- Windows 10
- Az EU szerint kartelleztek az indítóakkumulátorok piacán
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Hálózati / IP kamera
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI kábel TV
- Aliexpress tapasztalatok
- Asustor NAS
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
-
IT café
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Márton
nagyúr
-
hegegabi80
addikt
válasz Márton #35898 üzenetére
Dirt rally 2.0 -ban nekem se egy ujjas, de ott be is van kapcsolva az ffb, úgy ahogy linkeltem képen. Így azért kicsit kell dolgozni vele, de természetesen nem kő keményen, csak hogy élvezetese legyen.
Assetto-ban viszont ki van kapcsolva az ffb, és nem is kell erőlködnöm vele, de majd megnézem és levideózom neked, hogy az enyém milyen használat közben.Egyébként ez most saját kormány, vagy most vetted használtan, korábban hogy működött, milyen win stb.
-
kpeter
tag
válasz -Solt- #35900 üzenetére
Anno már a momo-val is úgy mentem, h fülekkel váltottam, a szeki karra volt állítva a kézifék. Ha próbáljuk a valóságot szimulálni, akkor a kézifék nem lehet egy gombon, azt muszáj húzni. A 100k valóban sok, de olcsóbban csak Alis/Wish-es megoldást láttam. Biztos lehet csinálni is, de sajnos annyi időm nincs.
[ Szerkesztve ]
-
Márton
nagyúr
válasz hegegabi80 #35903 üzenetére
Assetto-ban könnyű, egyujjas?
Saját kormány, újonnan vettem vagy 8-10 éve, minden évben 1x előszedtem és 1-2 nap használat után el is ment a kedvem tőle
De most hogy látok videókat, hogy könnyen is foroghat, már a végére akarok járni a dolognak.
Win10/64 5.10-es driver/profiler.Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
GalaHU
őstag
Picit elvesztettem a fonalat ebben a “könnyű-e tekerni a kormányt”kérdésben...
Minden szimulátorban magán a programon belül lehet állítani az FFB erősségét, kvázi mindegy mi van az Eszközkezelőben/driverben beállítva, lefelé nullára tudsz menni. A komolyabb stuff-okban még egy halom más paramétert tekerhetsz ( Assetto-ban tuti).
Vagy csak nem értem a problémát?
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
sutatokisr
tag
jó a sparco és szekis váltó is lehet, ha azt akarsz hirtelen
de én inkább ezt venném, ha csak kézifék:
https://heusinkveld.com/products/shifters-handbrakes/sim-handbrake-2/?v=35b5282113b8 -
GalaHU
őstag
válasz sutatokisr #35910 üzenetére
Ha márkás cucc kell, én erre szavazok:
https://fanatec.com/eu-en/shifters-others/clubsport-handbrake-v1.5
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Márton
nagyúr
válasz GalaHU #35909 üzenetére
Igen, lehet állítani a programon belül, de ha a driverben/profilerben ezt nem engedélyezet (allow game to adjust..) akkor gondolom hatástalan.
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
-
kpeter
tag
válasz sutatokisr #35913 üzenetére
Ez azért megint egy másik liga, de jó látni, h van élet TM/Fanatec vonalon túl is...
-
Joshi
titán
válasz sutatokisr #35910 üzenetére
Eddig ez a legszimpibb, de éppen nincs raktáron. Ahogy nézem ez Hollandiából jönne? A postaköltség mennyi lenne?
-
hegegabi80
addikt
-
Márton
nagyúr
válasz hegegabi80 #35919 üzenetére
Na akkor én most vagyok ebben a kezdő állapotban, hogy még inkább zavar, mint segítene, növelné az élményt. Egyelőre könnyű, szervós kormányzást akarok, amihez hozzászoktam 25 év alatt az igazi autóban
pokmky: nem játék közben azért szerintem látni, hogy egy ujjal mennyire forgatható, illetve ha megpörgeted, hogyan áll meg. [link]
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
kpeter
tag
válasz kpeter #35897 üzenetére
Nekifutottam újra a Fanatec szettnek és basszus, ez így csak picivel (kb. 10%) drágább, mintha a TM szettet venném az eredetileg tervezett TH8A & TSSH Fanatec-re cserélve. Nem is értem elsőre mit számoltam... Az nagy okosság, h Fanatecnél nem kell megvenni egy alap kormányt és pedált, h utána lecseréld.
- Fanatec CSL Elite Wheel base v1.1
- CSL Elite Pedals LC
- ClubSport BMW GT2
- Fanatec ClubSport Shifter SQ V 1.5
- Fanatec ClubSport Handbrake v1.5[ Szerkesztve ]
-
Márton
nagyúr
válasz pokmky #35922 üzenetére
De így most nem tudok hirtelen mozdulatokat csinálni, mert állandóan ellenáll, valószínű ezért is rosszabbak az eredményeim mint billentyűzettel, ahol igaz nincs mérték állítás, de ha lenyomom a jobbrát, _azonnal_ jobbra megy, max püfölni kell gyorsan, ha adagolni akarom
Tehát a lenyomás (rövid) idejével szabályzom mennyit is kanyarodjak. Itt meg mire mire elfordítom 90 fokot már eltelik fél mp, amit delay-ként élek meg, ami egy kanyarban nagyon nem szerencsésEmlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
lisztes100
újonc
Sziasztok! Valaki használt már Fanatec Porsche 911 Carrera kormányt, esetleg van tapasztalata? Elvileg ez nem szíjas hanem fogaskerekes, nagyon keveset lehet olvasni a neten róla mindenhol a GT2 GT3 ról vannak videók cikkek.
Ha esetleg van valakinek eladó szívesen át vennék akár pedál nélkül is
köszönömÜdv.
Zsolti -
GalaHU
őstag
válasz sutatokisr #35913 üzenetére
Azért a kézifékük közel 2x annyiba kerül, és nem nagyon látom hogy a Fanához képest miben lehetne ennyit fejlődni.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
-
GalaHU
őstag
Igen, analógként működik, kötheted direktbe a PC-re, de a Fana pedálhoz is, ha spórolni akarsz az USB portokkal. Az Eszközön egy új tengelyként jelenik meg.
Érezhető különbség van a pici és a nagyobb húzások között, rally-ban murván egy pöccintéssel befordítod a kanyarba ha picit elsokaltál, de egy aszfaltos visszafordítóhoz, már tövig kell tépni. Az Assetto-ban driftelgetve is kijön a különbség...
Maga a fékkar átszerelhető 2 eltérő állásba, attól függően hogy hova tudod rögzíteni a cockpiten. 130 Euróért ettől nincs jobb!
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
-
kpeter
tag
1) verzió 404k bruttó
Thrustmaster T300 RS
Thrustmaster T-LCM PEDALS
Thrustmaster TM Rally Add-On Sparco R383 MOD
Fanatec ClubSport Shifter SQ V 1.5
Fanatec ClubSport Handbrake v1.52) verzió 444k bruttó
Fanatec CSL Elite Wheel base v1.1
CSL Elite Pedals LC
ClubSport BMW GT2
Fanatec ClubSport Shifter SQ V 1.5
Fanatec ClubSport Handbrake v1.5350-nel számoltam az Eurót. Nem olcsó, de azért ez más kávéház, mint autót üzemeltetni. Ezeket 1x megveszed és hobbi használattal azért nem fogsz nagy karbantartási költséget generálni.
Szerencsére van (rendszámos) hobbi autóm. És hogy a valóságban mennyibe tud kerülni egy kisebb-nagyobb hiba, arról tudnék én is mesélni. Eltölttem jópár órát a jobb1-ben, a képen pedig egy EVO IX. tetőlemez, ami a fejem felett feszült rá a csőre néhány évvel ezelőtt, egy kellemes nyári napon.
-
-Solt-
veterán
válasz kpeter #35904 üzenetére
Ezért kell külön egy kézifék és egy szekis váltó...
(#35916) Joshi: Baszki, erre most mit mondjak? Nyilván az a problémám, hogy 100.000 Forintért vagy ez, vagy az. Ennyi pénzért két karnak kéne lennie rajta, hogy RC alatt is adjon valami realitást... ez így vicc kategória, én ennyit ezért biztos nem adnék!
www.smart-bus.hu
-
kpeter
tag
-
Géjza
őstag
válasz kpeter #35941 üzenetére
TH oldaláról:
- T300 base: 280 juró
- T-LCM: 200 juró
- Sparco R383: 200 juró
Összesen: 680 juró (238k)Fana oldaláról:
- Fanatec CSL Elite Wheel base v1.1: 350 juró
- CSL Elite Pedals LC: 230 juró
- ClubSport BMW GT2: 300 juró
Összesen: 880 juró (308k)Shiftert, handbrake-et nem számoltam, mert a difin nem változtat.
-
nagyúr
Hamár így benne vagytok ,akkor Fana alapnál a Base 1.1 meg a 2.5 között pro-kontra?!
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
kpeter
tag
TH oldaláról:
- T300 base: 280 juró --> nem tudjunk a magyar árat
- T-LCM: 200 juró --> 71k (alza) 356Ft/EUR
- Sparco R383: 200 juró --> 101k (alza) 505Ft/EUR (ez elég olrájt mondjuk )
Összesen: 680 juró (238k) --> csak a pedál és a kormány 172k itthon@pokmy igen, az egy opció, h ráírok, de nem vagyok túl optimista. Egy kérdést megér.
-
sutatokisr
tag
válasz kpeter #35946 üzenetére
itt kicsit szimpibb, csak kell hozzá sk segítség...
https://www.alza.sk/doplnok-thrustmaster-tm-rally-sparco-r383-mod-d5227029.htm?o=1
Új hozzászólás Aktív témák
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Politika
- MWC 2024: Két új órát hozott a Xiaomi
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Opel topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Nagyrobogósok baráti topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs