- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Hálózati / IP kamera
- Milyen program, ami...?
- DIGI internet
- Synology NAS
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- ASUS routerek
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Microsoft Outlook topic
-
IT café
iPhone felhasználók szakmai topikja
Kérek mindenkit, hogy a topikban kulturáltan kommunikáljunk: [link]
Archívum #1
Archívum #2
Új hozzászólás Aktív témák
-
megema
őstag
válasz Tibee86 #88008 üzenetére
És hova vitted be?
Ha valóban refurbished készüléket adnak (az iCentre tagadta korábban), attól még hivatalosan újat kell adniuk, azaz nem hivatkozhatnak arra, hogy ezért nem vonatkozik rá ez a szabály.
Holnap fel fogom hívni a szervizüket. Az egy dolog, hogy nekem már nincs 90 nap hátra és így kipótolják. De ha nem javítják, hanem "új" készüléket adnak, akkor szerintem egyenesen szemétség ez az eljárás. Nagyon könnyen előfordulhat, hogy később derül ki a hiba. A home gombom is fél év után kezdett el recsegni. 90 nap maximum akkor lenne elég, ha javítanák.
Amúgy hallottam olyat ismerőstől, hogy a 3. csere után vissza lehet kérni a vételárat. Erről tud valaki valamit? Nem mintha érintene, mivel alapvetően elégedett vagyok az 5s-sel. Csak kicsit unalmas, hogy állandóan vihetem vissza valamiért.
(#88046) -secret-: Ezt most ugye nem gondoltad komolyan PH! addiktként? Csak zárolás, fel fogják oldani. Azt mondjuk én is aláírom, hogy túl sokszor ellenőrzik a kártyaadatokat.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A32 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A70 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen