-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dorien
veterán
válasz Zoli1222 #1003 üzenetére
Ha Focus Mk1.5-ről van szó 101 lovas 1.6 benzines motorral, az megbízható. A Focus Mk2 116LE 1.6 viszont állítólag rossz hírű. Mazda 6-ost én is nézegettem, de baromi drága hozzá az alkatrész, a Focus jóval olcsóbb minden téren, meg a választék is nagyobb. Ha ügyes (és szerencsés) vagy 1 millából kijön az autó átírással, a komplett szerviz + az új téli / nyári gumiszett is.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 89.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Dorien
veterán
válasz Zoli1222 #1005 üzenetére
Ez csak a modell verzió rövidítése (Mark).
Ahogy nézem Mk2-ből is van 100 lovas 1.6 benzin.
OFF: Jó az avatárod.
[link][ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 89.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Atlantis
veterán
válasz Zoli1222 #1003 üzenetére
Ahogy írták, inkább a 100 lovas 1,6-ost válaszd, egyszerűbb és megbízhatóbb konstrukció, pláne a 2004-5 körüliek. Mondjuk én mai ésszel inkább vennék egy ráncfelvarrt I-es Fcous-t(Mk1.5), mint korai szériát a II-esből(Mk2), de te tudod. Nekem is 2005-ös Mk2 van és nem vagyok hanyatt esve a minőségétől.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
-v-
addikt
válasz Zoli1222 #1009 üzenetére
Ne hallgass a butaságra, megbízható jó motor a 115 lovas, annyit hallgass meg a vezérlésmódosító nem zörög-e indítás után hidegen alapjáraton, ez a korai példányokat érintette, viszont azok nagy részén már ki lett cserélve, szóval többet nem lesz gond vele, ami meg újabb szériás az eleve jóval jött, és azért nem lesz.
Eleve kicsi az esély belefutni, de ha még meg is hallgatod és nem zörög akkor jó vagy.
Más baja meg nincs, cserébe jobban megy mint a sima 1.6-os. -
Atlantis
veterán
válasz Zoli1222 #1009 üzenetére
Azért vennék inkább a régebbi verzió végéből, mert annak már kijavítgatták a gyerekbetegségeit.
[rvilike]: Ha alacsony a futott kilométerek száma, nem biztos, hogy előjött rajta. Szerintem kár kockáztatni, sokkal nem jobb a 115 lovas, de bonyolultabb és több a hibalehetőség.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
-
SzlobiG
félisten
válasz Zoli1222 #1712 üzenetére
2.0, 1.8 felejtő. Ami a 2.0 ellen szól az a DPF azzal lehetnek problémák főleg, ha rövid távon van használva. Kettős tömegű cseréje kb 200-250e km körül esedékes az olyan 200e ft körül van alsó hangon.
Vezérlés 200e km vagy 10év. 2008-as esetén már a kettős tömegűt is vagy cserélték a vezérléssel együtt vagy nem szóval ezzel érdemes számolni a vezérlés nem vészes árba van.
Általános dolgokra kell figyelni ilyen hogy rozsda nem igen jön még elő max ha víz káros...
[ Szerkesztve ]
-
-
-v-
addikt
válasz Zoli1222 #1715 üzenetére
Akkor melyik motor ajánlott?
Az új, amit szalonból kihozol
Viccet félretéve a befecskendező rendszer is letérdelhet, turbó is ... és nem törvényszerű, hogy kibírjon 2-250e-t a lendkerék, lehet elmegy többet is, az is lehet városi használatban előbb kuka lesz.
Sok drága dolog lehet a dízelnél, nem törvényszerű mindbe belefutni, az elég nagy pech, de ha megveszed és nálad van egy ideig akkor arra is kicsi az esély, hogy mindet elkerüld.
Pár százas mindig legyen a zsebben, vagy ne dízelt vegyél.(#1710) Satan_Claus: ez passz, nem tudom mi tud ilyen gyorsan elmúlni
(#1711) radi8tor1: szelepcsörgés?
(#1705) SzlobiG: az olajnyomás pár fordulat alatt felépül, szép is lenne ha ennyi idő kéne hozzá ... nem lennének hosszú életűek a motorok és ami nincs, az nem tud csattogni
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Zoli1222 #1722 üzenetére
2 literrel átlagban biztos többet mint a dízel.
Amit linkeltél az pont 200e km felett van aminél a vezérlést már cserélni kellett amit vagy cseréltek vagy nem a kettőstömegű szintén közel jár. Persze ha valós a km...
A benzines 150e-el valamivel jobb, de ugye ott se tudni, hogy valós-e a km vagy nem.
-
Atlantis
veterán
válasz Zoli1222 #1719 üzenetére
Nekem Focus-ban 2 literes benzines, kb. ugyanez a motor lehet. Így vidéki városban és környékén átlag 7,3l a fogyasztás, nem óvatoskodva. Mondeonál szerintem plusz 1 lityi reális többlet lehet.
Amúgy a motor jó, de a Ford hajlamos rendkívül elbaszott áttételezésű váltót társítani mellé (5 fokozat LOL), ami kicsit megöli az élményt. Plusz ugye ezek mellett is ott a kettős tömegű, ámbár benzinesben valamivel könnyebb élete van a kisebb nyomaték és rezonancia miatt.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
TayRol
veterán
válasz Zoli1222 #1887 üzenetére
Szia,
Ma voltam Petrányinál állapotfelmérésen, 2 óra alatt meg is volt, és a vezérlést illetve a kettőstömegűt kell cserélni. Szóval a 2,3M ft-os árra ajánlok ismerősnek 2M ft-ot, meglátjuk. Ez a kocsija.
Az első nem rossz, nézegettem én is. Ezt nem rég még 200e ft-tal olcsóbban hirdették, de a nepper elvitte és felvitte az árát. Pedig nagyon szemeztem vele.
-
SzlobiG
félisten
válasz Zoli1222 #1887 üzenetére
Jól láttad.
EGR: Le van dugózva előnye: friss levegőt kap a motor nem a kormos kipufogó gázt. Nem rakódik le a korom.
Dpf: Nincs regeneráció kevesebb fogyasztás, nincs olaj higulas ezzel károsítva a motort. Nincsenek hiba kódok se vészüzem dpf hibája miatt. Mint egy sima dízel autó.
Ha valaki kiakarja szedni tudok segíteni olcsón chip tuninngal együtt.
Tayrol: Képekről jól néz ki, hátsó spoiler viszont nem gyári. 2 millióért jó vétel pláne hogy utána új a kuplung meg a vezérlés.
-
Goose-T
veterán
válasz Zoli1222 #1914 üzenetére
A második mk2-est inkább felejtsd el, nincs túl jó híre a 116 lovas Ti-VCT motoroknak. Amúgy egy 1,6-os szívó benzinesen mit húznál? Rakhatsz bele direktszűrőt, sportkipufogót meg combosabb gyertyakábelezést, és kapsz talán 10 lóerőt meg ugyanannyi newtonmétert. Esetleg ki lehet még iktatni a kartergáz-visszavezetést és a katalizátort, de akkor már csak korrupcióval fog átmenni a műszakin, az tuti. Ennyi módosítás után már érdemes lehet az ECU-t is átprogramozni, mert ezek megváltoztatják a motor karakterisztikáját, de még szerintem így sem tudod átlépni a 120 lóerőt, cserébe sokkal többet fog zabálni, megbízhatatlanabb lesz, és úgyanúgy lenyom az érdi emelkedőn egy tízéves TDI Passat.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
-v-
addikt
válasz Zoli1222 #1930 üzenetére
A vezérlésmódosítóból, a hengerfej szélén van fent a jobb oldalon. Indítás után egy ideig zörög, ahogy melegszik meg lesz olajnyomás stb. abbahagyja szépen. Ha már folyamatosan hangja van az nyilván még rosszabb, aztán ha komolyabb gond van a működésével hibakódot is dob, mert nem nem tudja már vállalni a vezérlésállítást
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Politika
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen