Barber és Star Mazda is jó gépek, a SM biztos felkapott lesz, mert a következő update-ben megkapja az új gumimodellt, a Skippy-n meg már az van, és mindig is népszerű volt.
Ja és nemsoká jön a BMW Z4 GT3, bár nekem már így is túl sok GT autóm van, úgyhogy azt kihagyom.
[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
Ja még annyit hozzátennék, hogy a V8 nem egy túlszabályozott GT3 szabvány, iszonyat sok beállítási lehetőség van, abban tényleg el lehet veszni, rengeteg időt igényel.
A Radical-nál egyszerűbb a helyzet, de az se könnyű, de legalább nem a beállítás miatt
Ha csak alkalmi bepattanós versenyző vagy, egyiket se tudom nyugodt szívvel ajánlani, inkább megbarátkoznék mondjuk a Skippy-vel. -
JoinR
senior tag
Hát igen, utólag okos az ember, én is sok kocsit megvettem fölöslegesen
Nem értem, már nagyon régóta nem kell minden autó ahhoz, hogy indulj egy sorozatban, a Jetta-t nem kellett volna megvenned (viszont letöltened igen!).
Elsőkerekes autót elvből nem is vennék (kivéve ha rendes túraautó), úgyhogy a KIA-t megértem hogy bánod
Amiket én se vennék meg megint a felsoroltak közül: Ford Mustang, Indy, Riley.
Skippy viszont alap kocsi, Radical sokak szerint (és szerintem is) a legjobb kocsi jelenleg, Ford GT személyes kedvenc (bár ez is érthető ha nem jön be, nem túl népszerű), HPD már csak a fun miatt is néha, a V8 meg nincs meg, de azzal is lehet néha hülyülni hosted szervereken.
Amúgy account-ot lehet kérni autót próbálni iracers.hu-n ahogy eddig is (ez főleg azoknak szól akik vásárlás előtt vannak )[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
Éjszaka volt egy ilyen 6 órás endurance verseny amin indultam, nagyon komoly volt
153 kör Road Americán a Ford GT-vel, felvezető körrel együtt megvan az 1000 km egyhuzamban
Kb. 6x kellett kiállni teletankolni a gépetKözvetítés is van, kíváncsi vagyok ki nézi/nézte végig
[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
Nagyban függ a kormány élettartama az elvárt igényektől. Ha elfogadja az ember, hogy nem várhat ennyi pénzért kezet kicsavaró erőt, akkor simán bírja. Én amikor növelem a caster-t amitől nehezedik a kormány, van hogy visszaveszem az options-ben kicsit az FFB erőjét, hogy ne terheljem fölöslegesen. Ha nincs nagy erő, nincs nagy hőtermelés sem és kb. örökéletű a dolog.
Nekem 1x volt, hogy elmászott a kormány közepe, amikor maxra felvettem az FFB-t és poénból driftelgettem az mx5-tel, azaz dolgozott a motor rendesen. Akkor szétszedtem, kicsit közelebb húztam az optikát a prizmához, szerencsére nem tört el a kis kerék, úgyhogy ennyi megoldotta a gondot, azóta inkább nem erőltetem.
Ha valaki nagyon szeretne nagy FFB erőt, mélyebben zsebbe kell nyúlni, ez van. -
JoinR
senior tag
Attól hogy valami farnehéz, még nem szabályszerűen alulkormányzott. Ha alapból mégis, számtalan lehetőséged van orvosolni, csak hogy egy párat említsek a teljesség igénye nélkül: nagyobb első kerékdőlés, keményebb hátsó futómű, magasabb hátsó hasmagasság, feszesebb hátsó stab.rúd.
A hsz-ed második felével egyáltalán nem értek egyet, az iR fizikában az egyik legkomplexebb rendszer ami létezik. Persze könnyű másoknak ahol fantasy autókkal olyan paramétereket lehet megadni amiket akarnak, hogy jól viselkedjen, de az egy másik "foci". Az AC-vel való összehasonlítás vallás kérdése, de az tény, hogy van olyan jó, hogy össze lehet hasonlítani egyáltalán az iR-rel (ha a multit nem nézzük). Azért többekben felmerül a gyanú az ottani tükörsima "lézerszkennelt" pályákkal kapcsolatban, bennem főleg az autópaletta kelt közönyt, a grafika meg szerintem gyengébb, mert azon kívül hogy szét van blurözve még zabálja is a gépet - persze ez nem mindenkinek szempont. Az rF fizikája sehol nincs az iR-hez képest (kis sebességen totál irreális tapadása van, mozgó szimulátorokhoz szinte használhatatlan),, még az rF2 hagyján de az még ennyi idő után is sok sebből vérzik (bár az ottani FFB az egyik kedvencem, már amikor nem rázza szét a kormányt), a GSC nem rúg labdába (második vonalban elmegy), a PCars meg nem szimulátor.
Én személy szerint ha az iR-nek nem lenne multija, akkor is azt nyúznám, esetleg néha lenne egy kis rF a magyar raliszakaszok miatt, meg AC a drift miatt.
Kinek mi a fontos, mindenki megtalálhatja a magának tetszőt. Akinek számít az ár, nyilván AC-zni fog, akinek elég, ha egy jól működő fizikai környezetben versenyezhet, annak ott az LFS, de ha mindezt valódi modellekkel szeretné kombinálni és még multizni is aktívan szeretne, csak az iR marad.
Igazából akinek van 3 monitorja, az iR-en és AC-n kívül ki is zárhatja a többit, mivel egyikben sem lehet normálisan(/könnyen) beállítani a monitorok geometriáit.
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Avata 2 Fly More Combo (Three Batteries)
- -59% HP EliteBook x360 830 G7:i5 10310U,16GB,256GB,vil.MAGYAR bilI.,IR,13.3" Touch,100%sRGB,WWAN 4G
- Sony PS5 (1116A) + 2TB Samsung SSD bővítés a gyári 825GB mellett, két karral + venom töltőhub
- HP Laptop 15-fd051ne - ÚJ - 15,6" FullHD IPS notebook - Core i5-1335U, 8GB, 512SSD, Win11
- Brother DCP-L2532DW wifis, multifunkciós lézernyomtató
- Erős Gamer Félkonfig I7 6700k 8x4Ghz/16gb DDR4 3200 DualChanel /8Gb Msi GTX1070 256BIT
- AKCIÓ // I7 8650U // 16GB DDR4 // 256GB SSD // FHD IPS
- Okosított Nintendo Switch 18.0.1. Dual-Boot Cfw + 2 db 64GB MicroSD + Atmosphere 1.7.0
- The Ninja Saviors: Return of the Warriors Új Bontatlan Nintendo Switch TAITO
- Asustor AS6302T 2 lemezes NAS (4 IP kamera license, HDMI, KODI)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs