Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
nem közelíti meg, és nem is fogja ‘92-es elődjét – ha tehát az utóbbira vágyunk, a legjobb opciónk még mindig a megosztó 2008-as reboot marad
Mármint a 2001-es "The New Nightmare"?
Mert hogy a 2008-as FPS lövölde nem ajánlott a AitD hangulathoz, az hótziher'.GOG-on -90%-al akciózzák a régi részeket... véletlen lenne? Aligha.
[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
DaemonX
HÁZIGAZDA
Erről lehet vitatkozni, de a félig beidézett mondat ezen része alapvetően arra irányult, hogyha innovációra és kreativitásra vágyik az ember (ami '92-es mércével nézve eléggé az eredeti sajátja volt), akkor jobbat nem is lehetne találni a 2008-asnál, ami a mai napig az egyik legexperimentálisabb és legegyedibb AAA játék, ami készült, függetlenül a játék bizonyos gyengeségeitől és attól, hogy néhány ötlet talán nem a legjobban sült el. Csak hogy más példát ne mondjak: a kommentedben FPS-ként hivatkozol rá, holott a belső nézet (és azon belül is a belső nézetes lövöldözés) csak egy parányi részét teszi ki, és többnyire külső nézetből látod a karaktert.
[ Szerkesztve ]
-
GodGamer5
addikt
Nekem kellemes meglepetés volt, iszonyat szórakoztató, megpróbáltak maximálisan hűek lenni az eredeti mesterműhőz, jól hozták a Lovecraftos sztorit is, sok az utalás, jól lopták a Resi,SH egyes elemeit is.
Amivel problémám volt,az a beakadások, néhol idegesítő harcok , pl a pókoknál a hajón párazor dührohamot kaptam.
A DarkMan meg szerintem béna volt egy Lovecraft sztorihoz.
Amúgy mindenképpen Emilyvel kell kezdeni a játékot, különben érthetetlen lesz sok helyen a történet.Annó a New Nightmare amúgy elég hangulatos meg Darkos volt, a 2008-as meg tele volt korszakalkotó szuper újításokkal, csak nem AITD-nak kellett volna hívni, meg a játékot sem ártott volna befejezni mielőtt kiadják...
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
Bad Pritt
félisten
...a 2008-as meg tele volt korszakalkotó szuper újításokkal, csak nem AITD-nak kellett volna hívni, meg a játékot sem ártott volna befejezni mielőtt kiadják...
Befejezték, az volt a PS3-as kiadás. Nem mondom, hogy ég és föld a különbség, de egy érzékelhetően jobb port volt a többihez képest és még plusz küldetést is kapott.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
GodGamer5
addikt
-
MikeWazowski
veterán
Baromi optimalizálatlan lett a game, nekem nagy csalódás.
A legtöbb férfi csak akkor tudja meg, mi a boldogság, amikor megnősül. Csakhogy akkor már késő.
-
Bad Pritt
félisten
Xboxon is, évekkel később láttam egy videót róla, csak akkor már kb. beszerezhetetlen volt a PS3 változat. Mondjuk még ott is max 7 pontos játék, tökéletes példája annak, milyen az, ha nincs normális projektmenedzsment egy ekkora játék mögött.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Bad Pritt
félisten
Nem, inkább olyan mennyiségű különböző elemmel volt teletömve az a játék, amit azóta maximum az It Takes Two-ban tapasztaltam és ott is csak jól szeparált módon külön pályákon. Mintha nem lett volna egy olyan vezető a projekt élén, aki azt mondta volna bármelyik ötletre, hogy ez nem kell, inkább belezsúfoltak mindent, ami csak az eszükbe jutott és sok minden emiatt félkész érzetet keltett.
Már önmagában az, hogy fps és tps mód között váltakozik a nézet egy olyan ötlet, amit baromi nehéz normálisan kivitelezni nem hogy 2008-ban, de még manapság is, nem véletlen nem próbálkozik vele senki. A legviccesebb meg az volt az egész játékban, hogy a V-Rally meg TDU fejlesztőcsapat csinálta és mégis ritka szar volt a kocsi irányítása, mert hát nyilván az is kellett egy túlélőhorrorba, miért ne alapon.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
GodGamer5
addikt
Nem, csak mivel pont Emily-vel kezdtem, ezért utólag volt furcsa, hogy Carnby-vel érthetetlenebb a sztori. Meg más tesznél olvastam, hogy ez azért van mert Emily a fő történetszál.
#10 melega: Biztos meg lehet szokni, esetleg leveszed a nehézségi szintet, csak nekem bill+egérrel sokszorosan reszponzívabb volt az irányítás.
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
Silenzio
addikt
Most olyan problémám van, hogy az Y gomb nyomogatásával sem tudom lerázni magamról az ellenfeleket. Azonnal meghalok. Pedig az a default. Mi a pöcsömet csinálok rosszul?!
Egy rakás szar ennek a játéknak az irányítása.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
Új hozzászólás Aktív témák
- be quiet! PURE POWER 11 tápegység I 600W I Félmoduláris I 80 PLUS Gold
- HP EliteBook 850 G7 Intel Core i7-10610U, 32GB RAM, 512GB NVMe SSD
- iPhone 14 Pro Max 256GB, garanciális, független, 100% akku (karcmentes, ütésmentes) eladó
- Cooler Master MasterBox NR400 Számítógépház (ODD-nélkül)
- GIGABYTE P850GM 850w 80 Plus Gold (GP-P850GM)