-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
ViZion
félisten
válasz ViZion #47502 üzenetére
[link] nem tűnik agysebészetnek, nem értem, h miért nem akarta Amikor megvettük, akkor is kértem, illetve mikor vezérlés csere volt (meg sokminden, ami 100k felett már indokolt), akkor is kérdeztem.
Az a vicc, h felénk az oldschool szakik szerint a fékfolyadékot, szervoolajat, stb. sem kell cserélni, mert minek, ha nincs baj...
Kolléganőm a C-max-al küzdött hónapokat, mire a sokadik szerelő kicserélte az automata váltóban az olajat és bammm... működik rendesen.Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ViZion #47548 üzenetére
Ügyes, külön pirospont a gócpont megfékezéséért Mintha írtad volna korábban is a Korantot - egy dologra érdemes odafigyelni vele, hogy vizes bázisú, tehát kb az eső lemossa, ha eléggé éri. Önmagában csak alapozó, igényel még más fedőfestékkel is kezelést, hogy tartós legyen a bevonat
-
mm779
tag
válasz ViZion #47573 üzenetére
De jó lehet ismerősöm is, csak gondoltam, hogy hátha van valamilyen hivatalos Ford szervíz, ahol megoldják az egészet (cserealkatrész beszerezés + beszerelés) helyben.
Esetleg azt nem tudjátok, hogy lehetséges-e "utángyártott" motort szerezni, amiben nincsen semennyi kilóméter? Vagy csak "bontottat" fogok találni? Neten keresgéltem tegnap este, de csak bontott motorokat találtam, amikben már volt jó pár ezek kilométer.
-
hdanesz
senior tag
válasz ViZion #47613 üzenetére
A Focus ami bekrepált 178 ezernél is flottás volt. Azt, hogy gyepálták-e azt nem tudom. Nekem ez már sokadik flottás/céges autóm és a korábbiakkal (Superb, Octavia) sosem volt gond. Így alapvetően én pozitívumnak ítélem a céges létet...
Most egy Mondeoval szemezek, szervizkönyves...180 lóerős dízel, 160 ezer km-et futott. Szervizek: 28 ezer km, 58ezer km, 89 ezer km, 118 ezer km, 133 ezer és 153 ezer km. Ezek olaj és szűrőcserék voltak. 58 ezernél ill. 118 ezernél cseréltek üzemanyagszűrőt is. Más szerelgetésnek nyoma nincs. És ez is céges autó volt, feltételezem valami vezető beosztású emberé mert van benne minden csilivili franc, kamera, parkolási asszisztens, holttér figyelő...a rossebb tudja mi. Valamint nagyon szép állapotban van belül, sehol egy repedés a bőrülésen...stb.
A motorkód T8CC... Remélem nem betegágy. A speedzone-os használt Mondeo videóban Göbi azt mondta, hogy a 150 lóerős dízelt érdemes venni, mert az kevésbé kihegyezett.
[ Szerkesztve ]
-
Sys85
veterán
válasz ViZion #47613 üzenetére
Pontosan!
Az MK3-as fóka kombim ~280k-t futott cégesként olyan 6,5év alatt.
Végig osztrák szakszervizben volt szervizelve rendszeresen,nem is volt szétütve amikor vettem.
Most 353k van benne,motorja hibátlan,futómű sem lóg (280k-t osztrák utakon futott,nem a tankcsapdás magyaron),egyedül a kéttömegű kezdi jelezni hogy lassan cserés lesz (és vele együtt a kuplung is),de ennyi méternél ez teljesen normális.
Mielőtt honosítottam a helyi szervizes átnézésnél azt kérdezte,hogy nem akarom-e visszatekertetni olyan 120-130k-ra az órát,mert az állapota alapján simán elmenne annyinak is a kocsi.Nem tekertettem,ez így egy őszinte autó.
A kéttömegűből most kihajtom az utolsó forintot is,új munkahely miatt ideiglenesen napi 2x140km-t megyek olyan 3 hónapig, cirka 17-18k-t beletekerek 3 hónap alatt (plusz a “privát” használat).[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
gabor9991
őstag
válasz ViZion #47626 üzenetére
Szerencsére igen itt is szigorúan veszik a szabályokat
Átnézik és ha nem jó nincs műszaki, így a rozsdás, repedezett gumis,bemattult lámpás, füstölő ótvar sz@rok amikre garantáltan nem költenének az elkövetkező 2 évben egy forintot sem, hacsak meg nem áll, már nem mennek át egy húszasért a vizsgán.
A 2007-es focusomon egy trapézgömbfejet írtak fel, kicsit kellemetlenül is érintett, hogy ezt nem én vettem észre és így jártam vele[ Szerkesztve ]
-
#27070592
törölt tag
válasz ViZion #47626 üzenetére
Tavaly nyáron vizsgázott a húsz éves Focusom. Húzták a szájukat a rozsdás jobb hátsó fékvezeték miatt, az egyik arc be is akarta bizonyítani hogy egy vészfékezéssel szivárogni kezd majd. A féktesztnél úgy megtaposta a pedált ahogy tudta.. de nem kezdett szivárogni. (azóta pedig kicseréltem a francba az egész hátsó rozsdás szart új réz-nikkel vezetékekre)
Mással nem szőröztek, csak megjegyezték hogy lett költve az autóra. -
Balcsix
senior tag
válasz ViZion #47613 üzenetére
Ez valóban így van, nekem is ez a tapasztalatom a flottás gépekkel.
Még régebben volt egy céges Mk3-mas Mondeonk a híresen (akkor még) megbízhatatlan 2.0 TDCi-vel.
Azt hiszem, hogy kb. 160k KM-nél került hozzánk, és olyan 260-ig nálunk is volt.
Kívül-belül elég megkímélt volt, és a motor megbízhatatlanságának ellenére nem volt vele semmi egyéb komolyabb probléma. Nem azért ment a háztól mert bármi baja is lett volna, csak szimplán szerettünk volna egy kicsit újabbat.
Persze valószínű, hogy közrejátszott egy kis szerencse is a történetben.[ Szerkesztve ]
-
A Zéé
addikt
válasz ViZion #47613 üzenetére
Nagyon függ a gazdájától természetesen. Én az alattam lévő autókkal mindig úgy bánok, mintha a sajátom lenne. Ugyanúgy elviszem kitakarítani, ha valami nem gömbölyű jelzem, és megy szervízbe, mint az én nevemen lévő.
Ugyanakkor van olyan kollégám, aki telibe szarja, és olyan mocskos az autója belül is, mintha valami lepukkant brigádautó lenne, mert hogy "nincs ideje ilyenekre".Aztán van olyan is, ami mindenkié, tehát igazából senkié sem. Na azokon általában még is látszik. Dolgoztam olyan furgonon is, amit 3-an vittünk felváltva, természetesen soha nem volt gazdája sem a mechanikai meghibásodásnak, sem az esztétikai hibáknak. "Amikor én használtam még nem volt ilyen". Aztán amikor az első 1-2 alkalom után én kaptam a fejmosást, amikor szóltam, akkor én is hagytam a francba...
Just a simple Lineman...
-
darvinya
titán
válasz ViZion #47762 üzenetére
Elég lett volna anyós oldalon lenne a nyílás, máris nem csuklana felmenőivel együtt.
Izzó cseréltettem már, az elöl nem nagy gond, mert 2 csavar és az egész egység kijön.
Hátul már macerásabb kombinál.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
subaruwrc
félisten
válasz ViZion #47867 üzenetére
hát pedig a fék cuccokat párba illik cserélni
első v hátsó nyereg ?
hátsót el tudom képzelni hogy olyan állapotba van hogy cserélni kéne
de inkább vegyél ebayről valamit
darabja 50k egy mk1-hez vicc
én anno kb 3 éve 22-ért vettem a kettőt.
de fbon ki lehetett fogni nem rég 34-ért is 2db GYÁRI FORD nyerget
csorgott is rá a nyálam eléggé ... -
#27070592
törölt tag
válasz ViZion #47867 üzenetére
Ha ragaszkodsz a cseréhez akkor az Ate nyereg nem rossz vétel, a "gyári" is az (nálam, 2002-es Focuson)
De 50k-t nem fizetnék ki érte.. még kettőért sem.
Először adnék egy tömítéscsere/rozsdátlanítás/festés kört. Persze cserélni egyszerűbb és gyorsabb.A Bárdi/Unix listaárak is megérnek egy misét, kb felezhetők ha körülnéz az ember.
Luk kuplung főhengert vettem pár napja, 19k, ugyanaz Unixnál 39k.. -
#27070592
törölt tag
válasz ViZion #48079 üzenetére
Van QM, az a cél hogy a tervezett néhány éves használati időt épp kibírja egy utángyártott alkatrész is, ehhez próbálják belőni az anyagminőséget/mennyiséget úgy hogy profit legyen a terméken és közben 2x konkurens céggel is versenyezni kell.
Felhasználó szempontból a "gyári" alkatrész lenne ideális, ha az ár nem számít..
De ha az ár nem számít, akkor nem felújítani/javítani kell egy autót hanem újra cserélni.
És a többi bullshit. Kicsit átalakul szerintem a használt autók világa, kevesebben tudnak új autót venni, több lesz a lelkesen javított gép. -
subaruwrc
félisten
válasz ViZion #48279 üzenetére
először rendesen ki volt akadva hogy őő ezért minek lett iderángatva a 18 kerből
háthmondom nem én találtam ki hogy magát hívják elhiheti
az is egy szervezés lehet ha a 18 kerből tudtak ide irányítani valakit amikor 2km-re van a rendőrpalota
na mindegy
nem gondoltam volna hogy ( valószínűleg ) így lesz vége a kis focusomnak
nyúlvány az betolva a csomiba,fenéklemez felgyűrve jobb oldali ajtók nem nyílnak
szinte biztosan gtk
elég szar bele gondolni is
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen