- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Milyen routert?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
darvinya
titán
1.0 EcoBoost 3 hengeressel még karbantartva is 150ekm körül megkotlik.
Ez a budaörsi Ford-os árukiadó/beszerző-szerelőkkel beszélve mondta el.
Nekik 3 bemutató autókból mindegyik megkotlott, pedig pont erre nagyon figyeltek, hogy legalább 3 hónaposként ne kelljen motor cserélni.
Amikor beszéltünk, akkor 5 autó várt az új motorra, mind garancia keretében.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
válasz ReFleXx #48348 üzenetére
2014-es 1.6 TDCI fóka, 115 ló. Hosszabb távon limp módba rakja magát, de csak 100 alatt krúzolva. Tippre mikor regenerálni akar, de éjjel végigjöttem németországon keresztül 160-170-nel és semmi baja nem volt. Itthon se 130-140 között, plusz még a check engine is eltűnt, olvasó mondjuk éppen pont nincs nálam. Köszi a tippeket, alma boltban fent van.
-
-
embe
nagyúr
Szerencsére ezt a módot nem ismerem.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
embe
nagyúr
válasz radi8tor #48359 üzenetére
Ez igaz.
Bár kb. 92 körül volt Audi 80GT Coupe-m. Nagyon szerettem ... Ott nem volt vészüzemmód.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
ZolkoW
őstag
lámpatest, Focus Mk1: amatőrség, nem vettem észre, hogy mindkét bontott lámpánál lifeg a tükör mozgatható része, és beszereltem úgy. tegnap helyzetjelzőt cseréltem, és egyértelmű volt,hogy ennek nem így kéne lennie, a régiekben stabilan állt. Persze, hogy a magasságállító motorok pöcke nem volt beakasztva...csak nem tudom, miért. Na mindegy, a balnál már megcsináltam, remélem, a jobb oldalinál is csak ennyi a baj. Ha nem küzdöttem volna már motor visszarakással órákat másik autón, akkor ez is nehezebben ment volna, de így hamar megvolt. Remegett is a fénycsóva ezelőtt, csak nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, meg a magasságállítás sem volt az igazi..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
IntelKiller7
veterán
Sziasztok.
2021-es Wildtrak Rangerem van. 2021 januari Ford Sync 3 van az auton. Ezt en frissitettem le anno, iPhone-rol adtam neki a wifit. Viszont azota valamiert nem latja az auto, ha iPhonerol osztom neki a netet.
Ez masnal is ilyen?Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
IntelKiller7
veterán
válasz IntelKiller7 #48362 üzenetére
Megoldva.
Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
DeFranco
nagyúr
-
#04331520
törölt tag
Nem tudjátok, hogy Denso 104210-3513 generátorba milyen csapágy kell? C-Max 2008 1.6 TDCi 109LE.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz IntelKiller7 #48367 üzenetére
V6 dízelre nagyon kiváncsi leszek, régi kiadásokban törött a főtengely, elvileg sokat módosítottak rajta…
-
Nortonor
csendes tag
Bedobom újra, hátha
Sziasztok!
Focus MK2.5 kucs nélküli, nyomógombos indítórendszerrel le tudom úgy zárni az autót, hogy közben jár a motor? Dízeles, kb. 1 percre lakom a legközelebbi pékségtől szóval jó lenne, hogy amíg oda beugrom arra az 1-2 percre, kint tudnám úgy hagyni az autót, hogy jár a motor. Egy ismerősöm így szokta hagyni az A6-osát, hogy a kulcsházból kihúzza a kis fizikai kulcsot és azzal rázár a központi zárra. Működhet ez a Focusnál is? Tapasztalatok? -
subaruwrc
félisten
válasz WasabiTrsr #48371 üzenetére
írta hogy dízel és szeretné addig járatni
had melegedjen -
-
Viiktor1989
tag
Sziasztok. Az új MK4-es St-ről vannak már tapasztalatok,mennyire jó a motor, milyen lett az automata váltós kiadás? Ha egy rangsort lehetne felállítani, összehasonlítva pl egy Golf 8 Clubsporttal,melyiket lehetne kihozni győztesnek?
-
dellfanboy
őstag
válasz Viiktor1989 #48376 üzenetére
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
robertka
tag
Focus II 1.6 100 lóerős motornál a főtengely szíjtárcsa csavar 40Nm+90fok meghúzásánál hol érdemes ellentartani?
Ezeket olvastam:
-Jobb féltengely kihajtás mellett a lendkerékhez egy feszítővas vagy csavarhúzó.
-Indítómotor helyére célszerszám, csak le kell venni a szívósort hozzá (láttam videót amiben eltört a szerszám)
-Egyesbe kell váltani, felengedett kuplunggal fékkel ellentartani.
-Célszerszámmal ellentartani a főtengely szíjtárcsánál.
Melyik módszer a jobb és legbiztonságosabb szerintetek?[ Szerkesztve ]
-
embe
nagyúr
válasz subaruwrc #48374 üzenetére
Erre -IS - ment a válaszom.
Párszor hallottam ezt a szöveget: "Meg nem gondoltam volna hogy pont itt, pont velem, pont ekkor" megtörténhet.
Egy cuccos, piás hülyénél, vagy csak egy az "alkalom szüli a tolvajt" -nál ne keress racionalitást!Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
#27070592
törölt tag
válasz robertka #48378 üzenetére
Műhelyben célszerszámot használnak az ellentartáshoz, lásd Sue néni, Mk1 Focuson, 1:20:00-tól.
De ha csak egyszeri alkalomról van szó, akkor felesleges megvenni egy ilyen célszerszámot. (viszont szögegyszerű cucc, lehet hogy otthon is össze lehet dobni, ha van alapanyag) -
robertka
tag
válasz molnarpeter #48382 üzenetére
Köszönöm mindenkinek!
Nekem ilyen a tárcsa szóval még ellen is lehetne tartani. Ha jól látom öntvény és nem két részból van összeállítva. Szerintem vennék egy ilyet vagy elkészíteném magam ezt a szerszámot a vezérműtengely szíjtárcsához, de akkor ez jó lehetne a főtengely tárcshoz is? Nem tudom, hogy a tárcsánál jobb ellentartani vagy teljesen mind egy mert a főtengelyen keresztül is ki kell bírnia. -
molnarpeter
nagyúr
válasz robertka #48385 üzenetére
Így esetleg? [youtube link]
-
flymi
addikt
Annakidején amikor búgott az első kerékcsapágy gavallér voltam és párban cseréltettem a csacsin.
Nos nagyon úgy néz ki megint csereérettett a jobb első, de a pénztárcám tiltakozik a párban csere ellen. Hallgassak rá?/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
Akkor csak a jobb első lesz. Anno Meyle ment bele, 4 évet bírt ami azért nem olyan rossz egy utángyártott alkatrésztől.
Ha jól tévedek FAG-ot preferáljátok megbízhatóságra .camelferr: Igen, ha csapágy akkor elsőre nekem is SKF ugrik be. Hátulra azt hiszem az került, bár nem vennék rá mérget.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz radi8tor #48394 üzenetére
Hát én kompletten gondoltam a cserét, nem csak magát a csapágyat.
Amúgy jó lenne kideríteni mi ez az induláskor illetve tolatáskor előforduló csattanó-koppanó hang. Három helyen háromfélét mondtak már. Kormánymű csapágy, féltengely csapágy, illetve "valami a váltóban".
Nem normális ez a fém a fémnek hang, ebbű baj lesz more.
Ahogy keresgélek mi lehet úgy vettem észre nem vagyok egyedül ezzel a problémával, de még senki nem tudta megmondani mi lett végül a megoldás.
Úgy látszik ez ilyen Ford típusbetegség: fura zajok.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
radi8tor
MODERÁTOR
Kerékcsapágy hiba az morgó hanggal jár kanyarodásnál vagy végső stádiumban már egyenesben is.
És viszonylag könnyen ellenőrizhető a szerelő által: felemeli a kocsit, és jó gyorsan megforgatja a kereket. Előrehaladott állapotban ilyenkor is hallható a morgás.
A kattanó hang szerintem nem ott keresendő. Néha nekem is volt parkolásnál, mikor lefékeztem és elkezdtem tolatni és tolatásnál ismét fékezni. De már nem foglalkoztam vele, mert jött az új verda.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
flymi
addikt
válasz radi8tor #48396 üzenetére
Tudom, az egy másik hang. Csak bedobtam pluszban.
Azt már nem is mondom, h a beltérben is nyöszörögnek a műanyagok... Mondjuk azon segít a hangerőgomb.Igazából még nem úgy búg, mint egy beteg csapágy, azt egyből felismerem, jelen állás szerint még csak surrog. De nem igazán várnám meg amíg rosszabb lesz, nyáron a szerelők is előszeretettel mennek nyaralni a riviérára kéthetekre.
kattanó hang szerintem nem ott keresendő. Néha nekem is volt parkolásnál, mikor lefékeztem és elkezdtem tolatni és tolatásnál ismét fékezni. De már nem foglalkoztam vele -> Hát ez nagy kár, mert most előnnyel indulnék.
Nekem is jött másik verda (kaptam), annak is megvan a maga baja, de ez akkor is az én autóm és mocskosul idegesítő.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- GTA V
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Elektromos autók - motorok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Tervező és alkalmazott grafikai beszélgetős topic
- PlayStation 5
- Computex 2024: asgardi ASUS ROG UPS játékosoknak
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen