- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De az FX-nek nem az volt a baja, hogy sokat akart, hanem, hogy rosszul akarta azt. Felkészítették a feldolgozókat a 32 bites feldolgozásra, de az adatutat 16 bit/operációra optimalizálták. Ha ez 32 bit/operáció lett volna, akkor tökéletesen helytállt volna a hardver. Persze ez nem kevés tranyót igényelt volna. Az FX túlteljesítette a DX precizitásra vonatkozó speckóját, ami nem baj, csak mi értelme ugye. Ezeket a GCN nem teljesíti túl, ugyanazt tudja, mint a Kepler, vagy mint a többi DX11-es hardver. Van amiben túlteljesíti persze, de azok konzol design wint hoztak. Ott a PRT. Egy jó darabig biztos nem lesz szabvány, mert nem olyan könnyű hatékonyan hardverbe implementálni, de DX kiterjesztése hamarosan lesz (OpenGL-re már van). Most mindenkinek, aki nem szoftveres megatextúrázást akar a játékban ezt támogatni kell, és ez tök kellemetlen dolog lesz a konkurenseknek. Le kell követni az AMD-t a nem szabványos technikákban, vagy számottevő hátrány lesz a PC-s portok alatt.
A Doom 4 jó alap lehet erre, mert az a megatextúrázás hardveres implementációját PRT-n keresztül oldja meg. Ennek az egyik nagy hátulütője, hogy a szoftveres implementációt ehhez kell igazítani, és a szoftveres virtuális textúraméret esetében a 32k nem optimális. 64k lenne az, de azt nem támogatja a PRT, mert a hardvernek meg a 32k az optimális. A szoftveres megoldás húzta a rövidebbet, vagyis még rosszabb lesz az élmény, mint a Rage esetében.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
belinho
senior tag
Én értem, de tényleg annyira AMD előnyt mutat például ez a teszt is ezzel a játékcsokorral, hogy ekkora nincs a valóságban, és ez a teszt még a 12.11-es boost driver előtt született.
Nekem az összegzés szúrja a szemem, az hogy pl a 7850 a 660 előtt van, vagy pl a 7870 a 660Ti előtt, viszont ha más játékokat vagy játékmixet nézek, akkor nem ezt látom, de az összegzés ezt az eredményt hozta, és ebből az átlag user csak azt látja melyik a gyorsabb, és a videokártyás topikban ez alapján ajánlják a kártyákat.A játékokra visszatérve, az Assasins Creed 3-ról itt egy teszt, ha ezzel a beállítással néznétek, az nem lenne jó a tesztbe?
Nem tudom milyen játékok kerülhetnek a tesztbe de pl: Borderlands 2 a physx miatt, Guild wars 2, vagy az új Resident Evil 6 benchmark stb.... közül esetleg valamelyik bekerülne, akkor egy kicsit szorosabb lenne az eredmény. -
Abu85
HÁZIGAZDA
De azzal nem tudunk mit kezdeni, hogy az új DX11-es játékokban igen erős a GCN fölénye. Ez a hardver miatt van. Az NV máshogy tervezte a Keplert, mint az AMD.
Tudunk az AC3-mal mérni, ha kerüljük Bostont. Én ezt megnéztem pár hete. Bostonban a nálam lévő kártyák megakadtak 25-30 fps-en. Egymás mögött sorakoztak konkrétan. A játék elején, amikor kezdődik elég szépen skálázódnak, csak az eredmény nem biztos, hogy reális, mert a GTX 670-et simán verte a HD 7850 fps-ben. Előbbi 45 fps-re volt képes, míg utóbbi 55-re. Ezt a mérést be tudjuk rakni, csak sem a játék egészére, sem pedig a VGA-kra nézve nem reális. Egyszerűen annyira rossz a motor optimalizálása, hogy iszonyatosan torzítja az erősorrendet, vagy jön a CPU-limit.
DX9-es progikkal már nem foglalkozunk. Ezek DX11-es hardverek ott kellene teljesíteni. Elég sok jó DX11-es játék van.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
BeLucZ
addikt
Nekem nem fáj, felőlem a matroxot is kedvelheted, én csak leírtam a véleményemet
(#349) FaTHI: ki beszélt itt hd7800ról? a kutyát nem érdekli kb én akkor most hozzam elő a füstölgő 590eseket? nem is volt olyan régen....
tahitiről van szó meg a gk104ről, milyen driver mizéria ? cserélgetem a beta drivereket és semmi bajom nincs velük, speciel a cry 3 miatt jött a beta 7es is és picit gyorsított is rajta
végtelenségig lehet folytatni ezt a vitát, kár szerintem uncsi már, abu leirja 8 milliószor hogy a gcn előnyben van az új dx11es játékokban, után rögtön jön 10 hozzászólás hogy az amd driverek igy szarok meg ugy szarok meg nv a király komolyan mondom tök gyerekes szegény Abut sajnálom, hogy próbál szakmailag érvelni, győzködni elvakult nv fanokat tök felesleges időpazarlás.....
[ Szerkesztve ]
-
BeLucZ
addikt
mit nem értesz? miért ne lenne dx11es? mondtam egy szóval is hogy nem az ?
megnéznék egy phs mérést 7970 Ghz és 680as viszonyáról cry 3ban, remélem belekerül majd a titan tesztbe ha lesz
(#361) Bull1: nincs nekem miért nincs bajom a driverrel? mondjuk a 13.2 béta 7el? biztos kaptam egy titkos hibátlan verziót az amdtől
[ Szerkesztve ]
-
BeLucZ
addikt
kár hogy az áraik nincsenek fej-fej mellett 100 vs 140, de legjobb esetben is 25-30k az árkülönbség átlagosan, ami kibeba....ttttt sok
(#366) Attix82 : mindegyik kategóriában olcsóbb az amd, 670es van egy árban a 7970el, csak éppen sok közük nincs egymáshoz teljesitményben, előbb kifejezetten a felső házról beszéltem, nem vágom mit értetlenkedsz ??? nem volt egyértelmű?
[ Szerkesztve ]
-
-
ricshard444
veterán
Első hozzászólás emberek...
Vannak dolgok...
-
BeLucZ
addikt
[moderálva], azt írtam hogy az új dx11-es játékokban, és nem azt hogy jóval erősebb, nem ezt irtam, de remélem majd sikerül megtanulni olvasni egyszer, crysis 3 csak egyike ezeknek, de úgy látszik nálad csak crysis 3 létezik, [moderálva] de el kell fogadnod hogy az olcsóbb radeon 7970 ghz jobb benne a 680asnál
lesz itt még nekünk egy tomb raiderünk is.... van egy olyan érzésem hogy ismét gcn fölény lesz
[ Módosította: radi8tor ]
-
BeLucZ
addikt
válasz ricshard444 #370 üzenetére
nemrég olvastam hogy beszerzel egy 690est, majd csinálhatnál pár összehasonlító tesztet, elég színvonalasra sikeredtek az eddigi írásaid is
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Crysis 3 az DX11 és Gaming Evolved is. A sebesség ezzel nem függ össze. Főleg a fejlesztői döntéseken múlik, hogy mennyire komplex effekteket raknak egy játékba és hogyan. Főleg a gyorsítóstruktúrával implementált dolgok esetében lesz komoly különbség az architektúrák között.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Attix82
őstag
[moderálva] nem beszélt itt senki se gtx680-ról. Úgy tudom a Crysis 3 a legújabb DX11-es játék, fentebb is ez lett vesézve, azért is írtam, hogy nem megalapozott a DX11be gyenge NV dolog.
Hát, hogy jobb e nem tudom. Itt jobbnak ott egyformának tüntetik fel.....[moderálva]
(#373) Abu85
Vagyis meg tudják oldani a programot úgy, hogy mind2 jól fusson...persze minden megoldható, hogy az egyik gyártó jöjjön ki jobban, mivel különböző a felépítése.
[ Módosította: radi8tor ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
Személyeskedést MOST fejezzétek be. A következő ilyennek már maradandó nyoma lesz.
⭐ Stella
-
ricshard444
veterán
Köszöntem a moderálást
(#372) : Rajta vagyok, az, hogy összejön...még nemtudom, de mindenképp lesz teszt ha úgy lesz!
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez bonyolultabb ennél. A fejlesztők elég sokat nézelődnek a különböző gyorsítóstruktúrák felé, aminek a nevében is benne van, hogy gyorsítják a feldolgozást minden hardveren. Például a forward+ azért fut egyáltalán a mai DX11-es hardvereken, mert használ egy per-tile listázást a fények kivágására. Enélkül jóval gyengébb sebességre lenne képes minden hardveren. Ezért építenek be gyorsítóstruktúrát, és itt jön az, hogy az adott hardver ebből mennyit profitál. Alapvetően mindegyik jelentőset, de a GCN felépítése kifejezetten úgy lett kialakítva, hogy ezeket a komplex megoldásokat sokkal hatékonyabban dolgozza fel, mint a korábbi architektúrák. Innen jön a sebességkülönbség egy része.
Egyébként persze. Vannak problémák és arra vannak koncepciók, amik az adott problémát megoldják. Nem csak a forward+ lighting az egyetlen megoldás arra, hogy forward render mellett hatékonyan kezelj többezer pontfényforrást. Láttam már számos implementációt, de a forward+ lighting ezek közül a leggyorsabb. Sőt, tulajdonképpen az egyetlen, ami összességében gyorsabb az ismertebb deferred render implementációknál.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Locutus
veterán
Kicsit nézd a user szempontjából is a dolgokat, aki mondjuk pont hidegen hagy a sok technoblabla.
mit lát?
Crysis 3, új, legszebb grafika, DX11, Gaming Evolved. És ezzel szemben nem jön be a papírforma, hogy a GCN kenterbe verné az nvidiát, sőt.
Más: Valami F2P játékot nem vesztek be a tesztbe? Planetside2, vagy Tribes:Ascend... ingyenes, viszonylag jó grafika.
Nekem úgy tűnik mintha kizárólag az AAA címekre várnátok, hogy kaptok a tesztekhez (hiszen ezt írtad), ez meg ugye innentől egyértelműen az AMD-nek kedvez majd (HA bejön a fenti leírt dolog ellenkezője, amit ugye egyelőre nem látni).Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A user szempontjából csináljuk a teszteket. AAA DX11-es játékok. A technikai részleteket nem kell elolvasni, de leírom, ha szükséges.
A Crysis 3 be lesz véve a tesztbe. A Titános tesztben még nem biztos, hogy benne lesz, mert ott rosszul jött ki a lépés, de egyértelműen számolunk ezzel a játékkal.
Ha lesz jó DX11-es F2P játék, akkor berakjuk tesztbe, de amíg sokkal jobb AAA játékok jönnek, addig nem sok esélyük van.
Persze, azokra várunk, hiszen az AAA címek viszik előre a piacot. Egy F2P cím sokkal kisebb érdeklődést kap.
Az valóban fejfájást okoz, hogy az NV az AAA játékokat nagyon hanyagolja, de azért még annyira nem vészes a helyzet. Ott lesz az új Metro például.A távoli jövőbe nem látunk, de valószínű, hogy az NV nem érzi magát biztosítottnak a konzolportok szempontjából, ezért nyitnak a PC exkluzív játékok felé. Ez érthető, mindegyik konzolban AMD hardver van, és olyan egyedi szolgáltatásokkal, amelyeket a grafikus API-k nem követelnek meg, de kiterjesztés formájában elérhetők. Emellett ott van még az is, hogy az NV képtelen lesz támogatni az (x86-64)/AMD64-es porcik címterét, mivel az ARMv8 irányába léptek. Ha az adott játéknak nem lesz ARM portja, akkor az az NV-nek komoly hátrány, mert csak az AMD-nek lesz rá platformja. Ilyen viszonyok mellett én sem bíznék a konzolportokban, mert kockázatot rejtenek. Bár én úgy gondolom, hogy az ARM-os átállás gond nélkül lezajlik majd. Az NV-nek egyedül a legacy programkompatibilitás hiányával kell megküzdenie.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
krx21
nagyúr
Én most VGA "szűz" vagyok... Eladtam a GTX 690-em, variálás miatt...
Kacsingatok a CF felé, mert nagyon nyomul az AMD... Az új konzolokba is megvetette a lábát...
Muszáj figyelembe venni ezek után...
De valahogy nem bízok benne... Félek, hogy csalódnék egy Asus Ares II-ben is a 690-en után...
Ha 680SLI mellett maradok akkor a Evga 680 classified 4Gb SLI a kiszemelt áldozat...
Vagy ha bedurvulok bevágok egy Titan SLI, de abba meg rengeteg pénz lenne bukóban...
Te mit javasolnál ilyen helyzetben?[ Szerkesztve ]
-
krx21
nagyúr
válasz radi8tor #385 üzenetére
Most ilyet vennék: evga 680 classified
Ez nem sugároz sehova és jó a hűtés is... Ezen semmi nem ref. ,az első ránézéssel ellentétben... -
Locutus
veterán
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
gainwardgs
addikt
Ennyi
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az egyetlen szépséghiba, hogy GPU-s gyorsítás nélkül használja a PhysX-et. A CD Projekt máskor is dolgozott vele, például a Witcher első részénél. A next-gen konzolok miatt jelentősen fejlődött a PhysX SDK. A 3.2-es verzióban számos olyan megoldás, ami eddig nagyon lassú volt processzoron, most gyorsabb egy szimpla négymagos CPU-n mint GPU-val gyorsítva. Ezzel a PhysX reális alternatívája lett a Havoknak, mert nincs agyonkorlátozva a CPU-s része, hogy a GPU-s gyorsítás valóban gyorsítás legyen és ne lassítás.
Az egyetlen dolog, ami gyorsítás valóban az a particle része a motornak. Ezt lehet természetesen használni, de szintén a next-gen konzolok miatt érdemes egy saját megoldást írni helyette. Például az Unreal Engine 4-ben ez nincs is benne, így a motor a PhysX helyett erre egy saját kódot használ. Ezért futott PS4-en az Elemental demó GPU-val gyorsított fizikával.
Ami majd érdekes lesz az az új PhysX SDK. Mivel az NV-nek is lesz ARM-os APU-ja 2014-ben, így sokkal hatékonyabban tudják kihasználni a GPGPU-t, mint eddig, mert a PCI Express késleltetése nem korlátozza a feldolgozást. Azt el tudom képzelni, hogy a PhysX fel lesz használva egy mézesmadzagnak, hogy ne Intel és AMD APU-t vegyél, hanem az NV-től egy ARM-os megoldást. Nyilván a legacy kompatibilitás hiányát valamivel ellensúlyozni kell.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
krx21
nagyúr
Nvidia oldalra jött új driver:
pl: GeForce GTX 680:
Up to 23% in Sniper Elite V2
Up to 9% in Sleeping Dogs -
Malibutomi
nagyúr
Tetszik a nv oldal hozzáállása:
"LOL az amd minden játékhoz külön drivert ad ki mekkora fos az amd.......HÚÚ végre kijött az új nv driver amivel a mi kártyánk utoléri ebben a játékban az amd-t, de király az nv....
Ehhh -
ricshard444
veterán
-
FaTHI
őstag
válasz Malibutomi #395 üzenetére
Igen, most az Tomb raider-nél várhatunk a javitásokra, vagy driver-re.Nálam 660Ti-n ha bekapcsolom a tesselation-t néha mindenféle vibrálások vannak, esetleg le is áll egy idő múlva. Ez egy rossz pont az NV-nek, vagy a játék lenne ilyen csak NV karikon, fene tudja.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Malibutomi #395 üzenetére
ez nem az nVidia oldal hozzáállása, hanem néhány szélső értéké. én a magam részéről örülök, hogy pirosék összeszedték magukat driver fronton
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
skitoo
csendes tag
Hello lenne egy kérdésem!
Akarok venni egy videókártyát és nem tudom eldönteni melyik lenne a jobb választás...
Az egyik egy Saphire hd 7870 2gb ddr5 a másik egy evga gtx580 1536mb ddr5Játékra melyik lenne jobb választás?
A fogyasztása a saphire-nak kedvezöbb igaz, de coolermaster 650w táp csak elbirná.Full hd felbontáson ha lehet minnél jobb beállítások mellett játszanék.
A gtx 580 dx11 es a 7870 dx11.1Ez mennyit számit? Remélem kapok egy értelmes választ előre is köszi a segítséget.
üdv"Minek 2 mag egy processzorba, a cseresznyébe is egy van, mégis tök boldog?!" :D
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Energiaital topic
- OLED TV topic
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Plazma TV topic
- Elektromos cigaretta 🔞
- Elektromos autók - motorok
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- További aktív témák...
- CTO ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/1TB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
- Új APPLE AIRPODS PRO 2 GEN USB-C bontatlan aktiválatlan 1 év garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ Deák Térnél.
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Ipad 2022 10th Minden szín 1 év hivatalos Apple Garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ DEÁK TÉRNÉL.