- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Mozilla Firefox
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
flymi
addikt
SOS! Hova kell betekerni mk2 elejére a vonószemet? Nem indul a kocsi. Indítanám, egy kicsit teker aztán megáll.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
Decemberben cseréltem aksit, akkor elvittem ráméretni, igazából jó volt, emlékeim szerint nem vette a töltést. Mondjuk hozzá tartozik, h 90%-ban városban használom.
Szerelő szerint lehet immo vagy benzinpumpa is.Kösz a linket!
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Goose-T
veterán
Amúgy nem régi az aksi benne?
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
flymi
addikt
Elhúztuk a szerelőig, ránézett. Első blikkre benzinpumpa lesz, nem hallja h bekapcsolna/búgna.
Most el van havazva, nem ígéri h még ma megnézi alaposabban is.Goose-T: De fél év alatt lehervadna? Ami hosszabb távot mentem vele legutóbb az Májusban volt egy kör Fehérvárra meg vissza, meg két hete voltam Pécs-Baja meg vissza Dombóvár.
Összetehetem a kezem, h nem mondjuk valahol száz kilométerekre itthonról robbantam le hanem csak három utcányira. Mondjuk jelen pillanatban ez sem vigasztal.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
kalmanchris
tag
válasz kalmanchris #19988 üzenetére
Tehát város-országút kb 40-60 arányban, 6,5 lit. lett a fogyasztás utána számolva. 1.6 turbóbenzin 150 ló.
-
flymi
addikt
Lehet tényleg jobban jártam volna ha egyszerre mindent IS kicserélek rajta, bár az nem a legpénztárcabarátibb megoldás, vagy ahogy asszony megjegyezte az esettel kapcsolatban vehettünk volna autót is.
Legalább ha már bent lesz a szerelőnél akkor ráugrasztom a motortartó bakra és a pollenszűrőre is ne nekem kelljen, alkatrészek a csomitartóban. Utóbbinál nőgyógyásznak kell lenni h az ember hozzáférjen a csavarokhoz, ráadásul a jobb felső meg is van szorulva hiába fújtam be csavarlazítóval, inkább visszatekertem a másik két csavart is.
A hátsó első szilentekről már nem is szólok neki, az ráér gusztusban vagy első emberkor is mikor többet leszek itthon.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz gabor9991 #20061 üzenetére
A trükkös menüböngészéssel amit nem tudok fejből?
Indításkor most nem volt a halk pittyenés sem és nem hallottunk benzinpumpa hangot sem. Lehet rosszul mondtam, teker de nem indul be.
Mondjuk a rádióm mindig előbb bekapcsol, ritkán indítok csöndben.
Nem tudom melyikkel járnék jobban, generátor vagy benzinpumpa hibával. De holnap minden kiderül.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
gabor9991
őstag
Indexkar végén nyomod a gombot közben ráadod a gyújtást és lépkedhetesz is a menüben.
Szerintem egy [utángyártott benzinszivattyú] olcsóbb mint egy generátor de én továbbra is az akkura tippelnék abból amit írtál. -
flymi
addikt
válasz gabor9991 #20063 üzenetére
Mikor decemberben lehervadt az akksi akkor nagyon szar hangja volt, nem olyan mint most. Egyből indítómotor hibára gyanakodtunk, de nem az volt. Ha mégis akku lesz, akkor viszont a generátorral lehet valami, mert amit kikaptunk anno a fókából ment a töltőre és most após roncsában kergeti a wattokat gond nélkül.
Szal most csak tapogatózás van, holnap már többet fogok tudni. Remélem. Meg azt is h olcsón megúszom. Most kezdem azt érezni, h elegem van belőle.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
gabor9991
őstag
Kétségtelen, hogy nem szabad eladni, miután ennyi pénz el lett rá költve.
Lesznek hibái ezt követően is ez is biztos, de olyan nagyon zsebbenyúlós baja már nem lehet, már meg lett javítva minden típushiba.Nem rossz szándékkal írtam, hogy "eddig" rá lett költve egy másik ára.Ritka aki ezt így kifizeti, szerintem sokan inkább eladták volna még az elején. -
pn4hvq
senior tag
Amúgy ez az akku típus honnan jött (számomra ismeretlen márka)? Nálunk a TDCi-kbe biztosan kalciumos akku kell. Ha jól rémlik, neked benzines van, de feltételezem, hogy abban is a Ford féle intelligens töltés van, ami alkalomadtán elég rendesen megküldi az akkut. Előferdülhet, hogy ezt nem minden típus tolerálja.
Kitartást az autóhoz. Ha már ennyit ráköltöttél, nem vennék egy újabb zsákbamacskát és peches esetben lehetne elölről kezdeni a hibajavításokat. Ebben legalább tudod, hogy már mi van cserélve. -
mtade
aktív tag
válasz gabor9991 #20072 üzenetére
Mi egy mk2,5 fókába nyúltunk bele csúnyán, bár a vételár felét még ráköltöttük, most kezdünk árában lenni. A motor vatta új legább, azzal nem készülök gondokra, amíg nálunk van.
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
gabor9991
őstag
Gondolom dízel a szívó benzines nem nagyon szokott elromlani.
Az enyém 8 éve van nálam 4 évesen vettem én is túl vagyok már a tipushibákon, plusz rakás kopó alkatrész cseréjén ennek ellenére most a kormánymű kopog a hátsó fék nyikorog amikor felengedem a fékpedált néha a műszerfal mutatói fals infót mutatnak zajos a kuplungban a kinyomócsapágy, ha 4000 körüli fordulatnál váltogtok plusz esedékes a vezérműszíj csere mert eltelt a 8 év, a vasárláskor lett cserélve.
Szóval én is dobok még rá pár ezrest, de marad mert nincs mire cserélni. -
harry
veterán
Hello, régebben követtem a face-es Focus csoportot, akkor sokan panaszkodtak régi Mk1-re a patkolt előtét ellenállás miatt kiégő kocsikra, szóval benéztem szülők kocsijába, szerencsére ott megvan a hőbiztosíték, de ettől függetlenül kicsit furán néznek ki ezek a dudorok, nem? Vagy ez ilyen? Jó eséllyel még gyári, repedést nem látok rajta (a púposodásnál sem), így talán ezzel nincs gond, igaz? Kép
Ami fura volt, hogy a visszaszerelés után ahogy ültem a kocsiban, egyszer csak kikapcsolt a beltér/kesztyűtartó világítása Pár perccel a szerelés után (tehát már vissza volt kötve minden). A bal első helyzetjelző kiégett (feltételezem ekkor, korábban nem tűnt fel). Pár perc után ismét működött minden (kivéve a helyzetjelzőt, úgyhogy azt kicseréltük). Vélemény, hogy ez mi miatt lehetett? Most úgy tűnik megy minden (ventilátor, beltéri világítás stb).
Az autó pontosabban egy Focus mk1 facelift 2003 1.4 benzin hatchback.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
kcsa
veterán
mindegyik púpos, elég ha ráguglizol
-
harry
veterán
Illetve itt egy videó a kiszerelésről. Kesztyűtartó alatt van három csavart, azt szedtem ki, meg utána két műanyag pöcölbe tekert csavar fog ott némi kárpitanyagot, ha azt kiveszem, már hozzá is lehet férni alulról az ellenállást tartó csavarhoz. A videón kicsit máshogy van, de mindegy is, majd rájön az ember ha ott van. link
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
olasz61
tag
Az új Ford Focus ST
[link] -
flymi
addikt
Fejlemények: A szerelőm lehúzott valami kábelt (gondolom a bengaszivattyúról), visszatette és a kocsi indul.
Szóval nem a pumpa lesz, azt mondja így nem tudja megmondani mi lehetett a gond, bármikor leállhat megint.
Gondolom következő lépésben rá kéne mérni az akkura. Én továbbra is a generátorra gyanakszom, h az nem kóser. Decemberben akksi cserénél is jó volt a korábbi hisz most is üzemel, csak nem vette valamiért a töltést.
Akármennyire is városban megyek vele 90%-ban, nem kéne leszopja az akkut fél év alatt.Milyen akksit javasoltok egyébként? Olvasgattam kicsit a témában de elég kaotikus, mindenki másra esküszik.
Gigawatt 56 Ah volt benne.
Bären 54 Ah van benne jelenleg.
Lehet kéne valami "márkásabb"? (Bosch, Varta)
Ha 60 Ah tennék bele az gondot okozna töltés szempontjából a generátornak? (feltételezve hogy jól működik)/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
mtade
aktív tag
válasz gabor9991 #20076 üzenetére
Ez pont a sose-romlik-el 1.6 100Le szívóbenzin... váltócsere, full motorgenerál, meg apróságok. A zasszony szereti, megkapta a következő 10 évre az összes szülinapi-névnapi ajándékát.
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
mtade
aktív tag
válasz gabor9991 #20088 üzenetére
Sonaknak billeg a dugattyú benne, de kevesen áldozzák rá a pénzt, hogy megcsináltassák.361ezer van a szekérben, de az én fülem nem bírta... Váltóban a 2. szinkronja kakkant meg, olcsóbb volt komplett váltót cserélni.
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
gabor9991
őstag
Szívtam én is az aksikkal mikor megvettem a kocsit, tönkrement a gyári akku is elég hamar utána egy motorcraft is gyorsan megadta magát ezért vettem bele a legolcsóbb kalciumos jászakkut, na az több mint 4 éve bírja.
Gyáritól magasabb kapacitás nem okoz problémát az enyémbe is 50 valahány amperóást tettem a gyári 40 valahányas helyett.#20089) mtade
Billegő dugattyútól " csak " zajos lesz a motor de működik rendesen a Ford guru szerint ,valahol olvastam már erről.
Vagy okozott mást is a hangján kívül?[ Szerkesztve ]
-
flymi
addikt
válasz molnarpeter #20087 üzenetére
Relé csere volt már? -> Jókat kérdezel. Milyen relé?
Mióta nálam van tudtommal nem volt semmilyen relé csere.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
mtade
aktív tag
válasz gabor9991 #20090 üzenetére
A mienknek a hangját vastag olajjal tüntette el az előző gazdi. A szeleptányérokon az olajkoksz olyan krátereket mart ki, amit csiszolással nem lehetett javítani. Az én fülemet nagyon bántotta a traktorhang. A gépműhelyes szerint ahol billegett a dugattyú, annyira kiette, hogy a második túlméretre kellett bővíteni.
Működésben nem érzek hatalmas változást (persze érzem, hogy alul mintha rugalmasabb lenne), ha sikerül beleeröltetni még 1500 kilómétert, nyilatkozok a 3000es fordulat feletti részről is...Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
-
flymi
addikt
válasz gabor9991 #20090 üzenetére
Lehetett esetleg kontakthiba a kábelben? Lehet azt cserélni?
Oké, h a generátor gyanús nekem, de ha lehervadt volna az akku akkor nem tekert volna, annak fura kattogó hangja van.Olaj a másik ahogy olvasom az uccsó két kommentet. 10W40 volt benne, utána rakattam bele gyári Ford 5W30-at és előjött hidegen a dízeles kopogás.
Ha bemelegszik eltűnik a hang.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
gabor9991
őstag
Kontakthiba?
Persze, lehet.Bármi lehet.Generátor hiba lenne, szerintem lenne hibajelzés a műszerfalon és fix töltéssel menne.Egy multiméterrel meg lehet mérni mennyit tölt, ha a műszerfal menüben nem bírtad megnézni.Milyen kábelt vett le és tett vissza a szerelő ami után elindult?
Amikor nem indul mit csinál?
Lassan tekerte a motort az önindító és nem indult?Vagy nem tekerte csak kattogott az önindító?
Vagy amikor a gyújtást ráadtad nem indult el a benzinszivattyú? -
flymi
addikt
válasz gabor9991 #20095 üzenetére
Lassan tekerte a motort az önindító és nem indult, valamint a benzinpumpa hangját sem lehetett hallani mikor ráadtuk a gyújtást.
Aszondta a szivattyú kábelét húzta le és dugta vissza ha jól értettem.
Műszerfalon nem volt semmilyen hibakód./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz molnarpeter #20087 üzenetére
Izzítórelére gondoltál? Nálam nem volt még cserélve. Lehet kéne? Nem tudom, igazán nem értek hozzá.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
gabor9991
őstag
Benzinesben izzítórelé?
Indításkor leesik a feszültség 10V körüli értékre de ekkor még tekeri normál sebességgel.
Amikor gyenge az akku akkor nincs meg a megadott 300-350f/perc és nem fog elindulni a motor hiába tekeri.
Vagy a gyenge akku miatt a gyújtás nem képes létrehozni a megfelelő szikrát.
A benzinpumpa kábele is lehet kontakthibás de az is lehet hogy kopott benne a szénkefe és emiatt néha szorul a forgórész.De csak néha, ha úgy gondolja akkor működik, ha úgy akkor nem.Ezek a leginkább bosszantó hibák.[ Szerkesztve ]
-
mtade
aktív tag
válasz gabor9991 #20093 üzenetére
Ezt passzolom, anya évi 3000km körül tesz bele, olajcserekeor meg így nem látszott a szinten semmi...
Nem sziszegek, én ezért veszek inkább mindíg a kínálat aljából, nyavaja úgyis lesz, akkor inkább legyen jó, mire árában van.Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- Mini-ITX
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- XGS24 - Megjelenési dátumot kapott a World of Warcraft The War Within
- GTA V
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- XGS24 - Befutott az Assassin's Creed Shadows legújabb előzetese
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen