Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • marcusa

    addikt

    válasz Goose-T #57719 üzenetére

    Egyébként ez a video amit linkeltél a choptones-tól, nekem kifejezetten tetszik... :DDD
    Nekem az volt a bajom hogy hiába vettem olyan patch-eket amik yt videón tetszenek, fülmonitorban már közel se szólt olyan jól. Most egyébként a Dream mellett próbálkozom a HX stomp-pal, csak az amp sim + IR részével - mert tud L/R csatornára más amp és IR-t betenni és így elképesztően jó fülmonitorban a stereo hatás - és abba kötöm a teljes pedalboard-ot, az jobban szól mint a Headrush.

    Szóval egy Helix-szel lehet érdemes lenne egy próbát tenned. :K

    Szerk.: Ja és mielőtt a fülmonitor minőségére gondolnánk a hiba okaként, nem az lesz, mert abból is vettem egy nagyon jó minőségű darabot, 6 meghajtós, 3 utas, Audiofly 1120.

    [ Szerkesztve ]

    :-)

  • X2N

    senior tag

    válasz Goose-T #57719 üzenetére

    Mi az erősítő amit használsz multieffektben? Nem értem, miért vársz egy másik multieffekttől jobb hangot? Miért szólna jobban? Min szól most? Felvett hanggal nem vagy megelégedve, vagy azzal ahogy szól a cucc? Néztem múltkor egy Steven Fryette interjút ő is mondja hogy ezek a modellezős cuccok közelébe sincsenek az igazi cuccoknak, amivel én is egyetértek. Nagyon vágja az öreg. Belementem nagyon ezeknek a VHT/Fryette cuccoknak a lelkivilágába, vannak érdekes megoldások, nagyon nem egy MRashall másolat... egy ilyen Hiwatt DR103-at nagyon kipróbálnák a hozzá való 4X12-es Fane hangszórós ládával... Nagyon régen hallgatok erősítőket youtubon és semmi nem úgy szól élőben ahogy a videóban... eladtam az egyik HB gitárt, jött egy srác aki még soha nem játszott komolyabb erősítőn, megmutogattam neki a cuccokat nem brutál hangerőn, JCM900 SLX, Vetta II, Soldano SLO 30...4X12-es ládán, csak lesett hogy szól az SLO... :B

    [ Szerkesztve ]

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • X2N

    senior tag

    válasz Goose-T #57722 üzenetére

    Inkább az Ampero II-t venném, újabb, tud 2 erősítőt is egyszerre szimulálni, 4 kábeles megoldást is tud erősítővel ha kellene...Ctrl+Alt~Del-nek van ilyen, bár most nemrég vett egy ENGL Fireball 25-t is, azt mondta a Fireball jobban tetszik neki. (Nem csodálom, kezdőnek nincs szüksége 50 féle erősítőre meg 30 féle ládára...inkább csak nyűg...
    Én meg most a Randall RG50 kombóba fogok építeni egy JCM800, Friedman BE-100 kapcsolást, kapcsolható lesz külön-külön EQ-val, Gain-állítással...ilyen Be100-at még úgysem próbáltam eddig.

    [ Szerkesztve ]

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • X2N

    senior tag

    válasz Goose-T #57732 üzenetére

    Az a láda nagyon nem egy Friedman-hez való, inkább valami klasszikusabb ládát néznék Greenback+V30-el, a Friedman ládában is azok vannak. V30 helyett esetlegesen G12T-75-is jó lehet.

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • Tibizzz

    kezdő

    válasz Goose-T #57767 üzenetére

    Jaja manapság már hála, nem tudom kinek, de van választék mindenből. :)

  • cucka

    addikt

    válasz Goose-T #57767 üzenetére

    Én is pont a Thomann-t csekkoltam, 200 ezer alatt van két harley benton, egy sadowsky több variációban, meg egy ibanez. (Azt a steinbergert inkább ne említsük, jobb lesz mindenkinek :D )
    Ja és ha nem tetszik a fekete és más színben szeretnéd, akkor sajnáljuk, ön nem nyert.

    Ezt a kínálat Európa legnagyobb hangszeráruházában.

    #57766Tibizzz
    Ezeknek a többsége 4 húros.
    Van választék mindenből, kivéve 5 vagy annál több húros balkezes basszusgitárt :D .

    [ Szerkesztve ]

  • Csupati69

    újonc

    válasz Goose-T #57801 üzenetére

    Én fémhúrosnak vettem, azok is voltak rajta, csak lecseréltem rajta a fém húrokat újakra. Mennyi lenne a jó magasság nylon és fémhúrosként ? Még nylon-nak is magas a 7 mm ? Ebben tuti nincs pálcaállító csavar, megnéztem. Akkor ez valaha nylon húros lehetett... :) Szegény :) Én meg megtéptem az arcát fémhúrokkal :) Mondjuk azok is voltak rajta....Mindegy. Ha leviszem a húrlábat alacsonyabbra, javulhat a dolog ? ( 19 bundos egyébként )

    [ Szerkesztve ]

  • Csupati69

    újonc

    válasz Goose-T #57803 üzenetére

    Rendben, köszönöm a válaszokat, de most mennem kell, majd visszatérünk rá. De szerintem egy full noname cucc és valószínű, hogy nylon húros volt eredetileg. Nincs márkajelzése. Folyt. köv.

  • arnyekxxx

    veterán

    válasz Goose-T #57810 üzenetére

    Szerinted igen, mások szerint meg nem. Én pl egy életet leéltem effektloophasználat nélkül. Pont annyira hiányzik mint a sztereo kimenet, a szines kijelző.

    A nagy ToneX pedálban sincs loop, a kijelzője olyan mint egy rádiós óráé. A kispedálon meg kijelző sincs.

  • X2N

    senior tag

    válasz Goose-T #57810 üzenetére

    Nem én vagyok a célközönség, de nem látom hogy mondjuk élőben ezt hogy fogja valaki lábbal vezérelni? Kijelzőn meg elég kicsik a betűk.

    [ Szerkesztve ]

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • marcusa

    addikt

    válasz Goose-T #57810 üzenetére

    Én pl nem használom az fx loop-ot a HX stomp-on, a komplett board az input-jaiba megy. A Dream 65-ön nem is volt fx loop, szóval ott is. Nekem nagyon tetszik ez a mini tonex, én szerintem venni fogok 2-t. A naggyal pont az volt a bajom, hogy nem tudott 2 külön amp+ir-t modellezni L/R oldalon, és 2 belőle meg túl sok helyet foglalt. :)

    :-)

  • consono

    nagyúr

    válasz Goose-T #57829 üzenetére

    Szerintem tudja ő ezt :) Ennek ellenére én is úgy játszottam, mikor még aktívan zenéltem, hogy minden effekt a kombo előtt volt. Nem tudtam mást csinálni, mert azon sem volt loop :D Persze clean használtam, tranyósat, nem volt érdemi előfok torzítás. Ezt a Mini Tonex is tudná…Most is van, hogy kötök a Spark elé delayt meg reverbet.

    "In God we trust. All others must bring data"

  • kutyek

    senior tag

    válasz Goose-T #57829 üzenetére

    Nagy jelentősége ennek azért nincs, mert mind az IR (impulzusválasz, azaz konvolúció), mind a time-based effektek (amiknek a preamp után a helyük), azaz MOD/DLY/RVB lineárisak, ezért tetszőlegesen felcserélhetők. A kevés kivétel egyike pl. a shimmer reverb ahol erős harmonikus torzítás is része az effektnek.
    Stúdióban is az az ésszerű, hogy a nem gain típusú (lineáris) effekteket utólag alkalmazzák a mikrofonnal rögzített hangon. Ilyen célból fölösleges az FX loop a modellezőkre, hiszen az IR-t is használó line level output után lehet akasztani a time-based pedálokat, és ez ugyanúgy szól, mintha egy FX loopba tennénk az IR előtt (mínusz egy fölös D/A-A/D loop).
    A modellezők effect loopjának éppenséggel pont a (modellezett) preamp előtt van értelme, ha az ember vegyesen akar fizikai és virtuális drive/comp pedálokat keverni, mivel ezek nemlineárisak (kompresszió / torzítás), itt nem mindegy a sorrend. Ha egy modellezett pedál után akarunk használni egy fizikait, az nem megy FX loop nélkül. Ha minden fizikai pedált az első virtuális előtt használunk a láncban, akkor szintén nem kell loop.

  • M@trixfan

    addikt

    válasz Goose-T #57829 üzenetére

    Ide még az előfokokat lehetne becsatolni a “return”-höz és akkor az előfok elé mennek az “input” pedálok, illetve ilyenkor az előfok loop-ja van használatban. Ha loadbox-olva van az erősítő akkor pedig mehetnek az effektek post IR, vagy a loadbox loop-jába (pl. Fryette Power Station).

    twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n

  • freelanced

    addikt

    válasz Goose-T #58014 üzenetére

    Köszönöm a választ mindenkinek, jó ötletek jöttek, megnézem őket mindenképp.

    Közben becsatolom, hogy én miken filóztam, bár kizárólag használtan, kb ezeket gyűjtöttem össze a mostani trendek alapján:

    Strymon Iridium - Három erősitőt ölel fel lényegében, főleg az egyszerűség miatt, de metálra kevés, szóval maximum pedállal lenne jó nekem, ami megint azt jelenti, hogy veszek valamit ami nem szolgál ki tökéletesen és mókolni kell, hogy elég legyen, ezt igyekszem elkerülni, főleg az elején, aztán előbb utóbb kevésbé lehetséges, de szerintem inkább játsszon az ember mintsem vásárolgasson. Mindenesetre az alábbi UA pedáloknál jobb ajánlat, legalább három népszerű erősitőt ölel fel.

    UA Ruby / Dream 65 - Az új árukra jobb ha rá sem néztek, használtan ha talál az ember emészthetőbb, ha simán azt nézem, hogy állitásuk szerint hozza a modellezett erősitőt elég magas szinten, cserébe egy erősitőt ölel fel, viszont kicsi, kompakt. Ellenben még a használt ára is húzós, és úgy látnám értelmesnek egyedül, azért cserébe amit kinál, a fentire is igaz ez, ha tényleg 99%-ban hozná az erősitőt (Super Reverb azt hiszem, vagy valamelyik hasonló Fender a Dream pl.) Az erősitővel összemérve nem is olyan borzasztó ár, de meg kéne ezeket hallgatnom mert szörnyen szkeptikus vagyok, hogy egyáltalán megközeliti-e. Nem tartom lehetetlennek, de meg van a véleményem, szimplán azok alapján amit eddig hallottam.

    Hallgatás nélküli konklúzió: Drága, keveset tud, ha azt tényleg nagyon jól lehet benne ráció, egyébként nem, az Iridiumra kicsit kevésbé igaz, de ott is kérdés, hogy mit hoz ennyiért, nem hallottam, igy nem nyilatkozom, de ott legalább több opció van, plusz lehet bármilyen Custom Cab-et betenni, ami megint csak előny.

    Tonex Pedal - Az új őrület, tök jó maga az ötlet, meg az árazás is, ahhoz képest, hogy mit ad, főleg a fentiekkel összehasonlitva. Videók alapján elég jó hangokat lehet belőle előcsalni. Eddig minden rózsaszin köd, no de itt jön a fekete leves, egyrészt mivel profiler, igy nem olyan mint az erősitő amit használtak a felvétel elkészitéséhez, tehát sok mindent nem lehet állitani, ha lehet is sok minden nem úgy működik mintha az erősitőn állitanád (pl. gain). Cserébe valaki (és itt elég nagy a szórás, sok a hozzá nem értő, vannak Neuralról áthozott dolgok stb) megcsinált egy jobb esetben jó capture-t az ő erősitőjéről (itt lehetnek egzotikus dolgok, meg valljuk meg a népszerűbb erősitőknél még arról az 1-1 darab megvásárlásáról is csak álmodozunk vagy egy hosszabb projekt része, több vásárlása elég elképzelhetetlen a maga több ezer dolláros árával némelyik, a hangerőről stb nem is beszélve, no meg láda miegyéb. Nem épp az átlag embernek találták ki azokat.

    Mindenesetre elviekben a legritkább erősitőktől a legújabbakig, ha valaki csinál egy jó capture-t vagy akár mi is csinálhatunk magunknak egy nekünk kedvelt erősitőről, akkor mint egy fotó, az adott állapot megörökitsére kerül, sokak szerint a lehető legjobb formában, és akkor az ember élvezheti. Itt ami előny az hátrány is, sokak szerint pont ezért tud nagyon közel lenni az igazihoz, cserébe nem nagyon testreszabható. Ez nálam vegyes, mert valahol az van bennem, hogy valós felhasználásnál, az első pár hét után az ember, legalábbis gyakorláshoz(most itt komolyabb zenészeket nem veszek figyelembe, aki felveszik, zenét szerez, bandában játszik, mert ott nyilván más a use case), nem igazán variálja a beállitást annyit, talál egy jót aztán azzal halad tovább. Azért egy adott erősitő capturenél van, hogy 20-30 fajta van, ilyen olyan beállitások, főleg a népszerűbbek, drive, hi-gain kategóriákon belül is, clean esetén meg edge of breakup és társai. Szóval azért van alternativa, és ha őszinte akarok lenni, jó esélyt látok, hogy ebben a húsz - harmincban simán benne van az is amit jó eséllyel belő egy gyakorló a használatának X éve alatt.

    Másrészt viszont van egy eszköz ami limitálja az embert. Ez valahol jó mert nem esik a választások tömegének csapdájába, de közben rossz mert lehetősége sincs variálni. Maga az eszköz egyébként nekem nagyon tetszik abból a szempontból, hogy igy ha valaki ért hozzá felveheti akár a saját erősitőjét is, és az biztos olyan lesz ami neki tetszik. Aztán meg maga az eszköz kompakt, könnyű, interface-ként is szolgál, hangfal, fejhallgató mehet bele, más nem is kell hozzá, szóval csupa pozitiv, a szoftveres megoldáshoz képest vannak fizikai potik, ráadásul van benne beépitett noise gate, compressor és reverb is. Nem sok, de nem rossz, ezek elég hasznosak. Talán Tuner is van ha nem tévedek.

    És tényleg pici, könnyű, elfér egy hátizsákban is, a gitárral és egy fülessel teljes értékű lehet kb bárhova. Plusz sok modellnél DI opció is elérhető, tehát ha FRFR megoldásra vagy fejhallgatóra kötjük betehetjük a nekünk tetsző cab simulationt ha pedig erősitőbe mennek vagy PA akkor ki lehet venni az IR-t és szépen működik vele is. Szóval valljuk meg a világ legnépszerűbb erősitő ezzel elérhetővé válnak, elég jó hanggal még a ritkábbak is, a potenciál szerintem óriási ezen az áron (Hasonló eszköz pl a Kemper, lényegesen többért, mondjuk jön olcsóbb de az is több), az új One pedáljukról nem beszélve, ami lényegében ugyan ezt tudja. Ami a gond, a nagy szórás, van ami nagyon jó, amik sokszor fizetősek, az eredeti amit ad a cég az azért kevésbé, és van egy weboldal ahova meg bárki feltehet bármit, itt meg nagyon válogatni kell, erősen keresgélős. Cserébe ha tetszik egy hangzás az ember csak letölti és használja, nem kell neki belőni a dolgokat, valahol könnyebb (kéne, hogy legyen). Szerintem alapvetően elég jó potenciálja van, arról nem is beszélve, hogy a hardver kb ingyen van ha azt nézzük mert a hozzá járó Amblitube 5 és Tonex Max önmagában kiteszi az árát, csak a szoftver. (Na de ugye ha közben meg nem használjuk a beépitett hangokat mert annyival jobb egy-egy netes ingyenes vagy épp vásárolt akkor hiába). Elvileg nem rosszak a beépitett hangjaik sem.

    Ez csupa jó, de szerintem vannak hátrányok is, ezért vagyok dillemmában. Egyrészt nincsenek effektek, ez persze nem a világ, lehet külön pedált venni, sok megoldás van, valahol áthidalható és az ár jó, sokaknak van is otthon valami, szóval ez elengedhető lenne. Viszont ami engem zavar az a felület, és nem is feltétlenül csak az eszköz, de a szoftver. Szerintem abszolút tanulható, de cserébe nem túl felhasználóbarát, nem túl intuitiv, főleg ahhoz képest, hogy valahol egy egyszerű dologról beszélünk egy modellezővel ellentétben, legalább is, ami a usert illeti. Nem tetszik, hogy a hangokat nem lehet róla leszedni, vagy átváltani egy külön profilra ami üres, nekem átláthatóbb lenne csak az általam választott hangokkal. A külső capture importálás bonyolultnak tűnik, a felület kicsit kusza, össze vissza.

    Szóval alapvetően nem a legjobb, kis tanulással azért elsajátitható, de az ember nem akar küzdeni a készülékével, én szeretem ha valami könnyen, egyszerűen megy, nem kell a neten keresgélni, agyalni, hogy akkor, hogy is kell. Értem én, hogy nem várható el, hogy nulla tanulással menjen, de szerintem lehetne ezt jobban is azért. Nekem főleg ez a két dolog ami lebeszélne róla, de ajánlom mindenki figyelmébe, főleg használtan.

    Line 6 HX Stomp

    A tonex-el ellentétben itt nem profilozásról van szó, hanem lényegében egy modellező eszközt kapunk, rengeteg funkcióval és modellel, van pár nagyobb testvére, ez lényegében a belépő kategória, árban húzósabb mint a Tonex, lényegében majdnem duplája. Itt ugyan elkerüljük, hogy bármit rá kelljen tenni, nem is nagyon lehet ha jól értettem, a cég mindent megoldott helyettünk, a legnépszerűbb erősitők benne vannak, igazából van minden ami kell Fender Twin Reverbtől kezdve Vox AC30, Marshall JC800, Mesa Boogie IV, Soldano SLO és minden is. Ha lehet hinni az infóknak elég szép hangja van, de a Tonex valamivel pontosabb, jobb, cserébe kevésbé testreszabható.

    Mivel modellező lényegében az egész erősitőt modellezi, a felépitését, áramkörök stb, és emiatt az összes beállitás elérhető, mindent megtehetünk vele amit az erősitővel, nem köt minket egy-egy beállitás. Valahol kevésbé rugalmas mint a Tonex, máshol rugalmasabb, nézőpont kérdése. Alapvetően, hogy nem kell és nem lehet capture-t keresni hozzá valahogy könnyebbség, fix opciók vannak elérhetőek, viszont azokat a végtelenségig lehet szinte variálni, szóval ki-ki mondja meg melyik frusztrálóbb és a lehetőségek ilyen méretű tárháza mennyire kelti az emberben a választás paradoxonát az egész. Arról nem beszélve, hogy az ember a teljes láncot testre tudja szabni valamilyen értelemben, egész apró részletekig. Itt is állitható, kivehető, hozható saját IR, ők is adnak jó párat, szóval rengeteg opció van ha studió monitorra vagy fülesbe játszanánk, nagyon sok van a neten is, sok elég jó elérhető.

    Plusz amiről itt nem beszéltem és hatalmas plusz, ezért is húzok jobban ebbe az irányba, azok az Effektek. Lévén, szinte az összes effekt ami az ember eszébe jut elérhető, persze kis túlzással. Gyanitom, hogy azért nem egyenlő az analóg, jobb digitális effektekkel a hangzás teljesen, de mennyi is egy effekt? Legalább 30 körül mozognak, a jobbak simán vannak száz felett is, szóval megint csak kompromisszum, de a pénztárcánk megköszöni. (Ha jól rémlik ezek a számok: 72 amplifier models, 194 effects, 37 speaker cab models, and 16 microphones). A kezelőfelület itt sem egyszerű, összességében nekem picit jobban kialakitottnak, átgondoltnak tűnik, de bőven bonyolultabb mint a Tonex, csak kicsit valahol jobb is, átláthatóbb, de ez is tanulós, nem is kicsit, szerintem egyszerűbb lehet megtanulni a Tonex-et ehhez képest, még a kézikönyv is hosszú. Ellenben ha egyszer megtanulja, és az ember együtt tud élni ezekkel a hangokkal amit lemodelleztek, rosszabb nem lesz a hangja soha, lehet, hogy jön ki jobb, de ezt tartani fogja, rendelkezésre áll majd az összes nagyobb ismert erősitő, az effektek nagy része amire szükségünk lehet, hangfalak, mikrofonok stb.

    Ami miatt engem jobban meggyőzött és erre húz a szivem, az az a tény, hogy ha valaki képes együtt élni a hangjával és azzal, hogy biztos nem tökéletesen egyező, de elég jó, és elég közel áll, akkor egy olyan eszközt kap, amivel tizenévekig el lehet lenni egy hobbista számára, bármilyen műfajban megállja a helyét, és nem kell többet költeni. Emberfüggő, de nekem nyúlt egy kis biztonságot a tény, hogy ezzel le is állithatja a költekezési mániát az illető és nem azon kell agyalnia, hogy úh, de jó lenne egy ilyen effekt, egy olyan pedál, egy új erősitő. Szerintem, és ez persze részben igaz, de valahol ideális lenne, és most kövezzetek meg, ha az ember gitározása, gitározásból állna és nem vásárlásból. A hangszerekkel kivételt teszek persze, meg értem azt is, hogy egy-egy eredeti erősitő vétele is lázba hoz mindenkit, de sokszor nem logikus döntés se anyagilag se semmi.

    Arról nem is beszélve, hogy a Tonex mellett ez is megállja a helyét otthon, vélhetően az egyik legjobb hangzás lesz szobába és otthonra fülesen, kis hangerőn a többi opcióhoz képest (Pl. Boss Katana), de használható koncerten is, leválthat egy egész láncot, el lehet vinni a barátodhoz, a nyaralásra vagy amit akarsz, és egy zacskó chips helyét foglalja az asztalodon. Ezt szerintem nem elhanyagolható, és ebben az árfekvésben nem igazán találtam bármi hasonló alternativát, főleg úgy, hogy tényleg sokak szerint hangzásban közel áll a Tonexhez meg az eredeti erősitők hangjához, de persze ezt ki ki döntse el maga. Továbbá mindkettőnél lehetőség, hogy ha annyira zavarja az embert a hang ami egy studió monitorból jön vagy fejhallgatóból, akkor be lehet kötni erősitőbe, be lehet kötni egy power amp és egy láda párba, és máris valódi erősitőhöz hasonló hangzást kapunk.

    Szóval jelenleg nálam, és drágább dolgokat is figyelembe vettem ami a keretembe bőven nem férne bele (Quad Cortex, Kemper AxeFX, nagy Helix stb.) mindent megnézve, még mindig ez a kettő van a Top 3-as lista elején.

    Ennek ellenére még vacillálok, agyalok, de ma kipróbáltam a HX Stomp-ot, és azt kell mondjam, elég meggyőző volt, főleg ha az ember olyan valamit keres ami kiszolgálja, ami kicsi, jól szól otthon és rugalmas lehetőségek terén. És mindent összeadva, ennek, ahhoz képest hogy mit nyújt, már hirtelen nem is annyira horror az ára.

    Hosszúra sikeredett, de gondoltam, hogy hátha valakinek hasznosak majd a jövőben a tapasztalataim a kereső által, hozzáteszem ez saját vélemény, főleg videók, keresgélés meg kis hallgatózás után.

    Ettől függetlenül szivesen meghallgatom, hogy mi erről a véleményetek, no meg ki milyen multi effektet venni jelenleg, kultúrált keretek között szivesen beszélgetnék is róla ha valakinek van véleménye, akár mellette, akár ellene.

    Pl. Goose-T, mire gondoltál, te mit vennél? "Bármilyen modern modellezős multieffekt?"

    Közben most, hogy egy fél könyv idekerült hozzátok :B , megnézek pár videót az általatok ajánlott dolgokról, egyelőre még az információgyűjtés mellett vagyok, mert tényleg olyan valamit szeretnék amit megveszek és kiszolgál és nem kell keresgélnem meg költenem most erre egy darabig, csak játszanom, élveznem a zenét, tanulnom, na meg azt az egy eszközt betanulni, úgy, hogy az eszköz tudjon alkalmazkodni a változó körülményekhez (ha netán egyszer fellépnék valahol, ha lehet hangoskodni mégis, ha el akarom vinni stb. stb.)

    Köszönöm ismét mindenkinek a véleményét.

    Edit: tördeltem még kicsit mert szörnyen néz ki :DDD

    [ Szerkesztve ]

    Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.

  • Alexios

    veterán

    válasz Goose-T #58037 üzenetére

    Ez a monitorvezérlő hiányzott az életemből köszi a linket, jelenleg usb-n van gépre kötve a quad cortex, aztán gépen keresztül küldöm ki annak a jelét a monitorra(ami interfacere van kötve), de ez egy sokkal jobb megoldás :D
    #58040 X2N : Ampero II-n is van fejhallgató kimenet amúgy

    [ Szerkesztve ]

  • X2N

    senior tag

    válasz Goose-T #58069 üzenetére

    180Hz alatt levág és mélyláda ;] ;] ;] Az SLO 50Hz alá bemegy úgy van megtervezve gyárilag...pedig gitárerősítő. :)) A végfok 10Hz-től kezdve erősít...

    cucka-Legutóbb Dűne filmen volt az az élményünk hogy elmentünk az Etele moziba megnézni másodjára is a filmet, ott Atmos rendszer volt, össze se lehetett hasonlítani a csepeli mozival a hangzást pedig azt se mondanám rossznak. Mély hangoknál rendesen lement sub-basszus tartományba a rendszer, érezni lehetett.

    [ Szerkesztve ]

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • freelanced

    addikt

    válasz Goose-T #58069 üzenetére

    Köszönöm, szóval esélyesen az Eris kiszolgálna elvileg, ha jól értem, akár sima gitárról, akár basszusgitárról van szó. Ezt akár halkan is, hogy a szomszéd ne üsse itt az ajtót? :D

    A monitor elvileg 67 Hz - 25 kHz, de persze ebben sosem lehet teljesen megbizni gondolom.

    De igy érthető a dolog köszönöm.

    Ez a Big Knob nagyon jónak tűnik, egyetlen "gondom" van vele:

    Fejhallgató is megy esetleg valahogy bele, vagy azt el kell engedni? Mert ha jól értem ezzel semmit nem kéne variálni, ha gitározni akarok átnyomom a multieffektre, ha meg a gép kell akkor a hangkártyára. Ami még itt felmerül, hogy backing track stb esetén megint variálni kell nem? Mármint örülnék ha önálló lenne a multieffekt, de közben néha használom a gépet is, ehhez ahhoz, videók stb.

    X2N

    Köszönöm, megfontolom ezeket.

    Alapvetően mondanám, hogy elmennék a gép elől, de nem tudom ez mennyire valós, a dolgon, leckék, gyakorló anyagok, tabok stb. nagyobb része ott van úgy is, szóval ezen még filózok egy kicsit.

    cucka

    Tehát ha jól értem nem biztos, hogy megkapná az ember azt a fajta basszus érzést amit egy dedikált erősitőnél, de inkább ettől esik el, nem pedig a hangoktól maguktól, az előbbi viszont otthoni felhasználásra, nem kialakitott szobában kérdéses is, hogy szükséges-e vagy használható-e. Mert gondolom alacsony hangerőn a jelenlegi basszus kombóm is elesik ezektől a hangoktól, meg a basszus érzetétől, és ahol meg bejön az már tud sok lenni.

    De ez igy jó magyarázat, akkor lényegében amitől elesik az ember sub nélkül, akár basszusgitárnál, az inkább kategórizálható be egy érzésnek az ember fülében, testében, mintsem kimondottan kibogozható hangoknak.

    X2N
    "Mély hangoknál rendesen lement sub-basszus tartományba a rendszer, érezni lehetett. "

    Ez tényleg jó tud lenni, csak limitált, hogy fel tudom-e hangositani annyira, hogy érezhető legyen. Ráadásul filmnél nem folyamatos ez a hanghatás a szomszédok fele, de gyakorlásnál azért teljesen más, zavaróbb lehet. Persze félre ne érts, én is filózok a dolgon, szerintem mindkettőben van ráció, egyedül azt kell kitalálnom, hogy nekem melyik járthatóbb út, és a hangerőn amin én tudok játszani melyikkel kapom a legjobban élvezhető hangot.

    A stúdió monitorok mellett plusz azért, még ha nem is erre vannak, hogy tartalomfogyasztásra sem rossz, cserébe fix helyen van.

    cucka

    Annyi, hogy nekem itt az asztalon kevésbé férnek el az 5-8"-os változatok ezért beszéltük ezt a 3" + Sub útvonalat. Gondolom azért a 3" tud kompromisszumos lenni vagy nem?

    [ Szerkesztve ]

    Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.

  • cucka

    addikt

    válasz Goose-T #58112 üzenetére

    Ez a Metallica egyetlen koncertje, ahol Lars betegség miatt nem volt ott, és last minute beugrottak páran kisegíteni őket. Ugyanerről a koncertről sokkal izgibb a Battery felvétele, ott Dave Lombardo játszik, és hát elég jól megmutatja, miért ő a király ebben a műfajban.

  • freelanced

    addikt

    válasz Goose-T #58037 üzenetére

    Ezt próbáltátok esetleg?

    PreSonus Micro Station BT?

    A Big Knob alapból jó lenne, de fejhallgató nem megy bele (persze itt alapból kérdéses, hogy vajon milyen hangja lesz a fejhallgatónak ha bedugom egy ilyenbe, de mivel most is audio interface-ről megy és nem feltétlenül kell neki erősitő, nem aggódom, annyira, szerintem bármi meghajtja).

    Más ajánlást is szivesen fogadok Mackie Big Knob-hoz hasonló vezérlőre ami fogad fejhallgatót is. :K

    Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.

  • freelanced

    addikt

    válasz Goose-T #58122 üzenetére

    Köszönöm a választ, és esetleg olyan interface, valami jobb minőségű, ami tud ilyesmit?

    Tény, ezen én is gondolkodtam, hogy nem akkora probléma a fejhallgatót átdugni.

    Na és mi van ha az interface-be bekötöm csak simán a multieffektet? Akkor szólna mindkettő nem? Mármint a gépen levő dolgok is, meg az effekten levők is, van annak bármi hátránya?

    Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.

  • X2N

    senior tag

    válasz Goose-T #58138 üzenetére

    Mi az hogy nyilván nem lesz meg? Mi nem lesz meg? Ha nem méri azt amit kell akkor leveszi a hátlapi takarólemezt, és rámér a kapcsolóra is, ahova a hangszedő is van forrasztva, akkor ha ott sincs meg akkor nem kapcsoló hiba hanem hangszedő, ennyire egyszerű. Középső állásba nem kell mérni, csak külön-külön a hangszedőket.

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • bigrob

    őstag

    válasz Goose-T #58138 üzenetére

    Lehetett megint olyat mondani amitől nagyon okosnak lehet hinni! :K

    Csak a nyóc húr meg vagy 8db soldano 200W-os fej 2db zárt 412 ládával stackelve egymáson egy panellakásban ad értékelhető szándot! :DDD

    Ezért nem szól... Biztos nem.a csöves erősítőre dugta soft reset. :))

    Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!

  • X2N

    senior tag

    válasz Goose-T #58144 üzenetére

    Már megdumáltuk közben máshol, ezeknél az újabb Epiphonoknál csatlakozósak a dolgok, az is okozhat ilyen anomáliákat. De a spark se működik neki rendesen...most kezdi megadni magát 2 év után... A gyári Epiphone hangszedőért meg kár lenne mert ha minden igaz ugyanaz a szett mint ami a Gibson Slash modellben van csak nagyobb kimenő jele van a plusz tekercselés miatt. Persze értem hogy rossz lehet a kapcsoló is csak én kimérettem vele a dolgokat inkább. Az is meglepő hogy nem spróroltak az Epiphonnál,400-600V-os Orange Drops kondik vannak a tone potmétereken...

    bigrob-tudod van aközött is különbség hogy valaki segíteni próbál, megosztja a tapasztalatait, más meg csak kritizál.

    [ Szerkesztve ]

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • arnyekxxx

    veterán

    válasz Goose-T #58153 üzenetére

    felturbózott cube baby, jónak tűnik, az xlr-ért meg külön extra pont.

  • X2N

    senior tag

    válasz Goose-T #58235 üzenetére

    Hol lehet ezt nézni hogy túl alacsony bufferméretet adtam meg? Proci terhelésnél?

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • doc

    nagyúr

    válasz Goose-T #58352 üzenetére

    A pontos hurmarka es hurvastagsag kimaradt. Lehangolo :(

    arnyekxxx: nyilvan feher.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák