Miközben az Amazon a napokban több reklámmentes zenével kedveskedett a Prime-tagoknak (az eddigi 2 millió helyett már több mint 100 millió dal és podcast reklámmentes), addig a YouTube is mozgolódott a streamingpiacon.
A YouTube egy hub szeretne lenni a tévécsatornák által indított, különféle streamingszolgáltatások számára. Így elindul a YouTube Primetime Channels, elsőként az USA-ba, több mint 30 streamingszolgáltatást kínálva a Movies & TV fülön. Később a lista tovább bővül.
Feliratkozás után a normál YouTube-csatornákhoz hasonlóan működik a dolog, a keresések és javaslatok között megjelennek a tartalmak, ami lehet film, tévésműsor. Ezekhez kapcsolódó trailerek, színfalak mögötti videók és interjúk is felbukkannak.
Aki megnéz egy előzetest, az rögtön a filmhez ugorhat, utána pedig kritikusok elemzéseit is nézheti.
A jövőben még több szolgáltatást integrálnának, és a nemzetközi piacon is elindítják a Primetime Channelst. Arra viszont senki ne számítson, hogy a Netflix, a Disney+ vagy az Apple TV+ elérhető lesz rajta.