- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- SkyShowtime
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Vírusirtó topic
- DIGI kábel TV
- Linux kezdőknek
- Bittorrent topik
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tony21
tag
Sziasztok!
Tavaly szeptemberben rendelt cuccra (két termék egy store-ból) inditottam dispute-ot, nem érkezett meg indokkal.
Az eladó egyszer hosszabbította a védelem idejét a kérésemre (nem akartam 60 nap után ajvékolni), megnyugtatott, ha nem jön meg a cucc, refund.
Lejárt a védelem ideje ünnepek idején, írtam neki, hogy még mindig semmi, írta, várjak.
Most járok a dispute-nál, erre írja, hogy változtassam meg az okot személyesre, nincs már rá szükségem címszóval és azonnal refundol. Nem volt még ilyen gondom alin, minden hamar megjött, december elején rendelt dolgok is. Változtassak, vagy ignoráljam ami írt? -
Topikgazda
válasz Tony21 #27402 üzenetére
Nyilván nem akarja hogy az ő kontójára írják a sikertelen vásárlást. Ha olyan a kedvem akkor elmagyarázom neki, ha nem lett volna rá szükségem akkor meg sem vetettem volna, ha ő ettől teszi függővé a jogosan visszajáró pénz megkapását, akkor az eladási szabályok megsértését jeleznem kell az AliExpressnek.
De nem szeretném, ezért csak fogadja el így a refund kérelmet.
Ha nyűglődik tovább akkor meg tényleg jelzem és kap 1 csillagot ajándékba elmagyarázva hogy miért. -
Topikgazda
válasz Tony21 #27404 üzenetére
A fizetendő jutaléknál nem mindegy, a minősítésbe beszámítják problémák számát is. Abból szempontból azért nem kerek a dolog, hogy egy harmadik fél miatti (postai szállító) probléma is számít. Miután átadja mondjuk a postának, onnantól a sérülés, elvesztés nem az eladó felelőssége mivel nincs ráhatása a dolgokra.
[ Szerkesztve ]
-
zeus_2k14
senior tag
Sziasztok
2 napja rendelni akarok Ali-ról de valamiért nem megy. Az egész 3 euro, de egyszerűen csak tölt mikor rá megyek hogy fizetés. Kérdésem lenne. Korábban már rendeltem aliról . Mikor kéri a kártyánél a First Name - Last Name , akkor most az hogy van? Mert halottam ilyet is, meg olyat is.
Pl : A nevem Nagy Károly.
Akkor : First : Károly , Last : Nagy
Na de a kártyán úgy van, hogy Nagy Károly.
Na most? :/
-
UberMutant
őstag
válasz gyulazsolti #27411 üzenetére
gergelynek hívják, azért nem megy károllyal
-
zeus_2k14
senior tag
válasz UberMutant #27412 üzenetére
-
gyulazsolti
senior tag
válasz UberMutant #27412 üzenetére
Pl : A nevem Nagy Károly.
Akkor : First : Károly , Last : Nagy
Nem, akkor : First : Karoly , Last : Nagy
A példánál maradva.
-
Topikgazda
Ha pörög akkor engedélyezve van-e a felugró ablak? Ma sem az AliExpress fizetési rendszerével, sem a kártyatársaságoknál (Visa, MC) nem volt gond. A böngésző és az Internet szolgáltatói vonalon is lehet gond.
-
joci305
csendes tag
Üdv! Látom nem én vagyok az egyetlen aki képtelen fizetni, próbáltam egy visa és mastercard kártyával is, nincs elmentve egyik se és chromról se megy,explorerről se. Szerintetek a visszatérítésem is e miatt nem jön (28-án jóváírt) vagy itt bejátszik az évvége is??
Köszi -
maestro87
őstag
Üdv!
Részleges refundot hogy érdemes most kérni?
Az eladóval megegyeztünk, hogy küldene 13$ refundot de se PayPal-ja, se Webmoney-ja és azt mondja, hogy ha dispute-ot nyitok, akkor már az AliExpress dönti el, hogy kapok-e refundot vagy sem és nem az eladó.
Mi van ha az AliExpress elutasítja a kérelmem? Illetve dönthet úgy, hogy küldjem vissza a terméket? Mert ilyen rémhíreket is hallottam már...A vásárló védelemből még van 25 nap, a megérkezést még nem igazoltam vissza.
-
kropi
tag
Valamit valahol javíthattak a dolgon, mert az imént pc-ről újra sikerült azonnal fizetnem. Hurrrrá!
A mobil appról való vásárlás olcsóbbsága pedig csak részleges, nem? Mert pl. a mostani vásárlásomnál tök azonosak voltak az árak itt is ott is.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz maestro87 #27419 üzenetére
Milyen vásárlói védelemből van 25 nap? Az amit számol az a szállítási védelem, ha az alatt az idő alatt nem érkezik meg, visszakapod a pénzed.
Ha megérkezik és leigazolod, akkor van 15 nap vásárlói védelmed, amelynek keretében ha gond van a termékkel indíthatsz dispute-t.
Amíg nem igazolod le a termék megérkezését, addig az eladó nem rendelkezik a vételárral, az AliExpress "visszatartja". Ha dispute indul és az eladó elfogadja, akkor az Aliexpress automatikusan küldi vissza a pénzt, ha nem fogadja el és az AliExpressnek kell dönteni az a döntés mindig a problémától függ.
Mint minden fogyasztóvédelmi dolognál, ha nem orvosolható a dolog akkor a vásárlást lenullázzák az árú vissza az eladónak a pénz azután vissza a vevő. Ha nem kell visszaküldeni akkor meg részleges visszatérítés. De van amikor úgy döntenek, hogy tönkrement termékkel az eladó sem tud mit kezdeni, ezért nem kell visszaküldeni és teljes refund. Mindig a probléma az ami eldönti hogy mi történjen.[ Szerkesztve ]
-
maestro87
őstag
Ezt tudom, korábban is így csináltam, de pont azt mondom, hogy az eladó szerint ez már nem így működik:
"so you can open dispute,but i do not know whether aliexpress will agree your dispute or not
because now dispute is managed by aliexpress directly, not seller"Tehát azt írja, hogy már nem neki kell a dispute-ot jóváhagyni vagy elutasítani...
Mi ebből az igazság? Nem egy neve nincs eladó, szóval nem hiszem hogy kamuzna.Egyébként először igazoljam vissza és utána dispute, vagy mindegy?
-
Topikgazda
válasz maestro87 #27426 üzenetére
Nem változott semmi, eddig sem az eladó intézte a dolgot az hogy kap egy üzenetet amelyre vagy accep vagy egy más ajánlat vagy reject gombot nyom nem azt jelentette hogy ő végzett érdemi munkát, valójában az AliExpress menedzselte a dolgot eddig is.
Akkor nekünk sem kell ezt csinálni?
Szerintem még mindig ilyeneket kapunk:
Én indítom:
Buyer's Proposal (Preferred)
Proposal: Refund US $ 8.43
Ezután
Seller's Proposal
Proposal: Refund US $ 1.60 nekem ott az Accept és Reject (a tőlem elment fenti dolognál nála szintén ott volt a Accept és Reject)
majd ezután jönni szokott általában ez:
AliExpress' Proposal
Proposal: Refund US $ 8.43Én azon az elven vagyok, ha valami nem érkezik meg, annak nem lehet hibája. Ha megérkezik csak akkor látom a problémát.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz remi67 #27431 üzenetére
Böngésző, internet elérés probléma amit a számítógépeden is okozhat valami. tegnap folyamatosan használtam az oldalt és most is nincs gond.
Az belépési ablak menyi idő után jelenik meg, nálam 1 mp erről a linkről indulva a Sign in-el ami ezen az oldalon kerül elő https://login.aliexpress.com/buyer.htm[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz szemmelver #27433 üzenetére
Évek óta így van és az oldalon a szabályoknál ez folyamatosan ki van írva, régebben is a pontok 1 év után lejártak. Ezt a figyelmeztetés úgy november 11 után szokták kiírni.
-
Bzzz
senior tag
Sziasztok!
Még 11.11-én rendeltem egy csomagot az Ali-ról. Gyakorlatilag 12.08- óta áll a transitban a mobil alkalamzáson ezt találtam: Your package still in transit. [Shenzhen] légitársaság indulás. És az elmúlt hetekben nem történt semmi. Szerintetek lehet még reménykedni, vagy ez a csomag elveszett?''Az amit a Világon szeretetnek hívunk, csupán önközpontú vágy arra, hogy élvezzük a szeretett tárgyat.Tehát hogy valakit szeretünk vagy nem, pusztán attól függ: Kielégíti-e az adott igényeinket vagy sem?''
-
Bzzz
senior tag
Köszönöm mindenkinek a visszajelzést. Akkor reménykedek...
''Az amit a Világon szeretetnek hívunk, csupán önközpontú vágy arra, hogy élvezzük a szeretett tárgyat.Tehát hogy valakit szeretünk vagy nem, pusztán attól függ: Kielégíti-e az adott igényeinket vagy sem?''
-
Flashy
veterán
válasz szemmelver #27433 üzenetére
én is minden nap gyűjtöm és tényleg nem jelent meg előre, csak ma láttam először kiírva. de mondjuk nem igazán tudok mit csinálni a pontjaimmal, szóval nem izgat nagyon, évente párszor váltok be 1-2 dolláros store kuponra. engem jobban idegesít Alin hogy a 60 napot közelítő még úton levő rendelésekről se jön semmi, se e-mail, se belső üzenet. csendben lejár, aztán lejár utána a 15 nap is, ha nem figyelek. nem volt még nagy veszteségem, de kicsi már több is (utána se jöttek meg).
-
bl4ze
veterán
válasz takacs tamas #27438 üzenetére
Nálam is áll 3 regisztrált (RP,RY) küldeményem, mely december vége óta "repül".
Akkor várom erősen Őket
.:. bl4ze .:.
-
Hegasus
senior tag
válasz szemmelver #27433 üzenetére
amúgy mire lehet ezeket a coinokat használni egyáltalán?! nekem van 5k de ha egy év múlva eltűnnek akkor el is herdálnám őket...
normális kuponokat ahogy figyeltem, csak nagyobb sale-ek előtt lehet(ne) venni, ha persze nem kapkodnák el azonnal őket. a selecet-es vicckuponokat meg hagyjuk.
aztán vannak ilyen free 0.01 dollár + xxx coin cuccok, amikből persze mindig 0 darab van már... meg persze vannak még "akciós" termékek, ami "csak" xxx dollár + yyy coin, de az a select-es vicckuponok szintjén van, mert ha rákeresel a termékre, akkor biztos van olyan eladó (normális értékeléssel), aki ugyanolyan áron kínálja csak coinok nélkül.
szóval mire lehet egyáltalán ezeket felhasználni?Work it harder, Make it better, Do it faster, Makes us stronger.
-
Flashy
veterán
válasz Hegasus #27442 üzenetére
bolt kupont lehet sokat találni, pl. 2 dollár feletti vásárlásnál beváltható 1 dolláros kupon valamennyi coinért. persze sok ilyen boltnak nincs 10 dollár alatti cucca szóval max 10%-os akció, de volt már hogy 2 dollár felett 2 dollár mínuszos kupon és volt 2 és feles terméke (kábel, átalakító, ilyesmi), az ember ilyenkor úgy érzi mintha lottóötöst nyert volna csodát nem lehet várni ezektől. a 0.1-es termékek 0.1 másodpercnél is rövidebb idő alatt elfogynak, a többire meg kb igaz amit mondtál, vagy alig van kedvezmény, vagy anélkül is megkapható. van 5ezer coinom, nagyjából semmire se jó
-
$atirka
senior tag
Sziasztok.
(lehet volt már, nem olvastam vissza)
Elég régóta Alirór rendelgetek rendszeresen (jó ideje gyémánt fokozatban) és pár hónapja észrevettem, hogy az árakkal szórakoznak!
Konkrétan már egyre nehezebb megtalálni a legolcsóbb eladót, mert például van egy 50 dolláros tétel és ha rányomok, akkor akár a másfélszeresére is ugorhat az ár.
És itt nem arról van szó, hogy kiválasztok mellé extra dolgot, vagy pl. jobb felszereltség, vagy Kínából /Ruszkiktól postázzák, hanem csak egyszerűen rákattintás után rejtélyes módon felmegy az ár. A termékoldalon akármit állítok, azt az olcsóbb árat nem tudom beállítani! Ez már lassan természetes mindenkinél, kb 10-ből 6-8 ilyen.
Ki lehet ezt szűrni valahogy?"Nyugalom, a hosszú élet ritka!" - Besenyő Pista bácsi - :-D
-
Topikgazda
válasz $atirka #27445 üzenetére
No ilyet sem tapasztaltam még. Szerintem téves a következtetésed. Nem megy fel az ár, csak a megfelelő kis képre kell kattintanod, arra amelynek a legkisebb az értéke.
Keresel valamit, a kis képeknél látsz egy árat. Rákattintasz a hirdetésre és ott ah kiválasztod akkor nem az előzőleg llátott ára látható a konkrétan választottnál hanem több?
Ilyenkor a ár egy -tól -ig határ, a keresésénél a legkisebb értéket veszi alapul.
Ennél a hirdetésnél US $3.06 - 21.87 / piece , ha kiválasztod az elsőt és a China gombot az akkor pont a US $3.06 lesz (+ a $1.88 postak.) és ha választod a a 128GB-t US $21.87 (+ a $1.88 postak.) lesz. Ez eddig oké.
Van amikor nem kerül elő a kisebb érték, ott halványan a kép de nem választható mert mert az elfogyott.
Pl ennél a hirdetésnél US $3.40 - 20.03 az első kettő közül lesz valamelyik az olcsóbb, mert a megvásárolható kettőnek az ára US $5.90 (32 GB) és US $20.03 (128 GB) marad a 16GB és 64GB ami elfogyott a 3,4$ az a 16 GB-os ára.[ Szerkesztve ]
-
$atirka
senior tag
Így van, ez a jellemző, hogy sok terméknél tól - ig ár van, de (előbb nem voltam elég konkrét) ha csak egy fix ár van megadva, ami jó alacsony, boldogan rányomsz, és meglepetés ér, hogy tól-ig ár lesz belőle.
Ez akkor szívás ha ugyanazt 38 eladó árulja és úgy nehéz megtalálni a legkedvezőbbet.
Példa:Remélem jól szemléltetem...
Ja és itt az egyetlen inaktív gomb Ausztrália, azt meg nem gondolnám, hogy oda lett kitalálva a legolcsóbb ár...
[ Szerkesztve ]
"Nyugalom, a hosszú élet ritka!" - Besenyő Pista bácsi - :-D
-
Flashy
veterán
válasz $atirka #27445 üzenetére
igen, sajnos ez van és nem lehet rendesen szűrni. a normál termékek adatlapjára választhatóként felraknak egy 1 centes gombostűt, az ár mindjárt 1 centtől 100 dollárig lesz, a kereső meg a legelejére sorolja. bele lehetne magyarázni hogy igen, tulajdonképpen ő jóhiszeműen a drága telefonhoz ajánl egy fél dolláros tokot a te érdekedben, de annyira nyilvánvaló hogy nem erről van szó. a következő lépés amikor a gombostű (tok) "pont" elfogyott, de a motor még mindig előre sorolja ár szerint. aztán van olyan hogy két postázási ország van, a másiknál lenne olcsó, csak az hozzád nem szállít. ez akár lehet is valódi, nem tudjuk ellenőrizni, de én azt gyanítom, hogy az is csak trükk. aztán jó még amikor két termék, 10 dollártól 20 dollárig, alatta szerepel hogy appból akciós 5 dollárért (vagy BF-en akciós lesz 5 dollárért), persze ez a 10 dollárosra vonatkozik, ami vagy nincs, vagy nem kell. ez kisebb ferdítés persze, de az ember hajlamos megörülni neki, hogy aztán a 30 színvariációból megtalálja azt az egyet, ami olcsóbb lenne, csak pont nincs. ez van, mindent kihasználnak, figyelni kell.
-
Topikgazda
válasz $atirka #27447 üzenetére
Nem tudom mit szeretnél mutatni, az a link amit adtál nem visz sehova. A mobil app-ban az árak alacsonyabbak mint a böngészős verzióban. És maga a keresés is másként megy. Amit látok a képen bekeretezve ha ráböksz a képre rögtön elő kerül a -tól -ig. Ez sem fixáras. Kis kijelzőre optimalizálva nem a teljes oldal jelenik meg.
De ha erről van szó és a 49,99 $ keresed, akkor az egyik nem választható a 4 közül, az AU plug, így annak az ára lehet.
Mindegy, az árakkal nem úgy szórakoznak ahogy te gondolod, az hogy egy rendszer a beírt legkisebb ár szerint rendez az még nem trükk.
Az ahogy Flashy is írta hogy az ár szerinti keresés miatt a hirdetésbe be nyomnak egy alacsony értékű valamit, jóformán értelmetlen, mert ha kiválasztom az adott telefont akkor 1 $ cent az 180 $ lesz, így nem igazán fog átverni.
Valójában az amit látsz az az hogy kihasználja a hirdetési rendszert, azért hogy előrébb legyen sorolva hirdetés.
Felveszi opciónak az AU csatlakozót, annak ad egy alacsony árat, de mivel nincs neki ilyen, beállítja hogy elfogyott, az eredmény az hogy a találati listán előrébb van az ő hirdetése. Mivel ott is igencsak $68.00 lenne ott is amit fizetni kell, ez egy apró trükk a részéről, aminél a hirdetési szabályszegést sem igazán lehet ráhúzni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Videós, mozgóképes topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kés topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Apple notebookok
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Ukrajnai háború
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- LEGO klub
- További aktív témák...
- Worlde PANDA-61 Midi billentyűzet
- LG UltraWide UltraGear 49GR85DC-B 3 Év LG Grancia !!! 240 Hz
- DJI Avata 2 Fly More Combo (Three Batteries)
- -59% HP EliteBook x360 830 G7:i5 10310U,16GB,256GB,vil.MAGYAR bilI.,IR,13.3" Touch,100%sRGB,WWAN 4G
- Sony PS5 (1116A) + 2TB Samsung SSD bővítés a gyári 825GB mellett, két karral + venom töltőhub
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs