- Windows 11
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz Primary92 #9696 üzenetére
Nem egyértelmű. Motorkod az egyértelmű.
Mindegyik változó geos turbóval készül, ennek a vezérlését állítja. Ez még kb üzemmód váltásnak minősül, azt mondták a gari se vész el.
chipelni az efölötti teljesítményhez kell.Tudtommal ugyanaz futómű, fék is. Vag szokott spórolni 20 fillérekért. motor teljesítmény alapján képes modellen belül felfüggesztések között cserélni. Jól néznek ki ezek az adatlap prospektusok.
Enyém 140 lovas volt, piszok jó fékkel, futóművel, lazán elbír többet is.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
Real_Necro
veterán
válasz Primary92 #9742 üzenetére
Tavaly vettem az enyémet októberben. Most 250k van benne, 180k-nál volt vezérlés csere, üzemanyagszűrő 60k-ként, olaj 20k-ként. Utóbbinál gondoltam 10k-ra kellene sűríteni. Egyébként még gyári kettőstömegű van benne...
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
aginor
veterán
válasz Primary92 #9742 üzenetére
Már típus ugyan, de én Fiestát vettem tavaly kb. 205.000km-el. Sokat pályáztak vele, futómű fel volt már újítva, de kuplung szerintem még a gyári van benne.
Az én véleményem szerint a kilométer annyira nem számít, ha foglalkoztak vele és mindent tisztességesen megcsináltak rajta amikor kell.
Fizetés előtt viszont szerelővel mindenképpen nézesd át, nehogy aknára fuss.[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
bajnokpityu
félisten
válasz Primary92 #9909 üzenetére
no, az az alap itt is, és kb olyan a navis is, azt mondják.
a sony jobb. ami még fontos, hogy a kocsit át kell programozni a jobbik fejhez, mert úgy szól rendesen, ahogy kitalálták. megdöbbentő, de tényleg igy van.
sony már eléri pl a gyári alap suzuki fejet... ami még mindig jócskán elmarad egy 30rugós aftermarket fejtől.
ami miatt még nem hajintottam ki az enyémből a gyárit, az az, hogy 2013 óta a parkradar hangját a rádió adja ki. egy hétig vadásztam 13után gyártott mondeo sony fejre, aztán feladtam
eladó Kawasaki j300 robogó
-
Real_Necro
veterán
válasz Primary92 #9906 üzenetére
Nálam van navi, térképnek jó, de inkább Vaze-val megyek. A hang G Astra után szerintem megfelelő, nálam 8 hangszóró van. Nem egy kimagasló, de kocsiba ennél több szerintem nem kell.
Szerk.:
Ahogy tudom navisból 2 fajta létezik, a tolatókamerás meg a sima. Nekem utóbbi van gyári USB csatival. Bt megy telefonnal, akár telefonáláshoz, akár zenehallgatáshoz.
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
bajnokpityu
félisten
válasz Primary92 #9916 üzenetére
a cd6000t és a sonyt hallottam ugyanabban a kocsiban. navisat nem,de többen mondták, h hang miatt nem jobb. BTt mindkettő csak kieg modullal tud.
szines kijelzőnek semmi köze a hangminőséghez, csak egy kiegészítő feature.
engem egy idő után zavar a hangja, javarészt a torzításai miatt. sony is zavarna, sajnos nem ég és föld a minőség. érdekes módon a régi focusé nem zavart, simán hallgattam rajta akár bartókot. a mostanit általában kikapcsolom fél óra után. suzukiét tovább tudom hallgatni, de pl a sportage-é sokkal jobb, azzal semmi bajom, és amig volt egy 6xxxes elég drága kenwoodom, szintén órákon át hallgattam.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
Goose-T
veterán
válasz Primary92 #9916 üzenetére
A gyári mélynyomó a pótkerék helyére van beszerelve, szóval szerintem eléggé macerás lehet utólag beépíteni.
Amúgy nálam meg tudsz hallgatni egy gyári navisat (Blaupunkt NX), mélynyomó nélkül. Valóban nem egy nagy szám, de a régi Focusunk 5000-esénél sokkal jobb.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
bajnokpityu
félisten
válasz Primary92 #9921 üzenetére
igy tudom:
FL mondeonál külsőre az ablakkeret krómozása, belül a kilincs szine, és a szines kijelző az órák között a difi, meg az alufelni és a led. mindkettőhöz lehetett mindenfélét venni, motoros ülést (trendben is alapban motoros a fellemozgatás), körberadart, navit.
szóval simán van, hogy egy trend jobban felszerelt, mint egy titán. titánból láttam tolatóradar nélkülit, meg trendből is navisat, körbenradarosat, motorosüléseset. valaszeg cégen belül a vezérnek jár a titán, melosnak meg a trend, közben meg jobban költött az extrákra, vezérnek meg extrásabb volt a motorja, váltója.
a kettő között van a biznisz. ott csak alul van az ablak körül krómcsik, de van alufelni,és navi, a kijelzője monokróm.
titánból meg vannak a spec felszereltégesek (pl S) a csomagtartósínnel, spoilerrel, miegymással.
FL előtt a spoiler alakja, hűtőrács is más volt felszereltség függvényében.
eladó Kawasaki j300 robogó
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Külpolitika
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Spórolós topik
- Revolut
- Autós topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen