- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jahno
őstag
válasz Samott #118447 üzenetére
De mit is tanul? Az nem teszt, nincs visszacsatolás. Tanul (ha tanul). Ha kihagy egy STOP táblát, akkor tudjuk, hogy kihagyta? Ott egy sofőr, vagy mond rá valamit vagy nem, vagy megvonja a vállát, vagy nem. Lehet sosevót és megjelenik előtte egy Fekete Pákó utca.
Erre írtam fentebb, ott van egy csomó XY másik vas, ami gyűjt és tanul. Akkor meg az volt a bajotok (:-
De nem, azok már nem üresen gurulnak, eltelt ám 1-2 év és pont azt mondom, hogy azt csinálja amit valaki sok évvel ezelőtt ígér, csak ugye vannak fokozatok. Meg kellene nézni melyik merre tart, zárt körben asszem 2 évvel ezelőtt már appból rendelhettél magadnak autót. Nézzük meg.
A teszteléseknek mérhetőnek és reprodukálhatónak kell lenni és ez az ami van ahol működik, van aki legyint ilyesmikkel, hogy van egy csomó autó és megy és tanul. És, mire jut, hol tartunk? Gyűjti az adatokat, tartja a sávot és a sebességet amit mások már 10 éve tudtak.
Nem tesztelés.
Tesla tud magától közlekedni akár csak egy adott kerületen belül, "zárt pályán" (bár ezek szerint a zárt pályát másképp értelmezzük), jó látási viszonyok közt? Fel tud mutatni olyan teszt-eredményeket amiket itt enpera szokott mutatni a Volvóról, vagy bármiről, hogy szakemberek felügyelik, adott feladatot kell kivitelezni 500szor és még ezerszer, szarrá dokumentálva? De annyira szarrá, hogy ha más cégnél a sofőrnek be kell avatkozni, akár kormányzással, gázpedállal, bármivel, akkor arról papírt kell kitölteni. Minden koccanásról papírt kell kitölteni, akkor is ha áll a kocsi és egy gyalogos ráejti a fagylaltot a 2. emeleti erkélyről. És ennek nagy része sem reprodukálható, de tesztelés. Ebből a Tesla annyit tud, hogy évek óta csak gyűjti az adatokat, amivel majd lesz valami és nem tudjuk hány százalékos eséllyel ismer fel egy STOP táblát, mert nincs rá szám, nem foglalkoztak vele.
Nem teszt, mert nem tesztel, közúti forgalomban van és marketingelnek a homályzónás megfogalmazással. Ennyi erővel én is tesztelem a minden nap a Combinót, csak nehéz a világpiacon érvényesülni az eredményekkel.
Aztán néha meg ilyesmik bukkannak elő: [link]
Összefoglalva:
"Unlike other companies doing autonomous vehicle testing in the state, Tesla is using its own customers, rather than trained safety drivers, to monitor the technology. Tesla owners have to pay $12,000 for the FSD option, up from $10,000 as of last month. Tesla recently disclosed that there are 60,000 customers using its FSD beta software in their vehicles. Tesla does have 32 vehicles registered with the DMV, but once again, it did not submit a report this year."
-
WiZARD
addikt
válasz Jahno #118454 üzenetére
Pontosan, ahogy hasonló már többször bebizonyosodott
Hányszor hallottuk, hogy a Tesla nem is tud autótgyártani, nincs tapasztalata, nem tud darabszámot, ha belendülnek a nagy öregek akkor vége az egésznek és röhögve lekőrözik, stb.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Samott
addikt
válasz Jahno #118454 üzenetére
Hosszan irod hogy fogalmad sincs az egeszrol. Mi ertelme ennek? Google elso ket talalata: Artificial Intelligence & Autopilot, Tesla’s Deep Learning at Scale: Using Billions of Miles to Train Neural Networks (ez amugy egy harom eves cikk, mar akkor itt tartottak)
Zart palya: egy varos, vagy eppen varosresz. Ennyit tud manapsag a Waymo meg a tobbiek, mint nem lehet ezen megerteni? Tesla mindenhol is onvezet, meg akkor is ha a pilota forgatja a kormanyt mert osszehasonlitja a szitut azza hogy o maga mit csinalt volna az adott helyzetben.
Összefoglalva: - ez is csak azt mutatja hogy nincsenek raszorulva arra amiert mas cegeknek fizetni kell.
Es ujra: megint az onvezetesen megy a hiszteria, mikozben a fenti tesztben a bmw egy evtizedes lemaradasban van a teslahoz kepest villanyauto epitesben. Ez a lenyeg, nem a gittrágás.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
-
Samott
addikt
Ugy nez ki a kormany a taxisokkal szamolt, de a kajafutarokkal nem. Nem baj, mennek lezarnak meg egy hidat.
[ Szerkesztve ]
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
blueboi69
csendes tag
Hagyhatnátok már ezt a Tesla-önvezetés dolgot, mert elbeszéltek egymás mellett és unalmas. Köszi.
-
blueboi69
csendes tag
válasz Samott #118463 üzenetére
Majd még szeptemberig módosítják, néhány célcsoportot még kivesznek a listából.
Mindig ez van, eleinte belengetnek valami oltári nagy szopatást, utána engednek belőle, mert mégiscsak demokrácia van, a nép örül, és az eredeti szopatás felét viszik végbe. Persze lehet ez volt az eredeti terv, amit nem publikus, de így mégiscsak jobban hangzik és örülsz, hogy csak félig kell bevenni a brét. Mennyivel, jobb, ugye? -
Samott
addikt
válasz blueboi69 #118466 üzenetére
Jaja, klasszikus komcsi metodologia. Belengetik hogy felemelik a sor arat 10 forinttal, aztan mindenki orul hogy csak 5-el emeltek. Ebben nottek fel, ennyit tudnak. Ezek ugyanazok.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Jahno
őstag
válasz WiZARD #118445 üzenetére
Itt az a zűrös, hogy ezeket be kell jelenteni, jóváhagyják és egyéb szervezés kellene. Így most mindenki csinált valami posztot, eseményt, ide-oda verődtek, amit éppen láttak azzal próbálnak optimalizálni és már ez széthúzza a még nem létező tömeget időben és térben.
Azért így adhoc jelleggel a Parlament környékén lézengenek pár ezren, meglátjuk mi lesz belőle.
-
Samott
addikt
válasz Jahno #118470 üzenetére
Nem, eredetileg egy BMW i4 vs. Tesla Model 3 osszehasonlito teszt volt a tema. Csak te kezdtel el gorcsolni az onvezetesen.
[ Szerkesztve ]
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Jahno
őstag
KATA egyperces:
"Tudósítónk beszámolója szerint több elhaladó autó is dudált a tüntetőknek szolidaritásképp."
Kinek mit jelent a dudálás az Erzsébet hídon :-D
-
Jahno
őstag
válasz blueboi69 #118478 üzenetére
Hol van az már Azóta nekem itt megfejtették, hogy pénteken mennem kellene SysAdminnap valamire. És fotós haverok már újabb másik mindenféle kiállítást szeretnének meg cégeknek képeket eladni, én meg inkább kussban maradni egy darabig, de azért ha bejelentenek valamit akkor jól megkritizálom, max. JonesC jön és megkapom a magamét, hogy tudja mit csinál és meg is oldja :-D Repülős filmecskét is folytatni akarja haver, ott sem lesz megállás.
-
veterán
-
Jahno
őstag
válasz qnadam #118480 üzenetére
Nos igen, érzek némi analógiát azzal párhuzamban mikor annó mindenki csak úgy véletlenül a Kossuth téren járt és felháborodtak, hogy nem lehetett kempingezni, ezért zokniba csomagolva hordták a grill brikettet és magyarázták a mindenféle olyan jogaikat ami sosem volt.
Itt meg éppen lekonyult egy bicaj, nahát. És 17ezer másik, nahát. Esély mindenre van. Ésszerűbb indokolás, mint a kempingezés, amit
-
WiZARD
addikt
-
Grillo
senior tag
-
Phülöp
addikt
Észtországban se a 95-ös, se a 98-as benzinbe nem tolnak etanolt, mindkettő E0.
Ráadásul 2.04-ért tudtam tankolni - nem is emlékszem, mikor volt utoljára így.[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
blueboi69
csendes tag
Ez amúgy maxi riszpekt, sztem zseniális.
[https://telex.hu/zacc/2022/07/12/india-krikett-oroszorszag-sportfogadas-atveres-csalas
-
Jahno
őstag
Ejjj, tegnap már erősen úgy voltam, hogy valakit megverek a BKV-n, de lehet holnap engem már végképp nem kellene emberek közé engedni.
Járatok össze-vissza, aztán tippeljek itt is, hogy most az az X mit jelent, megáll-e a metró, vagy csak valami imaközpont:
Most már hazaestem, aztán csak Káposztásig kellene elmennem meg kocsiból kipakolni, de hogy holnap este tuti ellógok otthonról az hótzicher.
-
-NoVa-
addikt
-
Jahno
őstag
Na, futtában körbenéztem, este 8 körül kezdték a maradék pár 10 fős csoportosulásokat elzavarni a rendőrök. Előtte még látványosan nagyobb volt a tömeg a Jászai körül, de villamos már járt és inkább a járdán álltak tömött sorban.
Holnap estére szerveződik a következő.
-
eattila
csendes tag
En ma azt a cycplus m2-t neztem nagyon. Egyik helyrol atszamolva 5 korul meg lehetne loni elvileg de paypalos nem tudom hogy valt. Aliexpressrol meg annyival dragabb, hogy tudjafene.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Új hozzászólás Aktív témák
- Tenisz topic
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- E-roller topik
- Gaming notebook topik
- Elnéztük a mai dátumot
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Diablo IV
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- További aktív témák...
- CTO ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/1TB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
- Új APPLE AIRPODS PRO 2 GEN USB-C bontatlan aktiválatlan 1 év garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ Deák Térnél.
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Ipad 2022 10th Minden szín 1 év hivatalos Apple Garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ DEÁK TÉRNÉL.