Sikeres az [origo] webáruháza

Az [origo] bevásárlóközpont, Magyarország legtöbb kereskedő legnagyobb termékkínálatát megjelenítő online áruháza egyre népszerűbb az internetezők körében: jelenleg átlagosan ötezren látogatják naponta, ami duplája a januárban mért adatoknak – közölte ma az oldalt üzemeltető Axelero. Az év folyamán egyenletesen nőtt a bevásárlóközpont virtuális boltjainak száma, így a vásárlók ma már több mint 100 cégnek – köztük világmárkák kereskedőinek – 30 000 termékajánlatából válogathatnak az interneten. Egy-egy vásárlás értéke átlagosan 10–16 000 forint, és kedvező tendencia, hogy az emberek az internetes vásárlásra egyre fogékonyabbak kisebb, hétköznapi szükségleteik kielégítése esetén is.

„Az Axelero hisz abban, hogy az e-kereskedelem a kezdeti nehézségeken túljutva hazánkban is népszerű és kedvelt értékesítési forma lesz, és az internetpenetráció növekedésével párhuzamosan egyre komolyabb üzleti lehetőséget jelent majd” – mondta Weyer Balázs, az [origo] főszerkesztője. „Cégünk elkötelezett ennek a folyamatnak a gyorsítása érdekében, és elégedett az [origo] bevásárlóközpont eddigi eredményeivel. Célunk, hogy 2005-ben megtöbbszörözzük a tranzakciókat, és webboltjaink számát több százra növeljük.”

Azóta történt

Előzmények